Panun suru mykisti

tätivaan

Panun esitys mykisti minut aivan täydellisesti, kun hän esitti balladin, jonka hän omisti vasta kuolleelle ystävälleen. Panu on suurien tunteiden tulkitsija, se tuli nyt nähdyksi. Hyvä Panu.

212

107679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootami

      Panu ei koskettanu ainakaa mua :)

      • tosiaankin

        tuntui mykistävän aika monen...


      • Silla
        tosiaankin kirjoitti:

        tuntui mykistävän aika monen...

        Mutta mykistäminenkin tarkoittaa kahta asiaa...


      • ecfani

        Panun esitys oli aivan fantastinen ja se avautui kaikille,jotka osaavat englannin kieltä.Mikä hienointa,Panun esitys ei seurannut orjallisesti alkuperäisesitystä.Itse EC pyrkii esittämään samat biisit keikoilla aina hieman versioiden!!

        KIITOS PANU!!Ja hieno orkestri myös!!


      • Nimetön
        tosiaankin kirjoitti:

        tuntui mykistävän aika monen...

        Panun tarina oli tosi koskettava!
        Voisitteko kertoa sitä vielä hieman, kun se unohtui jo mielestä, kun ajatteli sitä..!?


      • jonka

        poika kuollut 19 vuotta sitten jäätyään junan alle! Juha oli silloin 14 vuotias, iloinen reipas ja tietysti minun mielestä maailman ihanin kaveri! Ennen lauluaan Panun tarina pisti kuin puukolla rintaan! Muistot tulivat mieleen ja ajattelin että Panu laulaa pojalleni myös! Kiitos mahtavan kauniista esityksestäsi!!!!! T:Juhan äiti!


      • joku joka ei mistään mitään...
        jonka kirjoitti:

        poika kuollut 19 vuotta sitten jäätyään junan alle! Juha oli silloin 14 vuotias, iloinen reipas ja tietysti minun mielestä maailman ihanin kaveri! Ennen lauluaan Panun tarina pisti kuin puukolla rintaan! Muistot tulivat mieleen ja ajattelin että Panu laulaa pojalleni myös! Kiitos mahtavan kauniista esityksestäsi!!!!! T:Juhan äiti!

        Otan osaa poikasi tapaukseen , surullista :(

        En mitään tiedä mistä tässä puhutaan kun en ole kauheasti seurannut mutta varmasti ollut hieno ele laulaa ystävälleen :) Hyvä Panu !!


      • mietitty
        Nimetön kirjoitti:

        Panun tarina oli tosi koskettava!
        Voisitteko kertoa sitä vielä hieman, kun se unohtui jo mielestä, kun ajatteli sitä..!?

        Sehän sen tarinan tarkoitus olikin että se koskettaa ihmisiä, ja sitä myöten vaikuttaa äänten saantiin.


      • idolsfani
        mietitty kirjoitti:

        Sehän sen tarinan tarkoitus olikin että se koskettaa ihmisiä, ja sitä myöten vaikuttaa äänten saantiin.

        olen samaa mieltä


      • Tomah

      • Et sillee
        mietitty kirjoitti:

        Sehän sen tarinan tarkoitus olikin että se koskettaa ihmisiä, ja sitä myöten vaikuttaa äänten saantiin.

        Ei välttämättä ollut tarkoitus saada vain ääniä..


    • Ilkeä Jänis

      voisko vähempää kiinnostaa jonkun pumpulin nyyhkytarina... itkis oikeiden asioiden puolesta kuten, miksi lapset juovat viinaa, miksi tappavat toisiaan, miksi raha on vanhemmille tekosyy olla välittämättä jälkikasvustaan... miksi Suomessa on pohjoismaista eniten Usaan viittaavia elementtejä...

      • kauniskorva

        Et tiedä mistä kirjoitat, Panun biisi oli todella kaunis, hän on ehdottomasti hitaiden biisien tulkki, joka tuli todistetuksi jälleen eilen. Olen tähän asti kannattanut Kristiania, mutta eilisiltainen ääni meni Panulle. Ei Panun tarvitse huolta kantaa kaikista maailman lieveilmiöistä, eiköhän se liene yhteinen asiamme, ja on juttuja, joille pieni ihminen ei voi yhtään mitään. Onnea ja menestystä Panulle, vaikka ei kärkeen yltäisikään.


      • -----

        ystävän kuolema ei siis sun mielestä ole surun arvoinen asia vai? voi jessus...


      • Talluska

        Niin, että sun mielestä ihmisen kuolema ei ole ollenkaan paha juttu? Täytyy sanoa, että on sulla pahasti päässä vikaa... Ala sitten juttelemaan jostain viinan juonnista sun muusta, kun sun läheinen kuolee!!!!!


      • teinijuoppo

        mitä väliä vaikka lapset juovat, se on parasta olla kännissä


      • ...
        kauniskorva kirjoitti:

        Et tiedä mistä kirjoitat, Panun biisi oli todella kaunis, hän on ehdottomasti hitaiden biisien tulkki, joka tuli todistetuksi jälleen eilen. Olen tähän asti kannattanut Kristiania, mutta eilisiltainen ääni meni Panulle. Ei Panun tarvitse huolta kantaa kaikista maailman lieveilmiöistä, eiköhän se liene yhteinen asiamme, ja on juttuja, joille pieni ihminen ei voi yhtään mitään. Onnea ja menestystä Panulle, vaikka ei kärkeen yltäisikään.

        Juu onhan panu ihan hyvä laulaja mut ei siitä kyllä idolia saa tekemälläkään.. Jos kaveri ei osaa muuta laulaa ku hitaita ni ei ainakaa mun mielestä pitäis voittaa kisaa..


      • iloksi ihmisille

        Ei sun asenteella kannattais kattoa tällaisia skaboja. Voithan sä vaikka yrittää ihan itte pelastaa maailmaa sillä aikaa kun muut yrittää myös saada elämäänsä jotain iloakin kaiken maailman murheitten vastapainoksi. Että mietippäs sitä.


      • vai niin...

        Muuten! Oletko sinä niiiin typerä,että naurat sille,että Eric Clapton suree poikansa kuolemaa? Ja tekee siitä laulun. Onko se sinusta naurettavaa? Jos sinulla on/olisi lapsi niin nauraisitko jos se kuolisi? Että minä vihaan tuollaisia lapsellisia kommentteja. (kiitos)


    • HÄPEÄ

      kavereiden kustannuksella. Todella nöyryyttävän henkilökohtaista vetää epätoivoissaan noinkin ikävä tragedia lavoille. En olisi pitänyt, jos olisin se menettänyt osapuoli.

      • että nyt vähän vedettiin

        mukaan vanhaa tarinaa.. clapton kuitenkin omisti tämän laulun kuolleelle pojalleen .. kaikki myötätunto ja surunvalittelut lapsensa menettäneille (KAIKILLE jotka ovat) mutta tuntui vähän järjestetyltä ..


      • Laskelmointia vai ei?
        että nyt vähän vedettiin kirjoitti:

        mukaan vanhaa tarinaa.. clapton kuitenkin omisti tämän laulun kuolleelle pojalleen .. kaikki myötätunto ja surunvalittelut lapsensa menettäneille (KAIKILLE jotka ovat) mutta tuntui vähän järjestetyltä ..

        voi olla aito myötätunnon osoitus (kaunis ele, jos niin oli), mutta on nähty ennenkin, että "kun nousee arkulle, näkyy kauemmas" (valitettavaa ja inhaa).


      • hdgfhd
        Laskelmointia vai ei? kirjoitti:

        voi olla aito myötätunnon osoitus (kaunis ele, jos niin oli), mutta on nähty ennenkin, että "kun nousee arkulle, näkyy kauemmas" (valitettavaa ja inhaa).

        Tämä tarina on tosi tarina polveili oudosti.


      • katsoja..

        siinähän on tarkoitus laulaa laulu, jonka voi vetää tunteella, silloin se on aina parhainta. itse et taida osata laulaakaan, mutta en ota kantaa Panun esitykseen muuten. aika röyhkeää silti sanoa noin, sillä näkihän sen kuinka hän melkein itki koko ohjelman ajan. toisen suru on aina suru. kuollutta ei saa takaisin, jollet tiennyt. et varmaan itsekään laulaisi omasta onnestasi, jos ystäväsi on kuollut ja pienet lapset jääneet suremaan.


      • jaskapappa

        Ettekö te vinkujat tajua, mistä tässä kisassa on oikeasti kyse. Laulu ja esiintyminen on tunteiden tulkitsemista - ilon, surun, menetyksen ym. Niistähän me saamme elämyksiä. Miksi sitten luulet, että kirkoissa lauletaan virsiä? On kunnioitettava saavutus esiintyjältä, jos PYSTYY tulkitsemaan noin herkän laulun tuollaisessa tilanteessa. Nimimerkillä on kokemusta laulaa ystävän hautajaisissa ja YRITTÄÄ välittää sanoilla ja sävelellä lohdutusta. Se on tosi taiteilija, jolta tuollainen onnistuu ja vielä kilpailutilanteessa. Kyllä sunkin pitäis pystyä katsomaan metsää puilta!


      • Minä Vaan
        että nyt vähän vedettiin kirjoitti:

        mukaan vanhaa tarinaa.. clapton kuitenkin omisti tämän laulun kuolleelle pojalleen .. kaikki myötätunto ja surunvalittelut lapsensa menettäneille (KAIKILLE jotka ovat) mutta tuntui vähän järjestetyltä ..

        nää idolsien suru uutiset niinkuin oliko se nyt Ari minkä sisko oli kuollut.
        En sitä sano kyllä suru aina koskettaa, mut ei näillä suru-uutisilla pitäisi lähteä sääli pisteitä hakemaan jos ei muuten oo mahdollisuutta menestyä.
        En ole kylläkään itse seurannut idolsia ,mut joka päivä näkyy netillä olevan näitä uutsia ja niistä vähän lukaissut jotain ,mut on kuitenkin pistänyt silmään että yritetään saada lisäpisteitä jos milläkin tunnustuksella tai uutisella. Mielestäni on puhdas laulu kilpailu ja pitäisi toimia sen mukaisesti.


      • Arin siskon
        Minä Vaan kirjoitti:

        nää idolsien suru uutiset niinkuin oliko se nyt Ari minkä sisko oli kuollut.
        En sitä sano kyllä suru aina koskettaa, mut ei näillä suru-uutisilla pitäisi lähteä sääli pisteitä hakemaan jos ei muuten oo mahdollisuutta menestyä.
        En ole kylläkään itse seurannut idolsia ,mut joka päivä näkyy netillä olevan näitä uutsia ja niistä vähän lukaissut jotain ,mut on kuitenkin pistänyt silmään että yritetään saada lisäpisteitä jos milläkin tunnustuksella tai uutisella. Mielestäni on puhdas laulu kilpailu ja pitäisi toimia sen mukaisesti.

        kuolema oo tullu ihan luontevasti esille, kun toimittaja on kysyny sellaisen kysymyksen, johon on melkein täytynytkin vastata, että on juuri jotain menettänyt. On se kuitenkin sen verran iso asia, että ennemmin taikka myöhemmin tuollainenkin asia esille tulee. Sitä paitsi Ari taitais pärjätä kisassa muutenkin, ilman mitään erityisiä paljastuksia.


      • ei tuntunut siltä

        että panu olisi kalastellut säälipisteitä.
        Hän omisti tämän kappaleen yhdessä tyttöystävänsä
        kanssa kuolleelle ystävälleen.
        Miksi ei olisi?
        Tragedia on tosi ja epäilemättä kosketti heitä
        syvästi.
        Todennäköisesti lohduttava myös kuolleen
        läheisille.
        Voisiko hienommin ottaa osaa kuin omistaa hieno kappale jollekkin läheiselle? Nyt oli tilaisuus mutta en epäile etteikö Panu olisi omistanut
        mieluimmin tämän elävälle ystävälleen?


      • mmm

        oon samaa mieltä. ari ois saanut isot pisteet jos olisi tuonut siskon kuoleman julkisuuteen. panu toi tosi törkeesti kaverin kuoleman tullai esiin. tuskin perheellinen pariskunta olisi sen bestiksii ollu..


      • Lauluääni

        Kenelle Panu oli muka häpeä. Ei tämä idolikisa mikään kansainvälinen tapahtuma ole, että tätä joutuisi häpeämään. Ompahan vaan yksi MTV:n monista puhelinäänestys kisoista.
        Erittäin hyvä esitys ja kaunis lauluääni, mikä on tarkoituskin, jos laulajaksi aikoo. Häpeä itseäsi, siinä taitaa olla tarpeeksi hävettävää.


      • ghv

        Minusta panu oli rohkea, kun esitti sen
        surullisen ja koskettavan laulun.. :`) Ja eilenhän oli naistenpäivä ja finalisteilla piti
        esittää joku kappale joka on jollekkin tärkeälle henkilölle omistettu.. panu muisteli sitä menehtynyttä ja siinä ei ole mitään pahaa ainakaan minusta.. HÄVETKÄÄ TE JOTKA ETTE SITÄ YMMÄRRÄ!! panu on paras


      • ghjk
        mmm kirjoitti:

        oon samaa mieltä. ari ois saanut isot pisteet jos olisi tuonut siskon kuoleman julkisuuteen. panu toi tosi törkeesti kaverin kuoleman tullai esiin. tuskin perheellinen pariskunta olisi sen bestiksii ollu..

        se kosketti panua ja varmasti oli vaikea olla itkemättä sen biisin jälkeen

        kun tunteet tulee peliin. luulen että moni ei olisi sitä pystynyt tekemään eli laulamaan noin hyvin.

        se että perustelee ja se piti jollekin omistaa

        miksei saa omistaa kuoleelle miksi se on sääliä


      • kumpikampinen

        Ari menetti sentään siskonsa, mutta ei kerännyt sillä verukkeella säälipisteitä valitsemalla nyyhkybiisiä.
        Jostain syystä Panu vaikutti "hieman" teennäiseltä.


      • voi.....

        Että ottaa päähän tollaset jotka ei näe koskaan missään mitään koskettavaa tai surullista tai ihanuutta siinä että joku tosiaan osaa surra ja kertoa surustaan. heti aletaan puhumaan säälipisteistä yms. typeryydestä. kyllä se päivä koittaa teillekkin jokaiselle jollin huomaatte että elämä ei ole pelkkää lapsellista hyppimistä tukka silmillä sätkä suussa kaljapullo kädessä. Tässä pojassa on ainesta. Tästä se oikea IDOLI. Oiva esimerkki suomen nuorisolle, Miksi ihmeessä pitää leikkiä jotain kovista, miksi ei uskalleta olla ja anneta toisten olla ihan omana itsenään.Hävetkää.


      • Tears in heaven
        että nyt vähän vedettiin kirjoitti:

        mukaan vanhaa tarinaa.. clapton kuitenkin omisti tämän laulun kuolleelle pojalleen .. kaikki myötätunto ja surunvalittelut lapsensa menettäneille (KAIKILLE jotka ovat) mutta tuntui vähän järjestetyltä ..

        "clapton kuitenkin omisti tämän laulun kuolleelle pojalleen .. kaikki myötätunto ja surunvalittelut lapsensa menettäneille (KAIKILLE jotka ovat) mutta tuntui vähän järjestetyltä"

        meinaatko sä että panu ois vai tappanut sen pojan et pääsis laulaan idolssiin sille omistettua biisiä!!?? ajattele järkevästi...


      • ja musiikki
        Minä Vaan kirjoitti:

        nää idolsien suru uutiset niinkuin oliko se nyt Ari minkä sisko oli kuollut.
        En sitä sano kyllä suru aina koskettaa, mut ei näillä suru-uutisilla pitäisi lähteä sääli pisteitä hakemaan jos ei muuten oo mahdollisuutta menestyä.
        En ole kylläkään itse seurannut idolsia ,mut joka päivä näkyy netillä olevan näitä uutsia ja niistä vähän lukaissut jotain ,mut on kuitenkin pistänyt silmään että yritetään saada lisäpisteitä jos milläkin tunnustuksella tai uutisella. Mielestäni on puhdas laulu kilpailu ja pitäisi toimia sen mukaisesti.

        Jokainen, ken on menettänyt läheisen, on suurien asioiden äärellä.
        Panu lauloi kauniilla äänellään koskettavasti sureville ja meille kaikille.
        Kristian veti viimeksi upeasti luontoaiheisen Lapinkesän ja sai sympatiatja kyyneleet.
        Mielenkiintoista nähdä seuraava kierros, ken on silloin tähti ja suosikki.
        Anna on aivan liian nuori voittamaan kisaa, vaikka onkin lahjakas tyttö. Tulevaisuudessa kuulemme hänestä!
        Kristiina hienolla asenteellaan osaa hävitä, kun sen aika on.
        Ari on jotenkin arvoitus, osaahan hän laulaa ja esiintyä, mutta saako hän liian paljon liian varhain, jos voittaa.
        Siinä menee pojan pönttö sekaisin, kun on ollut jo sekaisin nytkin.
        Kristian olisi laskelmoiden paras IDOLI, mutkun se ei mee niin, kisan ratkaisee ihan muut tekijät....
        Mukavaa seurattavaa jopa tää palsta, kun suominuoret rulettaa.....


      • konna

        Älä pöpise paskaa. Panu lauloi ystävälleen sydämestä ja sillä sipuli.
        Panu on todella musikaalinen oikeasti. Jos hänen tempperamenttinsa ei sovi nopeisiin biiseihin niin onhan noita rääkyjiä maailmalla tarpeeksi. Kyllä kauniin musiikin tulkitsijoita tarvitaan . Panulla on myös kaunis ja miehekäs ääni. Ei ole mikään "kastraatti" ulisija, josta ei saa selvää onko mies vai nainen.


      • laku
        ghjk kirjoitti:

        se kosketti panua ja varmasti oli vaikea olla itkemättä sen biisin jälkeen

        kun tunteet tulee peliin. luulen että moni ei olisi sitä pystynyt tekemään eli laulamaan noin hyvin.

        se että perustelee ja se piti jollekin omistaa

        miksei saa omistaa kuoleelle miksi se on sääliä

        kaippa se saa omistaa biisin kelle haluu...ja jos se oli mukamas jotain säälipisteiden yritystä (mitä ny en ehk usko) ni on ihmiset sit tyhmii jos menee äänestää sitä sen takii jos oikeesti joku muu on suosikki laulaja... eks ny kuitenki pidä laulun perusteel äänestää eikä minkää taustojen...
        ihan koskettava juttu mut ei kuitenkaa vaikuta mun mielipiteeseen kenet haluisin voittavan...
        mul on alkukarsinnoit lähtien ollu yks ja sama suosikki ja jos jotain äänestän ni vaan sitä..


    • **hyvä** !

      Panu todella mykisti, yhden jos kolmannen. Minutkin. Aivan ihana esitys Panulta! -Nyt tuli Panu sinulta sitä ihan omaa, jatka samaan tyyliin! Olet söpö!

    • buaahh

      Muistan aivan varmasti Panun sanoneen, että kyseessä oli heidän ystävänsä lapsi! Ärsyttää kun otsikoidaan väärillä faktoilla tai koko tuolla heppoisalla laululla.

      • Hanna

        Kyllä, Panu sanoi varmasti että omistaa laulun ystävillensä joiden lapsi kuoli 3 viikkoa sitten junan alle.
        Surullista todella. Kosketti minua ja lauloi hyvin!


      • .....
        Hanna kirjoitti:

        Kyllä, Panu sanoi varmasti että omistaa laulun ystävillensä joiden lapsi kuoli 3 viikkoa sitten junan alle.
        Surullista todella. Kosketti minua ja lauloi hyvin!

        Mielestäni Panu sanoi, että "toinen heistä kuoli" puhuttuaan ensin pariskunnasta ja mainiten, että heillä on kaksi lasta. Minulle jäi epäselväksi, oliko kyseessä toisen aikuisen vai lapsen kuolemasta.


      • PiuLiu

        Panu kertoi liikuttavan tarinan ystäväperheestä, joilla oli kaksi lasta, toinen heistä kuoli ja niin ollen Panu omisti laulun ystäväperheelle.
        Mua ja ottaa pannuun, kun ihmiset ei kuuntele mitä kukakin puhuu ja tosiaan otsikoidaan väärin.


      • Tiedän..
        ..... kirjoitti:

        Mielestäni Panu sanoi, että "toinen heistä kuoli" puhuttuaan ensin pariskunnasta ja mainiten, että heillä on kaksi lasta. Minulle jäi epäselväksi, oliko kyseessä toisen aikuisen vai lapsen kuolemasta.

        Aikuisen kuolemasta oli kyse, jäi junan alle ruotsissa noin 3 viikkoa sitten..


      • plää
        ..... kirjoitti:

        Mielestäni Panu sanoi, että "toinen heistä kuoli" puhuttuaan ensin pariskunnasta ja mainiten, että heillä on kaksi lasta. Minulle jäi epäselväksi, oliko kyseessä toisen aikuisen vai lapsen kuolemasta.

        eikö sille nyt ole aivan sama mitä panu on sanonu ja kuka on kuollu, siltä on kuitenki läheinen kuollut eikö se jo riitä??
        huhhuh teitä !!


      • Arja-Liina
        ..... kirjoitti:

        Mielestäni Panu sanoi, että "toinen heistä kuoli" puhuttuaan ensin pariskunnasta ja mainiten, että heillä on kaksi lasta. Minulle jäi epäselväksi, oliko kyseessä toisen aikuisen vai lapsen kuolemasta.

        Panu kertoi,että laulu on omistettu heidän läheiselle nuorelle parille.Heillä oli 2 pientä lasta joista toinen kuoli jäätyään junan alle.Nuoren avioparin suru on varmasti sanaton.Näki Panusta,että hän oli itsekkin surullinen.Huomasitteko tuomaristoa,heilläkin oli kyyneleet silmissä!!


      • Talluska

        Tarkistin äsken nauhalta, että hän mainitsi kyllä kaksi lasta. Siinä hän kertoi, että näillä oli vaikeeta ja että heillä on kaksi lasta ja juuri kun kaikki nätti hyvältä, niin toinen kuoli 3 viikkoa sitten junan alle ja hän omisti kappalleen molemmille...


    • miu-55

      Suru taikka ei , mutta laulajana pärjää kyllä , osaa tulkita herkät kappaleet ,,,,

      • kyyneleet taivaassa

        Panu alkoi käyttää Ruslanaksen metodeja varmistaakseen kansan sympatian;kerätään säälipisteitä.Väkisinkin ystävän muistolla ratsastaminen on laskelmoitua.

        Surutyö on tehtävä omassa itsessään,eikä tuoda sitä yllikansalliseen laulajanetsintä konseptiin.Mutta kaikki keinot lienee sallittuja oman menestyksen takaamiseksi.Maailma ja ihminen on muuttunut..


      • ei se sit

        muuta osaakkaan kun noita säälittäviä balladeja laulaa...jos panu voittaisi niin ei se pitkälle pääse katoaa samanlailla ku ilkka jääskeläinen...panu itsekkin eilen sano että se osaa vain joitain rokahtavampia biisejä vetää.. eli panu on täys P***a..ARI VOITTOOON!!!


      • Nimetön
        kyyneleet taivaassa kirjoitti:

        Panu alkoi käyttää Ruslanaksen metodeja varmistaakseen kansan sympatian;kerätään säälipisteitä.Väkisinkin ystävän muistolla ratsastaminen on laskelmoitua.

        Surutyö on tehtävä omassa itsessään,eikä tuoda sitä yllikansalliseen laulajanetsintä konseptiin.Mutta kaikki keinot lienee sallittuja oman menestyksen takaamiseksi.Maailma ja ihminen on muuttunut..

        millon sinulla on joku,ystävä tai perheestä kuollut

        et tiedä mistä puhut

        et tiedä miltä tuntuu vetää tollainen biisi ja pysyä kasassa

        sääliä vai ei mutta hienosti laulettu.

        ei nykyään ihmiset teidä kuolemasta mitään jos ei omaan jalkaan ole osunut


      • Takkutukka
        ei se sit kirjoitti:

        muuta osaakkaan kun noita säälittäviä balladeja laulaa...jos panu voittaisi niin ei se pitkälle pääse katoaa samanlailla ku ilkka jääskeläinen...panu itsekkin eilen sano että se osaa vain joitain rokahtavampia biisejä vetää.. eli panu on täys P***a..ARI VOITTOOON!!!

        laulua, miellyttävää kuunneltavaa. Kristianin ja Arin rääkymiset eivät sovi Idols-kisaan. Levotonta, meloditonta huutamista. Kauheaa.

        Anna ON tällä hetkellä paras laulaja ja esiintyjä. Hänellä on synnynnäistä karismaa.
        Toivon, että Anna voittaa. Hänessä on meille tulevaisuuden Euroviisuedustaja.


      • ystävä kuollut
        Nimetön kirjoitti:

        millon sinulla on joku,ystävä tai perheestä kuollut

        et tiedä mistä puhut

        et tiedä miltä tuntuu vetää tollainen biisi ja pysyä kasassa

        sääliä vai ei mutta hienosti laulettu.

        ei nykyään ihmiset teidä kuolemasta mitään jos ei omaan jalkaan ole osunut

        ja vaikka mitä muitakin läheisiä, mutta mikäli en lähtisi julkisuudessa asiasta toitottamaan. Väkisinkin ihmiset herkistyvät ja pisteitä satelee, ja näin Panu varmaan oli asian ajatellutkin. Kärjistetysti voidaan sanoa, että nyt pisteet menivät ystäväperheelle, eivät Panulle itselleen. Ja tosiaan- eihän Arikaan maininnut siskonsa kuolemaa. Tarkoittaako se sitten sitä, ettei Ari surisi asiaa?!?


    • Niin se vaan on...

      Mielenkiintoista oli tosiaankin nähdä Panusta tuo puoli. Kiistämättä hyvä. Ihmettelen vaan niiden tuomareiden kommentteja. Aivan kuin he yrittäis hiukan sanella äänestäjille käyttäytymis mallia. Niinkuin nyt esim. Meurman. Sanottiin että biisin veto meni huutamiseks...? Mitä helvettiä? Itse olen Lennyn suuri ihannoija, ja siksi kehotankin jokaista joka oli samaamieltä tuomareiden kanssa, kuunnelkaa alkuperäinen versio. Kyseinen biisi pitää vetää noin. Siihen kuuluu se mieletön energia. Sitten ihmettelen Kristiinan ylistystä... Kun nyt vaan asia on niin, ettei tällä nuorella tytöllä kestä viellä ääni. Jos lauletaan vaikka 4 biisiä peräkkäin, Kristiinan ääni hajoaa täysin.Senverran se jo näyttää merkkejään yhdessäkin biisissä. Mutta, oli miten oli, nyt oli kaks parasta Kristian ja Panu, vaikka olin viikko sitten valmis pudottamaan nimenomaan Panun...

    • ihmettelijä.

      Hävettää Panun puolesta että kehtaa yrittää saada kansalta säälipisteitä, sillä laulun puolesta niitä pisteitä ei saa.
      IDOLS on laulukisa eikä säälikisa siks panu ulos tuolta sillä suomi ei kaipaa uutta ilkka jääskeläistä

      • Niin se vaan on...

        Teeppä kuule niin, että menet ensivuonna itse vetäsemään kovanaamana jotain, jolla voitetaan, tai päästään edes jatkoon. Jollet muista, viimeviikolla sanottiin että tälläviikolla lauletaan laulu jollekkin ystävälle tms. tai sen muistolle...


      • oli kyse

        Eilisillan teemanahan oli nimeenomaan laulun omistaminen jollekin. Mielestäni Panu osui juuri oikeaan. Tunnetta tilanteen mukaan.


    • -Nti-

      Kylläpä on Panu nyt saanut kansan kyyneliin.
      Tragedioita sattuu päivittäin. Niillä ratsastaminen on vähintäänkin epäilyttävää.

      Hienotunteinen ihminen olisi sanonut omistavansa biisin ystävälleen joka on juuri kokenut kovia eikä muuta.

      Ja jokainen tuntuu ohittavan nyt sen faktan, että tuo Claptonin biisi on AIVAN KAMALA ITKUVIRSI!!

    • veti

      vain oikeasta narusta, kun höpötti surustaan, vetosi sillä naisiin ennen jo kun esitti. täysin laskelmoitu veto, noloa! mies on ok laulaja, mutta come on, siellä jotkut vetää vaikeita biisejä, helppo panun ja kristiinan tulla vetämään paria nuottia siihen rinnalle. oikeesti, toivottavasti pelle tippuu seuraavana, oikeat lahjat kunniaan. mies ei osaa laulaa kuin vain helppoja balladeja!!!

    • Panu ulos!

      Olisi voinut tuon stoorin kertoa vasta äänestyksen jälkeen, nyt vaikutti liikaa tuomareiden mielipiteisiin. Itsestäni tuo esitys ei mitenkään kummoinen ollut, eli eiköhän tuo tarina tuossa enemmän koskettanut enemmän kuin itse tulkinta joka oli kovin keskinkertainen kuten Panu on kaiken kaikkiaankin.

      Toivon että Panu joutuu ulos seuraavassa äänestyksessä, kovin on keskinkertainen karaoke-tason lauleskelija.

    • ja paskat

      entäs arin suru kun kyseessä sentään on oma sisko!!! haloo!!? tuo tosiaan oli vain mainostemppu. ei arikaan sitä pillitä telvisiossa, mies aikoo pärjätä omilla lahjoillaan, sentäs!!

      • sanottu

        ei toi panun esitys ainakaa minuun menny täydestä... jos suree niin paljon ni painukoo kotiinsa suremaa..prkl! ilman tota panu olis tippunu eilen... säälittävää jopa panulta!


    • jokubaan

      ei kyllä minua...hieno biisi mutta panu..yök!

    • petteri.punakuono

      Moikk@
      ******

      Idols ihan täyttä sontaa mun mielest ainaki
      !!!

      • Punakuono

        vaikka sillä aikaa piirrettyjä! Eihän tätä ole pakko kattoa!


    • joku

      haha... sääliä kerjää..halu voittaa on niin suuri että luulee tolla "nyyhkytyksellä" voittavansa jotain!! hah...

    • ärsyyntynyt 101%

      Pikkulikkoja nuoleskeleva ÄLLÖTYS!!! Surkea laulaja ja munaton nyhverö. Ei mitään otetta esiintymiseen. Laulakoon jossain kotibileissä vinkkupullo haaroissa.

      • kirjottelee

        nyt kun ei itse voi nuoleskella pikku tyttöjä niinkuin ei isojakaan, haloo ! miten täällä voi olla niin kovanaamoja jotka eikuolemasta välitä mitään. ehkä sitten alkaa tuntua kun omalle kohalle sattuu että läheinen kuolee . tai josko sillonkaan. mutta tuo on selvaa kateellisen puhetta


    • yksi............

      homo lisää.

      • onko tietoa?

        Taitaa olla saman alan miehiä..


    • Aatsinki

      Ei kai nämä mitkään virrenlaulanta kilpailut pitänyt olla. Paskaa tuollainen sääliin vetoaminen. Onnistuu kerran. Jumalauta kuinka pers.. oli se eye of the tiger. Putoaa...putoaa....

      • hau

        miltä tuntuisi jos sun. paras ystävä olisi kuollut ja toinen sun ystävä muistas sitä. jotain lohtua antaa

        helppo puhua paskaa kun ei ole kokenut ystävän kuolemaan


    • kalastelulla

      Uskomatonta että pitää kertoa tuollainen tarina, päästäkseen jatkoon. Olisi riittänyt maininta että tarina on ystävälle, ja kappele puhukoon puolestaan.

      Ällöttävää kalastelua!

      • fgt

        niin lehdistö ois sitte repinyt hirviät otsikot

        kun kertoo kaikki ei pääse il is juhlimaan jutuilla niin kun kävi arin kanssa

        miksi mailmassa ei saa puhu tunteista.

        ja jos sun ystävä on kuollut luulen että haluat muistaa sen muistoa

        onko sulle edes koskaan kuollut ystävää. tai perheestä ketään.

        pidä pää kiinni jos ei ole


      • Surusilmä
        fgt kirjoitti:

        niin lehdistö ois sitte repinyt hirviät otsikot

        kun kertoo kaikki ei pääse il is juhlimaan jutuilla niin kun kävi arin kanssa

        miksi mailmassa ei saa puhu tunteista.

        ja jos sun ystävä on kuollut luulen että haluat muistaa sen muistoa

        onko sulle edes koskaan kuollut ystävää. tai perheestä ketään.

        pidä pää kiinni jos ei ole

        koska minulta on kuollut molemmat - hyvä ystävä sekä perheenjäsen - on vaikea ymmärtää laskelmointia tuollaisella asialla.


      • fgt
        Surusilmä kirjoitti:

        koska minulta on kuollut molemmat - hyvä ystävä sekä perheenjäsen - on vaikea ymmärtää laskelmointia tuollaisella asialla.

        olen pahoillaan jos haukuin väärää puuta

        ehkä tarkoitus on antaa lohdutusta. sille perheelle se on varmasti ikimuistoinen hetki. kun toinen ystävä laulaa muistolle

        ei se vain lähde pois mielestä.

        se oli myös näköjään riski koska ei saa laulaa kuolleen ystävän muistolle vaan jollekkin isä tai äidille joka elää.

        mutta surusilmä sää tiedän paljon se koskee. joku läheltä lähtee pois.

        ja moni ei ois voinut laulaa biisiä. ja se että se onnistu sai panun melkein kyyneliin

        mun mielestä se oli kunnioitteva teko.


      • Surusilmä
        fgt kirjoitti:

        olen pahoillaan jos haukuin väärää puuta

        ehkä tarkoitus on antaa lohdutusta. sille perheelle se on varmasti ikimuistoinen hetki. kun toinen ystävä laulaa muistolle

        ei se vain lähde pois mielestä.

        se oli myös näköjään riski koska ei saa laulaa kuolleen ystävän muistolle vaan jollekkin isä tai äidille joka elää.

        mutta surusilmä sää tiedän paljon se koskee. joku läheltä lähtee pois.

        ja moni ei ois voinut laulaa biisiä. ja se että se onnistu sai panun melkein kyyneliin

        mun mielestä se oli kunnioitteva teko.

        mutta ymmärrän senkin, mitä tarkoitit :-)


    • eikä huonosti laulanutkaan

      silti en pidä jos toisten surulla ratsastetaan kilpailussa.

    • esitys

      kosketti syvästi.oma ystäväni jäi pari vuotta sitten myös junan alle..

    • lutu98

      samaa mielt'!panu lauloi tosi hyvin! ja biisiki oli ihana..se oli koskettavaa ku se omisti laulun vasta kuolleelle yst'v'lleen..

      • täyttä paskaa

        Esitys oli sietämätöntä paskaa ja tyylipisteitä ei heru toisen kuolemalla ratsastamisesta. Säälittävää jos ei muuten pärjää!


      • ....
        täyttä paskaa kirjoitti:

        Esitys oli sietämätöntä paskaa ja tyylipisteitä ei heru toisen kuolemalla ratsastamisesta. Säälittävää jos ei muuten pärjää!

        jonain päivänä itse, oletkohan laulun arvoinen silloin tuolla asenteella?


      • tähän
        .... kirjoitti:

        jonain päivänä itse, oletkohan laulun arvoinen silloin tuolla asenteella?

        Toivon ettei kuolemaani ainakaan käytetä äänien kalasteluun äänien Idols-finaalisssa! Tuskin junan alle jäänytkään siitä olisi riemuissaan jos näkisi!


      • trtt
        tähän kirjoitti:

        Toivon ettei kuolemaani ainakaan käytetä äänien kalasteluun äänien Idols-finaalisssa! Tuskin junan alle jäänytkään siitä olisi riemuissaan jos näkisi!

        niin mutta sille jäi perhe suremaan. ja yksi laulu tois es vähän lohdutusta laulaisin sen mielellään

        mutta tässä maassa se on säälipisteiden kalastelua.

        kuollu on kuollut mutta läheiset elää. niille biisi oli eikä ehkä sinulle joka et siitä mitään ymmärrä


    • Hävettää

      Eikös noi kappaleet pitänyt valita siten että ne on osoitettu jollekin tärkeälle henkilölle??? eikös silloin toi Panun veto osu ihan oikeaan???

      Oli se sit äänten kalastelua tai mitä tahansa, niin jokainen voisi ihan oikeasti miettiä mitä täällä netissä suustaan päästää. Hävettää teidän puolestanne ja toivon todellakin että mahdollisimman moni teistä olisi lapsia jotka eivät ymmärrä jolloin voin jotenkin hyväksyä kirjoituksenne.

      • mielipiteet esiin

        Tietääkseni täällä saa tuoda esille omia mielipiteitään, jos et sitä kestä mene muualle. Itse esitys oli kyllä järkyttävän huono. Tuon nyyhkytyksen jälkeen tuomarit eivät vain kehdanneet haukkua sitä.


      • ...
        mielipiteet esiin kirjoitti:

        Tietääkseni täällä saa tuoda esille omia mielipiteitään, jos et sitä kestä mene muualle. Itse esitys oli kyllä järkyttävän huono. Tuon nyyhkytyksen jälkeen tuomarit eivät vain kehdanneet haukkua sitä.

        väsäystä meinaat palstalle antaa. Tyylisi on typerä ja lapsellinen. Ilman mitään käsitystä, että joku oikeasti osaa laulaa ja esittää asian myös tunteella. Itse olet tunteeton houkka ja siitä johtuu tämänkaltainen tunteenpurkauksesi. Panun esitys oli hienoa ja kaunista. Itse ilmeisesti enemmän pidät tyhjistä sanoista ja rämpytyksestä.


      • Hävettää
        mielipiteet esiin kirjoitti:

        Tietääkseni täällä saa tuoda esille omia mielipiteitään, jos et sitä kestä mene muualle. Itse esitys oli kyllä järkyttävän huono. Tuon nyyhkytyksen jälkeen tuomarit eivät vain kehdanneet haukkua sitä.

        Sanot että mielipiteet saa tuoda esille??? sitähän minä tein, joten mene muualle jos et kestä!!!

        toin vain esille sen että heillä kaikilla perusteet jolla kappale piti valita... Panu omisti sen ystävilleen, Ari tyttöystävälleen, Kristiin niille joilla on haaveita...

        Mutta Panun tilanteessa vain joku on kuollut... se on heille iso asia. Varmasti hän sai ääniä sen takia... itse en ota kantaa hänen taitoihin laulaa tai esiintyä sillä en siitä niin hirveästi ymmärrä.

        Mitä tulee Arin siskon kuolemaan ja siitä vaikenemiseen niin Ari on katsonut sen parhaaksi ettei siitä halua puhua ja kunnioitetaan sitä. Mutta Panu kertoi joten kunnioitetaan myös sitä.


      • blaa blaa
        ... kirjoitti:

        väsäystä meinaat palstalle antaa. Tyylisi on typerä ja lapsellinen. Ilman mitään käsitystä, että joku oikeasti osaa laulaa ja esittää asian myös tunteella. Itse olet tunteeton houkka ja siitä johtuu tämänkaltainen tunteenpurkauksesi. Panun esitys oli hienoa ja kaunista. Itse ilmeisesti enemmän pidät tyhjistä sanoista ja rämpytyksestä.

        Minulla on oikeus kirjoittaa tänne niin paljon kuin lystää, niin kuin sinullakin. Mielipiteesi ei tosin kiinnosta minua pätkän vertaa. Käyt näköjään itse henkilökohtaisuuksiin tässä asiassa vaikket edes tunne minua. Jätän typerät kommenttisi omaan arvoonsa, osoitat niillä oman lapsellisuutesi.

        Mielestäni tyylitaju petti tässä esityksessä pahemman kerran. Jos ei laulunlahjoillaan pärjää niin pitää sitten käyttää kuolleita ystäviään hyväkseen. Naurettavaa paskaa!


      • Luin kyllä
        Hävettää kirjoitti:

        Sanot että mielipiteet saa tuoda esille??? sitähän minä tein, joten mene muualle jos et kestä!!!

        toin vain esille sen että heillä kaikilla perusteet jolla kappale piti valita... Panu omisti sen ystävilleen, Ari tyttöystävälleen, Kristiin niille joilla on haaveita...

        Mutta Panun tilanteessa vain joku on kuollut... se on heille iso asia. Varmasti hän sai ääniä sen takia... itse en ota kantaa hänen taitoihin laulaa tai esiintyä sillä en siitä niin hirveästi ymmärrä.

        Mitä tulee Arin siskon kuolemaan ja siitä vaikenemiseen niin Ari on katsonut sen parhaaksi ettei siitä halua puhua ja kunnioitetaan sitä. Mutta Panu kertoi joten kunnioitetaan myös sitä.

        Luin tekstisi joka sai minut entistä vakuuttunemmaksi siitä, ettet kestä mielipiteitä jotka poikkeavat omasta mielipiteestäsi!


      • yksmielipide
        mielipiteet esiin kirjoitti:

        Tietääkseni täällä saa tuoda esille omia mielipiteitään, jos et sitä kestä mene muualle. Itse esitys oli kyllä järkyttävän huono. Tuon nyyhkytyksen jälkeen tuomarit eivät vain kehdanneet haukkua sitä.

        Välillä tuntuu siltä, et tää palsta on vaan sitä varten, et saa nokkia sata-nolla muita!Onks se muka oikeeta keskustelua?????Mut toisaalta.Mitäpä sitä nyt kenenkää tunteista välittämään, jos ei itellä niitä oo yhtään...


      • Suru-iisa
        blaa blaa kirjoitti:

        Minulla on oikeus kirjoittaa tänne niin paljon kuin lystää, niin kuin sinullakin. Mielipiteesi ei tosin kiinnosta minua pätkän vertaa. Käyt näköjään itse henkilökohtaisuuksiin tässä asiassa vaikket edes tunne minua. Jätän typerät kommenttisi omaan arvoonsa, osoitat niillä oman lapsellisuutesi.

        Mielestäni tyylitaju petti tässä esityksessä pahemman kerran. Jos ei laulunlahjoillaan pärjää niin pitää sitten käyttää kuolleita ystäviään hyväkseen. Naurettavaa paskaa!

        tietää mitään. Oliko Kristianin tyylitaju mielestäsi hyvä? Jos niin on, niin voin hyvin ymmärtää ajatuksesi kulun.

        Toivottavasti kehitystä tapahtuu vielä kohdallasi, ettet jää aivan lapsen tasolle.


      • oikein...

        Arikin valitsi kappaleensa tyttöystävälleen "varalta et jos tulee tehtyä jotain ei niin kivaa". Eli ne piti valita jollekin. Ja Panu teki oikein, niinkuin sydän sanoi, niinkuin Arinkin sydän sanoi. Mia sanoi myös valitsevansa kappaleensa kaikille niille....mut en muista sanoiko Kristiina ja Kristian mitään siitä, valitsivatko biisinsä kenellekään tai miksi?? Muistaako joku, kertoisiko? Kiitos.


      • oikein..

        Niin unohtui vielä, et sanoiko Anna kappalevalinnastaan mitään? Kenelle, tai miksi juuri se kappale?


    • KiiSSS

      kosketti suoraan sydämmeen itkin koko sun esityksen ajannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    • tippuu

      veti hädissään tollasen nyyhkykappaleen ja pari tippaa silmäkulmaan niin pysyi mukana kisassa.
      laulaahan toi kaveri ei juurikaan osaa ihan vaan tollasta karaoke tason joikumista.
      saattaahan se upota johonkin 13v pirkkoon maamies-seuran kesätansseissa.

    • mulqwist

      Keinot ovat sallittuja. "Omisti kuolleelle ystävälle"...Ihan varmasti.....Vailla tiettyjä taka-ajatuksia......Kyllä tuo paremmin sinne"pisteittenkeruun"puolelle taitaa mennä, jos rehellisiä ollaan...
      Luulisi, jos on hirvee suru päällä, että jättäis surunsa keskellä koko kisailun sikseen, turhana hömpötyksenä....
      Voisi myös miettiä, olisiko Panu muistanut ystävänsä, jos tämä ei olisi kuollut...............

    • tähtien

      sukulaiset ja kaverit,ystävät kuolee viereltä on surullista tuliko näistä melankonia idolsit en ole kyllä seurannut muuta kuin keltainen lehdistö painaa kissankokoisilla kirjaimilla niin väkisin törmää tähän puppuun,mutta kaikki nauttii ja suree tavallaan näköjään...??

    • aiheena...

      Siksi laulettiin omalle tyttöystävälle, äidille, unelmille jne.
      Kaunis ele Paunulta oli omistaa ystäville, joilla on surua.
      Tunteellisesti esitetty biisi hyvällä lauluäänellä.
      On myönteistä huomata, etteivät kaikki nuoret ole rääväsuita koviksia,
      mukaan mahtuu myös empatian ja myötäelämisen osaajia.
      Onhan tää laulukisa, mutta täällä jos missä saa tunteet näkyä!
      Myös muut kuin iloisuus, kovuus, reippaus - peilinä ovat pehmeämmät arvot ja toisten kunnioitus.
      Jokaisella meillä on elämämme ja idolimme!

      • Hyvä

        Panu lauloi todella tunteellisesti, kaikki siellä saivat sanoa kenelle kappale oli omistettu. Hyvä laulaja. Nuorten idoli saa olla muutakin, kuin rääväsuinen revittelijä, heitä on jo ihan tarpeeksi. Lauluäänenhän tässä kisassa on tarkoitus ratkaista. Panulla on loistava lauluääni. Samoin myös Kristiinalla.
        Kuitenkin ärsyttää tällaiset kisat joista tulee jokavuotinen perinne, kuten tämä idoli, tanssii tähtien kanssa jne. onneksi missikisat älyttiin jo lopettaa.


    • osku80

      Eiköhän tuo ollut normaalista koulupojasta vähän parempi esitys. Ei ole tuolla kaverilla laulajana tulevaisuutta, tehköön yhden sinkun ja sitten toisille urille.

    • bubblesapinapomo

      panun lapsihan se jäi junan alle

    • kara.

      ei ole tosta kyllä laulajaksi.
      karaoke kuppiloissa kuulee paljon parempia esityksiä.

    • yours.

      Panu on se kaikkeen paras, ja silleen, ja myönnän että oli kyllä todella hyvä esitys

      • onko panu pannu

        taitaa tää homppelipoika olla


      • ma3.

        hei, oliko sulla muuta ? ##*^^?(/%"%&///&&%


      • mä 85
        ma3. kirjoitti:

        hei, oliko sulla muuta ? ##*^^?(/%"%&///&&%

        Eikö teillä kersoilla oo muuta tekemistä?????


    • jokuvaa

      panu voittooon !!!!

    • killa

      Ei panussa oo sitä hohtoa mitä arissa..:) ari on paras ei siitä mihinkään pääse se vaan on nii...:D

    • pööh

      Tapahan se oli tuokin kalastaa ääniä....ja huono sellainen!Äänestäjät nyt vaan menee tuohon halpaan helposti.Ei noilla lällyillä pitkälle päästä!

    • Pilluteini

      Vitun keskivertokansalaiset.

      Panukin pääsee elämssään NIIIN SAAATANAN helpolla, että ne kannustustaputukset pitää antaa aivan MUILLE ihmisille. Vitun pellet.

      • Satu-saara

        Oletko tyytyväinen painettuun tekstiisi? Näyttääkö mukavalta lukea noin sivistynyttä tekelettä.

        Siivoahan hieman suurustinkiasi. Kukaan ei viitsi tuollaista soopaa lukea. Voisivat poistaa törkeydet alta aika yksikön.


    • Ilkka vai Panu

      galluppi pystyyn. Kumpi näistä lahjattomista ällötyksistä on huonompi?

      • joopjoo

        kumpiki on yhtä ällöjä


      • surkeaa.
        joopjoo kirjoitti:

        kumpiki on yhtä ällöjä

        nyt on kyseessä kaksi niin huonoa, ettei niistä pysty edes valitsemaan huonompaa.


    • däääääääääääämn

      Panu on ihan homo. ei se tiiä mistään mitään. ihan surkea laulaja mutta säälistä pääs jatkoon.

      • kateuden

        kateellisuuden paskaa täälläkin puhutaan . siis häpeän teitä .häpeän olla suomalalainen , niin paljon on kateuutta katkeruutta ja missäs tunteet on. siis hyvänen aika lopettakaa jo nuitten ilman aikasten asiattomien haukkumisten lähettäminen . ei tarvi tykätä mutta sen voi tuoda asiallisesti esiin niinkuin kyllä täällä jotkut ovat tehneetkin, mutta nuo asiattomien viestien laittajat ovat jotain poikia joittenka TYTTÖYSTÄVÄT KUOLAAVAT PANUN PERÄÄN KUN EIVÄT ITSE RIITÄ ENÄÄ KIIHOTTAMAAN TYTTÖYSTÄVÄÄNSÄ . minä olen sanani sanonut , hyvästi


      • Satu-saara

        tekstiä. Ei mitään kunnon musiikkiarvostelua eikä kritisointia esityksestä. Vain joutavaa loanheittoa. LAPSELLISTA!!!

        Mutta lapsethan täällä taitaa mesoakin.


    • fgfgf

      tekikö se panun kaveri itsarin?

    • gaima

      että tämän vuoden Idolsista tulee viime vuoden toisinto! Näen jo uhkakuvien toteutuvan niin, että finaalissa ovat Panu ja Kristiina, kilpailijat, jotka ovat tässä vaiheessa mukana enää innokkaiden fanittajiensa ansioista. Heiltä puuttuu muihin finalisteihin verrattuna muut ansiot, jolla tämä kilpailu pitäisi voittaa. Mian putoaminen oli oiva esimerkki tästä kansan edustamasta tasosta! Viime vuonna kisan selkeästi parhain eli Agnes sai saman kohtalon. No, toivotaan, että nämä lahjakkaat (Ari, Mia, Krisu, Anna) pääsevät levyttämään!

      • Rankka-Ankka

        Yöllä saapi sitten levyttää


      • persoonallisuus

        Samat sanat: vaikkei Agnes ollutkaan mun favoriitti, se oli ok!Musta Mia tippui liian aikaisin, se laulaa hyvin ja on OMA ittensä, eikä mikään diivaileva pikkuaikuinen,toivottavasti Mia pääsee vielä pitkälle


    • osaaja2007

      ei osaa poika laulaa mitään muuta kuin yhdennuotin balladeja. Tosin 12-17v tytöillä on äärettömän kova valta vanhempiensa rahavarantoon, joten kyllä siinä markkina(nuorta)rakoa on.

    • mace78

      no ei se panu hassumpi ollu,mutta anna silti sais voittaa tai ainakin päästä levyttään.

      • ei tääl ole edes vapaita ni...

        voi teitä ihmisiä. luulisi että suurin osa jo tietää että mielipiteet ovatkuin persereikiä jokaisella on omansa.Joten tässä minun ;) Panu on hyvin laskelmoiva ihminen joka jo alussa huomasi että hänen laulu taitonsa eivät Voi riittää kisan voittoon.muuta kuten sanottua se on kilpailu johon on liitetty "Naamalisä" joten jos ei taidolla ni ainaskin sitten Perseellä voittoon niin sanotusti :).
        Ps: Jaksamiset jokaiselle joka on jonkun jokus menettänyt. Lauletaan sille :)


      • Amerikanpamauttaja.
        ei tääl ole edes vapaita ni... kirjoitti:

        voi teitä ihmisiä. luulisi että suurin osa jo tietää että mielipiteet ovatkuin persereikiä jokaisella on omansa.Joten tässä minun ;) Panu on hyvin laskelmoiva ihminen joka jo alussa huomasi että hänen laulu taitonsa eivät Voi riittää kisan voittoon.muuta kuten sanottua se on kilpailu johon on liitetty "Naamalisä" joten jos ei taidolla ni ainaskin sitten Perseellä voittoon niin sanotusti :).
        Ps: Jaksamiset jokaiselle joka on jonkun jokus menettänyt. Lauletaan sille :)

        Olen täysin samaa mieltä äskeisen kanssa,ja minua rupeaa ärsyttämään se,että jotkut teini-ikäiset ipanat täällä haukkuvat Panua `homoksi´ ym.
        Ja mistä sitä tietää oliko säälipisteiden keruuta,vai oliko täysin totta. Mutta eilen kun Panu esiintyi,yleisössä näytettiin yhtä naista joka melkein itki. Joten uskon että täyttä totta oli Panun ystävän menetys. Ja huhhuh teitä ihmisiä,nimittelevät vielä Panua ´homoksi`,ja Ilkkaakin vielä,menisitte itse kilpailemaan Idolsseihin...


    • Mautonta

      Ala-arvoisen mautonta käyttää toisten ihmisten suurta surua ja korvaamatonta menetystä hyväkseen.

      Mahtoiko putoamisvaarasta hätääntynyt Panu edes pyytää perheen lupaa kalastaa häpeättömästi julkisuutta ja menestystä tuomalla perheen tragedian julkisuuteen?

      Inhottaa niin paljon, että toivon tämän olleen vain Panun yltiötyperä mainostemppu ja juttu keksitty.

      Nyt rajat näille sosiaalipornojutuille ja äänten palstametrien hankkimiselle ulkomusiikillisin keinoin!

      • NNNNA`

        onko kukaan teistä menettänyt ketään läheistä ihmistä, ennen kuin tulette kirjoittamaan tänne mitään! Itse olen, ja tiedän miltä se tuntuu! Joten kannattaisiko miettiä ennen kuin sanoo mitään, että miltä itsestä saattaisi tuntua samassa tilanteessa?


      • tiedän mistä puhun.

        onko kukaan teistä menettänyt ketään läheistä ihmistä, ennen kuin tulette kirjoittamaan tänne mitään! Itse olen, ja tiedän miltä se tuntuu! Joten kannattaisiko miettiä ennen kuin sanoo mitään, että miltä itsestä saattaisi tuntua samassa tilanteessa?
        En usko että Panu olisi keksinyt koko sepityksen omasta päästään!


      • Tietäjä_

        Jos tämä homma olisi täysin järjestetty niin Panu olisi kyllä taitava näyttelijä ja manipuloija. Mielestäni Panun kappaleen omistus oli täysin vilpitön, mutta mielestäni se että kaikki omistivat kappaleensa oli vähän teennäistä (tosin ei varmaan haluttu antaa kellekkään etulyöntiasemaa).


      • montakin
        tiedän mistä puhun. kirjoitti:

        onko kukaan teistä menettänyt ketään läheistä ihmistä, ennen kuin tulette kirjoittamaan tänne mitään! Itse olen, ja tiedän miltä se tuntuu! Joten kannattaisiko miettiä ennen kuin sanoo mitään, että miltä itsestä saattaisi tuntua samassa tilanteessa?
        En usko että Panu olisi keksinyt koko sepityksen omasta päästään!

        On tullut menetettyä montakin ja todella läheistä. Mutta ei oo koskaan tullut mieleen mennä laulamaan siitä julkisesti televisioon. Todella laskelmoitua Panulta käyttää läheisten surua omanaan kun ei muuten noin värittömästä persoonasta särmää löytynyt. Eiköhän suomen tyhmä kansa äänestä tämänkin lopulta voittajaksi niin voivat sitten Ilkka Jääskeläisen ja Indx:n poikien kanssa laittaa vuonna 2018 semmosen All Star-Loosers kokoonpanon kasaan. Ja sitten nämä tämän päivän pissikset, silloin jo täysin lehmiintyneet ihqupyllyt voisivat pyöriä siellä keikalla siiderit kourassa nostalgian pyörteissä. WOW! Tässähän kostuu jo omatkin housut. Hyvää sessiota tiedossa.


      • ....

        ...kuten selkeästi huomaa, itse ajattelit Panun vaan tarkotuksella hyötyvän surustaan, mutta ilmeisesti ei tullut pieneen mieleesikään että sellainen tapaus oikeasti koskettaa!

        Miten voit olla noin itsekäs, että ajattelet vain oman hyödyn tavoittelua tollaisessa tilanteessa?!? Kyllä jokainen normaali ihminen tuntee surua ja myötätuntoa, ja Panu vaikuttaa nin aidolta ihmiseltä että se tuli varmaan suoraan sydämestä! Hänellä vaan sattui olemaan käytössä tämä mahdollisuus, joka varmasti koskettaa myös asianomaisia!

        Kas kun et samantien keksinyt että Panu on tönäissyt tyypin junan alle, että saisi tällaisen tilaisuuden!
        Hänellä omisti biisinsä aiosti jollekkin, eikä yrittänyt nuoleskella omistamalla esim. äänestäjille..
        Ja sen huomasi..veti tunteella, ja näytti biisin loputtua olevan aika hiljainen(=surusta?) ja hetken näytti siltä, että meinaisi itkeä..


      • tpdellinen urpo OLET
        montakin kirjoitti:

        On tullut menetettyä montakin ja todella läheistä. Mutta ei oo koskaan tullut mieleen mennä laulamaan siitä julkisesti televisioon. Todella laskelmoitua Panulta käyttää läheisten surua omanaan kun ei muuten noin värittömästä persoonasta särmää löytynyt. Eiköhän suomen tyhmä kansa äänestä tämänkin lopulta voittajaksi niin voivat sitten Ilkka Jääskeläisen ja Indx:n poikien kanssa laittaa vuonna 2018 semmosen All Star-Loosers kokoonpanon kasaan. Ja sitten nämä tämän päivän pissikset, silloin jo täysin lehmiintyneet ihqupyllyt voisivat pyöriä siellä keikalla siiderit kourassa nostalgian pyörteissä. WOW! Tässähän kostuu jo omatkin housut. Hyvää sessiota tiedossa.

        no eipä ollut Panun päätös, että nyt sattui olemaan aiheena juuri balladi joka omistetaan jollekkin tärkeälle! Kaunis tapa osoittaa myötätuntoa ja kunnioitusta, kun tällainen tilaisuus sattui kohdalle..


      • todellinen urpo OLET
        montakin kirjoitti:

        On tullut menetettyä montakin ja todella läheistä. Mutta ei oo koskaan tullut mieleen mennä laulamaan siitä julkisesti televisioon. Todella laskelmoitua Panulta käyttää läheisten surua omanaan kun ei muuten noin värittömästä persoonasta särmää löytynyt. Eiköhän suomen tyhmä kansa äänestä tämänkin lopulta voittajaksi niin voivat sitten Ilkka Jääskeläisen ja Indx:n poikien kanssa laittaa vuonna 2018 semmosen All Star-Loosers kokoonpanon kasaan. Ja sitten nämä tämän päivän pissikset, silloin jo täysin lehmiintyneet ihqupyllyt voisivat pyöriä siellä keikalla siiderit kourassa nostalgian pyörteissä. WOW! Tässähän kostuu jo omatkin housut. Hyvää sessiota tiedossa.

        no eipä ollut Panun päätös, että nyt sattui olemaan aiheena juuri balladi joka omistetaan jollekkin tärkeälle! Kaunis tapa osoittaa myötätuntoa ja kunnioitusta, kun tällainen tilaisuus sattui kohdalle..


      • hereillä ollaan
        tpdellinen urpo OLET kirjoitti:

        no eipä ollut Panun päätös, että nyt sattui olemaan aiheena juuri balladi joka omistetaan jollekkin tärkeälle! Kaunis tapa osoittaa myötätuntoa ja kunnioitusta, kun tällainen tilaisuus sattui kohdalle..

        No, Panuhan olisi sitten voinut laulaa esim. rakkaudella sävytetyn balladin tyttöystävälleen?! Aika naivia kuvitella ylipäätänsä että kilpailijat olisivat yksin valitsemassa omat kappaleensa. Eiköhän se tuotantotiimissä huomattu että kaikki muut vie palstatilan ja pikku-Panu jää nyt pahasti kylmäksi kaikesta. Takas vaan sinne jonnekki varastolle laatikoita järjestelemään tommoset tahvot... p.s. opettele postaamaan noi viestit tänne YHDEN kerran niin ei mee änkytykseski.


    • Libresse

      Eric Claptonin versiota kun kuuntelee, hänen surunsa mykistää. Kappaleessa on aitoa tunnetta. Maailmanhistorian liikuttavin kappale. Panun versio ei mykistänyt!

      • Amerikanpamauttaja.

        Ette siis vieläkään ymmärrä,taas täällä kävi lähettelemässä muutama ´pissis` vähän juttua..Painukaa itse Idolsseihin! Katsotaanpa kuka osaa laulaa ja kuka ei.. Hävetkää.


    • Nizzai

      Mitä ihmettä, eikö sen Panun ystävän lapsi ollu se joka jäi sinne junan alle, eikä ystävä, eikä ainakaan mikään Panun oma lapsi ? Tai sitte oon käsittäny kovin väärin.
      Mutta kosketti ja aivan ihana oli, vaikkei Panu suosikki olekaan

    • kristiina on paras! :D

      onhan sitä kaikille käyny joskus niin, että menettää läheisen, mutta mielestäni ei sellasen pitäis voittaa!
      panu vain vetoaa ihmisten tunteisiin!(osaahan jokainen vedota tunteisiin, mut laulaminen on asia erikseen!) ja idols-voittajan pitää osata myös laulaa! muistuttaisin vielä viime vuoden voittajasta, joka oli täysi pohjanoteeraus!
      panu sais tippua seuraavaksi, sillä ei se osaa laulaa eikä edes esiintyä, eikä se oo edes komean näköinen!!! sori nyt vaan, mut... :( harmi kyllä jos se voittaa!
      KRISTIINA ON PARAS! :D sen äänikin on niin ihana, ja se on hyvän näköinenkin, täysin sopiva idoliksi! :D

      • heh-heh-hee

        "KRISTIINA ON PARAS! :D sen äänikin on niin ihana, ja se on hyvän näköinenkin, täysin sopiva idoliksi! :D "

        - Kirjoitti joku joka on kuuro, sokea ja muuten tyhmä? Idoliksi liian epäkypsä ihminen, jonka ääni on jota useammat pitävät ärsyttävänä hyvän sijaan.
        Itse olet varmaan joku n.kristiinan ikäinen, joka on mielestään niin aikuinen, kuten kaikki muutekin ikäisensä..xD


      • heh-heh-hee

        "KRISTIINA ON PARAS! :D sen äänikin on niin ihana, ja se on hyvän näköinenkin, täysin sopiva idoliksi! :D "

        - Kirjoitti joku joka on kuuro, sokea ja muuten tyhmä? Idoliksi liian epäkypsä ihminen, jonka ääni on jota useammat pitävät ärsyttävänä hyvän sijaan.
        Itse olet varmaan joku n.kristiinan ikäinen, joka on mielestään niin aikuinen, kuten kaikki muutekin ikäisensä..xD

        Ja noi Panuun liittyvät perustelut oli kyl tyhmimmät ikinä. Ei Panu ole sen takia menestynyt että on menettänyt jonkun, vaan koska veti hyvin balladin. Nimenomaan eilisen varmaan juuri sen takia, että oli tollanen tapaus jonka vuoksi eläytyi täysillä biisiin ja veti sen sydämellä. Ja Omisti sen jollekkin oikeasti, eikä vaan yrittäny nuoleskella kuulijoita omistamalla sen heille.

        "onhan sitä kaikille käyny joskus niin, että menettää läheisen, mutta mielestäni ei sellasen pitäis voittaa! "
        - Ai sen takia Panun ei pitäisi voittaa, että on menettänyt läheisen..mielenkiintoista! Mutta ihan sivuhuomiona, että kannattaa muistaa et eilisessä ei ollut vielä kyse siitä voitosta vaikka niin kirjotat..


      • kotiin kasvamaan

        Kristiinalla on ihan pennun ääni, ei mitenkään kaunis edes. Siis tenavatähti tasoa. Eikä se osaa esiintyä. Aika leuhkan oloinen, vai onko se niin ujo muka.

        Panussa on kaikki tarvittavat ainekset idoliksi. Rauhallinen kaveri, joka osaa laulaa ja vieläpä omaa hyvän ulkonäön... Nam!


      • Mies Savosta!

        Kyllähän Panu on ehdottomasti paras! Noista pitkätukkaretaleista en pidä yhtään. Panu idoliksi!


      • arin fani
        kotiin kasvamaan kirjoitti:

        Kristiinalla on ihan pennun ääni, ei mitenkään kaunis edes. Siis tenavatähti tasoa. Eikä se osaa esiintyä. Aika leuhkan oloinen, vai onko se niin ujo muka.

        Panussa on kaikki tarvittavat ainekset idoliksi. Rauhallinen kaveri, joka osaa laulaa ja vieläpä omaa hyvän ulkonäön... Nam!

        se kristiina oli aivan perseestä vinkuja jatkaa aina kun parhaat tippuu!!!!!!!!!!!


      • Shades_of_blue

        Onhan Kristiinalla tosiaan kiva ääni, tykkään itsekin, mutta sen laulutaito on kyllä vähän sinne sun tänne...Mun korviin ainakin ottaa välillä kun se laulaa vähän nuotin vierestä... :/ Panulla en ainakaan ihan samanlaista ongelmaa ole huomannu...enkä pahemmin muillakaan...Ja kun se kauneus ei aina riitä voittoon...


    • Yks Äippä

      On teillä ja keskustelun aihe. Pääasiahan on että Panu lauloi tosi hyvin. Tuosta nuoresta miehestä tulee vielä jotain.

      • ukko.

        kyllä siitä tulee todennäköisesti jotain, mutta ei laulajaa.


    • <3

      Joo, minutkin Panu mykisti täydellisesti. Jatka samaan malliin!

    • Täti

      Siis joo,todella hienostihan Panu veti sen biisin,mut en mä itse välttämättä olis halunnut et telkassa kerrottais jotain niin henkilökohtaista ku lapsen menettäminen.Toivottavasti Panu oli ees tajunnu kysyy luvan niiltä joita se suru eniten kosketti.Ajatuksena kaunis ja kiltti.
      TOivottavasti Panusta tulee seuraava idoli

      • Niin että

        Vaan ystävä jolta jäi 2 lasta..


      • kuuntele tarkemmin
        Niin että kirjoitti:

        Vaan ystävä jolta jäi 2 lasta..

        ...mutta se tosiaan oli ystävien lapsi joka oli kuollut..


      • mietiiiiin

        sää olisit halunnut että sinulta kysytään lupa siihen että saako esittää kappaleen sinuun kuolleelle lapselle.

        onko koskaan toista mahdollisuutta vaikuttaa niin paljon kuoleen omaisiin.

        miltä susta tuntuosi kun sun hyvä ystävä laulaisi noin sinulle kun lapsesi on kuollut.

        unohtaisitko sen heti vai jäiskö se ikuisesti mieleen

        mun mieli pide


      • a1.1
        mietiiiiin kirjoitti:

        sää olisit halunnut että sinulta kysytään lupa siihen että saako esittää kappaleen sinuun kuolleelle lapselle.

        onko koskaan toista mahdollisuutta vaikuttaa niin paljon kuoleen omaisiin.

        miltä susta tuntuosi kun sun hyvä ystävä laulaisi noin sinulle kun lapsesi on kuollut.

        unohtaisitko sen heti vai jäiskö se ikuisesti mieleen

        mun mieli pide

        minä luu-len että sinän pitää olla tarkkana äikän tunila.


      • lallu
        Niin että kirjoitti:

        Vaan ystävä jolta jäi 2 lasta..

        panulla oli ystävä/ystävät joilla oli kaksi lasta ja toinen niistä jäi hetki sitten junan alle,että kyllä se nyt vaan oli lapsi...voisi hiukan kuunella ohjelmaa ennen kuin arvostelee!!!!!äsyttää tollaset


    • ´tepsu86

      panu esitti tosi kaunniin biisin ja mulla tuli veet silmiin kun katsoin ja kuuntelin sitä hyvä panu jatka näin :D

    • Panu vetää hyvin

      ..niiden lapsi joka oli kuollu..

      • -marie-

        Täällä puhutaan kuinka Panun ystävä on kuollut, vaikka se olikin sen lapsi...


      • EI..
        -marie- kirjoitti:

        Täällä puhutaan kuinka Panun ystävä on kuollut, vaikka se olikin sen lapsi...

        Ystävä kuoli, ei lapsi!


      • haloo!
        EI.. kirjoitti:

        Ystävä kuoli, ei lapsi!

        ei, vaan niiden ystävien lapsi.


      • palsta.
        haloo! kirjoitti:

        ei, vaan niiden ystävien lapsi.

        täällä keskustellaan laulajista, junan alle jääneiden palsta on ihan jossain muualla.


      • .....
        EI.. kirjoitti:

        Ystävä kuoli, ei lapsi!

        Joo, Panuhan kertoi kuinka hänen ystävillään oli vihdoin mennyt hyvin, heillä oli kaksi lasta, mutta pari-kolme viikkoa sitten, toinen lapsista jäi junan alle.
        Näinhän se meni, vai?


      • asdfdf
        ..... kirjoitti:

        Joo, Panuhan kertoi kuinka hänen ystävillään oli vihdoin mennyt hyvin, heillä oli kaksi lasta, mutta pari-kolme viikkoa sitten, toinen lapsista jäi junan alle.
        Näinhän se meni, vai?

        Ei se nyt sattumoisin vain ollut lapsi. Kuten nim. Talluska aikasemmin totesi: Tarkistin äsken nauhalta, että hän mainitsi kyllä kaksi lasta. Siinä hän kertoi, että näillä oli vaikeeta ja että heillä on kaksi lasta ja juuri kun kaikki nätti hyvältä, niin toinen kuoli 3 viikkoa sitten junan alle ja hän omisti kappalleen molemmille...


      • Panu kunniaan
        asdfdf kirjoitti:

        Ei se nyt sattumoisin vain ollut lapsi. Kuten nim. Talluska aikasemmin totesi: Tarkistin äsken nauhalta, että hän mainitsi kyllä kaksi lasta. Siinä hän kertoi, että näillä oli vaikeeta ja että heillä on kaksi lasta ja juuri kun kaikki nätti hyvältä, niin toinen kuoli 3 viikkoa sitten junan alle ja hän omisti kappalleen molemmille...

        Panu omisti laulun perheen isälle, joka jäi muutama viikko sitten metron alle Ruotsissa. Mainitsi vain kuinka suremaan jäi kaksi todella pientä lasta ja vaimo. En ymmärrä miten jotkut ihmiset voivat vähätellä Panun surua ja väittää sitä pisteitten haku taktiikaksi. Panulla oli selkeä syy, miksi halusi ystävän muistolle laulaa. Ja sen Panu teki kauniisti ja hyvin! Sydäntä riipaisi kun Panu niin liikuttui


      • epäselvästi
        asdfdf kirjoitti:

        Ei se nyt sattumoisin vain ollut lapsi. Kuten nim. Talluska aikasemmin totesi: Tarkistin äsken nauhalta, että hän mainitsi kyllä kaksi lasta. Siinä hän kertoi, että näillä oli vaikeeta ja että heillä on kaksi lasta ja juuri kun kaikki nätti hyvältä, niin toinen kuoli 3 viikkoa sitten junan alle ja hän omisti kappalleen molemmille...

        Panu kertoi, että hänen ystävillään oli kaksi lasta. Mutta kolme viikkoa sitten toinen heistä jäi junan alle. Jos hän tarkoitti lasta, hänen olisi pitänyt sanoa: toinen näistä jäi junan alle. Kun lause tuli heti lasten mainitsemisen jälkeen, sai sen käsityksen, että hän tarkoitti lasta, mutta kieliopillisesti hän tarkoitti ystävää. Ei ihme, että ihmisillä on eri käsitys asiasta.


    • fdthgsdthstrdhbgfrdh

      joo... panu oli aivan ihana.:) on ollut alusta alkaen.. hyvä juttu että mia permanto tipahti. semmonen märisiä... ja ari koivunen on hyvä laulaan mutta muuten täys puli ukko!

    • koiraparatiisi

      Panu lauloi todella hyvin. Suru on todella suuri hänelle. Tunsin heidät joille Panu omisti tämän kappaleen.Rankkaahan se on, mutta hyvinhän se sen lauloi. (Varmaankin syy oli että se tuli koko sydämmestä koska hän omisti sen hänen tutuilleen) :( :) Voimia sinulle Panu :)

      • ):):):(((:::::(( ?

        hymiö pissaliisa teini liikkeellä.


      • koiraparatiisi
        ):):):(((:::::(( ? kirjoitti:

        hymiö pissaliisa teini liikkeellä.

        LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL


      • tukiopetukseen
        koiraparatiisi kirjoitti:

        LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

        sinullekin tukiopetusta kun et osaa kirjoittaa suomeksi.


    • :))

      Se oli kylläkin sen ystävien lapsi joka sen junan alle oli jääny. Lehdessäkin luki väärin.

      • asioiden korjaaja!

        YKSI POINTTI TÄHÄN HOMMAAN!!! TE ETTE TUNNE PANUA! SÄÄLIKÄÄ ITSEÄNNE KUN ALENNUTTE MOISEEN PASKAN JAUHAMISEEN: EI OO HOMO!!!! KOULUSSAKIN JO OIKEIN SÖDE ;)


    • Zarah

      mun mielestä Mia lauloi tosi hyvin! Mia ei ois saanu pudota!
      Mia oli JEEJEE!

    • lindddiii

      Panu laulo koko sydämmestään mikä oli ihanaa ja sen näki että hänelläkin oli kyynel silmis .:(

    • niinnini

      Irtopisteitä kerää.... Kaikilta oli joku tuttu kuollut just äskettäin. vois pudota huoletta.

    • enkelit79

      Ei kykene laulamaan kuin tollasia nyyhky biisejä, se viime viikon veto ois saanu lennättää sen jätkän kotiin. Ja se ei ollut lapsi vaan aikuinen joka delas...niiden häis ne oli vetänyt sen biisin, ettekö te dorkat kuntele mitään. joten suurin suru on kyl sil perheel, eikä jollain panul.eihän toi ees liikuttunut laulaessa.olisi nyt ees poraanut kunnolla niin ois tehnyt vaikutuksen

    • L.A.M.B

      mä ainakin meinasin alkaa itkemään kun se sitä laulo :) se vaan laulo niin ihanasti

      • täälläq

        Mitä te täällä tällaisia kitisette. Kansa on puhunut, ja tykännyt Panusta äänestäen hänet jatkoon. Tässä kisassa se riittää eli pulinat pois, kuten JOhannes Virolainen sanoi.

        (ai niin, te ootte niin nuoria kaikki, ettette ole koskaan Virolaisesta kuuleetkaan.)


      • sääliä hakeva!

        Se on ainut näistä jolla tuntuu olevan päätä tässä hommassa. ei se hae mitään sääli pisteitä sillä et joku on kuollut. Samaan aikaan vain satui käymään näin. Ja sen takia sen esitti kun ei hautajaisiin päässyt! Kuolleen äitihän oli pyytänyt Panua tulemaan kappaleen esittämään. Ja "teemana" oli että jollekkin läheiselle. Arista dikkaan kans ja ihan samalla tavalla sen systeri kuoli kisan aikana. Mut kumpikin on sanonut ettei siitä sen enempää. Eivät ala yksityiskohtaisesti sitä käsittelemään muille. Mä en äitinä tosiaankaan tajua täällä haukkujia. Aina mussutetaan ja kitistään jos joku on ihan vilpitön. Tuskin näillä haukkujilla on lapsia et eivät voi edes ymmärtää asiaa... aikuistukaa edes vähän.


      • robinhood97

        Se on kyl totta että se oli tosi hyvä... se sai mun äidinki lämpeneen ja se inhos sitä aluks tai siis se vihas sitä... :( Onneks Panu sai jatkaa:)


      • niin minäkin,

        pelkästä vitutuksesta, ällöttävän laskelmoitua pikku hinttarin lässytystä.


    • Emiliaaaaaa

      panu on aivan ihana en ymmärrä niit joitain tuomareit jotka viimeksi haukku sitä panu ehdottomasti voittoon se on ihana:D

    • ei mee läpi

      tippuu seuraavana varmasti

    • Nytkö ne vitun nyyhkytarinat alkaa.Omistan tämän kappaleen pökäleelle joka irtautui minusta tänä aamuna!!!!BULLSHIT!

      • vulpes-vulpes

        no eipä mulla ainakaan tullut mieleenikään että Panu olisi tuon juoninut, että käyttäisi hyväkseen toisen kuolemaa. Mun mielestä Panun esitys oli hyvä, mutta se on kyllä totta, että jos vain balledeja osaa esittää, niin on aika yksipuolista musiikkia siltä sit tulossa (jos tulee). Myös Annahan ei oikein muuta ole tuossa esittänyt kuin balladeja, vaikka todella kivalla tyylillä laulaa, tosin vähän pitäs kiinnittää vielä vireyteen huomiota. Jotain reipasta vois ens kerralla kokeilla, niin kuin tuomarit sille siitä jo sanoivatkin. Itse pidin monesta esityksestä, mutta en kuitenkaan äänestänyt. Panu ei multa teidän väittämiä "säälipisteitä" saanut. mä annan ääneni laulutaidosta, jos annan ääniä ja niin varmaan moni muukin. Vireessä ja tunteella mielestäni Panu lauloi.

        Kyllähän kappaleita on aina omistettu ketä kellekin. Esim Apulannan kappale Ilona on omistettu hänen tyttöystävälleen, joka teki itsemurhan. Ei se ole mitään uutta. Artistit ja lauluntekijät mahdollisesti laulavat omasta elämästään. Ylipäätänsäkin taiteilijat oli millä alalla tahansa yleensä kertovat teoksillaan /lauluillaan elämästään. Mutta on paljon myös purkkapoppia, missä ei ole mitään sanomaa. Kumpaa sitten haluaa kuunnella? se on ihan oma valinta. Itse kuuntelen sitä, mikä omaan olotilaani juuri sillä hetkellä sopii.


    • anthropos

      eikös se panu omistanu sen biisin ystävänsä lapselle...

    • 1231

      Tämäkin kaiken muun pelleilyn lisäksi. Toi pelle pitäis pudottaa pelkästään tollasen nyyh nyyh paskan takia !!!!

      • kristianna

        Panu lauloi hyvin tunteella ja herkkyys oli mukana. Pidin äänestäsi, siinä oli tiettyä syvyyttä, hyvä.


    • Stn pellet.

      Ite ette vaan osaa.

    • Bomie

      hmm eikös se ollukki niin et se ei ollu panun ystävä vaan ystäväparin lapsi? kiinnitin heti huomion asiaan nähtyäni ilta-sanomat.

    • ei panu-fani

      Olipa aika ala-arvoista Panulta vetää tollanen mainoskikka peliin mukaan. Nyt sitten ihmiset herkistyivät Panun surulle ja antoivat äänensä hänelle. Enpä arvosta ollenkaan tuollaista että käytetään toisen surua omaksi edukseen.

      Ei muuten anna maininnut kertaakaan omasta flunssastaan. Ei kerjännyt Anna säälipisteitä kuten Panu teki.

    • päästä

      No niin, tässä se taas nähdään.
      Kun ei ole pelisilmää, sitä ei ole.

      Näissä tilanteissa pitää muistaa HIENOTUNTEISUUS.

      On se nyt saatana, että tuollaisella idols-prototyypillä
      ei ole älyä olla jatkamatta lausetta loppuun.

      Tarina oli kuin PoliisiTV:n sosiaalipornoa.

      Juttu olisi voinut kuitata vain omistamalla
      kappale pariskunnalle, jolla on ollut vaikeaa.

      Nyt tragediasta on tehty VIIHDETTÄ,
      jolla koko kansa voi mässäillä.

      Halpaa. Todella halpamaista. Tunsin suurta
      myötähäpeää koko tilanteesta.

    • pas...

      Koskettava tai ei niin tämä poika ei osaa muuta laulaa ku jotain faggot-hitaita-biisejä. Laitetaas panu laulaan jotain iron maidenia tai muuta vastaavaa, ni katotaan miten käy :D
      Ari osaa laulaa myös hitaita, mut panu ei osaa laulaa nopeita.

    • !!!

      ... TYLSÄÄÄÄÄÄÄ!!!! Johan se on nähty, ettei balladin laulamis taidol pitkäl pötkitä... Vai onko joku huomannut suurtakin suosiota Jääskeläisen ympäril? Ja se nyt osas jotain muutaki vähä vetästä:) Tollaset itkuvirret nyt vaan on pidemmän pääl aika tylsii. Kiva kai se emännäst on, ku niin herkästi isäntä lauleskelee silmiin katsoen! Mut mä kyl lämpeen enemmän, ku oma isäntä vetää kitaral kunnon mättösoolon:) Mut makunsa kullakin, sano koira ku muniansa nuoli!

    • Liian loistava

      tyyppinä ja tulkitsijana joksikin "tusinaidolsiksi"! Antaa semmosten "arien" vaan voittaa - Panun kaltainen lahjakkuuss löytää kyllä paikkansa muilta estradeilta. Loistava tulkitsija - herkkä, koskettava, luonnollinen...Ajatelkaapa huviksenne joku Ari esittämään määkivällä äänellään sama balladi!! Se olisi farssi!

    • Nimetön

      Panun esitys oli loistava! Mykisti minutkin.
      Ihana esitys.

      • nimi.

        vai mykisti sinut.
        olet nyt sitten mykkä ja nimetön.


    • tarina

      biisin taustalla koskettava mutta...jätkä varmasti sai osan äänistä sympatiasta; tottakai tollanen surullinen tarina koskettaa ihmisiä ja aivan varmasti osa sen jätkän pisteistä oli SYMPATIApisteitä, se on fakta.

      Jätkän lauluääni on ihan tasapaksua; ei hyvää eikä huonoa. Hajuton ja mauton joka tippuu seuraavaksi, toivottavasti.

      • KEKRÄTÄ SYMPATIAA

        Vaikkakin hän lauloi hienosti. Jos hän on kokenut tuollaisen jutun, niin kyllä se pitäisi pitää ihan omana tietonaan. Olikohan kysynyt lupaa esitykseen ja kertomaansa ystäviltään. Tosi ystävä olisi kysynyt, ehkä siis hänkin oli ja moitin turhaan. Hyvä laulaja siis on.


      • KERÄTÄ SYMPATIAA

        Vaikkakin hän lauloi hienosti. Jos hän on kokenut tuollaisen jutun, niin kyllä se pitäisi pitää ihan omana tietonaan. Olikohan kysynyt lupaa esitykseen ja kertomaansa ystäviltään. Tosi ystävä olisi kysynyt, ehkä siis hänkin oli ja moitin turhaan. Hyvä laulaja siis on.


      • mie vuan
        KERÄTÄ SYMPATIAA kirjoitti:

        Vaikkakin hän lauloi hienosti. Jos hän on kokenut tuollaisen jutun, niin kyllä se pitäisi pitää ihan omana tietonaan. Olikohan kysynyt lupaa esitykseen ja kertomaansa ystäviltään. Tosi ystävä olisi kysynyt, ehkä siis hänkin oli ja moitin turhaan. Hyvä laulaja siis on.

        panu yritti kyllä nyt todellakin kerätä sääli pisteitä... kertoa nyt tuommoista koko kansalle. perheellä varmasti vaikeaa ja panu tuntee myös surua mutta samalla käytti hyväkseen perhettä


      • kysymykseen
        KEKRÄTÄ SYMPATIAA kirjoitti:

        Vaikkakin hän lauloi hienosti. Jos hän on kokenut tuollaisen jutun, niin kyllä se pitäisi pitää ihan omana tietonaan. Olikohan kysynyt lupaa esitykseen ja kertomaansa ystäviltään. Tosi ystävä olisi kysynyt, ehkä siis hänkin oli ja moitin turhaan. Hyvä laulaja siis on.

        Vastaus kysymykseesi:
        http://www.panularnos.net/uutiset/keskustelut_kayneet_kuumina/


    • ällistynyt

      no jos ei muulla keinolla saa itteleen säälipisteitä niin siitä vaan...

    • IdolsFani

      Juu panu on herkkä mies

    • aikuinen nainen

      Panu lauloi launiisti. Se riittäköön. Hän on esiintynyt tyylikkäästi. Rääkyjöitä on idoleina jo riittävästi. Miksi nuoriso ei osaa joskus hiljentyä ja kuunnella jotain herkkää ja kaunista. Pitääkö aina möykätä.

      • eräs vain

        Panu ja Ilkka on ihan niin kuin kaksi marjaa... Perustaisivat duon ja laulelisivat rakkausviisuja... :)


    • Panun suru mykisti
    • hävetä!!

      Ettäs kehtaa käyttää lähimmäisten tragediaa hyväkseen! Todella raukkamaista! Kuten joku sanoi niin olisi voinut kertoa vain omistavansa kovia kokeneelle ystävälleen sen lähemmin yksityiskohtiin menemättä. Olisihan voinut jälkeenpäin, jos jotain olisi kiinnostanut, asiasta avautua jos siihen on tarve, mutta että pistelaskun alla tekee tuon. Onkohan itse tyytyväinen päästessään säälipisteiden avulla jatkoon eikä laulutaidon sillä ilman näitä säälipisteitä olisi ollut aivan takuulla putoamisuhan alla, ainakin kolmantena.

      • Miten nää jaksaa?

        Kylläpä näitä katkeria ihmisiä riittää, joiden oma suosikki ei menestynytkään heidän odottamalla tavalla... tai putosi.

        Hieno omistus ja hieno lauluesitys!


      • ei pudonnut
        Miten nää jaksaa? kirjoitti:

        Kylläpä näitä katkeria ihmisiä riittää, joiden oma suosikki ei menestynytkään heidän odottamalla tavalla... tai putosi.

        Hieno omistus ja hieno lauluesitys!

        Katkeruus on eri asia kuin realismi. Oma suosikki ei pudonnut ja sai isot kehut, jotenka ei ole edes aihetta olla katkera :) . Panu on ihan ok laulaja, ei surkeimmasta päästä, mutta temppu oli tosi säälittävä. Ihan yhtään hänen suruaan vähättelemättä. Mitähän mieltä moisesta oli kuolleen omaiset, panee miettimään..


    • Tarkennusta

      "Panun omistushaastattelusta saattoi saada kuvan, että menehtynyt oli lapsi. Kyseessä oli kuitenkin toinen vanhemmista, jota jää nyt kaipaamaan koko perhe. Omistuksesta ja kappaleen laulamisesta oli lisäksi kysytty omaisilta. He hyväksyivät asian ja kiittivät jälkikäteen tästä hienosta muistamisesta. Voimaa ja jaksamista koko perheelle!"

      Lue koko juttu:
      http://www.panularnos.net/uutiset/keskustelut_kayneet_kuumina/

    • vaik ari on hyvä nii

      se mykisti aivan täysin vaik muuten en panusta hirveenä diggaa

    • on varmasti

      tyytyväinen, loppu räpätys.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe