voiko subu aiheuttaa pistelyä sydämessä? vähän samanlainen olotila kuin krapulassa...kertokaa muutenkin kokemuksenne texistä...mitä eroa esim heroiinin aiheuttamaan olotilaan?...
mitä oireita subutexin käytöstä??
13
4332
Vastaukset
- +9iokl
Kannabishan se aiheuttaa kaikkea noita ja lisäksi kaikkea mitä vaan voit kuvitella. Kysy vaikka palstan maskotilta, huume-homolta.
- ilman muuta
niinhän se on, kato.
- toopetoo
mitä tarkottaa 24/7?mitä on subutex?
- tarkoittaa että
päihteilee 24 tuntia vuorokaudessa ja 7 päivää viikossa.
- oireita
kun unohdat lääkkeet ja heroiinit tyystin.
- N:21
Itselläni subu ei aiheuttanut ainekaan mitään pistelyä sydämessä tms. oireita. Kai yksilöllistä sitten?
Itseäni alkoi vaan kutittamaan käsivarsia ja kasvoja hirveästi, koko ajan täytyi raapia. Parilla kaverilla ollut sama. Liekkö joku allerginenreaktio? Muiden aineiden kanssa ei ollu vastaavaa..- tulee aina
kutinat. kodeista tulee aina kutinat.. Ei voi verrata herskaan, herskasta tulee törkeet laskut ja subuista ei mitään, korkeintaan hyvä olo vähällä käytöllä eli ei mitään viikon parin putkee. Viinaa älä läträä sen kans, kuolee aika nopeasti ja matkapahoinvointi on yleistä eli liikut hieman niin yrjöät.
- Bais_
Itse käytin 4-vuotta subua lähestulkoon päivittäin. Itse en tiedä, että subu aiheuttaisi mut kun yleiskunto laskee ni pienikin liikunta pistää sydämen pumppaamaan miten sattuu ja rytmihäiriöistä sydän pistelee,ainakin mulla. Omia kokemuksia subusta. Vittumaisin päihde mitä on keksitty. Se antaa sul ensin sen olotilan mitä oot hakenu ja yhtenä kauniina päivänä se paska ei toimi enää niinku ois tarkotus. Mut sit ei enää, kuitenkaa pysty lopettamaankaan. Vittu mä säälin kaikkia narkkareita, ku ne luulee elävänsä sitä unelmaansa. Mut sekin päivä koittaa, ku se ei oo enää kivaa. Se on ku ei tiedä paremmasta. Onneks mä nykyään tiedän, enkä palais käyttämään mistään hinnasta.
- TTFxS
Kauanko tuota Sufua uskaltaa ottaa ennen kuin siihen jää fyysisesti koukkuun? Armottomaan ahdistukseen olen nappaillut viivan silloin tällin noin 2 kuukauden välein. Lopetin alkoholin lipittelyn ja ainakin unettomuus on helpottanut eikä ole sitä jatkuvaa krapulaa.
Tarkoitus olisi vaihtaa subu marihuanaan kunhn sato joskus valmistuu ja luopua kaikista muista aineista ja ainoastaan poltella joskus rentoutumistarkoituksessa. Alkoholia vain viiniä ruoan kanssa juhla aterioilla ja pari olutta grillatessa ja miksei saunassakin vaikka 1-olutta.
Kaunis ajatus mutta olenko kuitenkin kohtsa subu koukusssa? - ei huumeita!
Eikö kannattaisi olla käyttämättä niitä??
- ...
Jos ahdistaa,niin mars psykiatrille!
Älkää nyt käyttäkö huumeita!
Ajatelkaa myös Teidän läheisiä, miten rankkaa heillä on katsoa vierestä,kun ootte sortunut huumeisiin ja pilaatte elämänne niillä! - 0654677674
... kirjoitti:
Jos ahdistaa,niin mars psykiatrille!
Älkää nyt käyttäkö huumeita!
Ajatelkaa myös Teidän läheisiä, miten rankkaa heillä on katsoa vierestä,kun ootte sortunut huumeisiin ja pilaatte elämänne niillä!Plussaa yks.
Läheiset ja niiden huoli on suuri pointti. Samaan aikaan se voi kuitenkin olla syy vetää pönttö himmeeks. Kohtaamisongelma.
- huoli läheisestä
Se on niin rankkaa läheisellä, kun huoli KOKO AJAN, että koska tulee puhelu, että hän on kuollut huumeisiin.
Jatkuva huoli 24/7!!!!!
Puhukaa asioista,älkää hakeko helpotusta huumeista.
Puhumalla Asiat selviää aina.
Lopettakaa huumeiden käyttö, ennen kuin on liian myöhäistä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve442931Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922793On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1032147Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl512031Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611772Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?201648