VZ800 Marauder

Arska

Moikka! Mulla on VZ800 Marauder vm 2000 ja sillä on ajettu 25000 km. Pyörään on vaihdettu Laaserin teharit, ilmansuodattimet ja suutinsarja. Olisin kiinnostunut tietämään paljonko tehot on suunilleen noussut vakiosta? Olisin kiinnostunut myös muiden Marauder kokemuksista. Kun jotkut haukkuu kyseisiä pyöriä, mutta itse olen tyytyväinen omaan keltaiseen Marauderiini kiva pyörä ajaa.

41

11933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jurska

      Kuka haukkuu marauderia ja minkä takia,10v vanha marauder vz 800 alla 35000 km ei mitään ongelmia.
      ois kiva tietää jos jollain jotain "vikoja "ollu

      • Mulla marauder 800, vm-98, ajettu n.51000km. Alko polttamaan 15A sulaketta, menee vilkut ja vapaan merkkivalo pimeeks !!?? Voisko joku auttaa, onko joku tyyppivika vai missä tökkii ??
        Olen myymässä pyörää säilytysongelmien vuoksi, ois mukavampi kaupata kun olis toi sähköongelma pois päiväjärjestyksestä !! Muuten olen ollut tosi tyytyväinen pyörään jos pystyisin niin pitäisin sen varmasti !!!

        PYÖRÄN MYYNTIHINTA 5450€, HINTAAN SISÄLTYY LISÄKSI: TomTom Rider navigaattori kaikilla herkuilla(bluetooth ym....!!)MPT:n Ajopuku(irroitettavalla toppavuorilla)MPT:n pitkävartiset ajohanskat, Anklen pitkävartiset ajosaappat, 2-kypärää. NÄMÄ KAIKKI OSTETTU SYKSYLLÄ 2008 !!!!


    • Jaeger

      Marauder mullakin, viime syksynä hommattu vm-99.
      Tähän mennessä havaitut "viat" ovat pienehkö tankki ja pidemmässä ajossa persettä puuduttava satula. Muuten ei valittamista. Talven aikana vaihdettu BSM:n putket, alkuperäiset oli aika nuhaisen tuntuiset.

      • arska

        Moikka jaeger! Kiva kuulla että muutkin ovat tyytyväisiä marauderiin. Mites sun pyörä toimii uusilla putkilla tuliko makeat saundit? Itte oon ajatellu vaihtaa uudet käyrät ja putket omaani, että tulee putket molemmille puolille. Ei näyttis toi vasen puoli niin tyhjältä.


      • Jaeger
        arska kirjoitti:

        Moikka jaeger! Kiva kuulla että muutkin ovat tyytyväisiä marauderiin. Mites sun pyörä toimii uusilla putkilla tuliko makeat saundit? Itte oon ajatellu vaihtaa uudet käyrät ja putket omaani, että tulee putket molemmille puolille. Ei näyttis toi vasen puoli niin tyhjältä.

        olen vasta kokeillut, ens viikolla olis tarkoitus ottaa kadulle. Äänet on mielestäni varsin miehekkäät olematta kuitenkaan "liian" kovat. Ja pyörän paino putosi monta kiloa.
        Vielä pitäisi vaihtaa renkaat ja peilit ja säädättää venttiilit ja kaasarit, sitten peli olisi valmis liikenteeseen.


      • arska
        Jaeger kirjoitti:

        olen vasta kokeillut, ens viikolla olis tarkoitus ottaa kadulle. Äänet on mielestäni varsin miehekkäät olematta kuitenkaan "liian" kovat. Ja pyörän paino putosi monta kiloa.
        Vielä pitäisi vaihtaa renkaat ja peilit ja säädättää venttiilit ja kaasarit, sitten peli olisi valmis liikenteeseen.

        Moikka Jaeger! Ei muuta kun koita saada pyörö baanalle putket paukkuen. Toivottavasti meille tulee lämmin kesä. Missäpäin muuten yleensä ajelet?


      • Jaeger
        arska kirjoitti:

        Moikka Jaeger! Ei muuta kun koita saada pyörö baanalle putket paukkuen. Toivottavasti meille tulee lämmin kesä. Missäpäin muuten yleensä ajelet?

        Etelä-Savossahan sitä oleillaan. Tulevana kesänä olis tarkoitus käydä ainakin Rutakko-, Rotta- ja Kotasralleissa. Muutama pidempikin reissu on kaverin kanssa suunnitelmissa, mutta nuo kolme on "pakollisia". Meinaatko itse käydä kokoontumisissa, olis ihan mukava nähdä jossain?


      • arska
        Jaeger kirjoitti:

        Etelä-Savossahan sitä oleillaan. Tulevana kesänä olis tarkoitus käydä ainakin Rutakko-, Rotta- ja Kotasralleissa. Muutama pidempikin reissu on kaverin kanssa suunnitelmissa, mutta nuo kolme on "pakollisia". Meinaatko itse käydä kokoontumisissa, olis ihan mukava nähdä jossain?

        Moikka Jaeger! Mä asun täällä Hesassa ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka lähis johonkin kokoontumisajoon mukaan en oo koskaan niissä vielä käynytkään.Asutko muuten kaukana Hirvensalmesta, siellä mun ainakin pitää käydä serkkua moikkaamassa kunhan ilmat lämpenee.
        Joku kyseli marauderkerhoa ei taida olla, mutta joku puuhamieshän vois perustaa sellaisen.


      • Jaeger
        arska kirjoitti:

        Moikka Jaeger! Mä asun täällä Hesassa ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka lähis johonkin kokoontumisajoon mukaan en oo koskaan niissä vielä käynytkään.Asutko muuten kaukana Hirvensalmesta, siellä mun ainakin pitää käydä serkkua moikkaamassa kunhan ilmat lämpenee.
        Joku kyseli marauderkerhoa ei taida olla, mutta joku puuhamieshän vois perustaa sellaisen.

        Että otat kesän ohjelmaasi Rottarallin Ristiinassa 27.-29.7. Lisäinfoa osoitteesta www.mcroadrats.com/rottaralli.htm.
        Siitä on hyvä aloittaa kokoontumisajoissa käymiset, näin minäkin aikoinaan tein!


      • EI MELUA

        Joo joutas Customputket ja suutinsarjat (siis myytävänä).Alkuperäiset putket jo paikallaan ku löytäis vieä alkuperäiset suutinsarjat ja vaikka ilmasuotimet? os. [email protected]


      • matu 1
        EI MELUA kirjoitti:

        Joo joutas Customputket ja suutinsarjat (siis myytävänä).Alkuperäiset putket jo paikallaan ku löytäis vieä alkuperäiset suutinsarjat ja vaikka ilmasuotimet? os. [email protected]

        Mimmoset ja paljonko


    • vz800

      mulla on vz800 vm2002 menossa tänään seoksien säätöihin kun vaihdoin orkkisputket pois tossa talven aikana,onkohan suomessa ollemassa marauder kerhoa ?

      • vs 1400

        Ei taida marauderilla olla omaa merkkikerhoa, intruderclubi löytyy.


      • arska

        Minkälaiset putket laitoit onko hyvät metelit?


      • jurska
        vs 1400 kirjoitti:

        Ei taida marauderilla olla omaa merkkikerhoa, intruderclubi löytyy.

        Belgiassa on marauder kerho,lähempää ei löytyny.
        www.marauderbiker.centerall.com/


      • vz800
        arska kirjoitti:

        Minkälaiset putket laitoit onko hyvät metelit?

        Laitoin Raaskin putket ,metelit on ihan kohallaan ja jos ei riitä niin huilut saa irti pultin irroittamalla.Joutuu kyllä vaihtamaan myöskin suutinsarjat ei riitä muuten soppa ylähäällä alhaalla toimii kyllä loistavasti.


      • emppu vz800
        vz800 kirjoitti:

        Laitoin Raaskin putket ,metelit on ihan kohallaan ja jos ei riitä niin huilut saa irti pultin irroittamalla.Joutuu kyllä vaihtamaan myöskin suutinsarjat ei riitä muuten soppa ylähäällä alhaalla toimii kyllä loistavasti.

        laitoin myös talvella raaskin putket.nyt tuhannen kilsaa ajettu ,en kylläkään huomannut että olisi laihalle bensan saanti mennyt.satula on tosi epämukava,ostin geelin palasen hevostarvike liikkeestä ja täytyypä asentaa se satulaan.


      • Make
        emppu vz800 kirjoitti:

        laitoin myös talvella raaskin putket.nyt tuhannen kilsaa ajettu ,en kylläkään huomannut että olisi laihalle bensan saanti mennyt.satula on tosi epämukava,ostin geelin palasen hevostarvike liikkeestä ja täytyypä asentaa se satulaan.

        Ja jos jollain kokemuksia SilverTail putkista niin, tarviiko välttämättä käyttää penkissä?


    • TimppaX

      Mä ostin nyt keväällä -98 VZ800:n Nyt oon ajellu n. 500 kilsaa ja hyvin on pelannu. Tehoputket oli jo laitettu, joten jytisee ihan mukavasti. Itse ajelen pk-seudulla, Vantaalla asustelen. Toivottavasti olis hyvät ajokelit kesällä meille Marauder-kuskeille ja muillekin.

      • jurska

        pitäis perustaa suomeen marauder-kerho.porukka ois pieni mutta sitäkin eripuraisempi,tai sitten olisimme kuin yhtä suurta perhettä.ottakaa kantaa!


      • emppu vz800
        jurska kirjoitti:

        pitäis perustaa suomeen marauder-kerho.porukka ois pieni mutta sitäkin eripuraisempi,tai sitten olisimme kuin yhtä suurta perhettä.ottakaa kantaa!

        keelipehmuste satulassa on mukavan oloinen. 100km
        lenkki todisti sen.nyt on myös astinlaudat, jalat on mukavan rennosti myös istuma asento on mukavampi kuin jalkatapeilla.vaihdepoljin on myös
        rakennettu että varpailla ja kantapäällä pystyy vaihtamaan ja raaskin putkista tulee basson jyskytys.


      • Marauderix
        jurska kirjoitti:

        pitäis perustaa suomeen marauder-kerho.porukka ois pieni mutta sitäkin eripuraisempi,tai sitten olisimme kuin yhtä suurta perhettä.ottakaa kantaa!

        Pitäisi löytää puuhamies joka kerhon perustaisi, itse kyllä mukaan liittyisin. Löytyykös sellaista joka ottaisi kerhon vetoonsa??? Mukava olisi kyllä tavata muita Marauder-miehiä ja vaikka lähteä ajelulle.


      • emppu vz800
        Marauderix kirjoitti:

        Pitäisi löytää puuhamies joka kerhon perustaisi, itse kyllä mukaan liittyisin. Löytyykös sellaista joka ottaisi kerhon vetoonsa??? Mukava olisi kyllä tavata muita Marauder-miehiä ja vaikka lähteä ajelulle.

        pitäis tavata ja kahvitella jossain,jutella jos saatais jotain aikaan.


      • Make
        emppu vz800 kirjoitti:

        keelipehmuste satulassa on mukavan oloinen. 100km
        lenkki todisti sen.nyt on myös astinlaudat, jalat on mukavan rennosti myös istuma asento on mukavampi kuin jalkatapeilla.vaihdepoljin on myös
        rakennettu että varpailla ja kantapäällä pystyy vaihtamaan ja raaskin putkista tulee basson jyskytys.

        Ennen ajoin shadowilla siinä ei erityisemmin persus puutunut, nyt meinaa puutua maralla.


      • arska
        emppu vz800 kirjoitti:

        pitäis tavata ja kahvitella jossain,jutella jos saatais jotain aikaan.

        moro! Joo kyl mulle käy et käytäis kaffeella olis kiva nähdä muitakin mara kuskeja ja mitä kerhoon tulee niin olisin mukana. PUUHAMIES ESIIN JOKA RUPEIS VETÄMÄÄN KERHOA!!!!


      • jurska
        arska kirjoitti:

        moro! Joo kyl mulle käy et käytäis kaffeella olis kiva nähdä muitakin mara kuskeja ja mitä kerhoon tulee niin olisin mukana. PUUHAMIES ESIIN JOKA RUPEIS VETÄMÄÄN KERHOA!!!!

        Sepä se puuhamieshän se pitäisi olla,sitten on vielä nämä etäisyydet,itse olen kainuusta,mistä päin lienette.Ei taida ihan 500 kilsaa iltakaffelle viitsiä ajella.täälläpäin on ajokelit vähän heikot nyt aste lämmintä pirun kova pohjoistuuli ja lumiräntää välillä nakkelee.


      • arska
        jurska kirjoitti:

        Sepä se puuhamieshän se pitäisi olla,sitten on vielä nämä etäisyydet,itse olen kainuusta,mistä päin lienette.Ei taida ihan 500 kilsaa iltakaffelle viitsiä ajella.täälläpäin on ajokelit vähän heikot nyt aste lämmintä pirun kova pohjoistuuli ja lumiräntää välillä nakkelee.

        Moi! Mä asun täällä hesassa eipä täälläkään ole paljon ajokelejä ollut lämmintä muutama aste. Voishan sitä kun ilmat lämpenee niin ajella jonnekkin kaffeelle olis kiva saada muitaki mara kuskeja mukaan pidettäis omat kokoontumisajot mara kuskeille jossain sellaisessa paikassa minne kaikilla olis suht sama matka.


      • jurska
        arska kirjoitti:

        Moi! Mä asun täällä hesassa eipä täälläkään ole paljon ajokelejä ollut lämmintä muutama aste. Voishan sitä kun ilmat lämpenee niin ajella jonnekkin kaffeelle olis kiva saada muitaki mara kuskeja mukaan pidettäis omat kokoontumisajot mara kuskeille jossain sellaisessa paikassa minne kaikilla olis suht sama matka.

        Varteen otettava ajatus,pidetään keskustelua yllä ja kehitellään,kaikki kiinnostuneet mukaan.


      • TimppaX
        emppu vz800 kirjoitti:

        pitäis tavata ja kahvitella jossain,jutella jos saatais jotain aikaan.

        No niin Marauderistit !!! Eikös ne oo kelit senverran lämmenneet että voitas lähtee ajelulle ja kokoontua jonnekin?? Ehdotan että kaikki kynnelle kykenevät nähtäis esim. Vantaalla Kuusijärven ulkoilualueen parkkipaikalla ja siellä voidaan kahvitellakin. Jos helatorstai 16.5.07 sopis ja vaikka klo 15. Siis sinne putket paukkuen...


      • emppuvz800
        TimppaX kirjoitti:

        No niin Marauderistit !!! Eikös ne oo kelit senverran lämmenneet että voitas lähtee ajelulle ja kokoontua jonnekin?? Ehdotan että kaikki kynnelle kykenevät nähtäis esim. Vantaalla Kuusijärven ulkoilualueen parkkipaikalla ja siellä voidaan kahvitellakin. Jos helatorstai 16.5.07 sopis ja vaikka klo 15. Siis sinne putket paukkuen...

        säävarauksella tullaan,eikös helatorstai ole 17 päivä?täältä lohjalta tulee noin 80km.tankillisella pääsee edestakaisin.


      • TimppaX
        emppuvz800 kirjoitti:

        säävarauksella tullaan,eikös helatorstai ole 17 päivä?täältä lohjalta tulee noin 80km.tankillisella pääsee edestakaisin.

        Joo, tietty säävaraus. Ei sitä nyt viitti vesisateessa lähtee eikä jos on pakkaskelit. Toivottavasti sää sallii ja muitakin Marauderisteja tulis paikalle. Mut tällähän se on hyvä aloittaa. Siispä torstaihin 17.5 ja klo 15... Nähdään !!!


      • arska
        TimppaX kirjoitti:

        No niin Marauderistit !!! Eikös ne oo kelit senverran lämmenneet että voitas lähtee ajelulle ja kokoontua jonnekin?? Ehdotan että kaikki kynnelle kykenevät nähtäis esim. Vantaalla Kuusijärven ulkoilualueen parkkipaikalla ja siellä voidaan kahvitellakin. Jos helatorstai 16.5.07 sopis ja vaikka klo 15. Siis sinne putket paukkuen...

        Moro! Siitä kokoontumisesta 17.5. Onko se paikka vanhan Lahdentien varrella, kun olen vasta muuttanut Lahdesta Hesaan niin en tunne paikkoja hyvin.


      • TimppaX
        arska kirjoitti:

        Moro! Siitä kokoontumisesta 17.5. Onko se paikka vanhan Lahdentien varrella, kun olen vasta muuttanut Lahdesta Hesaan niin en tunne paikkoja hyvin.

        Moi !! Juu, kyllä se on siinä vanhan Lahdentien varrella, kuninkaanmäen liittymästä n. 1 km pohjoiseen ja oikealla. Siellä viihtyisä terassikahviokin. Siispä sinne !!!!


      • jurska
        TimppaX kirjoitti:

        Moi !! Juu, kyllä se on siinä vanhan Lahdentien varrella, kuninkaanmäen liittymästä n. 1 km pohjoiseen ja oikealla. Siellä viihtyisä terassikahviokin. Siispä sinne !!!!

        Ihan mielenkiinnosta,oliko siellä ketään?


      • arska
        jurska kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta,oliko siellä ketään?

        Moro! No olihan meitä kuusijärvellä 17.5:ttä kolme marauderistia emppu vz800, arska ja timppaX. Olis ollu ihan kiva jos olis ollut enemänkin porukkaa. Siinä katseltiin toistemme pyöriä ja vaihdettiin yhteystietoja, sitten ajettiin Järvenpäähän kaffeelle.


      • jurska
        arska kirjoitti:

        Moro! No olihan meitä kuusijärvellä 17.5:ttä kolme marauderistia emppu vz800, arska ja timppaX. Olis ollu ihan kiva jos olis ollut enemänkin porukkaa. Siinä katseltiin toistemme pyöriä ja vaihdettiin yhteystietoja, sitten ajettiin Järvenpäähän kaffeelle.

        Kun sitä matkaa on 500 kilsaa ja täällä oli melkein arktiset olosuhteet niin ei tullu lähdettyä!(ehkä ens kerralla)


      • Lentsu
        arska kirjoitti:

        moro! Joo kyl mulle käy et käytäis kaffeella olis kiva nähdä muitakin mara kuskeja ja mitä kerhoon tulee niin olisin mukana. PUUHAMIES ESIIN JOKA RUPEIS VETÄMÄÄN KERHOA!!!!

        Vieläkö te siellä päin päristelette? Tuliko kerhohommasta mitään sittenkään kun tämäkin ketju näyttää olevan aikasta vanha.......


      • VZ 800 -99
        Lentsu kirjoitti:

        Vieläkö te siellä päin päristelette? Tuliko kerhohommasta mitään sittenkään kun tämäkin ketju näyttää olevan aikasta vanha.......

        Tääl ois yks maranisti ekaa kevättä!! Pitäiskö omat Marauder-ajot ottaa ohjelmaan? onks meitä paljon??


    • Mara Uder

      Moro!
      Olen esiskellyt intikka vs800, mutta nyt tuli hyvä tarjous marauderista. Saas nähdä miten käypi.

      Mitäs raaskin tai muut piiput maksaa. Ne pitäis varmaan ekana vaihtaa.

      Onko jkl:n suunnasta marauder kuskeja täällä?

      • Make

        Laitoin SilverTail merkkiset, hyvin pömisee, maksoi sellaset 480 egee Stormilla. pitäis vielä kaiketi käyttää sääjöllä?


      • mutta kokeillaan
        Make kirjoitti:

        Laitoin SilverTail merkkiset, hyvin pömisee, maksoi sellaset 480 egee Stormilla. pitäis vielä kaiketi käyttää sääjöllä?

        Löytyiskö teiltä kuvia käyttämistänne Raaskin, BSM:n ja SilverTailin putkista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe