Miksi täällä ei ole kukaan keskustelemassa? Kaikki ostamassa Arin levyä? Ihokin? Huhuu!
Nyt ruvetaan laskemaan tunteja, koska tulee tieto, että kultaa myynyt Arin levy.
Minä odottelen postimies-patea, koska levy kolahtaa luukusta. Aika hiton hidasta toi postin tulo täällä Lahen seudulla.
Kaikki ostamassa?
288
27434
Vastaukset
- lähdössä Sokokseen
toivottavasti ei ole jo loppu täältä Lahdesta.
- onpi..
juoksupoika asialla. toivottavasti lykästää, muuten menee kiireiden takia huomiseen:-/
- mun mielestä
onpi.. kirjoitti:
juoksupoika asialla. toivottavasti lykästää, muuten menee kiireiden takia huomiseen:-/
liian tyttömäinen, ei edes kunnos rock-ääntä irtoa, liian kimakka. Taustamusakin on parempaa.
On se kyllä kumma että suomalaiset ottavat idolikseen, siis IDOLIKSEEN, tuollaisen tyttömäisen pikkumiehen, jolla on liian suuri ego. Kun ekan kerran näin idolsissa Arin, luulin että hän on yksi tytöistä, hih=) luulin silloinkin kun se lauloi.
Minun mielestä jätkä kuulostaa ja näyttää tytöltä nimeltään LAURA!
Mutta kaikki eivät voikaan tykätä tyttömäisistä pojista. Tosin halutessani kuunnella muijarockia, ostan Arin cd:n =) muuten kuuntelen vain miehekästä musaa.
Ystävällisin terveisin
Punk-tyttö - ------
mun mielestä kirjoitti:
liian tyttömäinen, ei edes kunnos rock-ääntä irtoa, liian kimakka. Taustamusakin on parempaa.
On se kyllä kumma että suomalaiset ottavat idolikseen, siis IDOLIKSEEN, tuollaisen tyttömäisen pikkumiehen, jolla on liian suuri ego. Kun ekan kerran näin idolsissa Arin, luulin että hän on yksi tytöistä, hih=) luulin silloinkin kun se lauloi.
Minun mielestä jätkä kuulostaa ja näyttää tytöltä nimeltään LAURA!
Mutta kaikki eivät voikaan tykätä tyttömäisistä pojista. Tosin halutessani kuunnella muijarockia, ostan Arin cd:n =) muuten kuuntelen vain miehekästä musaa.
Ystävällisin terveisin
Punk-tyttöostaisin jos pojalla olis parta tai edes penis
- ^^_RONJA_^^
onpi.. kirjoitti:
iiiiiihanaa sain sen eilen :)
- Ehehhehheh
------ kirjoitti:
ostaisin jos pojalla olis parta tai edes penis
VAU kuinka omaperäistä! Siis vuosisadan vitsi suorastaan!
Idiootti.
- aika
on pitkä.
- tuleepi
Posti vasta puolenpäivän aikoihin. Hyvää kannattaa odottaa :)
- katetta hinnassa
Kattokaa vähän mitä levyn teko oikeesti maksaa:
http://www.cdnetti.fi/hinnasto.jsp
Pienissäkin määrissä levyn saa puoleen euroon. Sit, me maksetaan siitä pari kyssää. Siistii - Tax Free
katetta hinnassa kirjoitti:
Kattokaa vähän mitä levyn teko oikeesti maksaa:
http://www.cdnetti.fi/hinnasto.jsp
Pienissäkin määrissä levyn saa puoleen euroon. Sit, me maksetaan siitä pari kyssää. SiistiiIlmaiseksi saa jos haluaa, en kyllä ymmärrä kuka tota haluaa kuunnella.
- minä!
Tax Free kirjoitti:
Ilmaiseksi saa jos haluaa, en kyllä ymmärrä kuka tota haluaa kuunnella.
Ilmaiseski jos kyseisen levyn saan voin sen kuunnella.Massa paskaa!!Näin on!
- ilmaiseksikaan
minä! kirjoitti:
Ilmaiseski jos kyseisen levyn saan voin sen kuunnella.Massa paskaa!!Näin on!
mitään massa paskaa, enkä muutakaan paskaa.
Arin levy ei onneksi kuulu tohon kategoriaan, joten siitä voi vähän maksaakin. Täytyyhän nuorta artistia tukea matkalla maineeseen. Toivottavasti teitäkin sitten joskus...
- minä vain
samaa, miksi näin hiljasta? Onko ihmiset töissä vai mitä? Vähän eloo tänne... Töistä kun pääsen, niin kirmaan postilaatikkoa kaivamaan ja eiku Ari soimaan, ja soi muuten koko illan!
- täällä
Viimeistään illalla ole taas täysi sota päällä ;)
- - - - - - - -
ja nyt kuuntelussa, saakohan tänne sanoa ettei vielä vakuuta . (?)
- saa sanoa
Ei tämä mikään ihqutuspalsta kuitenkaan ole, vaikka siltä välillä vaikuttaakin..
Mutta dissaukselle vaaditaan kunnon perustelut ;DD - kertaan
Kyllä se siitä rupeaa avautumaan ja petraantumaan, niin mulle ainakin kävi vaikken ensin ollut minäkään niin vakuuttunut. Ennakko-odotukset kai oli liian suuret, kai sitä kuvitteli kuulevansa jonkun unohtumattoman hevihittiputken. Enemmän kuunnellessa olen ihaillut Arin äänialan laajuutta ja upeita taustasoittajia. Sävelmät ehkä on tekijöittensä standardilaatua (en tunne kaikkia). Kuulokkeilla saa parhaimman ja tarkimman kuunteluelämyksen.
Mutta jos silti et innostu, niin eihän sille mitään sitten voi, makujahan on yhtä paljon kuin meitäkin. - ÄIJÄ
ei ostettu,eikä osteta ylimielisen pikkutytön(saattaahan olla poikakin ,mistä noita tietää)pitkätukkia
- ----
ÄIJÄ kirjoitti:
ei ostettu,eikä osteta ylimielisen pikkutytön(saattaahan olla poikakin ,mistä noita tietää)pitkätukkia
jouduin kiertää 3eri liikettä läpi ennenkuin sain levyn...Kolmannessa liikkeessä oli enää vain 2levyä jäljellä ,mutta onneksi sain omani ;)
- NIMIMERKIN..
ÄIJÄ kirjoitti:
TAKANA TOISISTA PASKAA PUHUVAT KATEELLISET LUUSERIT!!!
Vedä vaan itelles äitis mekko päälle, tai taitaa se jo ollakin, tollasellä itsestään liikoja luulevalla JUORUÄMMÄLLÄ.
- hyvältä kuulostaa
nyt soi täällä stormwind. Ehkäpä levyn paras biisi, laatua alusta loppuun.
- päähän
ku ei pääse ite kuuntelee, tiedän et levy on laatikossa mutta kun työt on tehtävä ensin. 5 tuntii... niin sitten repeää!
- Stormwind
On melkoinen teos kuten Imperiumin arviossakin sanottiin. Tuo jää soimaan päässä :)
- !!!!
CD tipahti postiluukusta!! Ja tässähän näyttää olevan kaksi cd:tä. Toiseen laitettu Piano Man ja On The Top Of The World. Hienoo, mulla ei noita ollutkaan koneella ennestään.
- :///
Ei ois pitäny tilata levyä sieltä saakelin freerecordshopista! Posti tuli mutta levy ei! :( Ja ei oo ensimmäinen kerta kun FRS ei toimita tuotteita ajallaan. MIKSI olin niin kärsimätön, että ennakkotilasin sieltä?? Huoh... Millonhan edes saan tämän levyn, enhän mä nyt voi mennä sitä kaupasta ostamaan, kun kai se EDES JOSKUS tulee sieltä FRS:sta. :P
- saatana8
sitä levyä tänään (tilasin kans frs:sta ennakkoon) niin sit ei hyvä heilu... Jumalauta kun oon odottanu tätä päivää ku kuuta nousevaa. Nyt iski oikeesti paniikki, mitä jos se ei ookkaan luukussa... Mitä sitten? Apua. Tuliko sulle viesti s-postiin että tuote on lähetetty? mulle tuli sellane viesti eilen mailiin.
- mäkin oon
saatana8 kirjoitti:
sitä levyä tänään (tilasin kans frs:sta ennakkoon) niin sit ei hyvä heilu... Jumalauta kun oon odottanu tätä päivää ku kuuta nousevaa. Nyt iski oikeesti paniikki, mitä jos se ei ookkaan luukussa... Mitä sitten? Apua. Tuliko sulle viesti s-postiin että tuote on lähetetty? mulle tuli sellane viesti eilen mailiin.
oottanu tätä päivää kieli pitkällä. Vaikka osasin aavistella et näin voi käydä. :/ Kyllä mulle tuli se sähköposti, siinä sanottiin "
Kiitos tilauksestasi! Lähetämme tilaamasi tuotteet alla olevaan osoitteeseen vastaanotettuamme maksusi ja käsiteltyämme tilauksesi." mutta eihän tuo paljon sano. Luin FRS:n sivuilta, että jos tuotetta ei oo varastossa, niin toimitukseen voi mennä jopa 2 viikkoa! En todellakaan voi oottaa niin kauan. :( Toivottavasti se nyt tulee huomenna edes. Pitäiskö soittaa niille? - ihmeessä
mäkin oon kirjoitti:
oottanu tätä päivää kieli pitkällä. Vaikka osasin aavistella et näin voi käydä. :/ Kyllä mulle tuli se sähköposti, siinä sanottiin "
Kiitos tilauksestasi! Lähetämme tilaamasi tuotteet alla olevaan osoitteeseen vastaanotettuamme maksusi ja käsiteltyämme tilauksesi." mutta eihän tuo paljon sano. Luin FRS:n sivuilta, että jos tuotetta ei oo varastossa, niin toimitukseen voi mennä jopa 2 viikkoa! En todellakaan voi oottaa niin kauan. :( Toivottavasti se nyt tulee huomenna edes. Pitäiskö soittaa niille?ja sano niille, jos levyä ei ala kuuluman, niin tästä ei hyvää seuraa.
- ei mulle
mäkin oon kirjoitti:
Kiitos tilauksestasi! Lähetämme tilaamasi tuotteet alla olevaan osoitteeseen vastaanotettuamme maksusi ja käsiteltyämme tilauksesi." mutta eihän tuo paljon sano. Luin FRS:n sivuilta, että jos tuotetta ei oo varastossa, niin toimitukseen voi mennä jopa 2 viikkoa! En todellakaan voi oottaa niin kauan. :( Toivottavasti se nyt tulee huomenna edes. Pitäiskö soittaa niille?tuollasta "tuote on lähetetty" -mailia tullu (tuo minkä laitoin oli siis se, jonka ne laitto ku tein tilauksen). Ääh, ei ne siis mulle oo edes lähettäny sitä vielä. :/ EN KESTÄ!
- Huhuu?
Älkää nyt vaan sanoko, ettei se levy tule tänään, sieltä minäkin sen tilasin. Vedän kyllä itseni tai jonkun muun jojoon siinä tapauksessa.
Ai kun kiva kun kehutte Stormwindiä, se on meinaan toinen biiseistä, joita en levyltä ole vielä kuullut. Joten on jotain odotettavaa. Minkälainen Heartsteeler on? Se on meinaan se toinen biisi? - saatanpa
ihmeessä kirjoitti:
ja sano niille, jos levyä ei ala kuuluman, niin tästä ei hyvää seuraa.
soittaa ja ainaki kysellä missä mennään. Mä arvasin, että ei ois pitäny tilata sieltä ollenkaan, mutta annoin periksi kärsimättömyydelle, ku on vähän heikko levytarjonta tällä paikkakunnalla. :/ Miks oon niin tyhmä?
- Huhuu?
Niin, mulle tuli eilen ko. paikasta meili, jossa vahvistettiin että tuote lähetetty ja pitäisi olla perillä tänään.
- saatana8
ei mulle kirjoitti:
tuollasta "tuote on lähetetty" -mailia tullu (tuo minkä laitoin oli siis se, jonka ne laitto ku tein tilauksen). Ääh, ei ne siis mulle oo edes lähettäny sitä vielä. :/ EN KESTÄ!
tuli eilen sellanen viesti että tuote on lähetetty... katotaan nyt sitten pitääkö paikkaansa, jos ei levy oo luukussa niin saa frs kuulla kunniansa. Enkä muuten sen jälkeen IKINÄ enää tilaa sieltä yhtään mitään! Voimia sulle ja koita kestää... kyllä se sitten JOSKUS sinne saapuu! vituttaa tollanen touhu...
- tuli eilen, että levy postissa
Huhuu? kirjoitti:
Niin, mulle tuli eilen ko. paikasta meili, jossa vahvistettiin että tuote lähetetty ja pitäisi olla perillä tänään.
Samanlainen meili tännekin tuli ja nyt odotan(lue kyylään ikkunasta)koska se postipate tulee ja olen valmis pinkomaan ovesta postiluukulle. Toivottavasti kukaan ei ää alle....
- nimimerkillinenn
Huhuu? kirjoitti:
Älkää nyt vaan sanoko, ettei se levy tule tänään, sieltä minäkin sen tilasin. Vedän kyllä itseni tai jonkun muun jojoon siinä tapauksessa.
Ai kun kiva kun kehutte Stormwindiä, se on meinaan toinen biiseistä, joita en levyltä ole vielä kuullut. Joten on jotain odotettavaa. Minkälainen Heartsteeler on? Se on meinaan se toinen biisi?Heartstealer on tyylikäs biisi kaikin puolin, kuten sanottu Rainbow- vaikutteista. Parhaimmistoa levyltä IMO :)
- näyttäis
saatana8 kirjoitti:
tuli eilen sellanen viesti että tuote on lähetetty... katotaan nyt sitten pitääkö paikkaansa, jos ei levy oo luukussa niin saa frs kuulla kunniansa. Enkä muuten sen jälkeen IKINÄ enää tilaa sieltä yhtään mitään! Voimia sulle ja koita kestää... kyllä se sitten JOSKUS sinne saapuu! vituttaa tollanen touhu...
siltä, ettei levy oo edes vielä FRS:ltä lähteny. Tekis mieli peruttaa koko tilaus ja käydä ostamassa levy paikallisesta marketista. :D Koska tässä voi mennä vielä päiviä ja mä en oikeesti jaksa oottaa. :/
- lei
tuli eilen, että levy postissa kirjoitti:
Samanlainen meili tännekin tuli ja nyt odotan(lue kyylään ikkunasta)koska se postipate tulee ja olen valmis pinkomaan ovesta postiluukulle. Toivottavasti kukaan ei ää alle....
mulle kans kolahti postilaatikosta just, tällä hetkellä I fly :)
- vauhdikasta
Huhuu? kirjoitti:
Ai kun kiva kun kehutte Stormwindiä, se on meinaan toinen biiseistä, joita en levyltä ole vielä kuullut. Joten on jotain odotettavaa. Minkälainen Heartsteeler on? Se on meinaan se toinen biisi?"laukkaheviä", kiva kappale vaikkei ihan levyn parhaita mun mielestäni olekaan.
Tässä Imperiumin sivuilta Mape Ollilan lyhyt arvio ko. biisistä:
"Toiseksi viimeisessä veisussa mennään Rainbow’n linjoilla. Heartstealerissa on fiilistä, se on tuplabassariralli parhaan Rainbow/YngwieMalmsteen-perinteen koulukirjasta, mutta Arin Death Alley Driver ajaa mutkatkin suoriksi. Kyllä lähtee."
Tässä linkki: http://www.imperiumi.net/int_2.php?id=884 - saatana8
näyttäis kirjoitti:
siltä, ettei levy oo edes vielä FRS:ltä lähteny. Tekis mieli peruttaa koko tilaus ja käydä ostamassa levy paikallisesta marketista. :D Koska tässä voi mennä vielä päiviä ja mä en oikeesti jaksa oottaa. :/
jos mulle käy oikeesti nyt noin, vaikka oon saanu sen viestin mailiin niin sit repeän, haukun kaikki frs työntekijät ja toimituksen pystyyn! Pystyyköhän sitä tilausta enää ees peruuttamaan? Kylläpä on paska systeemi... Oon tosi pahoillani sun puolesta!
- astisä
lei kirjoitti:
mulle kans kolahti postilaatikosta just, tällä hetkellä I fly :)
lennät? Tuu äkkiä alas sieltä!!!!!!!!!!!!!
- se on
saatana8 kirjoitti:
jos mulle käy oikeesti nyt noin, vaikka oon saanu sen viestin mailiin niin sit repeän, haukun kaikki frs työntekijät ja toimituksen pystyyn! Pystyyköhän sitä tilausta enää ees peruuttamaan? Kylläpä on paska systeemi... Oon tosi pahoillani sun puolesta!
sulle tulossa, jos kerta sait sen meilin. Itelle ei nimittäin oo tullut vielä sitä "tilaus on lähtenyt" -meiliä, eli ne käsittelee sitä ilmeisesti vielä. :/ Kyllä mä uskon, että sä sen saat tänään, mutta ite en taida enää koskaan tilata frs:ltä mitään. :D
- RUUHKA
se on kirjoitti:
sulle tulossa, jos kerta sait sen meilin. Itelle ei nimittäin oo tullut vielä sitä "tilaus on lähtenyt" -meiliä, eli ne käsittelee sitä ilmeisesti vielä. :/ Kyllä mä uskon, että sä sen saat tänään, mutta ite en taida enää koskaan tilata frs:ltä mitään. :D
tämän Arin levyn takia... Eivät arvanneet palkata kiireapulaisia!
- veikkaisin
RUUHKA kirjoitti:
kans. Ja oisin tietty voinut tehdä tilauksen aiemminkin, viime viikon lopulla vasta tilasin, kun en ollu vielä varma, et pääsenkö tänään levykauppaan. :D Eli en edes tiedä, onko maksu menny perille ku tuolla niiden sivuilla lukee, että 3-5 pankkipäivää menee siinä ja sitten vasta lähetetään tuotteet. Eli oon tyhmä. :/ Miten mä kestän oottaa sitä levyä??
- Arin levy
RUUHKA kirjoitti:
kipin kapin hommiin frs, että kaikki levyn ostaneet saavat kultansa postilaatikkoon!
- saatana8
RUUHKA kirjoitti:
Olis luullu et kaikki toimii, mutta jos ei ennenkään oo oikeen pelittäny niin miks sit nyt. Hyvin tiesivät kuitenkin että levy tulee myymään PALJON... Olisivat tehneet asialle jotain...
- Nyt alkaa
ei mulle kirjoitti:
tuollasta "tuote on lähetetty" -mailia tullu (tuo minkä laitoin oli siis se, jonka ne laitto ku tein tilauksen). Ääh, ei ne siis mulle oo edes lähettäny sitä vielä. :/ EN KESTÄ!
jo hermostuttaa, että koko tilaus on hävinny jonnekkin. Rahat on kyllä tililtä viety mutta miissä levy? Shit!
- ne tuu
saatana8 kirjoitti:
joskus ainakin. meillekkin tuli meijjän tilaukset. soita jos sitä ei ala näkymään. jo on töykeetä, ku maailman parhaimman artistin levyy ei jo kuulu
- Pihlajanmarja
ja kylläpäs tuntui hyvältä saada käsiin tuo fyysinen levy. :)
Vielä, kun pääsisi sitä kuuntelemaankin. Tietääkö kukaan, mitä levyn tarrassa mainittu "2 fan posters" -tarkoittaa? Olisiko niitä pitänyt erikseen pyytää kassalta vai mitä mitä? Oi kertokaa, te "viksummat". Nimittäin ei mun levypaketissa mitään kuvia ollut. Vai tarkoittaako se kuvia, jotka on kansivihkosessa?- posters
Tarkoittaisiko kakkos cd:tä, jossa on OTTOTW ja Piano Man.
- Pihlajanmarja
posters kirjoitti:
Tarkoittaisiko kakkos cd:tä, jossa on OTTOTW ja Piano Man.
levyn kannessa olevassa tarrassa luki, että näiden kahden lisäkipaleen lisäksi vielä 2 fan posters..?
- kaksi
Pihlajanmarja kirjoitti:
levyn kannessa olevassa tarrassa luki, että näiden kahden lisäkipaleen lisäksi vielä 2 fan posters..?
Arin kuvaa.
- postiluukuilla
Taitaa postipateila olla vuoden vaarallisin työpäiv, kun kaikki innokkaat ja malttamattomat odottavat tuota vihdoin saapuvaa levyä saapuvaksi...täytyy olla varovainen ettei kolkkaa "patea" tuossa pihalla...
- marttatyyri
Oikeesti! Onkohan ne tampereen kaupoista jo loppunu kun meen puolen tunnin päästä kattomaan oisko vielä, kun piti lähtee töihin aamulla! ARGH.. suutun pahasti jossei niitä enää ole? mitä luulette?
- lööppi huomenna
"Hullut Ari-fanit, hyökkäsivät posteljoonien kimppuun kautta suomen"
- olen minä
marttatyyri kirjoitti:
Oikeesti! Onkohan ne tampereen kaupoista jo loppunu kun meen puolen tunnin päästä kattomaan oisko vielä, kun piti lähtee töihin aamulla! ARGH.. suutun pahasti jossei niitä enää ole? mitä luulette?
Tampere oo niin iso city, että jostain löytyy! :)
- koulussa
olen minä kirjoitti:
Tampere oo niin iso city, että jostain löytyy! :)
vielä jonkun aikaa - sitten sitä rysistä voipi levyhyllyjen luona olla "hieman"...
- Lahden
koulussa kirjoitti:
vielä jonkun aikaa - sitten sitä rysistä voipi levyhyllyjen luona olla "hieman"...
Anttilassa parisen tuntia sitten ja siellä raikasi täysillä Don't Try to break meeeee... Levyjä oli vaikka kuinka paljon. Tuskimpa tarvii ilman jäädä :)
- gfhfg
Iha hyvä levyhä tuo ompi
- ennakkotilasin
niin, että voin noutaa Free record shopista ja onneksi sellainen on tässä lähellä. Kaikilla ei oo ja tunnen myötätuskaa jos levy ei kolahdakaan postiluukusta tänään. Sain itse viestin, että se on noudettavissa, joten odottelen tässä malttamattomana töitten loppua....kolmelta kuopasen kauppaan ja auton cd-valmiina
- aika vähän?
Jos palsta hiljenee välillä, se kertoo, että muutama hurja kirjoittaja on jossain pois. Sitä olenkin epäillyt, että melua pitää aika pieni joukko.
- silviisiin?
No varmaan olet analysoinut tilanteen oikein, eihän niitä Arin levyjäkään osta kuin muutama mummo ja pikkulikka viikkorahoillaan... =D
- mutta ainakin
silviisiin? kirjoitti:
No varmaan olet analysoinut tilanteen oikein, eihän niitä Arin levyjäkään osta kuin muutama mummo ja pikkulikka viikkorahoillaan... =D
tämän kaupungin musiikkiosastot ovat täynnä kaikenikäistä kansaa. Eikä kukaan katso toinen toistaan kieroon, hymyä piisaa!
- yritin sanoa
mutta ainakin kirjoitti:
tämän kaupungin musiikkiosastot ovat täynnä kaikenikäistä kansaa. Eikä kukaan katso toinen toistaan kieroon, hymyä piisaa!
tuo kommenttini mummoineen & pikkulikkoineen oli vaan velmuilua tolle edelliselle kirjottajalle =D
- levy tipahti
postiluukusta...
AIVAN LOISTAVA!!!!!!! - boikotoija
enkä tule ostamaan sen ällön levyjä!!
- Vakooja
Täytyyhän nyt joku tolkku olla mitä paskaa ostamaan rupeaa !!!!!
- Hei 1
Se siitä.
- senttiikää
Hei 1 kirjoitti:
Se siitä.
mut jotku pöhköt tietty ostaa innoissaa,jee tän on pakko olla hyvä oli tv:s. enkä muute anna lapsienikaa ostaa!
- Vastaaja72
senttiikää kirjoitti:
mut jotku pöhköt tietty ostaa innoissaa,jee tän on pakko olla hyvä oli tv:s. enkä muute anna lapsienikaa ostaa!
Oletpas ilkeä isä tai äiti. Mun lapsilla on ainakin valta itse valita mitä kuuntelevat, no tietyissä rajoissa tietenkin. No jotkut vanhemmmat haluavatkin alistaa ja määrätä lastensa tekemiset alusta loppuun.
- ton
senttiikää kirjoitti:
lapsista yhtä ahdasmielisiä kuin itsestään. Hyi helvetti, että mä halveksin tollasia vanhempia jotka yrittävät määrätä jopa mitä musiikkia heidän lapsensa kuuntelee. Todella säälin niitä lapsia.
- tulekkaan
Hei 1 kirjoitti:
Se siitä.
olemaan 1 missään.Samanlainen tähdenlento kuin Jääskeläinen.Vaikka kuinka yrittävät eivät saa siitä mitään.Massapaskaa itseään täynnä olevalta suppea katseiselta ihimiseltä.Ei tuu toimii!!!
- ozi
mitä sä sitte ostat jos et hevi aria? varmaa jotai panu larnosta ja räävyt sen tahtiin iltasin ku sulla ei oo mitää elämässäs kun skeida levyjä.
ari paskalla paskaa musiikkia!!en osta en vaikka ilmaseks sais!!
- tulleen himaan
kun tuo mielipiteitten perustelutaito rupes ontumaan... ;D
- |burzum|
Ootko vähän noppa, ei ilmaista voi ostaa!
- vasta sitten
kun se tulee kauppoihin. En jaksa kytätä päivät pääksytysten postilaatikolla. :> Tiedän tunteen: Odottaa jotain, mitä ei kuulu tuleman.
- henezki
ei oo ostettu enkö osta
- random
oikea asenne! en mäkään ton "hevi on parasta" -pellen levyä ottaisi, vaikka saisin ilmaseks.
- lintunen86
en tajuu tota ari hössäkkää,se on sellanen laulaja et kaikki kyllästyy siihen kohta,sitäpaitsi niit levyjä saa kohta 10e ku huuma menee ohi. niin se on aina!
- halpaa olis
ladata sieltä mtv3 storesta, eli ei sun välttämättä tartte oottaa sitä alennusmyyntiä... ;)
- tööti
ei heleveetissä ole uutta levyä
- Lea L
Ei ooo,ei tuu.
- ja soi
Sain levyn postissa tänään. Olin vaan niin tyhmä, etten tajunnut heti postin tultua, että levykin on sen joukossa, enkä mennyt edes katsomaan. Sitten vasta kun oli jo kiire lähteä tenttiin, niin hokasin, että eteisen matolla makoilee Arin levy! Oli pakko kuitenkin lähteä tenttiin avaamatta koko pakettia. Hiukan oli vaikea keskittyä tenttivastauksiin... Mutta nyt siis levy jo soittimessa ja hyvältä kuulostaa!
- kiitos tekijöille!
Levy tipahti postissa tänään! Aivan mahtava kokonaisuus! Ei kyllä yhtään huomaa, että olisi mitenkään kiireessä tehty. Ja Arin ääni... Se vaan on jotain niin mahtavaa! Levy jolta unohtu tosiaan ne täytebiisit, jokainen biisi iskee omalla tavallaan!
lady76 - -sonja89-
Arin uus levy, mahtava! :)
- xxxxx
epäilen että seuraavan epätoivoisen yrityksen jälkeen emme kuule kaverista mitään! Mielestäni hänellä ei ole tarpeeksi vahvaa ääntä hevin laulamiseen: ääntä löytyy kyllä mutta ei hevin laulamiseen se vaan kuulostaa liian tyttömäiseltä, ei voi mitään.
- Tuo arin levy...
Paljoks se levy maksoi?
- mikkko_
dc
- rokkilapsi
Tos perjantaina käyn hakemassa. levyn varasin kaupasta.
- Juho-KustiKuinkahan
Kuinkahan monta omaa piisiä ari neidillä on levyllä, vai onkoos kaikki muitten piisejä joita ari neiti laulaa.
Nii en muuten osta ari neidin levyä, tähden lento se neiti on ja lyhyt.- pah Kuisti
Voi sua raukkaa. Et oo yhtään hauska, mutta tyhmä olet. Tsori.
- wanha wanha
wanha wanha wanha.
- Juho-Kusti
pah Kuisti kirjoitti:
Voi sua raukkaa. Et oo yhtään hauska, mutta tyhmä olet. Tsori.
Sekö tekee minusta tyhmän ko en pidä neiti arin laulelmista vai sekö ko en aio ostaa neidin levyä, myös ehkä syynä tyhmyyteni saattaa olla mielestäsi se, että esitän mielipiteeni.
Vai mikä tekee minusta tyhmemmän kuin sinä oi sinä nerouden ruumillistuma järjen ajatollah. - Juho-Kusti
wanha wanha kirjoitti:
wanha wanha wanha.
Ikä on juuri se mikä meidät eroittaa, ja ikä on juuri se jolta itsestä tuntuu, jos tarkoitat asiaani jonka esitin niin vaikka se on vanha niin sitä mieltä olen ja se on minun asiani vaikka se olisi pölyhiukkanen ulkoavaruudessa niin se on minun mielipiteeni, mikä sinun on, onko sinulla mielipiteitä joita uskallat esittää ominasi.
- sait koko
Juho-Kusti kirjoitti:
Ikä on juuri se mikä meidät eroittaa, ja ikä on juuri se jolta itsestä tuntuu, jos tarkoitat asiaani jonka esitin niin vaikka se on vanha niin sitä mieltä olen ja se on minun asiani vaikka se olisi pölyhiukkanen ulkoavaruudessa niin se on minun mielipiteeni, mikä sinun on, onko sinulla mielipiteitä joita uskallat esittää ominasi.
jutun mahtumaan yhteen virkkeeseen. :O Suosittelisin kuitenkin hieman lyhempiä lauserakenteita tekstin ymmärrettävyyden parantamiseksi.
Mutta joo, vanhalla viittasin siihen, että tuo iänikuinen ruikutus siitä, ettei Ari tee omia biisejään on WANHA vitsi jo. Ja muuten, ei se sinun arvoasi korota tai tee sinusta yhtään sen khuulimpaa, jos kutsuut Aria neidiksi. Sekin on niin WANHA juttu.
ei oo eikä tuu kyseisen rääkyjän levyä mun hyllyyn, mies ei osaa laulaa.
- Arissa on taikaa
Hyvä mielipide. Ite oon eri mieltä. Arin ääni on WOW !!! Ja osaa muuten laulaa.
Levyn ostin tänään. Hyvä ostos!!! - tikitikitipop
tyypillinen kommentti tikitikipopin kuuntelijalta....
arin levy on huippuhyvä debyytti lätty...
ostin sen just "kakaroille" ;) - anna sitten
ketkuttaa takapuoltaan sulle latinorytmien tahdissa.
- laura a
Oliiks tää joku vitsi?? Jotain rajaa et viitiikö paskaa kotiin kantaa ja kuka silloin kantais??
Arin levy floppaa ja se palaa karaoke baareihin rapakon tolle puolen!!!- jos
se menee rapakon tuolle puolelle keikalle?
- ..,-,-.-,-,.-,.-,.-
Taitaa vähän kaivella, ku Ari menestyy? Ketä ite kannatit Idolsissa? Varmaan jotain todellista FLOPPAAJAA? :D
Arin levy on loistava ja tulee myymään kultaa ja platinaa käytännöllisesti katsoen heti. Joten koita kestää! :P
- ARILLE LEVY PAKOSTA, ANNALLE
Ari sai levysopparin vaan pakosta, Anna saa levyn tadosta
- aivan,
Sony BMG päätti antaa Arille sopimuksen jo kisojen alussa, kävi miten kävi, koska oli PAKKO. :P
- nimetön ääää
sama täällä, ei oo eikä TODELLAKAAN tuu!!!
- Ei kiinnosta
Arin ääni. Karjuva kakara.
- Hiiivi \m/
No totta hekvetissä se mulla on!Olin kaupassa sitä ettimässä jo klo 10:DMahtava levy! \m/ Wuhuu!Hevi-Ari
- yllätyin positiivisest
Kävin ostamassa levyn lahjaksi, kuuntelin sitä pari kertaa ja pitää tuo sit itsellekkin käydä ostamassa... Oli muutama moni muukin sitä ostamassa...
- Aito muusikko
Mitä lie kykyjenetsintäohjelman voittaneen juntin skeidalaulantaa. Tuokaan tekele ei olisi edennyt mihinkään ilman ammattitaitoisten muusikoiden työpanosta.
En ole ostanut ennenkään idolien levyjä, enkä tosiaankaan aio tehdä poikkeusta nytkään.
Vaadin musiikilta hieman korkeampaa tasoa.
Oikeat muusikot tulevat alan kouluista, eivätkä mistään markkinakoneiston luomasta tv-ohjelmasta.- katkeraa
tilitystä. :D Vai että "aito muusikko"? Parempi nimimerkki ois ollu "30 vuotta kellarissa tuherrettu eikä vieläkään sopparia". Haha, nauran sulle. xD
- ostanlaatutavaraa
LOL PERSE REPEE KYL SULLE..
Tajuuko sun pienet aivot, että tyhmätkin ja ne jotka eivät kertakaikkiaan opi mitään voivat mennä kouluttautumaan ja tulla "huipuiksi" vaikka ovat edelleen aivan (syvältä).. kuin myös sinä joka et näytä tajuavan, että on olemassa myös ihmisiä jotka ajattelevat aivoillaan.
PS: aivot ois kivat.
PS 2: niit saa halvalla tiimarista.. - ;SALEE
Tuli myös mieleen että mahtaakohan päätäsi vaivata nakerruksen kun toisesta tuli suosittu ja sinusta ei siinä tapauksessa otan osaa ( AMMU ITTES! )
- eivät vaivaudu kirjoittamaan
noin tietämätöntä, ennakkoluuloista ja ammattitaidotonta tekstiä. Oikeat muusikot EIVÄT tule pelkästään alan kouluista; pitkän linjan muusikko opiskelee koko elämänsä. Koulut ovat hyvä juttu, mutta lahjakkuus ja karisma ovat jotain sellaista mitä koulu ei voi ikinä opettaa.
- Kemppis*
Aidot muusikot tulevat alan kouluista. Ari on markkinavoimien tuote eikä ansaitse ainakaan minun rahojani.
- mitä vain
lahjattomat laulajat käyvät kouluja. Arilla on niin luonollisen kaunis ääni. Onneksi sitä ei ole liialla kouluttamisella pilattu. Äänestä häviää silloin persoonallisuus. Mahtuu 13 tusinaan. Ei hyvä ollenkaan.
Ärsyttääkö????????????????????? - Papparainen
Välttämäti ei. Eiköhän tuo Ari ole ikänsä musiikin kanssa pelannut, joten varmasti koulun penkillä opetettua on päässä. Koulu ei ole ainoa paikka oppia asioita..!
Koulu on vain yksi paikka oppia.
Ettäs tiedät. - papparainen
mitä vain kirjoitti:
lahjattomat laulajat käyvät kouluja. Arilla on niin luonollisen kaunis ääni. Onneksi sitä ei ole liialla kouluttamisella pilattu. Äänestä häviää silloin persoonallisuus. Mahtuu 13 tusinaan. Ei hyvä ollenkaan.
Ärsyttääkö?????????????????????ovat mestareita, jotka opettavat muita.
Kuka keksi musiikin ja opetteli sen ja välitti tiedon etiäpäin..
- Fan
...tai kaks.. nimittäin
mistä kaupoista Lahdessa saa
Arin levyä ja paljo maksaa?- Pitäisi
Olla myös Sokoksessa. Ostin Anttilasta 19,95
Ihanaa musaa. Kiitos Arille kummpaneille. - Fan
Pitäisi kirjoitti:
Olla myös Sokoksessa. Ostin Anttilasta 19,95
Ihanaa musaa. Kiitos Arille kummpaneille.Okei, no pitääpä mennä heti
katsomaan niistä ku kerkee! :)
Uskon että on hyvää musiikkia.
- arin vihaaja
sori vaan.. eipä ole eikä tule ku ei jaksa kiinnostaa koko asia!
- adrenaliinia täältä
kun jätkällä menee hyvin näköjään?
- ostin
meidän perhe osti levyn,jeejee,hyvä ari,loistavaa!!!
P.S.MITÄS ARIN VIHAAJA TEKEE ARIN PALSTOILLA KUN EI KERTA KIINNOSTA???
- Nimetön
aika hyvä itseasiassa on levy, mutta ei ostamisen arvoinen. Vois mennä keikalle joskus ihmetteleen?
- piraattisivuilta
ilmaiseksi tuhmeliini!
- petetty..
kun ei pihaustakaan ole kuulunut ennakkotilatusta/maksetusta levystä? Toiset jo kuuntelee täysillä ja täällä yhä odotellaan!
- ollut täällä...
Täällä on ollut koko päivän jotenkin hiljaista vaikka luulisi että nyt olisivat ihmiset liikkeellä levyn vuoksi. Ihme juttu...
- hiljaista
????
- hiljaseksi vetää
kun lähetykset ei toimi!
- kommenttia
ja alle 9000 lukijaa vaan ollu tälläkin aloituksella tähän mennessä... On kuin huopatossutehtaalla.
...oli kauan ennen ilmestymistä jo!!
- todellakaan
ei oo,eikä tuu!
- ari_fani100%
yhyy, en oo kerenny viel ostaa. :'/ taijjan mennä ostamaan huomenna,
- imut
ei ollu hyvä
- loistoesimerkki
hyvin ja asiallisesti perustellusta mielipiteestä. Kyseessä täytyy olla jo kypsän keski-iän saavuttanut henkilö, jolla on elämänkokemusta ja näkemystä laajalti.
- Kuka mitä häh?
Mistä te kouhkaatte?
- tänne
Ari Koivusen palstalle, miten lie sattunutkaan mieleesi pälähtämään, kun kerran on sulle uppo-outo juttu ;DDD
- edellinen mutta
tänne kirjoitti:
Ari Koivusen palstalle, miten lie sattunutkaan mieleesi pälähtämään, kun kerran on sulle uppo-outo juttu ;DDD
kyllä linkki oli tuolla eniten luettujen joukossa, tarkoitatkosää sitä jotain idolssi pitkälettii? Mä en kuuntele jäljittelijöitä oli sitten miten hyvii tahansa...
Kiehtoo vähän omaperäisemmät taiteilijat...
- Enkä meinaakaan ostaa
Arin ääni ei muhun iske vaikka muuten kuuntelenkin rankempaa kamaa..
- Pari finninaamaa
kuvittelee Ari-palstalla voivansa vaikuttaa Ari-fanien FftF-levyn ostopäätökseen. No, voihan sitä noinkin kuluttaa aikaansa.
- pasi36
en tule koskaan ostamaan levyä....Miksikös?? Heavy on heavya ammosina aikoina eikä hän ole heavy legenda..............niin yksinkertainen asia.......ja idols ym ohjelmat............kopioita mailmalta joita ei viitsi katsella...oksettaa.kopio kopion perään....haloo yle ja mtv3 ja nelonen........
- pasin mennä
sinne suuseksi osastolle. Kun on näyttänyt kiinnostavan niin kovasti.
- Xinan
En oikein tiedä viitsinkö ostaa sitä kun opiskelijana mulla ei hirveesti rahaa ole. Odottelen että kuulen biisit radiosta ja sillä sipuli.. :D Levyn hankkimista harkitsen.. pitkään.. vaikka Ari fani olenkin..
- yksittäin
jos on nettipankkitunnukset. Yks biisi maksaa vähän päälle euron.
- eikä tuuu
surkea muka laulaja!
- kuinka monta
kertaa tuon "ei oo eikä tuu" viestis, niin se ei vähennä myyntilukuja eikä Arin ihailijoitten määrää.
Jotain älyllisiä perusteluita vois vaivautua laittamaan, jos haluaa tulla otetuksi todesta. - mieltä
kuinka monta kirjoitti:
kertaa tuon "ei oo eikä tuu" viestis, niin se ei vähennä myyntilukuja eikä Arin ihailijoitten määrää.
Jotain älyllisiä perusteluita vois vaivautua laittamaan, jos haluaa tulla otetuksi todesta.koska itse ainakin laitoin vain yhden kerran tuon viestin!! että turha kitistä jos joku laittaa samanlaisen viestin!!!!!!!!!
- -Ju
Ei ole eikä tule. Idolssia ei tueta, hyvällä omalla tunnolla käsi sydämellä voin sanoa että ikinä en ole jaksoakaan Idolssia katsonut. Enkä Popstarsia. Enkä mitään muutakaan vastaavaa typerää kykyjenetsintäkilpailua.
- pasi36
en oo minäkään katsonut enkä katsele...........
- eksyneet
pasi36 kirjoitti:
en oo minäkään katsonut enkä katsele...........
jos ei kiinnosta? Eläkäähän periaatteittenne mukaisesti tästä lähin älkääkä vaan tahratko mainettanne kirjoittelemalla tänne...
Ja oikeastaan viestinne kuuluisivat paremmin tuonne varsinaiselle idols-palstalle, jossa voi samalla keskustella kaikesta kilpailuun liittyvästä, mutta toisaalta siellä on vähemmän elämää... - Heh
eksyneet kirjoitti:
jos ei kiinnosta? Eläkäähän periaatteittenne mukaisesti tästä lähin älkääkä vaan tahratko mainettanne kirjoittelemalla tänne...
Ja oikeastaan viestinne kuuluisivat paremmin tuonne varsinaiselle idols-palstalle, jossa voi samalla keskustella kaikesta kilpailuun liittyvästä, mutta toisaalta siellä on vähemmän elämää...Voi voi. Kirjoitan Suomi24:sen keskusteluihin suunnilleen pari kertaa vuodessa. Ja sitäpaitsi, vastasin aiheeseen ja samaan viestiin tuuppasin mielipiteeni koko sarjasta. Ja etkö tosiaankaan keksinyt parempaa paikkaa pätemiselle kuin Suomi24:sen keskustelupalstan?
- mutta niin
Heh kirjoitti:
Voi voi. Kirjoitan Suomi24:sen keskusteluihin suunnilleen pari kertaa vuodessa. Ja sitäpaitsi, vastasin aiheeseen ja samaan viestiin tuuppasin mielipiteeni koko sarjasta. Ja etkö tosiaankaan keksinyt parempaa paikkaa pätemiselle kuin Suomi24:sen keskustelupalstan?
käy aina kun syyttömiä tuomitaan. Ari on poikkeus idols-muotista, piti "ennenkuulumatonta" melodista hevilinjaansa popkisoissa. Ja hänellä todella on lahjoja, upea ääni kertakaikkiaan. En itsekään pidä perinteisestä idols-formaatista, varsinkaan sen amerikkalaisesta ilmentymästä, mutta tänä vuonna aloin seurata, kun kuulin tutuilta tästä laulajapojasta.
- kiinnostava levy! ! ! ! !!
Oletan et tämä on aivan samanlainen floppi kuin muutkin pellolta pinnalle nostetut asiasta tietämättömät "starat".
Odottelen innolla et lehdet kirjottaa "Arin levy oli floppi, Ari palasi tiskille tarjoileen olutta vaki-asiakkaille."- aika...
...pitkään...sony bmg:n mukaan Arin levy on sisäänostetuin levy heiltä... :))
- ei oo
ei oo eikä tuu mitää levyä,ton laulu on samallaista ku kissaa rääkättäs samallaista vinkunaa!
- Coverdale= The Man
Sukupuoletonta kiljumista ja jos sukupuolta pitäis arvata, niin naista veikkaisin. Europen J. Tempest äänestettiin 80-luvulla Metal Hammer- lehdessä erääksi parhaista naisvokalisteista... siihen porukkaan Ari sopii mainiosti
- busa
ääninen juippi,no thanks...
- arska
Iha hirvee floppi koko äijjä, iha sama ku edellinen idols voittaja. tollasta tekopaskaa haluu kukaa.
- EVVK !!
HEAVY on mulle elämäntapa, mut ei ton piipittävällä äänellä laulavan pillipiiparin..
HEAVYSSÄ PITÄÄ OLLA MUNAA JA KANTAVA ÄÄNI !!
t. Räkänokkaan kyllästynyt muusikko !!- sulle
mikään elämäntapa, sun elämäntapas on mopon rassaus. Arin ääni toimii vitun hyvin niin Hietalan kuin Kakon biiseissä, pistä joku örisijä kokeilee samaa.
- on!
ostettu on arin levy! hyvä ari!
- revittää
Menkääs jo murkkupoitsut pehkuihin, että jaksatte sitten koulunpenkillä.Mitäs täällä roikutte Arista kommentoimassa?On muuten valio-loisto-huippuihana levy.Jess Arhippa hyvä!
- kuunnella
kun Mapekin tiukkana äijänä anto noin hyvät arvostelut. Tänään sit kävin ostamassa ja koko päivän on pauhannu. Erittäin hyvä blatta, viva kakko, hietala ja ari.
http://www.imperiumi.net/int_2.php?id=884- tää Mape
tiukkakin äijä? Eli siis sanoo asiat suoraan?
- no mercy-
tää Mape kirjoitti:
tiukkakin äijä? Eli siis sanoo asiat suoraan?
Mape, tietää hiivistä kaiken ja tylyttää säälittä jos aihetta on.
- tapauksessa
no mercy- kirjoitti:
Mape, tietää hiivistä kaiken ja tylyttää säälittä jos aihetta on.
ihan hyvät arvostelut. Odotin paljon tylympää arvostelua näiltä alan ihmisiltä.
- upeeta!
Latasin storesta "varmuuden vuoksi" ja täytyy sanoa, että ovatpa hemmot tehneet lyhyessä ajassa hyvää jälkeä - ammattilaiset asialla. Ei ole mitään täytematskua seassa, rahalle kyllä saa täyden vastineen. Nyt kun vaan malttaisi lopettaa kuuntelemisen... Mutta Arin ääni ei ihan vähällä päästä otteestaan =)
enkä osta,vaikka maksettais !!!
- levy on
jos et oo kuunnellu. Mutta ostamatta tietysti on jätettävä, jos artisti ei miellytä - muutenhan saattaisi huomata hänen olevankin hyvä!
- mikä mikä
helveti Arin dissaus ketju tästä on tullut. teidän mielipiteitä ei kukaan kaipaa. Kylläpä se kuitenkin Ari taitaa kiinnostaa kun täällä roikutte. Anti fani on myös fani. Eikös niin?
- perseaukinen
mikä mikä kirjoitti:
helveti Arin dissaus ketju tästä on tullut. teidän mielipiteitä ei kukaan kaipaa. Kylläpä se kuitenkin Ari taitaa kiinnostaa kun täällä roikutte. Anti fani on myös fani. Eikös niin?
finninaama täällä kiukuttelee. Noista ei kannata välittää paskan vertaa. PS. On vähän helevetin hyvä levy.
- muuten
perseaukinen kirjoitti:
finninaama täällä kiukuttelee. Noista ei kannata välittää paskan vertaa. PS. On vähän helevetin hyvä levy.
onkin helveti hyvä plattta.
Arikin rupee sit tekemään oman bändin kanssa niitä biisejä. Olisi tosi sääli jos tollanen kultakurkku menisi hukkaan.
Kyllä ne miehet miten nää hommat menee.
- saastaisen .
pitkätukka hinttarin levyn viitsii hommata ja vielä maksaakin siitä.typerän kuuloista paskaa mitä radiossa on tuputettu väkisin.eikä se paskanpökkijä osaa edes laulaa XD .leikkais edes sen rasvaisen vastenmielisen kuontalonsa
- on aivan
ihana pitkä letti ja se on puhdas. Siis aivan ihanat hiukset. Tahtoo samanlaiset.
Laulamiseen mitä tulee, niin artistin aivan hyvä ja paremmaksi menee kokoajan.'
Radion saa suljettua. Tiesikö sitä? Kannattas opetella ne käyttöohjeet, enne kuon ottaa laitteen käyttöön. Eikös niisö ohjeissa sanota. "Tutustu käyttöohjeisiin, ennen laitteen käyttöön ottoa"
Kuitenkin kun kattoo tota sun kirjoitusta, niin mä kyllä ymmärrän että sä et osaa lukea. Lauseet aloitetaan aina isolla kirjaimellaja sitten tulee piste. Eihän tosta saatanan tekstistä saa mitään selvää. Siis etkö sä osaa erotella lauseita toisistaan välilyönnillä.
Kannattaa mennä koulunpenkille istumaan. Tule sitten aukomaan turpaas tänne.
Vittu, että joku voi olla imbesilli. - tahdot,
mutta Arin tukkaa et mollaa! Siinä on niin ihana, paksu ja PUHDAS hiuspehko, että sais muutkin hevarit ottaa siitä mallia! En yleensä tykkää pitkistä hiuksista miehillä, mutta Aria ei vois kuvitellakaan lyhyellä tukalla. Arin hiukset on ihanat, tollaset ne olla pitääkin!
- Pling69
tahdot, kirjoitti:
mutta Arin tukkaa et mollaa! Siinä on niin ihana, paksu ja PUHDAS hiuspehko, että sais muutkin hevarit ottaa siitä mallia! En yleensä tykkää pitkistä hiuksista miehillä, mutta Aria ei vois kuvitellakaan lyhyellä tukalla. Arin hiukset on ihanat, tollaset ne olla pitääkin!
Kyllähän tuo levy tuli viime viikolla imutettuu.
Eipä kyl oo hääppönen. - kirjoittamaan
on aivan kirjoitti:
ihana pitkä letti ja se on puhdas. Siis aivan ihanat hiukset. Tahtoo samanlaiset.
Laulamiseen mitä tulee, niin artistin aivan hyvä ja paremmaksi menee kokoajan.'
Radion saa suljettua. Tiesikö sitä? Kannattas opetella ne käyttöohjeet, enne kuon ottaa laitteen käyttöön. Eikös niisö ohjeissa sanota. "Tutustu käyttöohjeisiin, ennen laitteen käyttöön ottoa"
Kuitenkin kun kattoo tota sun kirjoitusta, niin mä kyllä ymmärrän että sä et osaa lukea. Lauseet aloitetaan aina isolla kirjaimellaja sitten tulee piste. Eihän tosta saatanan tekstistä saa mitään selvää. Siis etkö sä osaa erotella lauseita toisistaan välilyönnillä.
Kannattaa mennä koulunpenkille istumaan. Tule sitten aukomaan turpaas tänne.
Vittu, että joku voi olla imbesilli.v*tun runkkari
- 12-vuotias
kirjoittamaan kirjoitti:
v*tun runkkari
LOL
- sayMama
Kaupallista roskaa toi koivunen, niinkuin koko idols.Väkisin tehtyjä MUKA tähtiä.Onneksi on myös valistunutta nuorisoa, jotka valitsevat idolinsa kunnon musiikkia tekevistä artisteista, eikä tollaisista pelleistä!
- edes yhden
Niin voisitkos nimetä edes yhden "ei kaupallisen"
kunnon musiikkia tekevän artistin....
tarkoittaako valistunut tässä yhteydessä samaa kuin
uskovainen runkku tms?
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...
EN TOSIAAN OSTA ARIN LEVYÄ !!(YÄÄÄK)
Ostan Annan sitten kun se tulee! - rahojani
turhuuteen! Ala-arvoinen esiintyjä!
- Usko Thansen
Enpä viitsisi vaivautua ostamaan, enkä kuuntelemaankaan. Parempaakin musiikkia on tarjolla yllin kyllin.
- samaa mieltä
Usko Thansen kirjoitti:
Enpä viitsisi vaivautua ostamaan, enkä kuuntelemaankaan. Parempaakin musiikkia on tarjolla yllin kyllin.
Kun ei sytytä, niin ei sytytä!
- kuitenkin
Usko Thansen kirjoitti:
Vaivautua tulla tänne kertomaan loistavasti perustellun kantasi Arin albumista.
- asdfasdfd
kuitenkin kirjoitti:
Vaivautua tulla tänne kertomaan loistavasti perustellun kantasi Arin albumista.
ari on ihana ja söötti baby
- vastaan
Arin levy nousi jo yhdessä päivässä koko viikon levymyyntitilastojen ykköseksi, sitä ei teidän boikottinne ja katkera vittuilunne pystynyt estämään.
- frage
EIKÄ TUU
- ..noup
ei ikuna tuu sen jäbän levyä mun talon kokoelmiin!!!! Jaksa kuunnella sen kiekumista saatikka leuhkimista. Mistä sekin on päähänsä saanut et hänen levynsä on paras???? Lopettais jo itsekehun sekin pöllö:)
- Surkea levy!
Surkea levy, huomaa että levy-yhtiö rahalla miksannu biisit kasaan, siksi toiseksi surkeita biisejä. Onnex ei haittaa ku mp3:set imin netistä.PASKAA.
- kuuntelen miehen ääntä
siinäpä se.
- LAHEST
Tätä levyä ei osta muut kuin Lahtelaiset
landelta. - hyi hemmetti
Ei tule olemaan minun kokoelmissa. Pitää sentään olla laulaja asialla, ja aikuinen. Siloposket pysyköön pois.
- nielin "ylpeyteni"
Oli kyllä ihan pakko ostaa, vaikka en olekkaan koskaan mitään Idolsiin viittaavaakaan levyä ostanut tai edes harkinnut ostavani.
Enkä kadu kyllä yhtään! Levy on täynnä loistobiisejä!
Suosittelen lämpimästi, varsinkin jos tykkää Power Metallista. Mä nielin idols ennakkoluuloni ja olen ylpeä siitä! - maapette
En ole ostanut arin levyä enkä tule ostamaan. Liian kova isottelija.. eli boikotoin häntä koska en pidä hänestä. Täällä Vantaalla on myös posti myöhässä, kova kunto posteljooneillä kuitenkin on ..
- YÖK!YÖK!
mitä rallatusta!!
- ..ei mun makuun
Eipä tule mun levyhyllyyn Arin levyä.
- keskustelutaitoa
eipä sitä taideta peruskoulussa opettaa. Siellä joutaa tunneilla näpyttelemään hikisillä tassuilla huimaavia rykäisyjä tyyliin "en osta paska jätkä" ja sitten hihitellään ja piereskellään toisten finninaamaisten räkänokkakavereitten kanssa.
- julli69
Otsikko kertoo tärkeimmän.
- Bauer29
Ostin eilen levyn ja täytyy sanoa kyllä, että levy on aivan loistava!! Yhden yhtäkään huonoa biisiä levyltä ei löydy ja se on aikamoinen saavutus debyytiltä!
- Truuhevari
Nielin minäkin ylpeyteni ja ostin Ari Koivusen Fuel for the fire -levyn ja en kadu pätkääkään. Levyhän on helmi!
- Joutsenneito
Aivan mieletön platta!
- Haluaisin kirjoittaa
Mihin osoitteeseen Arille voisi kirjoittaa?
- että juu
eikä meilä tuommoinen soi..
- asdd
Ei postimies-Patea oo olemassakaan joten turha odottaa Postimie-Patea.
- ei ole
Mulla ei ole mitään aikomusta ostaa levyä, sillä ei paljoa voisi kiinnostaa...
- jospa jätän
Enpä taida ostaa levyä miehenalulta, joka ei hallitse edes alkeellisimpia käytöstapoja.
- sinikukka
en voi sietää aria se on niiiiiiiin surkee kaikessa tavat laulu yms yms...
- ei oo ei tuu
sinikukka kirjoitti:
en voi sietää aria se on niiiiiiiin surkee kaikessa tavat laulu yms yms...
siis täällä on paljon järkevii ihmisii!!!
vau!! ari alas !!!! hyi vittu ari onp....
- Nimetön
MITÄ!!??...
Mäkin haluan Arin levyn ja
nyt heti!!!!..
BYÄÄÄHH... ÄITIIIIIIII!!
:( - retee mies
En takuulla osta!!
Koppava pentu ja koettaa miehen housuja kantaa!
Huh huh.......- tosi retee
mies,kun täällä nimettömänä laukoo paskaa. Arissahan on miestä vaikka muille jakaa. Se seisoo sanojensa takan. Siis tosi kunnioitettavaa nuoressa miehessä. Sanoisinko että enemmän munaa kuin pääministerissä. Juu kyllä mä sanon.
Tsemppiä Arille. Pidä ittes miehenä!!!!!! - ei ole heavya
tosi retee kirjoitti:
mies,kun täällä nimettömänä laukoo paskaa. Arissahan on miestä vaikka muille jakaa. Se seisoo sanojensa takan. Siis tosi kunnioitettavaa nuoressa miehessä. Sanoisinko että enemmän munaa kuin pääministerissä. Juu kyllä mä sanon.
Tsemppiä Arille. Pidä ittes miehenä!!!!!!kuuntelen mieluummin miesvokalisteja
- Mr. X
Joku roti sentään täytyy olla.
Idolsdiggarit varmaan ostaa kiljuen?
Aivan yhdentekevää. - ja ostan...
Ostin ja ostan on senverran mahtava ääni.Ja hyvä Ari älä kumartele pikkusieluja.
- eiköhän riitä;)
Toinen itselle ja toinen lahjaksi:)
- eikä tuu
Stum und Drang pyyhkii pöydän Arilla mennen tullen, mistä tulee tuollaisia nuoria miehiä, ne on varmaan syöny kettinkiä koko pienen ikänsä.
- nuotin vierestä
aika pahasti, tai siis sillä laulusolistilla, kyllähän ne soittaa osaa. Ihan kannustettavia jätkiä, kuten Arikin.
- mitään
pöytien pyyhkimisiä. SuD:inkaan esiintyminen särkässä ei ollut mitenkään järisyttävää.
Sturmis on ikäisekseen tietenkin ihan hyviä, mutta toisaalta jos eivät olisi noin nuoria (15-16 v.), tuskin saisivat minkäänlaista huomioita osakseen, anteeksi vaan, hyvinkin keskinkertaisilla biiseillä, joiden värkkäämisessä taitaa olla pitkän linjan muusikolla Patrick Linmanillakin (laulaja/kitaristi André Linmanin faija) näppinsä mukana.
P.Linman häärää myös poikien managerina. Siinä mielessä sturmikset ovat syntyneet ikäänkuin hopealusikka suussa. Mutta onnea vaan heillekin, hyvä vientivalttihan tuo Sturmiskin tuntuu olevan, kun ovat saaneet jo sopparin Eurooppaan.
- lisää tulee
varmasti ostettua lahjaksi. Ihme taistelua täällä osa porukasta käy tuulimyllyjä vastaan... Lähiaikojen levytilastot kyllä tulevat masentamaan heitä.
- ole eikä myöskään
tule olemaan. Arin ääni ei kanna kuin tietyn tyylisen heavymetallin ja mies on kyllä minut passittanut toiselle levyhyllylle asenteellaan. Eikä siinä vielä kaikki. Nyt se Panu vei mun suosikkitytön... elämä potkii...
- idiootti.
Et kai oikeesti luullu, että sulla ois saumaa Annaan? :D
- sdfsdfdfs
Mä ainaki diggaan. En kyl odottanu tolta levyltä kummempia, mutta ihan meneviä ralleja. En tajuu miten jengi jaksaa jauhaa markkinavoimista ja liian tuotetusta musasta jne, ne biisithän sen ratkasee kuka mitäkin kuuntelee
- menee
näin joittenkin mielestä(ei minun). Hyvä hevi-levy ei saa myydä paljon, koska silloin liian moni kuuntelee sitä. Nämä jotkut haluavat pitää ton tyylisen musiikin itsellään, eikä sitä silloin saa suuri joukko kuunnella.
- Parempaaki kuullu!
Toivottavasta Arin levyä myydään sittenkin ku nää nykyiset 12 kesäiset ostajat hieman, vanhenevat. Niiltähän ne äänetkin tulivat, kakaroilta.
- mäkin
äänestin ja en ole kakara. Uskoisin kyllä, että Arilla on pitkä ura tossa musabisneksessä. Talenttia löytyy. Sitä paitsi turhaa ala arvioida teinien musamakua.
- meitä on paljon
Ari vetoaa olemuksellaan, äänellään ja biiseillään näihin ns teineihin. Mutta lähes yhtä paljon sillä on meitä yli 30 vuotiaita faneja, jotka pitävät erityisesti hänen äänestään ja musiikistaan.
- mekk
meitä on paljon kirjoitti:
Ari vetoaa olemuksellaan, äänellään ja biiseillään näihin ns teineihin. Mutta lähes yhtä paljon sillä on meitä yli 30 vuotiaita faneja, jotka pitävät erityisesti hänen äänestään ja musiikistaan.
Milloin tällänen ylimielinen on ruvennut oikein tekee musiikkia, mitä voisi oikein kuunnella.Ei vedä koskaan mitään vertoja, vaikka yö:lle, Dingolle,Poperalle.Menköön ensin käymään parturissa, ja kasvakoon mieheksi.
- kerroppas
mekk kirjoitti:
Milloin tällänen ylimielinen on ruvennut oikein tekee musiikkia, mitä voisi oikein kuunnella.Ei vedä koskaan mitään vertoja, vaikka yö:lle, Dingolle,Poperalle.Menköön ensin käymään parturissa, ja kasvakoon mieheksi.
mulle kuka on popera? Mä tiedän popedan. Helkkarin hyvä bändi. Tuli nuorempana kuunneltua.
No Arin levyhän on laatukamaa noin idols levyksi. Parasta mitä siitä formaatista on koskaan tullut.
Dingosta sen verran, että Neuman kommentoi idols kisan aikana Ilta-Lehdessä näitä lupauksia. Arista meni yksi kommentti näin. "Hitto mikä saundi jätkällä on. Siis aivan upeeta"
Arilla on maailaman ihanimmmat hiukset. Vitsi kun ois samnlaiset.
Miehisyydestä sen verran. Ari on kyllä todistanut olevansa mies. Se ei jää kenenkään jalkoihin. Sitä ei pysty kukaan polkemaan lyttyyn ja seisoo sanojensa takana.
- .-.-.-..-.
EVVK
- kookaks
Taitaa olla aika surkea tekele. Odotin sen olevan heavyä mutta se onkin jotain homo-poppia/rockia. En todellakaan aio ostaa, jos olis pakko ostaa jonkun idolsin levy niin se olisi kristian meurmanin.
- hinttari
kookaks kirjoitti:
Taitaa olla aika surkea tekele. Odotin sen olevan heavyä mutta se onkin jotain homo-poppia/rockia. En todellakaan aio ostaa, jos olis pakko ostaa jonkun idolsin levy niin se olisi kristian meurmanin.
tuli tännekin riehumaan. Eikö Ark-haavat oo vielä arpeutuneet?
- toi...
hinttari kirjoitti:
tuli tännekin riehumaan. Eikö Ark-haavat oo vielä arpeutuneet?
sun nikkisi: hinttari. Oletko oikeasti, vai leikistikö vaan?
- Nimetön
todellakaan aio ostaa moisen arrogantin pikkujätkän levyä.... pelkkä hiilipaperikopio esikuvistaan..
minusta JOKAISEN uuden esiintyjän pitäs tuoda jotain uutta, omaperäistä... tän pikkunulkin kohdalla asia ei tosiaankaan ole niin, valitettavasti....- omaperäisen
kauniin äänensä ja koskettavan tulkintansa ainakin meidän perheen iloksi. tulipa eilen ostettua kolme Arin levyä: meille, siskolle ja äidille. peace.
- selitä!
Ari jos kuka nimenomaan toi OMAN tulkintansa joka ikiseen biisiin, jotka se veti skaboissa. Paskatkin biisit muuttu hyviksi Arin käsittelyssä. Ja Ari jopa lisäili omia toimivia koukkujaan niihin (esim. Perfect Strangersin nauru). Että älä selitä mistään tulkinnan puuttesta Arin kohdalla. Muilta finalisteilta tota puutetta taas löyty yllin kyllin.
- enkä tuu koskaa ostamaankaa!
JÄRKYTTÄVÄÄ KUUNNELTAVAA!
- kertaa
Olet kuullut levyn biisejä kun ne sai sinut noin järkyttymään??
- kertaa
kertaa kirjoitti:
Olet kuullut levyn biisejä kun ne sai sinut noin järkyttymään??
oon arin kuullu laulavan ja jestas viäläki ällöttää
- rummuttelija
Ostin levyn ja minusta tämä on on aivan he-le-ve-tin hyvä. Melodinen ja hyväntuulinen meininki.
- kultaa
ja platinaa on tulossa. Turhaa enää provoilette.
- Riemuidiootti
Salee ostan Arin levyn se on niin ihQ.. eli en.. :D arvostukseni Aria kohtaan katos kyl ihan täysin,(ai mikä arvostus?!) kun kuulin miten ala-atrvoisen kommentin hän oli sanonut eräässä tv-ohjelmassa... Kiitos näkemiin!
- TOSI UPEE
Kannatti odottaa :)
- hohhhoijakkata
Ostin - en osta, juupas - eipäs
Laitetaanpa vastaava kysely kenen tahansa levystä niin samanlainen ritirimpsu tulisi, harvemmalla ehkä kuitenkaan näin pitkä. Kuka se herättääkään mielenkiintoa??? - imuttaja
eipä oo kaksinen levy.äsken tuli imutettua dcltä ja ihan ilmatteeks! biisit on näitten tekijöiden bändien levyiltä yli jääneitä hylkiö kipaleita!
- imutit
hylkiöbiisit...voiko sua urpompaa enää olla :))
- ovellas
senkin törkeä turska!
- Ps. Avaa takaoves.
ovellas kirjoitti:
senkin törkeä turska!
Olen vielä törkeämpi.
- JEesus
Näppärästi sai imutettua! 0 €
- imasin
eilen 30.5.207
- ari fani....
en ole ostanu arin levyä viel ostan ehk huomenn riippuu ei mikään kiirre oo
- Hevimummo 30v
Ja levy kuunneltu jo moneen kertaan, kyllä tunnistaa kenen tekemiä on mitkäkin biisit ja hyvää paskaahan se on koko plätty vaikkei nyt aivan pähkinöiks vetänykkään.
- HYI,HYI!!.
nimittäin hän tupakoi ja sen kyllä (jo) hampaista huomaa!!,pian myöskin äänestä ja yskimisestä!!.
Oli tänään Nelosen Buusteri-ohjelmassa vieraana. - platinaa
Onpahan kiva lätty, mainiot ukot vauhdissa. Bravo Ari, you Heartstealer!
- Eikä tuu
Paskaa, Isolla AA:lla.
- juu mutta ei
mutta ei kunnonn laulaja oo pysyköön karaokessa
- Nimetön
----
- pera
laulaa kuin sika
- Hevi on Yes
Kuka on Ari??
- metallia 80-luvulta asti
Ei takuulla uppoa minuun moiset mainosmiesten värkkäämät Arit sun muut taurhat liisat ja petterit.. Maine pitää ansaita työllä ja yrittämisellä ei tuollasella tv: roskaformaatilla. eikä tuo kaveri mielestäni mitenkään kovin pätevä ole. harmi että tälläset turhanpäiväiset pikku lepakot vievät monilta OIKEILTA lupaavilta bändeiltä huomion/levytysdiilejä.. mutta kansaan näyttää uppoovan ihan mikä tahansa mainosmiesten tekeleet... sad but true.
- kyseinen
metallia 80-luvulta asti kirjoitti:
Ei takuulla uppoa minuun moiset mainosmiesten värkkäämät Arit sun muut taurhat liisat ja petterit.. Maine pitää ansaita työllä ja yrittämisellä ei tuollasella tv: roskaformaatilla. eikä tuo kaveri mielestäni mitenkään kovin pätevä ole. harmi että tälläset turhanpäiväiset pikku lepakot vievät monilta OIKEILTA lupaavilta bändeiltä huomion/levytysdiilejä.. mutta kansaan näyttää uppoovan ihan mikä tahansa mainosmiesten tekeleet... sad but true.
henkilö on ollut ennen rumpali ja ollut kuitenkin aika kauan ton musiikin kanssa tekemisissä. Että ei se ole ihan turha Petteri. Aivan upea ääninen laulaja ja se karismaa mitä jätkästa hehkuu, niin huh huh. En malta odottaa seuraavaa levyä ja enkä sitä seuravaa.
Tsemppiä Arille!!!!!!!!!!!!!!!!
- levyä......
minun kokoelmissani koskaan olemaan, sillä en voi sietää sellaista piipittävää ääntä.
Kun kuuntelen miesartistia, niin äänen pitää myös olla miehen ääni eikä mitään piipitystä. - rätkänpenikalla,
kammottavaa sirkutusta.Häpeällistä heavyn maineen pilaamista.Laulais vaan siellä homobaarissa karaokea niinkuin tähänkin asti.
- on toi
rätkänpenikka. Taitaa olla tuo kirjotus vähän hukassa.
- sössössöö
Jätkä tunkee vibraattoa joka biisiin ja joka väliin .Tosi kuppaista kuunneltavaa.Ei muutenkaan ääni sovi kuin korkeintaan johonkin homopoppiin.Siis aivan perseestä..
- ärsyyntynyt
Siis mä olen oikeasti rehellisesti aina luullut, että vain naiset ovat kateellisia selkäänpuukottajia.
Kuinka väärässä olen ollutkaan. Arin ansiosta olen huomannut, että te monet "miehet" olette oikeasti täysiä ruikuttavia luusereita. En ole uskonut että miehet alentuisivat moiseen.
Ja tästä syystä minun ja monen muun naisen mielestä Arissa on miljoona kertaa enemmän miestä kuin teissä. Kaljamaha ei miestä tee. Ja sehän teitä taitaakin raukat vituttaa. - sössössöö.
ärsyyntynyt kirjoitti:
Siis mä olen oikeasti rehellisesti aina luullut, että vain naiset ovat kateellisia selkäänpuukottajia.
Kuinka väärässä olen ollutkaan. Arin ansiosta olen huomannut, että te monet "miehet" olette oikeasti täysiä ruikuttavia luusereita. En ole uskonut että miehet alentuisivat moiseen.
Ja tästä syystä minun ja monen muun naisen mielestä Arissa on miljoona kertaa enemmän miestä kuin teissä. Kaljamaha ei miestä tee. Ja sehän teitä taitaakin raukat vituttaa.Taidat olla läski ja ruma muija jota kukaan ei huoli edes yhdeksi yöksi LOL.Kyllä kaljamaha aina pitkätukan seksikkyydessä voittaa jos asiaa OIKEILTA HETERO NAISILTA kysytään.Rumien ja lihavien ämmien ja lesbojen kommentit voi jättää ihan omaan arvoonsa
- ärsyyntynyt
sössössöö. kirjoitti:
Taidat olla läski ja ruma muija jota kukaan ei huoli edes yhdeksi yöksi LOL.Kyllä kaljamaha aina pitkätukan seksikkyydessä voittaa jos asiaa OIKEILTA HETERO NAISILTA kysytään.Rumien ja lihavien ämmien ja lesbojen kommentit voi jättää ihan omaan arvoonsa
Hyvä kun tuot lisää tietoa, kuinka ääliöitä te anti-Ari äijät olette. Tietää pysyä kaukana, niin minä kuin muut.
- ~~~
niin mainittakoon että Arin vibraatto on se kohta johon Arin äänessä olen rakastunut. Se on lumoavan kaunis.
~höh!~
- Minä vaan
Ei ole vielä Arin levyä, eikä tule koskaan olemaankaan. Et sill vissiin.
- Norsu
Ostin Arin levyn eilen. Oli todella hyvä levy!!
- Ycä
Ostin Arin levyn,mutta se taisi mennä
pilalle kun oksensin sen päälle.- Vastaaja72
No voi harmi. Ikävään paikkaan iski vatsatauti. Ikävintä on tietysti se, ettet ihan äkkiä uutta saa, kun taitavat olla kaupoista loppu.
- Ari kuitenkin
eurot siitäkin.
- soittimessa
tottakai se levy tuli hankittua, ja TODELLA HYVÄ Levy onkin, ja viel jos laskee, että kuukaudessa saivat tämmösen levyn aikaan, niin 10 Arille ja levyn tekijöille, todella hyvää työtä, kiitos!!!!!!!!! Angels are calling....
- pixu
tietty on!!!Kun arihan on ehottomasti paras idols osallistuja ja voittaja!!!!Enpä usko että parempaa suomesta löytyy!!!!ARI ROCKS!!!!!!!!!!
- Nimetön
todellakaan osta tommosen laulutaidottoman juopon jätkän levyä..kasvais ensin aikuisex ja opettelis laulaan eikä vaan elvistele ja hauku vanhoja kunnon laulajia.äkkiä meni pojulla kusi päähän E.V.V.K
- Sturm und Drangen RULES!
2x parempi,kuin Ari Koivunen!.
Oli Tampereella NRJ-järjestämässä konsertissa!, - Sturm und Drang RULES!
NRJ in the park,Tampere.
- juoppo kun
sua odotti, ei muuten voi tulla noin idiootix.
- kaks kertaa
Sturm und Drang RULES! kirjoitti:
NRJ in the park,Tampere.
saman viesti vähän muunneltuna. No jos tarkkoja olaan, niin eipä mennyt ihan putkeen niilläkkän.
Onnea kuitenkin pojille tulevaisuuteen. - mieltä...
kaks kertaa kirjoitti:
saman viesti vähän muunneltuna. No jos tarkkoja olaan, niin eipä mennyt ihan putkeen niilläkkän.
Onnea kuitenkin pojille tulevaisuuteen.Sturmiksia hehkutetaan kun ovat niin nuoria, mutta isukin avulla taitaa tämäkin bändi porskuttaa. Monet intoilija unohtaa ton solistin faijan muusikkotaustan, joka tietenkin jelppii nuoria musan teossa ja lisäksi toimii managerina. Helppoa se on kun ollaan ns. "pappa betalar" porukkaa.
Toivon toki onnea heillekin, mutta ärsyttää tommonen kun koko ajan ollaan vertaamassa Aria milloin keneenkin, jotka ovat jo pidemmän aikaa olleet musabisneksessä. - vierestä vielä
Sturm und Drang RULES! kirjoitti:
NRJ in the park,Tampere.
Valtettavasti tämä S U D lauloi kyllä vielä Ariakin pahemmin Tampereella. Mutta molempien esityksien aikana oli kyllä sellanen meteli, että eipä ne laulajat Ari ja se S U D laulaja oikeen voineet mitään mitä lauloivat kuullakkaan. Muilla oli helpompaa, ku yleisö ei ollut niistä niin kiinnostunut ja ei ollut niin kovaa meteliä...
Paikalla ollut alan asiantuntija... - älä yritä;D
Sturm und Drangen RULES! kirjoitti:
Oli Tampereella NRJ-järjestämässä konsertissa!,Kyllä me tiedetään myös Sturmis ja nähtiin heidän keikkansa menevän ihan poskelleen siinä kuin Arinkin. Turha verrata heitä keskenään muutenkaan. Pojilla, siis Arilla ja Sturmiksilla ihan erilaiset taustat ja lähtökohdat.
Tän päivän jompsiskumpsis iltiksessä oli muuten pikku juttu Arista ja Sturmiksista. Ovat toistensa faneja kuulemma, joten turha tulla lietsomaan tänne mitään keinotekoista kilpailua tai vihaa Arin ja SuD -fanien kesken. (vaikka onhan toi vihanlietsonta onnistunut valitettavan hyvin Arin ja Kriden kohdalla, hekin kavereita keskenään) - Sturmis-forever
Sturm und Drangen RULES! kirjoitti:
Oli Tampereella NRJ-järjestämässä konsertissa!,Se olikin tosi hyvä keikka!! Varmaankin paras tähän mennessä esitetty keikka!
- täällä?
Yritetäänks tässä ketjussa tehdä jotain paskanjauhamisen maailmanennätystä? 8DD
- mäkin
mietin! 8D
- kysymyksiin
Kiitos osallistumisestasi, panostasi arvostetaan kovasti. Nimim. Guinness
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve472974Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1062163Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611832Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?221715