VIRTSARAKON KOHOTUS(KIRISTYS)

Pissihousu

Hei

Olen menossa piakkoin kalliiseen Yksityiseen sairaalaan operaatioon, jossa laitetaan virtsarakon suulle joku lanka kiristämään, jotta tuo pissankarkailu saatas hallintaan. Olen kuullut nyt tästä operaatiosta, että sen onnistuminen on epävarmaa ja saatetaan joutua muutaman vuoden päästä uusimaan. Jos kenellä on vastaavasta kokemustaa, haluaisin erittäin mielellään infoa, että miten pitkään kyseinen operaatio auttoi, parantuminen siitä..ja tuliko jotakin rajoituksia tän myötä elämään.

Meinaan jos tällä on vain muutamaksi vuodeksi luvassa helpotus tilanteeseen, niin en kyllä maksa 2800 € tästä toimenpiteestä, vaan jonotan sitten Tyksiin.

kiittäen vastauksista :)

4

3324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kuiva

Moi! Kyllä nuo leikkaukset useimmiten taitaa onnistua, mutta parempiakin vaihtoehtoja on olemassa. Olet ilmeisesti jo koittanut fysioterapiaa tai FemiScan-hoitoa? Tuommonen FemiScan maksaa jotain 350euroa ja on omien kokemuksien perusteella tehokas. Itse en olisi halunnut nylonteippiä sisälleni ja sitten kun vielä maksaa tuo leikkaus noinkin paljon. Onneks ei tarvinnut siihen turvautua.

• housut kostuu

Hei, millaista hoitoa on 'femiscan' ja mistä sitä saa? Olen menossa sairaalaan tutkimuksiin mahdollista leikkausta varten, mutta 'hellemmät' konstit kiinnostavat :)

• teipitön
        housut kostuu kirjoitti:

Hei, millaista hoitoa on 'femiscan' ja mistä sitä saa? Olen menossa sairaalaan tutkimuksiin mahdollista leikkausta varten, mutta 'hellemmät' konstit kiinnostavat :)

Moi,

FemiScan on lantionpohjan lihasten kuntouttamista, eli sillä parannetaan niiden lihasten hallintaa ja kuntoa, millä hallitaan virtsarakkoa. Hoito on kivutonta ja ilmeisesti useimmiten tehokasta.

Hoitoa antavat fysioterapeutit ja jotkut sairaalat. Voit myös ostaa oman laitteen valmistajan nettisivujen kautta ( www.femiscan.com ). Voi olla, että kannattaa pyytää laite mukaan fysioterapeutilta ja hankkia sellainen itselle, jos huomaat sen tehoavan.

• housut kostuu

Oletko jo ollut tutkimuksissa?
      Entä muissa hoidoissa? (fysikaalinen?)
      Minkä ikäinen olet?
      Itse olen 60-lukulainen ja menossa tutkimuksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      144
      4682
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      89
      3463
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1678
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      90
      1529
    5. Työeläkeloisille ottaa koville heidän rikosten julki tuominen

Niin koville, että yrittävät estää kansalaiskeskustelun, jolla turvattaisiin perustuslain takaama omaisuudensuoja palkan
      Maailman menoa
      15
      1525
    6. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      106
      1025
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      26
      963
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      50
      917
    9. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      864
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      47
      763
    Aihe