millä voi/kannattaa liimata styroksia kerroksittain ilman että liima sulattaa koloja tai vastaavaa? tavallinen puuliima kyllä käy mutta kuivumiseen saa varata aikaa ihan liikaa. rakenteesta sen verran että tulee sohvaan ja keveys on tärkeää. kotelorakenne vanerista liian painava ja kiertojäykkyyskin oli turhan huono. muita ehdotuksia? uretaanista valaminen pitää jättää pois laskuista.
styroksin liimaus
10
20623
Vastaukset
- Kalle K
sopii styroksin liimaukseen, mm. sisäkattoja, oli aikaisemmin styroksista, ja sillä ne liimattiin, kun ottavat heti kiinni.
- jukka
uretaanipohjainen puuliima, löytyy esim K raudan valikoimista Casco merkkisenä. Ei ole vesiohenteinen ja turpoaa uretaanin lailla tukkien kolot. Samalla kevyt. Paras tavara strysan liimaukseen ehdottomasti.
- Äteritsiputeritsi
Puuliima on tarkoitettu puulle, eikä styroxille, joka oikesati on muovia!
- Anonyymi
Äteritsiputeritsi kirjoitti:
Puuliima on tarkoitettu puulle, eikä styroxille, joka oikesati on muovia!
Opettele taavi lukemaan ->Uretaanipohjainen!
- alo
Silikoonilla olen itse liimaillut styrokseja toisiinsa
- Äteritsiputeritsi
Epoksihartsin ja talkin seos on parasta liinaa, jolla styroxia voi liimata pitävästi.
Itse juuri tein sellaisen toimenpiteen että pinnoitin 50 mm styroxlevyjä alumiinifoliolla, että voin niitä laminoida polyesterhartsilla erääseen runkorakenteseen, joten ostin jeti 500 epoksihatsia johon lisäsin 15% takiijauhetta ja sitä vaan rissalla styoxlevyn pintaan ja alumiinifolio päälle.
Toimii ja senjälkeen polyesterhartsia ja mattoa päälle.. ja hyvä tulee..
- tehtiin
kulisseja oopperassa
- rane
Yksi vaihtoehto muiden joukossa on kaksipuoleinen mattoteippi pysyy kuin tauti mutta kohdistus saatava kerrasta kuntoon.
- fobia
saattaa olla ehkä hyvä keino?
- lapilainen
Liimasin lasten lapsien kanssa styroksi palloon helminauhaa kuumaliimalla (pistoolilla),hyvin pysyy eivätkä irtoa. Kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst234882- 2144368
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1473837Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1413308Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58361828Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.571668Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191668Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251415Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1271238