Oletko suhteesi aikana ollut koskaan ihastunut johonkin toiseen kun omaan kumppaniisi? kuinka pitkälle "homma" meni ja miten ihastumisesi vaikutti parisuhteeseesi?
ihastuminen toiseen?
22
5987
Vastaukset
- useinkin
Ihastumisia tulee aina, mutta pysyvät pelkkinä ihastumisina ja niistä poikivat fantasiat ovat vain hyväksi muuten tylsäksi käyvälle seksielämälle.
- pikkuflirttikö
Kyllä! Ihastumisia tulee ja menee, onneksi. Ja onneksi oma ihastumiseni jäi vain sille tasolle, näin jälkeenpäin ajatellen ihan hyvä ( kaveri oli vähän joka tytön heila... ) niin. Sen jälkeen huomasi, miten rakas se oma, laillisesti vihitty mies onkaan.
- ja niin
Olen ollut ihastunut. Pidin asian omana tietonani, pari unta taisin nähdä ja that's it. Ohi meni.
- ihastumisia tulee ja menee
Kaikki ihastuvat, vaikka ovat avioliitossa, jossain vaiheessa toiseen ihmiseen. Sille ei voi mitään. Mutta, siinä vaiheessa sen pitää antaa jäädä siihen ihastumiseen. Eli ei tehdä mitään. Uneksi ja unohda kun se menee ohi, muuten tuhoat arvokkaan avioliittosi. Se ei ole sen arvoista, ihastuminen, usko pois. Itse olen ihastunut parikin kertaa, mutten ole tehnyt mitään. Ja olen siihen päätökseeni tyytyväinen.
- pikku ihastumisesta
Ihastuin työkaveriin ja tunne oli molemminpuolinen. Odoteltiin sen ohimenemistä, mutta ei se mennyt. Ihastumisesta kasvoi vuosien romanttinen rakastuminen. Parisuhteet tietenkin kärsivät molemmilla. Ajatukset oli koko ajan rakkauden kohteen luona. Suhde ei ollut fyysinen ennen kuin muutin pois. Nyt se on myös sitä.
Minulla ei aikaisemmin ole ollut ihastumisia avioliiton aikana, mutta kun sellainen tuli, se olikin sitten menoa.- tällainen kokemus
miten selittäisitte sellaisen käyttäytyisen, että kun mies jättää yllättäen toisen naisen työkaverin takia ilma ennakkovaroitusta: ensimmäiseksi ilmoitti ettei tule vaihtamaan autonrenkaitakaan vaan pisti työkaverinsa asialle. Tämän jälkeen ilmoitti vaan ivallisesti että löysi paremman. Nyt on siistimpää ja kotiruokaa. Haluaisi myös yhteisen lapsemme keinolla millä hyvänsä uuteen perheeseen. Olin kuulemma laiska ja ettei ikinä halua olla kanssani tekemisissä. Ensin lupasi maksaa talon laskuja mutta muuttanut mieltään joka viikko. Itselläni ei ole ollut muita ja olen ollut kotona lapsemme kanssa kun hän on harrastanut, mikä sitten osoittautuikin naiseksi. Ilmoitti vielä että muita naisia on ollut myös. Eli kyllä paljon pahaa ja monen ihmisen elämä menee sekaisin työkaveriin ihastumisesta. Alkaa viattomasti mutta lopputulos karmea. Tiedän että itsessänikin täytyy olla syytä.
- samanlainen...
tällainen kokemus kirjoitti:
miten selittäisitte sellaisen käyttäytyisen, että kun mies jättää yllättäen toisen naisen työkaverin takia ilma ennakkovaroitusta: ensimmäiseksi ilmoitti ettei tule vaihtamaan autonrenkaitakaan vaan pisti työkaverinsa asialle. Tämän jälkeen ilmoitti vaan ivallisesti että löysi paremman. Nyt on siistimpää ja kotiruokaa. Haluaisi myös yhteisen lapsemme keinolla millä hyvänsä uuteen perheeseen. Olin kuulemma laiska ja ettei ikinä halua olla kanssani tekemisissä. Ensin lupasi maksaa talon laskuja mutta muuttanut mieltään joka viikko. Itselläni ei ole ollut muita ja olen ollut kotona lapsemme kanssa kun hän on harrastanut, mikä sitten osoittautuikin naiseksi. Ilmoitti vielä että muita naisia on ollut myös. Eli kyllä paljon pahaa ja monen ihmisen elämä menee sekaisin työkaveriin ihastumisesta. Alkaa viattomasti mutta lopputulos karmea. Tiedän että itsessänikin täytyy olla syytä.
sekaannus siitä tulee.
Äkkiä vaan pelisäännöt paperille kustannuksiin ym osallistumisesta sekä lapseen liittyvistä asioista. Toivottavasti löytyy uusi renkaanvaihtaja, kun olet siihen valmis.
- Uskollinen, loppuun asti!
Sitä minkä Jumala on yhdistänyt, älköön sitä ihminen erottako!
Avioliitto on sellainen liitto, että sitä pitää molempien hoitaa!
Itse olen tehnyt laiminlyöntejä, ihanan ja hyvälle vaimolle. Mulla oli silmät sulkeutunut, enkä nähnyt, olin sokea. Nyt näen kuinka arvokas on avioliitto. Se vaatii hoitoa, rakkautta, yhteistä avoimuutta.!Mulla on fantastinen vaimo.
Nyt arvostan häntä, koska silmäni aukeni, toivottavasti ei liian myöhään!
Mutta virheet saa anteeksi.! Yksi mitä minä olen harrastanut, on rukous! Toisen siunaaminen.
Pidä kynsin ja hampain kiinni avioliitosta.
Minulle ei ainakan tulisi mieleenkään, ihastua toisiin naisiin. Se olisi väärin puolisoa kohtaan. Katsot toista naista/miestä sillä silmin on se huorintekoa ja synti.
Pidä ajatuksesi puhtaina, rakasta, pyydä anteeksi, anna anteeksi, puolisosi virheet. Meissä kaikissa ja kaikki teemme virheitä. Suosittelen, jos avioliitossa on ongelmia, menkää avioliittoleireille. Siellä kyllä silmät aukenevat. Tai rukoile Jeesusta, eheyttämään liittonne.
Jumalalle on kaikki mahdollista!! Eheyttää, parantaa, palauttaa rakkaus! Antakaa toisillenne mahdollisuus..'
Ero on aina huono ratkaisu. Se ei tuo siunausta elämään. Ellei toinen sitte huoraa ja petä. Mutta KÄÄNNY TAIVAAN ISÄN PUOLEEN. Jeesus rakastaa sinua. ja puolisoasi.
Jumala vihaa hylkäämistä! Avioliitto on todella arvokas, pyrkikää hoitamaan, keskustelemaan avoimesti kaikesta, älkääkä salailko, vaan hoitakaa. jne siunausta..- Uskoon ihmiseen
Toi oli hienosti ja kauniisti sanottu. Kaikki , jotka ei usko jumalaan, voi poistaa ne viittaukset tekstistäsi ja homma toimii silti ihan yhtä lailla ilman "kolmattakin pyörää" . Kiitos sinulle
- Juuri mietti..
Uskoon ihmiseen kirjoitti:
Toi oli hienosti ja kauniisti sanottu. Kaikki , jotka ei usko jumalaan, voi poistaa ne viittaukset tekstistäsi ja homma toimii silti ihan yhtä lailla ilman "kolmattakin pyörää" . Kiitos sinulle
Että mitäs sitten tapahtuu jos ei satu kuulumaan mihkään kiihko jeesustelija piireihin eikä aio tulevaisuudessakaan kuulua?? Kuinkas homma toimii silloin?
Mutta sinun vastaus oli aika tyhjentävä!
- toisen vaimo
mutta niin vain kävi etten sitten olekkaan.
Ihastuin toiseen,ja niin hänkin minuus.
Suutelua pidemmälle ei olla menty.Vielä....- ainakin
panen jokaista, joka minuun ihastuu.Olen kyllä joutunut monenlaiseen sotkuun, lapsiakin on vähän joka pitäjässä.
- hsfhener
Onko muuten kukaan koskaan kertonut avoimesti puolisollensa, että "nyt olen ihastunut"?
- älä satuta!
Se, että joku toinen on paljon ihanampi, hauskempi, kiinnostavampi, vetävämpi....satuttaa aina.
Ihastumisista EI AVAUDUTA, ne kärvistellään itsekseen.
Eri asia on, jos asiat todella etenevät suhteeseen, eroon jne.
- ..................
Aiemmassa suhteessa ihastuin, petin, monenkin kanssa. Nyt toisessa pitkässä suhteessa kypsempänä ihmisenä kyllä ihastun, mutten ole pettänyt enkä aio. Pidän tunteet salassa, sillä rakastan puolisoani ja se tunne on aina vahvempi. Ei ole ollut vaikeuksia olla pettämättä ja etenemättä ihastuksissa, koska kohdekaan ei ole sitä tiennyt.
En ole kertonut puolisolleni ihastuksista, vaikka hän tietääkin että olen herkästi ihastuvaa tyyppiä, pelkään mahdollisesti loukkaavani häntä. Enpä tiedä tykkäisinkö itsekään tietää puolisoni ihastuksista, pitäkööt hänkin ne mieluummin salassa. - Siirappi*
Olen ollut montakin kertaa ihastunut pitkän parisuhteeni aikana. Hommaa en ole vienyt sen pidemmälle, koska rakastan omaa miestäni niin paljon. Ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella, jos parisuhteessa on kaikki kunnossa ja rakkautta! Jos jokin asia vaivaa, niin siitä pitää puhua, eikä hypätä toiseen punkkaan! Kyllä se arki sieltä tulee uudenkin kumppanin kanssa, sitä ei pääse karkuun! Arjesta pitäisi opetella nauttimaan ja niistä yhteisistä ilon hetkistä, jotka tuovat turvaa sekä sisältöä elämään! Kumppaniin voi rakastua ja ihastua uudelleen, kun sille antaa mahdollisuuden. Kokemusta on!
- eivind
Olen ollut aikoinaan monestikkin ja kertonut parista tapauksesta myös silloiselle puolisolle. Asialle suurinpiirtein naureskeltiin yhdessä.
Tarvitsin nimittäin tunne-elämääni jonkinlaista virettä, koska mieheltä sitä ei saanut.
Ei halauksia, ei suudelmia, ei kauniita sanoja; hän ei voinut sietää niitä ja siksi tavallaan antoi" luvan" noille halipususuhteille.
Kunnes tuli vastaan se oikea joka vei jalat alta.
Tämän suhteen aikana ei todellakaan tulisi mieleenkään edes vilkaista ketään muuta! Eli...ei näköjään todelliseen parisuhteeseen mahdu edes ihastuksia! - näin
eivind. kuinka kauan on uusi suhteesi kestänyt? Jos vasta muutaman vuoden, niin sen ymmärtää ettei silloin vielä siihen muita sovi.
10 v päästä on asia jo toinen taas.- eivind
Yksitoista vuotta joista avoliitossa 8 ja aviossa kuusi vuotta.
Isoja iloisia ja isoja raskaita asioita olemme eläneet yhdessä läpi näinä vuosina ja suhde senkun "pysyy ja paranoo"!
Olemme sitä mieltä ettei toista voi rakastaa" paljon" tai "vähän" tai "jostakin syystä" tms tavalla.
On vain yksi tapa: Rakastaa. Se sisältää kaiken.
- Viisas vaimo....-
Ihastuin tulisesti vuosia sitten komeaan mieheen, joka oli hänkin parisuhteessa mutta oikea peluri luonteeltaan. Homma meni todella pitkälle ja loppuun asti ennen kuin herösin typerästä huumastani. Lopetin suhteen, joka ei tietenkaan sopinut tälle naistennaurattajalla ja hän meinasi aiheuttaa hankaluuksia,,,,
Kiitän luojaani siitä, että parisuhteeni jatkui ja puolisoni on tietämätön tästä tyhmästä seikkailustani. Huomasin myös, miten paljon ihanampi, miehekkäämpi ja kaikin puolin parempi mieheni on. En ole sen jälkeen ihastunut toisiin koska se voi saada ihmisen tekemään typeryyksiä. Minä siis viisastuin.
Olemme olleet mieheni kanssa nyt yhdessä 33 vuotta ja en ikinä, en siis ikinä petä häntä enää vaan rakastan entistä enemmän. Jos jotakin saisin tehtyä toisin, haluaisin tuon töppäykseni pois elämästäni vaikka se silloin oli todella huumaavaa ja ihanaa aikaa, jossa tosin ei ollut järjen hiventäkään.
Pikkuihastumiset ovat asia erikseen ja niitä kokevat kaikki, niin miehet kuin naisetkin.- Mieti
MUTTA JOS hän tietäisi niin haluaisiko enään elää kanssasi..? Rakastaisiko enää jos vain tietäisi..? Elät valheessa!
- kerran lankennut
Itse en ole ihastunut kennkään varattuun naiseen mut mun kaverin tyttöystävä oli iahstunut muhun aika kauan. Se kerran ilmoitti vaan et on ollut ihastunut muhun jo vuoden päivät. Sit se alkoi soittelee mulle ja pyytämään kylään ja kaikkiin juttuihin mukaan. Ekaks en meinannut tehdä mitään vaan antaa olla mut sitte vaan seksi tuli kuvioihin ja olin mennyttä miestä kun en vaan voinut kieltäytyä seksistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve543056Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä352886Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932826On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622678Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä962603Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1092287Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk641909Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1431900