AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / MITEN ITSERUSKETTAVAN SAA POIS?

MITEN ITSERUSKETTAVAN SAA POIS?

9 Vastausta 1 931 Lukukertaa
Tosiaan meni pieleen koko feikkirusketus ja nyt olen kuin porkkana! Onko kokemuksia hyviksi havaituista keinoista poistaa aine ihosta?

eipä auta muu kuin

odottaa vaan. Ajan myötä väri haalenee.
Enpä ole kuullut että rusketusta voisi muutenkaan poistaa.

onnistuu kyllä

St. Tropez self tan removerilla. En tiedä myydäänkö Suomessa, mutta nettikaupoista (englannista tai USAsta; mm. www.asos.com) voi ainakin tilata.

Heh

Noissa on varmaan niin pitkät toimitusajat, että rusketus ehtii kadota ennen tökötin saapumista...

tan remover

St. Tropezin self-tan removeria saa Suomestakin. Itseruskettavan levityksestä saisi olla kulunut enintään 4 tuntia.

Sitruunaa

Rusketus, joka sadaan auringossa ja purkista tuleva rukstus ovat kaksi täysin eri asiaa. Purkkirusketusta voi koittaa vaalentaa esim. vedellä, johon on puristanut sitruunaa ja sitten tietysti kuorimalla ihoa. Se purkkirusketus kun lähtee kuolleiden ihosolujen mukana pois, oikea rusketus vaalenee pikkuhiljaa ja siihen ei auta mikään.

heipä hei

hei.Kuorintahanska ja paljon saippuaa tai kuorinta aine.Voidetta kuorinnan jälkeen...

myös kuivaharjaus

on hyvä keino. Ainakin itsellä toiminut sekin. Kuivaharjauksen voi tehdä ihan vain esim. pehmeällä kuivalla froteepyyhkeellä.

mä olen pessyt

hangannut ehkä hiukan kovempaa kuin normaalisti... pesun jälkeen laittanut sitten baby öljyä, pirkan ei maksa paljon.

kuorinta

voide tai sitrunan mehulla!
 /   /  / MITEN ITSERUSKETTAVAN SAA POIS?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta