Kyttääjänaapurit

huomio!

Taas on se aika vuodesta kun alkaa pimeät illat ja etelän vieraat ovat menneet menojaan. Enää ei tarvitse esittää suvaitsevaisuutta "väärin" eläviä naapureitansa kohtaan.Koiran kävelytys on hyvä tekosyy tarkkailemiseen.Myös vanha kunnon lasi seinässä-korva lasissa-metodi on vieläkin ihan toimiva.Toivotan naapureilleni hyviä kyttäilykelejä!

76

5973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taloissaan

      Omapahan on niiden häpeä jotka joutaa kyttäämään toisten tekemisiä. Sillionhan olisi hyvä heittää vain vettä niiden myllyyn... Luulisi heillä olevan muutakin tekemistä. Yleensähän kyttääjät vahtaavat niin toisten asioita että omat jäävät tekemättä. Meidänkin kadulla assuu yksi sellainen joka VETÄÄ tietoa talosta toiseen ohjuksen lailla eikä välitä että onko tieto oikeaa vaiko väärää, onko se kuulopuhetta tai tutunkautta saatua.

      Pahimmat kyttääjäthän on niitä, joilla ei ole sosiaalista elämää ollenkaan...

      • juorut lentää

        On niillä osalla ainakin oikeinkin sosiaalista elämää.

        Osa kyttää ja juoruaa muista sen takia, että kukaan ei huomaisi, mitä ITSE ovat tehneet!

        Kun hölöttää muitten asioista - olipa ne sitten totta tai tarua - kuulijalla menee aika ja energia niitä ihmetellessä ja kuunnellessa. Eikä hoksaa ainakaan heti kysyä, että MIKÄ se sinua vaivaa.


    • täällä

      Kyttäilee toisiaan, meni minne tahansa..

      • yks vaan

        Entäpä kun toiset kyttää työpaikalla paljo on toisella töitä,jos sattuu työkaverilla olemaan enemmän töitä.


      • täälläki

        niinkö se on, että kaikki kyttää ja joku vielä saa palakan siitä.


      • lisätienestiä
        täälläki kirjoitti:

        niinkö se on, että kaikki kyttää ja joku vielä saa palakan siitä.

        Olisin kyllä tosi hyvä kyttä ja poikani 11 v. olisi tosi hyvä avustaja. Olen työtön ja köyhä. Kuka maksaisi meille palkan jos aletaan tosissaan kyttäämään?


    • perustarkoitus

      on se, että ihmiset tarkistaa sen asian, ovatko HE ITSE normaaleja, vertaavat käytöstään muihin ihmisiin ja se on siis aivan normaalia!!

      • täysin

        ymmärtänyt viestiäsi.Siis mitä sinä tarkoitat "normaalilla". Onko ihmisen elämän tarkoitus olla normaali? Voihan vittu! Tuolla sinun logiikallasi ei olisi Aleksis Kiveä, Eino Leinoa, Albert Einsteinia ja muita neroja. Perkele,ota itsellesi vaikka rantaneuvos johtavaksi ajattelijaksi, mutta pidä se omana tietonasi.


      • koska
        täysin kirjoitti:

        ymmärtänyt viestiäsi.Siis mitä sinä tarkoitat "normaalilla". Onko ihmisen elämän tarkoitus olla normaali? Voihan vittu! Tuolla sinun logiikallasi ei olisi Aleksis Kiveä, Eino Leinoa, Albert Einsteinia ja muita neroja. Perkele,ota itsellesi vaikka rantaneuvos johtavaksi ajattelijaksi, mutta pidä se omana tietonasi.

        et olekaan mikään einstein, tyhmä!!!


    • täällä

      ovat viimeisen päälle kyttääjiä.Eipä heillä taida olla muutakaan elämää.Surullista.

      • hölöttäjät

        se on heijän aenu huvi.


      • kipinä!

        sehän riippuu siitä että monellako sylinterillä käy!


      • täällä!!

        missä menöö raja niillä ketä voi piteä vielä vappaana pelekällä lääkkeeillä


      • neliäkkeet

        Se riippuu täysin lääkityksestä että mitä touhuilee.


      • hölöttäjät

        taetaa lataus vähän pätkie molemmilla.


      • ei toesten

        ei muuta kun keskittyy oman navan kaiveluun kokopäevätoemisesti.


      • systerr

        taetaa olla hulluja molemmat!


      • hullullahi

        yks kyttää että kuka mielisaerasta käy raeskoomassa!


      • pukkiki
        hullullahi kirjoitti:

        yks kyttää että kuka mielisaerasta käy raeskoomassa!

        on pantu pukki koalimoan vahtoamaan, ja oekein viran puolesta.


      • ransuko
        hullullahi kirjoitti:

        yks kyttää että kuka mielisaerasta käy raeskoomassa!

        sehän se sukupuoliatleetti tietysti!


      • vikoa
        hullullahi kirjoitti:

        yks kyttää että kuka mielisaerasta käy raeskoomassa!

        sitähän sitä on tehtävä mihin kyvyt riittää, kun muuhun ei pysty!


      • hulluohi
        hullullahi kirjoitti:

        yks kyttää että kuka mielisaerasta käy raeskoomassa!

        sehän on ensiluokkasta toemintoa iteltään kytteäjältä!


      • se on tätä päivää se
        täällä!! kirjoitti:

        missä menöö raja niillä ketä voi piteä vielä vappaana pelekällä lääkkeeillä

        Tutustu pakkohoitolakiin.

        Sitten tiedät, että paljon pahaa pitää tapahtua ennenkuin vievät väkisin hoitoon ketään.

        Näin se on niin Suomussalmella kuin Kajaanissa kuin missä tahansa muuallakin nykyään.


      • tilitys
        hullullahi kirjoitti:

        yks kyttää että kuka mielisaerasta käy raeskoomassa!

        Onhan sitä tehtävä jotae palakkasa eteen!


    • Hourailee

      Taas joku luurosairas höperö luulee että kaikkialla on korvia ja että kaikki olisi kiinnostuneet sen mitättömästä elämästä. Mutta minkäs sille voi että nykyisin kaikki hurahtaneet on avohidossa eikä lukkojen takana.

      • otakkaan

        noin vakavasti, vaikka sattui omaan nilkkaan.


      • otettukaan
        otakkaan kirjoitti:

        noin vakavasti, vaikka sattui omaan nilkkaan.

        Vähemmästäki sitä kompastuu.


      • siskonmakkarasoppa

        yks hullu parittaa mielisaerasta.


      • vikoa vikoa

        pitäs muistoa ottoa ne leäkkeet ajallaan.


      • soppakokki
        siskonmakkarasoppa kirjoitti:

        yks hullu parittaa mielisaerasta.

        jos se on se sulonen myrkynkeittäjä???


      • kokki3
        soppakokki kirjoitti:

        jos se on se sulonen myrkynkeittäjä???

        Liekkö tuo niin sulonen.


      • nokinenä
        soppakokki kirjoitti:

        jos se on se sulonen myrkynkeittäjä???

        eipä taijja olla kovin sulonen.


    • vauhdikkain

      kyttäilypaikkaahan on tämä keskustelupalsta. Kenenkään ei tartte takamustaan penkistä nostaa ja silti tietoa tulee.

      Kukaan ei huomaa kyttäävän, mutta jokainen ottaa "palaa purtavakseen" toisten kirjoittamista jutuista "piilonimen" takaa.

      Ennenhän oli sellainen kerrostalokyttääjät-sivusto, jossa oli kirjoitettu kadunnimillä paikkaunnittain, missä mitäkin kytätään ja kerrottiin jonkun naapurin todelliset toilailut tai ne asiat mitkä oikein paino pattiin. En ole nyt käynyt katsomassa mitä siellä "puhutaan", mutta Hakakadun kerrostalot taisi olla kuumin keskustelun aihe silloin...

    • kyttääminen

      on elämän suola!Mukava katsoa ikkunasta miten pää pyörii ja jopa koettaa mennä kyttääjän pään sisään.Hienoa on jos tietää ettei omassa pienessä elämässä ole aivan yksin.

    • hurraahei

      Pienet suopot, stasit, gestapot jne.

      • Kuulostaa

        olevan melkoinen kyttääjä.Tietää asiat paremmin ku minä ite...Noh,ohan se hyvä että "isoveli" valvoo! Jos oma elämä on niiiin köyhää että pitää naapuria vahata ni ei kai siinä sitten.


      • susi
        Kuulostaa kirjoitti:

        olevan melkoinen kyttääjä.Tietää asiat paremmin ku minä ite...Noh,ohan se hyvä että "isoveli" valvoo! Jos oma elämä on niiiin köyhää että pitää naapuria vahata ni ei kai siinä sitten.

        soitahan poliisit selvälle kuskille naapurin kyttääjä pidä omista asiosta elä kyttääsus


      • puhelinlangat laulaa
        susi kirjoitti:

        soitahan poliisit selvälle kuskille naapurin kyttääjä pidä omista asiosta elä kyttääsus

        Ne kun eräät ovat saaneet selville, että kun vain soittaa poliisit paikalle, niin niiden on pakko tulla tarkistamaan.

        Sitä sitten käyttävät hyväkseen ja sen varjolla juoksuttavat niitä. Saisivat laskun ja sakon laittaa turhasta ajelusta ilmoittajalle niin eiköhän vähenisi.


      • rusakko1
        Kuulostaa kirjoitti:

        olevan melkoinen kyttääjä.Tietää asiat paremmin ku minä ite...Noh,ohan se hyvä että "isoveli" valvoo! Jos oma elämä on niiiin köyhää että pitää naapuria vahata ni ei kai siinä sitten.

        onko sulla päässä vikaa kun vahata naapuria.pottupeltoa kaivaa.eikö ole itselläsi muuta tekemistä.soittaa poliisia,hame sulle ostetaan.perättömistä puheista


      • hukka tuli jo
        susi kirjoitti:

        soitahan poliisit selvälle kuskille naapurin kyttääjä pidä omista asiosta elä kyttääsus

        Ei tarvi soettoa kun ne on paekalla jo


    • kunn

      Ollaan hiljaa toisten jutuista!

    • Häpeä!

      Keskity itseesi!

    • on ainakin

      yksi tarkkailija.Itsekkin tarkkailen tarkkailijoita. Olenko vähän outo?

    • olliska1

      minusta ainaki on mukava näytellä suurta kullia kaikille kyttääjille. Vaikerran myös runkkiessani kovasti, että varmasti juomalasilla naapuri kuulee.

      • kyttä!!

        kyläpolliisiko se siellä kehuo retosteloo pirrillään.


      • pirrillään
        kyttä!! kirjoitti:

        kyläpolliisiko se siellä kehuo retosteloo pirrillään.

        on kehuttava sitä mitä pystyy


      • ollakko vae ei

        se on tuo järenköyhyyski sellanen jolla voi kehuskella.


      • kyttöäjä
        kyttä!! kirjoitti:

        kyläpolliisiko se siellä kehuo retosteloo pirrillään.

        Äly hoe älä jätä, sillä putosin kyyvistä!


      • tuli jo

        katohan tuota sukupuoliatleettie!


    • rosvo2

      eikö ne ala yöttömät yöt eikä pimeät illa!?!?

      • tulloo

        Nyt alakaa peättömät päevät.


    • hunter1

      joo hunter

    • polpotti

      Totta kai

      • hyvä naapurisopu

        Ei ole naapurit kyttäämisillään häirinneet. Olen tässä kaipaillut yhtä naapuriani, että kävisi kylässä, mutta ei ole näkynyt.

        Siitä on reilusti yli 5 vuotta aikaa, kun on viimeksi käynyt. Taisin esittää hänelle vähän outoja kysymyksiä, siitäkö lie suuttunut.

        Tervehtiihän tuo kyllä kun vastaan sattuu tulemaan.


      • oliko hyvä kysymys?
        hyvä naapurisopu kirjoitti:

        Ei ole naapurit kyttäämisillään häirinneet. Olen tässä kaipaillut yhtä naapuriani, että kävisi kylässä, mutta ei ole näkynyt.

        Siitä on reilusti yli 5 vuotta aikaa, kun on viimeksi käynyt. Taisin esittää hänelle vähän outoja kysymyksiä, siitäkö lie suuttunut.

        Tervehtiihän tuo kyllä kun vastaan sattuu tulemaan.

        Mitä sinä siltä kysyit, kun lakkasi käymästä teillä ja pääsit siitä eroon? Ihan vinkiks vaan tarvitsisin tietää........


      • muistaakseni näin
        oliko hyvä kysymys? kirjoitti:

        Mitä sinä siltä kysyit, kun lakkasi käymästä teillä ja pääsit siitä eroon? Ihan vinkiks vaan tarvitsisin tietää........

        Olin epäkohtelias ja menin tietysti henkilökohtaisuuksiin, eipä sitä muuta tarvinnut. Kysäisin yhdestä tutkimuksesta että onko sitä tehty vaiko ei Hän sanoi, että ei eivätkä asiantuntijatkaan pitäneet sellaista tutkimusta edes tarpeellisena eivätkä sitä vaatineetkaan häneltä.

        Mutta kun eräs toinen naapuri oli jo aiemmin minulle kertonut, että sitä tutkimusta nimenomaan oli vaadittu, mutta kun tää itse oli pistänyt kampoihin. Oli itse puhunut siitä sille toiselle naapurille, että hän vastustaa.

        Se liero siis valehteli minulle. En puhunut mitään, mutta epäilen, että ilmeeni saattoi puhua jotain.

        Että tämmöisistäkin pikku jutuista saattaa naapurin välit mennä vähän viileäksi. No itepähän aloin sorkkia.....


      • jälkiviisautta
        muistaakseni näin kirjoitti:

        Olin epäkohtelias ja menin tietysti henkilökohtaisuuksiin, eipä sitä muuta tarvinnut. Kysäisin yhdestä tutkimuksesta että onko sitä tehty vaiko ei Hän sanoi, että ei eivätkä asiantuntijatkaan pitäneet sellaista tutkimusta edes tarpeellisena eivätkä sitä vaatineetkaan häneltä.

        Mutta kun eräs toinen naapuri oli jo aiemmin minulle kertonut, että sitä tutkimusta nimenomaan oli vaadittu, mutta kun tää itse oli pistänyt kampoihin. Oli itse puhunut siitä sille toiselle naapurille, että hän vastustaa.

        Se liero siis valehteli minulle. En puhunut mitään, mutta epäilen, että ilmeeni saattoi puhua jotain.

        Että tämmöisistäkin pikku jutuista saattaa naapurin välit mennä vähän viileäksi. No itepähän aloin sorkkia.....

        Vähän samalla tavalla kävi minulle, että menin vahingossa sorkkimaan henkilötasolle.Kysäisin vain varmistaakseni, kun oletin, että olihan asia normaalisti selvitetty ja että että asia on ok.

        Jos olisin edes aavistanut naapurin vastauksen, en olisi kysynyt.

        Kuka se nyt ihan tahallaan alkaisi välejään sotkemaan naapuriin.


    • vakooja bond

      Mistä saa sellaisi kuuntelulaitteita, joilla voi kuunnella paksun kiviseinän läpi naapurin toimia?

      • juusto11

        meidän naapurilla on sellaiset laitteet joka varmasti toimii on kokemusta


      • sopuisaa

        Ei mistään. Hyvä niin, sillä eihän siinä kohtaisi muuta tekemäänkään kuin kuuntelemaan toisiaan.

        Pidetään siis uteliaisuutemme aivan näiden omien aistiemme varassa ja tyydymme tilanteeseen.

        Muuten, kannattaa koettaa elää sovussa naapureiden kanssa ( jos kohtuudella mahdollista)

        Nimittäin..jos naapurisi seinä on tulessa on omasikin vaarassa.

        Nykyaikaan sovellettuna, jos naapurisi voi huonosti, se saattaa heijastua jotenkin sinunkin elämääsi.


      • suunnittelija.......
        sopuisaa kirjoitti:

        Ei mistään. Hyvä niin, sillä eihän siinä kohtaisi muuta tekemäänkään kuin kuuntelemaan toisiaan.

        Pidetään siis uteliaisuutemme aivan näiden omien aistiemme varassa ja tyydymme tilanteeseen.

        Muuten, kannattaa koettaa elää sovussa naapureiden kanssa ( jos kohtuudella mahdollista)

        Nimittäin..jos naapurisi seinä on tulessa on omasikin vaarassa.

        Nykyaikaan sovellettuna, jos naapurisi voi huonosti, se saattaa heijastua jotenkin sinunkin elämääsi.

        Voi että mä rakastan noita mun naapureita.

        Ovat pitäneet huolen siitä, että ei ole minunkaan muutoin köykäisestä elämästä jännitystä puuttunuta. Pitäähän sitä olla äkstöniä........

        Olenkin keksinyt naapurilleni oman logon. En kerro minkä kuvion olen siihen piitränyt (..ei se ole noita nokinenä mut vähän sinne päin) ja sitten siihen teksti: En minä mikkää juoruakka oo, mutta ei asia minun taakseni katoa!

        Ajattelin luovuttaa avustajani avustuksella logon hänelle siinä vaiheessa, kun olen jo parinsadan kilometrin päässä täältä.Matkalla muuttokuormani kanssa jonnekin muualle.


    • ¤¤¤/@@

      Onko taas harakka pesinyt pitämällä???

    • kajaanitar

      eikös jokaisen pidä elää omaa elämää,kiinnittämättä huomioo johkin kyttäjään.mie oon sitä mieltä,että jokainen ihminen elää omaa elämää.ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ!!!!!!!!!!!!!!!!

      • suomussalmelaenen

        Vihjaisehan tästä muillekin kajaanilaisille.........


      • ihme naapuri
        suomussalmelaenen kirjoitti:

        Vihjaisehan tästä muillekin kajaanilaisille.........

        Minua ainakin naapuri kyttää aivan selvästi. En ole tehnyt sille mitään jäynää kylläkään. Joten sillä on vika itsessään.

        Ei tuo kyllä minua häiritse - toisinaan vähän vaan hymyilyttää..........


      • onneksi on
        suomussalmelaenen kirjoitti:

        Vihjaisehan tästä muillekin kajaanilaisille.........

        Syytä on keskittyä sitten vaan siihen omaan elämään: vainoaminen on ainakin nykyisin laissa kielletty.


    • Kuuluko toas

      Toas kuulu noapurist melekosta metakkoa,kun naesen eäni kuulu ilimi selevästi petikammarin puolelta.Aekamoesta huohotusta,välillä kirkasuja ja sängyn narinoa.Miteä lieneet teheneet.Varmaan väestönlissäös harjotukset olleet käönnissä.

      • hihii

        AAH,Niin IHANAA!!


      • Toas kuuluu
        hihii kirjoitti:

        AAH,Niin IHANAA!!

        Toas se noapurin naenen peästää lemmenuikutusta.Eekö nuo juuttaat ossoa lopettoa hyvän seän aekaan vai pittöökä käövä opastamassa loppuhuipennus.Lutkuttaako se miehenköriläs sitä naesen lemmenpesän g-pistettä.


    • mitä järkee hei?!!

      Minnekköhän on kadunnu sivusto missä Jokainen voi ilmoittaa kyttääjistä?
      p.s onneksi täällä on varmaan monella huomattavasti terveemmät harrastukset kun naapurikyttäys

    • vaisanen

      UTSI

    • seurattuko

      Minun naapuri kyttäsi minua illalla kun otin iltapalaa.mulla oli verho auki niin näin .kun kiikarin linssi heijastu pimeästä naopuri talosta selvästi valoa välkehtien. No ei siinä mittää söin ja seurasin tilannetta. Huomasin että tuli vierus ikkunaan toiset kiikarit.söin viimesen leipäpalan ja näytin paljasta moloa.sen jälkeen on ainakin hävinnyt toinen kiikarin linssi naopurin ikkunasta.joko mies mustasukkanen tai nainen iloinen nimimerkillä seurattuko.

    • kylä ust hi tietää

      Uusi google kysy mutsilta - m= jos et tiedä.

    • stasi

      Nykyisin on saatavana hyviä kuuntelulaitteita, joilla voi kuunnella naapuria paksun tiiliseinän lävitse.

      • kaikki ei miellytä..

        Voi voi, kuka sellaiseen viitsisi alentua! Enpä suosittelisi.

        Kaikenlaista vehkeilyä olen minäkin huomannut naapurin taholta ja kieltämättä hyvä olisi joskus kuunnella, mitä se oikein piruilee. Onko se joku rikollinen vai miten se on niin outo?

        Eihän sitä kaikkea voi tietää eikä ehkä tarvitsekaan.


    • outohiirulainen

      Täälähän minä kasvatan hamppua;))))Haiseeko?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe