Olen ajatellut ostaa täältä aseen, mutta en ole varma onko luotettava kauppa ja meneekö aseet heti rikki. Tässä yksi ase: http://hobbytron.com/ElectricSWATAEGSniperRifleAirsoftGunDYTM9.html
HobbyTron?
13
769
Vastaukset
- bhjbhjbhj
En suosittelisi, koska toi asekkin menee heti rikki.
- FAMASFAMASFAMAS
Tuohan on huono ase eikä tule edes perille kun sieltä sen tilaat mutta onneksi ei ole minun rahojani. Itellä on 106 m/s lähtevä Maruin Famas ja olen aseeseeni todella tyytyväinen.
- bhjbhjbhj
FAMASFAMASFAMAS kirjoitti:
Tuohan on huono ase eikä tule edes perille kun sieltä sen tilaat mutta onneksi ei ole minun rahojani. Itellä on 106 m/s lähtevä Maruin Famas ja olen aseeseeni todella tyytyväinen.
Mitä oot vaihtanu et oot saanu ton TM:n famasiksen lähtemään 106 m/s? Paljon makso?
- FAMASFAMASFAMAS
bhjbhjbhj kirjoitti:
Mitä oot vaihtanu et oot saanu ton TM:n famasiksen lähtemään 106 m/s? Paljon makso?
Makso yhteensä yli 350€. Siin on tehoakku ja jousia vaidettu.
- bhjbhjbhj
Makso yhteensä yli 350€. Siin on tehoakku ja jousia vaidettu.
BUSTED!
1. mecha ei kestä jos siihen vaihaa yhtään vahvemman jousen kun mitä siinä tehtaalta on. bhjbhjbhj kirjoitti:
BUSTED!
1. mecha ei kestä jos siihen vaihaa yhtään vahvemman jousen kun mitä siinä tehtaalta on.PAitsi että 1 mecha on ehkä maruin kestävin (siis kuoret) mutta sisiskalut eivät kestä m100 juosta. Ranskassa on tehty suht monta m130 famasia mutta osia on sorvailtu itse; kuten jousenohjain. Famisiin myytiin joskus tannoin viri palikkaa mutta ne poistoivat makkinoilta vuosia sitten.
- bhjbhjbhj
yber_softaaja kirjoitti:
PAitsi että 1 mecha on ehkä maruin kestävin (siis kuoret) mutta sisiskalut eivät kestä m100 juosta. Ranskassa on tehty suht monta m130 famasia mutta osia on sorvailtu itse; kuten jousenohjain. Famisiin myytiin joskus tannoin viri palikkaa mutta ne poistoivat makkinoilta vuosia sitten.
No sitä mä tarkoitinkin. Onhan jokukin kuulemma tehny barrel M82A1:kkösenkin kokonaan itse ja laittanut sisään M190 vireillä tehdyn 1. mechan. Kaikki muut osat (mechan sisällä ja ulkopuolella) hän teki cnc jyrsimellä.
- dahn
bhjbhjbhj kirjoitti:
No sitä mä tarkoitinkin. Onhan jokukin kuulemma tehny barrel M82A1:kkösenkin kokonaan itse ja laittanut sisään M190 vireillä tehdyn 1. mechan. Kaikki muut osat (mechan sisällä ja ulkopuolella) hän teki cnc jyrsimellä.
Kiitos vastauksista...
- fdfdfds
ei kannata maruin muovihirviöillä lesoa
- pasga
onko turvallista tilata rc auto
- JIHAD!
Ei. Se voi olla pommi!
- Kysyjä
Kertokaaa miten siltä voi tilata suomeen kun sitä united statesia ei saa vaihdettua???
- Herätys
Mitä olet tilaamassa? Ja toihan ei ole edes airsoft-kauppaa vaan jonkin sortin lelukauppa joka myy jonnesoft-aseita ja kauko-ohjattavia autoja tms. kamaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi842745On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612642Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712601Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952551Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu892085Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk531572Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171498Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve361485