HobbyTron?

dahn

13

769

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhjbhjbhj

En suosittelisi, koska toi asekkin menee heti rikki.

• FAMASFAMASFAMAS

Tuohan on huono ase eikä tule edes perille kun sieltä sen tilaat mutta onneksi ei ole minun rahojani. Itellä on 106 m/s lähtevä Maruin Famas ja olen aseeseeni todella tyytyväinen.

• bhjbhjbhj
        FAMASFAMASFAMAS kirjoitti:

Tuohan on huono ase eikä tule edes perille kun sieltä sen tilaat mutta onneksi ei ole minun rahojani. Itellä on 106 m/s lähtevä Maruin Famas ja olen aseeseeni todella tyytyväinen.

Mitä oot vaihtanu et oot saanu ton TM:n famasiksen lähtemään 106 m/s? Paljon makso?

• FAMASFAMASFAMAS
        bhjbhjbhj kirjoitti:

Mitä oot vaihtanu et oot saanu ton TM:n famasiksen lähtemään 106 m/s? Paljon makso?

Makso yhteensä yli 350€. Siin on tehoakku ja jousia vaidettu.

• bhjbhjbhj

Makso yhteensä yli 350€. Siin on tehoakku ja jousia vaidettu.

BUSTED!
        1. mecha ei kestä jos siihen vaihaa yhtään vahvemman jousen kun mitä siinä tehtaalta on.

• bhjbhjbhj kirjoitti:

BUSTED!
        1. mecha ei kestä jos siihen vaihaa yhtään vahvemman jousen kun mitä siinä tehtaalta on.

PAitsi että 1 mecha on ehkä maruin kestävin (siis kuoret) mutta sisiskalut eivät kestä m100 juosta. Ranskassa on tehty suht monta m130 famasia mutta osia on sorvailtu itse; kuten jousenohjain. Famisiin myytiin joskus tannoin viri palikkaa mutta ne poistoivat makkinoilta vuosia sitten.

• bhjbhjbhj
        yber_softaaja kirjoitti:

PAitsi että 1 mecha on ehkä maruin kestävin (siis kuoret) mutta sisiskalut eivät kestä m100 juosta. Ranskassa on tehty suht monta m130 famasia mutta osia on sorvailtu itse; kuten jousenohjain. Famisiin myytiin joskus tannoin viri palikkaa mutta ne poistoivat makkinoilta vuosia sitten.

No sitä mä tarkoitinkin. Onhan jokukin kuulemma tehny barrel M82A1:kkösenkin kokonaan itse ja laittanut sisään M190 vireillä tehdyn 1. mechan. Kaikki muut osat (mechan sisällä ja ulkopuolella) hän teki cnc jyrsimellä.

• dahn
        bhjbhjbhj kirjoitti:

No sitä mä tarkoitinkin. Onhan jokukin kuulemma tehny barrel M82A1:kkösenkin kokonaan itse ja laittanut sisään M190 vireillä tehdyn 1. mechan. Kaikki muut osat (mechan sisällä ja ulkopuolella) hän teki cnc jyrsimellä.

Kiitos vastauksista...

• fdfdfds

ei kannata maruin muovihirviöillä lesoa

• pasga

onko turvallista tilata rc auto

• JIHAD!

Ei. Se voi olla pommi!

• Kysyjä

Kertokaaa miten siltä voi tilata suomeen kun sitä united statesia ei saa vaihdettua???

• Herätys

Mitä olet tilaamassa? Ja toihan ei ole edes airsoft-kauppaa vaan jonkin sortin lelukauppa joka myy jonnesoft-aseita ja kauko-ohjattavia autoja tms. kamaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      84
      2745
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      61
      2642
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2601
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2551
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      89
      2085
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2012
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1866
    8. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      53
      1572
    9. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      17
      1498
    10. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      36
      1485
    Aihe