TERVE!
Teen esitelmän seksuaalisesta suuntautumisesta ja ajatelin, että tietoa saa parhaiten kokeneilta ja tietäviltä ihmisiltä. Autathan minua? Elikkä muutama kysymys:
*Oletko tullut kaapista ulos? jos olet miten ovat läheisesi suhtautuneet?
*oletko suhteessa?
*Mitä suuntautumisesi sinulle merkitsee?
*vaikuttaako se sinun arkeesi?
*hyväksyvätkö ihmiset sinut sellaisenaan vai oletko tuntenut kokevasi esim. syrjintää/henkistä jopa fyysistä väkivaltaa?
*Kerro mielipiteesi tai asia joka häiritsee tai mihin olet erittäin tyytyväinen liittyen suuntautumiseesi.
Kiitos paljon vastauksista! arvostan tätä ja tulen pitämään aina teidän puolianne.
kokemuksia
4
1143
Vastaukset
Periaatteessa suhtaudumme myönteisesti avunpyyntöihin, mutta sinun olisi asiallista kertoa muutamalla sanalla siitä, millä foorumilla esitelmän pidät ja millä periaatteilla käsittelet saamiasi tietoja.
Paras tapa olisi ehkä perustaa väliaikainen nettisivusto ja viitata sinne täältä käsin. Tietojen kerääminen pelkästään julkisesta nettikeskustelusta ei ole tuloksien kannalta luotettavin vaihtoehto, ellet sitten tee vain suppeaa kvalitatiivista analyysiä.
Suosittelen vastausten keräämiseen sähköpostia ja avoimmuutta tutkimuksen/esitelmän taustaa koskevissa asioissa.- melislady
Tästä tulee ihan normaali terveystiedon esitelmä/kurssi projekti, tällä haen enimmäkseen, mielipiteitä ja teen tästä sellaisen tilaston esim. koinka monta prosenttia kyselyyni osaalistuneista homoista on tuntenut vaikeeksi kaapista ulos tulemisen yms. on vielä vähän suunnitteilla. Mutta kiitos kuitenki infosta.
- kelpaa?
melislady kirjoitti:
Tästä tulee ihan normaali terveystiedon esitelmä/kurssi projekti, tällä haen enimmäkseen, mielipiteitä ja teen tästä sellaisen tilaston esim. koinka monta prosenttia kyselyyni osaalistuneista homoista on tuntenut vaikeeksi kaapista ulos tulemisen yms. on vielä vähän suunnitteilla. Mutta kiitos kuitenki infosta.
Vai oliko siellä tarkka sheriffi ja siivosi kyselysi pois. Tämäntyyppiset kyselyt ovat vähän epäkorrekteja koska kyselijästä ei saa mitään tietoa. Vastauksetkin voivat olla ihan mitä lystää koska vastaajat voivat olla kaikkea muuta kuin haluamaasi kohderyhmää. Kunhan esittäydyt asiallisesti kyseisille suljetuille keskustelusivuille, voit saada kysymyksesi sinne ja vastauksetkin ovat todennäköisesti asiallisempia.
- riminetta
Vastaan tähän. Olen osittain tullut ns.kaapista ulos,läheiset eivät tiedä.En ole missään suhteessa.Tai olen ollut muutaman kerran tavallisessa heterosuhteessa.En oikein löydä lesbokumppania,koska en halua etsiä netistä tai ilmoituksilla lehdissä koska en koe haluavani tutustua ennestään tuntemattomaan henkilöön.Minulle suuntautumiseni on vain osa minua,ja tulee varmaan aina olemaan.Kuitenkin haluan joskus perustaa miehen kanssa perheen.En ole kokenut syrjintää tms suuntautumisen takia, en kovin mielelläni puhu siitä kuin läheisimmille/tietyille ystäville,olen puhunutkin.Eräs nainen johon olen pitkään ollut rakastunut on kuullut muualta,siitä syystä erilaiset juorut ym.hänen tuttujen kertomat jutut ovat aiheuttaneet riitoja välillemme.Koska yksi ystäväni tuntee hyvin hänen tuttujaan ja ent.ja nyk.miesystävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve462959Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922793On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1052154Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611812Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?211695