markkua en pidä uskovana hänen kirjoituksistaan päätellen. toivottavasti olen väärässä ja hän onkin uskova, mutta ei paljasta sitä!
Markku tampio on oikea fariseus
6
355
Vastaukset
- hän leimakirvestä käyttää
Adventistit ovat leimanneet jokaisen tääläkirjoittelevan ulkopuolisen kadotuksen lapsukaiseksi. Joitakin vielä, kuten allekirjoittanutta, nimittämällä u_1:seksi lukuisia kertoja. Oikeita valepukkeja.
- kanssasi samaa
mieltä. ja voin olla väärässä myöskin, mutta ymmärrän ettei tosi uskova härnäile toisin uskovia noin mitä hän on tehnyt tällä palstalla, kyllä uskovan elämä pitäisi näkyä joka paikassa.
Näin minä olen asian käsittänyt, että jos me seuraamme Jeesusta niin Hän neuvoo kuinka kuljemme Hänen askelissaan. Kaikki me muut - sadat - olemme havainneet Markun todistuksen persuteella, että hän on kirkkaasti uskossa.
Joh. 20:27
Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".
EPÄUSKON HENKI YLEENSÄ
Matt. 17:17
Niin Jeesus vastasi ja sanoi: "Voi sinä epäuskoinen ja nurja sukupolvi, kuinka kauan minun täytyy olla teidän kanssanne? Kuinka kauan kärsiä teitä? Tuokaa hänet tänne minun tyköni."
Mark. 9:19
Hän vastasi heille sanoen: "Voi, sinä epäuskoinen sukupolvi, kuinka kauan minun täytyy olla teidän luonanne? Kuinka kauan kärsiä teitä? Tuokaa hänet minun tyköni."
Luuk. 9:41
Jeesus vastasi ja sanoi: "Voi, sinä epäuskoinen ja nurja sukupolvi; kuinka kauan minun täytyy olla teidän luonanne ja kärsiä teitä? Tuo poikasi tänne."
Opimmeko koskaan Jeesuksen uskoa?
Ainako epäilemme uskoa?- Markku Tampio
Jeesuksen kutsumissa uskovissa asuu aina pieni fariseus, koska Isä Jumala ei ole tehnyt liittoa syntisen lihamme kanssa, vaan hengen. Sen hengen, jonka hän on herättänyt meidän sisimmässämme Poikansa, Jeesuksen, lähettämän Pyhän Hengen kautta.
Lain käskyt, jotka ovat kirjoitetut sydämemme lihatauluun pysyvästi, tekevät itsekustakin enemmän tai vähemmän fariseuksen kaltaisen, yrittäessämme Jumalamme kuuliaisuudessa huomioida käskyt uskonelämässämme.
Käskyt eivät sinällään ole raskaat kantaa, emmekä me ole ns. lain alla, sillä ne ovat itsekullekin hengellisen rakentumisen suojana ja ohjeena, ettemme niin helposti harhaan joutuisi 'emmauksen tietä' vaeltaessamme.
Mutta lain käskyt tulevat siinä tapauksessa erittäin raskaaksi itsekullekin Kristuksessa vapahdetulle uskovalle kantaa, mikäli keskuudessamme on jokin ryhmä, joka alkaa sälyttää lähimmäisilleen käskyjä käskyjen päälle ja läksyjä läksyjen päälle, ikäänkuin koko uskonelämämme riippuisi pelkästään lain käskyjen realistisesta noudattamisesta.
Ja sille on kyllä ns. yks'hailee, pidätkö sinä tai muut adventistit minua uskovana vai eivätkö pidä, sillä Jeesus Kristus on se Herra, joka tuntee minut aivan läpikotaisin. Kutsuihan hän minut jo 22.04.1985 lähetyskentilleen.
Ja siksipä minä uskallan puolustautua Herrani Jeesuksen edessä näillä U.Muroman kirjoittamilla runollisilla sanoilla:
"Kuule Herrani Jeesus. Valitsit minut, ja valitsit huonon, vaan oli valinta sun. Kaikessa rikon ja kaikkea puutun, vaan olen sittenkin sun. Sinähän valitsit mun".
Adventistien edessä minulla ei ole tarvetta puolustautua.- eremith32
Sanon vain Markku sinulle, että toit hyvän todistuksen Jeesukswen Kristuksen elämänymmärrykseen viittaavasta uskosta, jossa totuuden ymmärrys tulee ainoastaan selväksi, ja täyttää Jumalallisen tarkoitus-perän pelastavasta uskosta, kiitos kun toit oikeaa näkemystä palstalle.
- ..,,..
Olet oikeassa. Eihän väärämielisten kanssa voikaan tulla hyväksytyksi!
Muutenhan me heidän oppiaan kritisoidessamme puhuisimme palturia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194919Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543935Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603513Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362397Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572289Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084