Näin isket naisen LUE!!!!

naine_n2

Kun hyvä nainen on kiikarissa, kannattaa tähdätä pitkään suhteeseen. Noudata näitä ohjeita, niin pian sinulla on kulta kainalossa:

ISKE NAINEN:
LÄhetä naiselle henkilökohtainen viesti perinteisenä kirjeenä yllättävässä tilanteessa kuten työpaikalle, tutun kautta jne.

Kukkakimppu toimii aina. Ripusta puketti asunnon oven kahvaan tai toimita lähetin kautta. Nainen ei voi torjua...Vasta myöhemmin voit ostaa korun tai muun kalliimman lahjan.

Pukeudu siististi ja vältä ylilyöntejä. Siisti hiuksesi ja tuoksu hyvälle! Mutta ei liikaa partavettä.

Liity jollakin tapaa naisen elämään, tutustu yhteisen tutun kautta, liiku samoissa paikoissa kuin nainen (kauppa, kaupungilla esimerkiksi)

ENSITREFFIT:
- ei sänkyyn! ei mielellään pussailua. Tosin jalalla voi pitää peliä pöydän alla...

- Ei tässä vaiheessa vielä kotitreffejä. Vasta muutaman tapaamisen jälkeen esittelet kotisi. Kutsu nainen ravintolaan lounaalle tai drinkille. Ei kännejä, pieni hiprakka korkeintaan.

- Voitte myös käydä kävelyllä, elokuvissa jne.

- Keskity ensi tapaamisella tutustumaan naiseen ja kerro samalla itsestäsi. Mieti etukäteen hyviä keskustelun aiheita.

YLEISIÄ NEUVOJA
- Sänkyyn mennään vasta kun nainen on valmis siihen.
- Liika keskustelu on pahasta. Ei kannata heti kertoa koko elämänkertaasi.
- Jos sinulla on lapsia,ex-vaimo jne. kerro niistä heti ettei tule yllätyksiä
- Älä ripustaudu liikaa. muutama tekstiviesti tai pieni puhelu päivässä on ok. Pidä välillä siitäkin taukoa.
- Kehu ja kannusta naista. Lohduta surun tullen. ole samalla kaveri ja rakastaja.

TREFFIT KOTONA:
Ennen treffejä siivoa näin: imuroi huolellisesti nurkkia myöten, tuuleta asunto ja pyyhi pölyt. Vaihda (tyylikkäät)lakanat. Illalla voit polttaa kynttilöitä. Neutraalit musiikkivalinnat (ota selvää tyttö/naisystäväsi mausta)

Jos ystäväsi on yötä, muista tarjota hyvä aamupala. Huolehdi että kaapeissasi on laadukkaita ja terveellisiä ruokatarpeita.
Sixpakki ei ole hyvä aloitus.

MIELEISET LAHJAT NAISELLE :)
Naiset rakastavat lahjoja, miten olisi:
- kauniit juhlakengät
- herkkukaupasta teetä, kahvia, kuivahedelmiä, erikoisia suklaita tai viinipullo
- kosmetiikkaa

Unohda kirjat ja DVD:T. Niitä saadaan joulupaketissa.

41

15237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo naimisissa - Tosimies Es...

Kiitos.

Todella hyvät ohjeet.

Olen jo toista kertaa naimisissa. Olen ehkä vaistonvaraisesti noudattanut joitain vinkeistäsi, koska on onnistanut.

Mutta olen kyllä joskus tehnyt ihan eri tavallakin ja päätynyt heti sänkyyn. Sitä on sitten jatkunut aikansa kunnes olen sanoutunut hommasta irti.

Mutta ne suhteet eivät siis päätyneet jatkuvuuteen vaan menivät poikki. Ja taas ne joissa olen noudattanut sinunkin mainitsemaasi kaavaa ovat johtaneet vakavaan jopa naimisiin asti edenneeseen liittoon.

Pitäisikö tästä vetää johtopäätös että joskus on ihan tilanteen mukaan toimittava eritavoin kuin olisi ns. paras. Eli jos haluaa hyvää, toimii niin kuin kehoitit ja jos toimii nopeammin niin saa vain hetken "huumaa"?

Ottakaa kuitenkin nuo hyvät ohjeet todesta. Niillä pärjää varmaan pitkälle!

- Nimimerkki TOSIMIES ESPOOSTA

• tosinainen Lahdesta tai jotain

vähän kohteenkin mukaan! Se on muuttuja, jonka huomioiminen kannattaa. Ja alkuhuuma ja leikinloppu eivät ole loogisesti toisiinsa yhteydessä. Ellet ole fatalisti.

• VASTALAUSE!
        tosinainen Lahdesta tai jotain kirjoitti:

vähän kohteenkin mukaan! Se on muuttuja, jonka huomioiminen kannattaa. Ja alkuhuuma ja leikinloppu eivät ole loogisesti toisiinsa yhteydessä. Ellet ole fatalisti.

Itse olen toiminut hyvinkin pitkälle samanlaisilla ohjeilla käytännössä koko aikuisen ikäni ja tällä hetkellä tilanne on se, että olen ollut kolme vuotta sinkkuna vaikka etsinkin pysyvää parisuhdetta.

Olen 25-v, 175 cm pitkä, hoikka, viittä vaille yliopistosta valmistunut ja ulkoisesti hyvännäköinen mies.

EN VÄITÄ että kyseiset ohjeet eivät koskaan toimi. ILMOITAN vain että kyseisten ohjeiden noudattamisesta huolimatta voi hyvinkin joutua olemaan vuosia ilman pitkää parisuhdetta (tietenkin oman vaatimustason mukaan).

• gunter

muuten neuvot ehkä nippa nappa ok mutta tuo kukkien ja lahjojen ostelu ei todellakaan toimi..

• Retale (alias M)

Olen joskus hyvin kauan sitten onnistunut ilahduttamaan miestä (en siis naista) yhdellä kukalla, yksikin tulipunaruusu kertoo jotain tärkeää. En ole onnistunut lahjapuolella, eli toiselta kantilta katottuna lahjat on yhtä vaikea juttu. Ne lahjat kuuluu enempi kai osastoon kummilasten ja asiakkaiden muistaminen, lapsen ilahduttaminen/ rituaalit kai?

• täysin

samaa mieltä.

Ei ole alussa hyvä tyyli, OSTAA naiselta huomiota, hyväksyntää tai seksiä.
        Ei kovin romanttista :)

Ja se mihin treffeillä menee niin ei niin iso merkitystä, koska toiseen siellä mennään tutustumaan niin tässäkin kohtaa monesti kannattaa pitää kukkaronnyörit melko kiinni.

Kannattaa todellakin tutustua naiseen ensin ennen kuin alkaa liikaa rahaa häneen investoimaan.

Ja sama pätee seksin suhteen pidemmällä tähtäimellä on parempi tutustua siihen naiseen, kuin lähteä hakemaan ns. hole in one.

• ö-if

Jos se pillun saanti on noin vaikeaa, niin tyydyn prostituoituihin.
      Ehkä kustannukset eivät laske, mutta itsekkunnioitus säilyy.

• 4kymppinen

Todella hyviä vinkkejä. Kommentoisin kuitenkin sen verran, että jokaisella on oma persoonallinen tyylinsä, jota kannattaa seurata, koska teeskentelyn huomaa. Miehen ei kannata esittää olevansa kovin toisen tyylinen kuin mitä pitkässä suhteessa käytännössä olisi. Ensivaikutelma on tärkeä ja sitä tekee itselleen vain karhunpalveluksen esittämällä jotakin muuta.

Sama koskee myös naista. Vaikka vinkkisi ovat hyvän kuuloiset, jokainen nainen on mikäli mahdollista, vieläkin enempi yksilöllisesti omanlaisensa kuin mies. Esimerkiksi juhlakengät ovat ehdottomasti yliampuvaa suhteen alkuvaiheessa ja toisaalta ei kirjoissa ole mitään vikaa, jos saa selville, että nainen tykkää tietynlaisesta kirjallisuudesta. Sehän on paljon persoonallisempi juttu kuin vaikkapa kukkaset. Eli vaikea valinta, mutta osuessaan hieno juttu.

Kotitreffeistä olen eri mieltä. Kaikkein onnistuneimmat ensideitit ovat olleet jomman kumman kotona. Miksi ihmeessä vedät yhtäläisyysmerkin kotideittailun ja sänkyyn menemisen kanssa?

Naiset eroavat kovasti paljon sen suhteen, että koska he ovat valmiita sänkyyn, mutta olen samaa mieltä kanssasi, ettei koskaan ekalla kerralla. Kaikkea muutakin kivaa voi tehdä. Jos nainen ei esimerkiksi anna edes pusua ensideitin päätteeksi niin mies voi siitä vain päätellä, että nainen ei ole kiinnostunut. Fiksu nainen osaa antaa miehelle jotakin pientä, joka ruokkii mielikuvitusta ja odotuksia.

Hassua, että sinusta pussailu ei ole sopivaa, mutta jalkapeli on. Jalkapeli on minusta aika rivoa ensideitille. Nainen ajattelee heti, että eikö miehellä ole mitään muuta mielessä kuin seksi. Sen sijaan onnistuneilla deiteillä suutelu, mielellään naisen aloitteesta on varma merkki, että nainen on kiinnostunut. Ei välttämätöntä siis, koska se on tosiaan yksilöllinen juttu. Mulla ainakin pidemmät suhteet on lähteneet siltä pohjalta.

• naine_n2

Oli mielenkiintoista lukea lukijoiden huomiota. Mielipide-eroja toki on mutta kiitostakin neuvoista tuli. Tottakai tilannekohtaisuuksiakin on... Kommentoidakseni lahja-asiaa, tarkoitin, että jos ja kun suhde kestää ja ajanmittaan (esim deittisi syntymäpäivät), haluat ostaa lahjan , niin siinä vinkkejä. Oli kurja lukea että toiset miehet laskelmoivat, eivätkä satsaa ensitreffeihin - se nimittäin kannattaa aina. Toiselle parasta voi olla myös itsellesi parasta...;)

• Herrasmiehenä

ja täysin vakuuttunut siitä että lahjat toimivat vasta kun suhde on jo alkanut. Aivan alussa kannattaa vain tarjota omaa luonnollista seuraansa. Ihastuksen jälkeen sitten voi huomioida naista pienillä yllätyksillä.

• Mutta mitä

Joo, kyllä kai jokainen kypsä ja elämään nähnyt mies ton nyt tajuaa. Kyse on yleensä vaan siitä haluaako mies tota.

Kun olin alle 30 ihmettelin miten nainen isketään. Nyt kun olin yli 30, mietin miten nainen isketään ilman, että se alkaa roikkumaan mussa.

• teille kaikille

tuohonhan sitä sitten uppookin aikaa ja rahaa ja lopputulos ei taattu kuitenkaan, ja Suomalainen nainen ei maksa? tsot tost...

Mut istahdan lomailessani tuttuun paikkaan honkkarissa, siemailen pari bisseä ja katson työstä palaavia flipuja, jotka ottavat muutamia, ei muuta kuin juttusille jos kiva...ei maksa mitään ja lopputulos taattu...Jos kiva niin ehkäpä myöhemmin yhteyttä myöskin ja ei muuta kuin kunnon perheen äiti siittä...kappas vaan

• epäromanttisia

heti jalkoväliin työntyjiä suomalaiset miehet on,älkää sitten ihmetelkö jos naiset tykkäävät ulkomaalaisista miehistä:)
        Kyllä naiselle kukkakimpun voi ostaa heti alkuunsa,mutta se yksi ruusu juttu ei mielestäni toimi,se tuodaan sitten,kun ne tunteet ovat jo syvempiä.
        Jos mies haluaa yhden illan juttuja,niin eihän toki
        silloin kannata haaskata aikaa eikä rahaa.

• Menestys

sinulla on ollut kun vieläkin istut siellä bissejäsi kippailemassa ja haaveilemassa kun ne kunnon äitiaineet kävelevät ikkunan takana ohi.

• tylsä paskiainen

Kuulostaa lähinnä ohjeelta siitä kuinka hankitaan lähestymiskielto...

• HARDCORE EMPLOYEE

KYLLÄ, mikäpä toimisi paremmin kuin naisen syyllistäminen antamaan jotain lahjasta vastineeksi, muutenhan hänet leimataan kiittämättömäksi! Aivan mahtava tekniikka!

• minä vaan..

oli kyllä liian henkilökohtaisia. Siis kengät? Meikit? en tykkäis sellaisia saada ollenkaan..

• Gobin

Nämä on näitä itseään täynnä olevien naisten paskapuheita, jotka haluaa tulla kohdelluiksi kuin prinsessat ja ainoa vastapalvelus mitä miehelle tekevät on haaravälin avaaminen. Helvetinmoista miehen aliarvioimista luulla, että jokainen meistä kokee elämänsä täyttyneeksi vasta sitten kun nainen antaa hyväksyntänsä.

Minä vaadin naiselta samanlaista nöyryyttä elämän edessä mitä itselläni on, älykkyyttä vastata haastaviinkin elämän ongelmiin ja rohkeutta. Itsekunnioitusta riittävästi ollakseen jotain muutakin kuin pelkkä itseään täynnä oleva syöveri, johon pitää tunkea ruusuja, huomiota ja rahaa kuin johonkin helvetin automaattiin, ennen kuin alkaa ropista.

Tulkaa nyt naiset vihdoinkin ulos kiertoradaltanne ja nähkää muukin maailma. Jokaiselle tasonsa mukaan, hyvälle naiselle hyvä mies, ja huonot tyytykööt toisiinsa. Ei siinä ohjeita tarvita.

ps. Ei tarvitse huomauttaa, tiedän itsekin että käytin yleistystä. Elämässäni on ollut tarpeeksi onnea että olen löytänyt niitä poikkeuksia, ja he ovat rikastuttaneet elämääni. Olen varsin tyytyväinen, joten turhat puheet katkeruudestakin voi jättää väliin.

• entä

Haluaa pillua heti niin pitäisikö siihen nuo vinkit tepsiä vaiko tyydykköäkö prostituoituihin?

• nainen**

En haluaisi miehen ostavan minulle kenkiä minkäänlaisia, koska vain kenkiä sovittamalla löytyvät omaan jalkaan sopivat. Sama kosmetiikan suhteen. Ehkä pitkäaikainen poika-/miesystävä jo tietää, mitä merkkiä nainen käyttää, mutta uusi tuttavuus heittää rahansa todennäköisesti hukkaan. Kukat, tee, viini ja sen sellaiset noista käy, mutta ylipäänsä ostaminen ostamisen takia ei ole ainakaan minun juttuni. Kylään tullessa viinipullo tai joku pikkujuttu on ystävällistä, mutta muuten rahat voisi säästää ja käyttää johonkin yhteiseen tekemiseen. Tämän naisen voi valloittaa teoilla ei tavaroilla.

• 3253437647

Annas sellaset neuvot, jotka toimii rumalle ja lyhyelle miehelle. Ainiin, et pysty antamaan.

• missfits

Ruman ja lyhyen ongelma on siinä että se on itse jotenkin katkeroitunut. Valmiiksi luovuttanut. Ehkä ruma ja lyhyt on sellainen vain omasta mielestään? Cheer up.

Tosi hyvät ohjeet. Ei tyrkky ja tilannetajua saa käyttää!

• Karporaattori

hitaat ohjeet. Näillä pääsee varmaan myös kaveripojaksi hyvällä todennäköisyydellä.

• lempeydellä

Tässä on puolestaan mun iskuvinkkini miehille: Jos mies johon olen tutustunut osaa laittaa ruokaa ja valmistaa minulle ihanan aterian, hän saa roppakaupalla välittömästi pisteitä kotiinpäin!

Kyllä nuo lahjat saa mun kohdallani jättää pari- tai kaverisuhteeseen! Tai tilanteeseen jossa oikeasti jokin suhde on jo kehittymässä. Uudelta, tuntemattomalta mieheltä en lahjoja halua. Sellainen vaikuttaa laskelmoivalta, mielikuvituksettomalta ja ripustautuvalta. Lisäksi niistä tulee fiilis, että mua yritetään ostaa. Loppuu lyhyeen se juttu.

Tärkeintä on että miehellä on rakastava asenne minua kohtaan. Siis että on kiinnostunut tunteistani ja ajatuksistani, ja että teot tulevat sydämestä. Samaa mieltä ei toki tarvitse olla!

• milläs ostelet lahjoja jos olet työtön suurin osa naisista vaatii että miehen pitää olla työssä vaikka itse nainen olisikin työtön ni milläs ostelet roinaa muijalle vastaanhan ne otetaan kyllä ihan varmaan ja sitten olaaan sen miehen kanssa tekemisisä vain sentakia että jos se vaikka ostaisi jotain kivaa taas ja enenkuin mitään edes tapahtuu ni äijä on joh sen ikänen että ei enään edes viegrat auta ni siinä meni taas monen vuoden hommat hukaan

• Muu=paskaa

Olen itse nainen, mutta eipä nuo ohjeesi ainakaan minuun tehoaisi. Korkeintaan tuo, että mies saa / ja pitää olla siisti.

• Janne.

voihan vittu mitä asioiden monimutkaistelua :) mikä siinä on niin tärkeää että pitää lähetellä kukkakimppuja ja kirjeitä... ja ihan lahjojakin? rahallako te naiset olette ostettavissa, voi vittu sentään :)

Jos ei riitä että on oma itsensä ja siisti, miehekäs niin ei sinulle nainen tarvitse muuta sanoa kuin heipat.

Minä en ainakaan jaksa näitä saakelin prinsessoja jotka vaativat kaikki helvetin kukat, kirjeet ja muut lässytykset perään.. te vaaditte liikaa! koittakaa tajuta että päässänne on vikaa ja äo pahasti pielessä jos miehen täytyy toteuttaa nämä lapselliset tarpeenne :)

minun naiset löytyy helpommin ja ne eivät ole rumia. nämä tällaiset "fantasiat" on tarpeetonta paskaa
        ja useat niistä monille turhaa energiankulutusta, varsinkin rahan :)

• missfits
        Janne. kirjoitti:

voihan vittu mitä asioiden monimutkaistelua :) mikä siinä on niin tärkeää että pitää lähetellä kukkakimppuja ja kirjeitä... ja ihan lahjojakin? rahallako te naiset olette ostettavissa, voi vittu sentään :)

Jos ei riitä että on oma itsensä ja siisti, miehekäs niin ei sinulle nainen tarvitse muuta sanoa kuin heipat.

Minä en ainakaan jaksa näitä saakelin prinsessoja jotka vaativat kaikki helvetin kukat, kirjeet ja muut lässytykset perään.. te vaaditte liikaa! koittakaa tajuta että päässänne on vikaa ja äo pahasti pielessä jos miehen täytyy toteuttaa nämä lapselliset tarpeenne :)

minun naiset löytyy helpommin ja ne eivät ole rumia. nämä tällaiset "fantasiat" on tarpeetonta paskaa
        ja useat niistä monille turhaa energiankulutusta, varsinkin rahan :)

Ei toi ole paha setti.

Tytöt ostaa toisilleen kukkia kun menee kylään, lahjoi yms. "Feel good'ia". Jos olisit ikinä ostanut kukkia niin tietäisit ettei ne sua konkkaan aja. Satunnaisesti tää toimii just hyvin.

Lapselliset tarpeet? Siis jos sä haluat romantiikkaa - se toimii parhaiten kun ymmärrät miten romantiikka toimii...

Kyyninen, katkera, vähättelevä, pihi ja raivokas... vai joku joka ajattelee, yrittää ja panostaa?

Ja tietenkin eihän aina toimi mikään temppu, homman juju on siinä että tajuat millon lopettaa. Sinnikkyys voi mennä ahdistelun puolelle ... Pelisilmää tähänkin lajiin...

• humphreyy

mutta eivät toimi, koska Naiset aina lähtevät karkuun. eivätkä ota tosissaan.

• lahjaksi koruja

siis meikit lahjana? HEI,oikeesti, ei kukaan nainen halua saada meikkejä lahjaksi MIEHELTÄ! Ei miehet edes tiedä mitään meikeistä, eikä meikkejä voi noin vaan muutenkaan antaa lahjaksi, koska ei lahjan antaja välttämättä tiedä mitkä sävyt sopivat, mitkä merkit sopivat (joku voi saada allergisen reaktion jostain tuotteesta tai sitten muuten vaan se merkki ei toimi/ei pidä siitä).
        Hajuvedet kannattaa myös unohtaa, et sinä voi tietää mistä tuoksusta toinen tykkää ja siinäkin toinen voi olla allerginen jollekin hajuveden ainesosalle

• jipijaijee

sänkyyn mennään vasta kun nainen on valmis?? öö
      onko mies mielestäs kun joku vitun kone joka on aina valmis. näköjään.
      ohjees on aika paskat

• kelpaismullekin

tarjoomalla hierontaa esim.eiks nykyäää kaikki oo hartiakipuisii?

• uiasdf

häh!

• kaikki mulle

Kyllä oli niin hyvät ohjeet että mitä sillä naisella enää tekee.

Ostan siis itselleni jonkin lahjan, käyn baarissa drinkillä ja sen jälkeen ravintolassa syömässä. Sitten käyn kävelyllä ja menen elokuviin josta kotiin siivottuun asuntoon, kuuntelen musiikkia ja lopuksi puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Aamulla kokkailen hyvän aamiaisen jolla aloittaa päivä. Eikä oo kukaan naputtamassa jos vaikka korkkaan sen kaljankin.

• zeeebra

Musta ois ainakin pelottavaa jos mies ostais mulle "juhlakengät".

• James-95

Wow... Naisen hankkiminen on aika kallista touhua... Taidan pysyä näissä tytöissä vielä muutaman vuoden...

• nainenT

Just :) naisen ja miehen välinen juttu toimii jos molemmat KUNNIOITTAVAT aineettomasti toista. Arvostus ihmisyyttä kohtaan tuo mukanaan kaiken oleellisen. Porukka tuntuu ajattelevan kapeakatseisesti...Usko itseesi ja toiseen, rehellisyys sekä aitous mukaan! Itse naisena en kauheasti maalaile parisuhteen perään...en usko siihen että jatkuva deittailu tuo suhdeonnea, päinvastoin. Luulen että joku kerta se mies kävelee vain vastaan ja uskon että tunnen sen jos suhdetta kannattaa rakentaa. Tsemppiä, arvostetaan ensin sopivasti itseä ja toista...elämä näyttättyy näin paljon kauniimmalta!

• Mies +30 v

Kaikki tapailemani naiset ovat olleet mielestäni kauniita, sporttisia, hyvin käyttäytyviä, mukavia, fiksuja yms. Yhdellekään en ole ostanut mitään erityisiä lahjoja. Toki olemme yhdessä käyneet sopivalla hetkellä kaupoissa ja olen jotain kohtuuhintaista ja oikeasti tarpeellista (esim. harrastusvälineitä) naiselle ostanut. Ja HYVIN tyytyväisiä ovat olleet.
      Kaikki ovat olleet ns. tarkanmarkan tyttöjä, jotka pitävät kukkia ja kalliita lahjoja OIKEASTI joutavana hölynpölynä. Mieluummin ovat käyttäneet itsekin rahansa vaikkapa oikeasti tarpeellisiin harrastusvälineisiin tms.
      Suhteet ovat loppuneet aivan muihin seikkoihin, kuin tavaran vähyyteen. Suurimman osan kanssa olemme nykyäänkin hyviä ystäviä. Nämä naiset naureskelevat noille aikuisille taivaisiin kurotteleville "pappa-betalar-teiniprinsessoille", joille ei loppujen lopuksi kelpaa koskaan mikään. Ja joista suurin osa tulee aikanaan huomaamaan, ettei sitä satujen prinssiä koskaan löytynytkään, vaan se kaljaa kittaava ukko makaa siellä sohvalla ja sillat entisten miesystävien kanssa on poltettu.
      Pidän mielelläni entisiä heilojani kavereina, koska asia menee mielestäni näin: Naisia/miehiä tulee ja menee, mutta hyvät ystävät pysyvät.
      UGH! Olen puhunut!

• dfvsvv

Ihan väärin. Nainen isketään jabilla ja jos se ei riitä niin kepeä yläkoukku.

En harrasta järkevää kirjoittelua tänne.

• IHASTUNUT!!

Aa joo siis mulla on sellai juttu että oon kiinnostunu yhestä hyvän-näkösestätytöstä ja ikää 13-14v et en mitää sellasii ruusu ovelle jutskii, vaa niinku voisko joku kertoo miten tytön saa iskettyä ettei tee ittestää ihan tyhmän olosta tai sillee... =)

• IHASTUNEELLE VINKIT!

No mee juttelee sille jotai ja hymyile, ei oo muuta vaihtoehtoo.. Ei tartte ostaa mitään. Heitä jotain läppää ei mitää outoa..Jos tiiät missä koulussa se on ni kysy et heii ootko sä sieltä koulusta tai harrastatko sitä, mä oon nähny sut siellä ja siellä sä oot tutun näkönen.. jotain vaa heität.. Sit kysyt vähän ujoon tyyliin et haluisitsää lähteä kahville vaikka joku päivä jos et seukkaa tai muuta.. jos suostuu ni kysyt saiskos sun numeron ja hymyilet.. Katso silmiin, kuuntele tyttöä, älä puhu ittestäs koko aika. kysele tytöltä myös kaikkee ja kuuntele, äläkä perkele puhu päälle kun tyttö puhuu.. älä puhu tyhmiä, ei mitää autoista tai mopoista juttua koko aika. harrastuksista, musamausta, mistä leffoista tykkää jne.. nää siis treffeillä sitten. ku sä pääset sinne treffeille jos luotat ittees ja meet vaa juttelee sille mimmille. nössöt jää ilman muista se. sä et menetä mitää jos meet jubaa. kerran se kirpasee, sit helpottaa. :)

aja amisviikset, laita dödöä kainaloon ja osta uus tuoksu stockalta suihkuta sitä kaulaan kerran pari ja kämmenen alapuolelle käsivarteen! osta joku mieto kysy vaikka naismyyjältä joku sporttinen mieto dödö mikä kuuluu myydyimpiin, nuorille on hyviä tuoksuja, tytöt/naiset diggaa hyvältä tuoksuvasta miehestä! mene parturiin, ei Sirkka-Liisan 60v back to ysäri parturiin vaan johonki parempaan missä nuoria leikkaajia osaa tehdä muodikkaat hiukset sulle. sit ostat hyvää geeliä extreme lorealin ja laitat hiukset sekasin. kuteet ostat siistit, mut ei nörtit tai liian joujou, nuorilla semmoset menevät kuteet on jees, ei mitään Antillan juntti farkkuja ja ruutupaitaa siis. näillä jipoilla se mimmi on sun pian! ulkonäkö on kaiken a ja o, kun lähetään naisia/tyttöjä iskemään. haisevat vanhat paskaset tossut joutaa roskiin, mars mars ostoksille. ei tartte pynttäytyä tai laittautua liikaa, kuhan vähän erottuu massasta, tytöt diggaa ku näkee et se huolehtii ulkonäöstä. pese hampaat myös ja osta jotain fressiä purkkaa ku meet juttelee sille ettet haise ku puliukko hengeltäs!

Tuu sit tänne kertomaa miten meni! Tai siis kiittämään mua kun saat sovittua uudet treffit.. ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      83
      6831
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      113
      6052
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      136
      4165
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      219
      2889
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2836
    6. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      35
      2778
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      84
      2550
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2288
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      183
      2139
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1676
    Aihe