minun päiväni! Olet miltei yhtä hauska kuin puusilima hänen vastatessaan täysin käsittämättömään kirjoitukseesi.
"Aaan tsuga tsuga
Kirjoittanut: puusilima_ 18.10.2007 klo 13.02
mitä sinä sanoaaa--aa-aa-aa-aa. minä en olla henki vaara! itse olla hullu. mene matkoihi, pois, hus.
jumala ei yrittä tökkii minua ollekaan. potki sitä jos tökki. saatana yhtä kanssa mielikuvitus. ateisti tietä."
Kun hän siis vastasi tähän hengentuotteeseesi:
"Haluan Keskustella Ateismien Vaaroista !
Kirjoittanut: savonarola 17.10.2007 klo 09.01
Kun Jeesus on olemassaja elää ja voi hyvin,,, niin Ateisti asettaa itseäs niin suureen Iankaikkiseen kuolemaanvaaraan,, ettei se ite edes voi aavista,, missä partaveitsiterällä se taiteilee ja aiheutta itselle vain vahinkoja ja murheitta. Kun Jumala yrittää hän tä Herättää tökkimällä, ja antaa saatana koskettaa kaikenlaisilla murheilla! Huh kun ateisti tietäis???"
Ihana keksintö tämä keskustelupalsta!!! Eikö olekin?
Sinä savonarola pelastat aina
7
455
Vastaukset
- ollut paremmin,
lukihäiriösen pilkkaamista, kuin kommentti aiheeseen.
- Kössönöm
mikä häiriö savonarolalla on vaikein, mutta hauskoja ne jutut ovat. Toisaalta, olen pohtinut sitä, että savis on vain eräänlainen keksitty hahmo, jotta kaikilla olisi hauskaa. Kuka tietää?
- Vapahtaja
San. 26:5 "Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettei hän itseänsä viisaana pitäisi."
- lukihäiriöinen on
Vapahtaja kirjoitti:
San. 26:5 "Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettei hän itseänsä viisaana pitäisi."
automaattisesti tyhmä?
- Huhhahhei
mitään lukihäiriötä oikeasti edes ole. Iät ja ajat ollut palstoilla ja joskus aikaisemmin useammalla nimimerkillä, joista ainakin yksi osasi kirjoittaa ihan sujuvaa tekstiä. Toinen nimimerkeistään oli nainen, joka oli hänen "tyttöystävänsä". Sekosi rooleissaan usein.
- puusilima_
lukihäiriöinen on kirjoitti:
automaattisesti tyhmä?
ei tietääkseni tarkoita että olisi automaattisesti tyhmä.
oppimisvaikeuksia se saattaa aiheuttaa jollain tapaa kyllä.
savonkakola tuskin on oikeasti mitenkään "häiriöinen". se on vaan trolli jolle vastataan niin kuin hän huutaa... - seth
Kössönöm kirjoitti:
mikä häiriö savonarolalla on vaikein, mutta hauskoja ne jutut ovat. Toisaalta, olen pohtinut sitä, että savis on vain eräänlainen keksitty hahmo, jotta kaikilla olisi hauskaa. Kuka tietää?
No sehän on suomenruotsalainen. Suomi on kato vaikee kieli, jos on pienenä oppinut vain ruotsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204988Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634016Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723584Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272077- 1281571
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505