Mitkähän mahtaa olla jääkiekon MM-2003 viiden euron kolikon arvonnousun näkymät? Rahapajan mukaan kolikolle olisi ollut enemmän ostajia kuin kolikoita lyötiin. Tietääkö joku ko. kolikon päivän hintaa?
Minäkin tilasin ko. kolikon enkä ole minkään sortin keräilijä, halusin vain muiston. Nyt postiluukusta TULVII erilaisia Monetan tarjouksia ja jopa soittelevat ( tietysti salatusta numerosta ) ja yrittävät myydä kaikennäköistä kolikkoa. Enpä tilaa enää mitään mutta roskapostia tulee kun osoitteen saivat..huokaus..
Minulla on molemmat kolikot sekä kahden että 5 euron kolikko, 5e kolikko vielä muovikotelossa, jos joku haluaa ostaa nii voi tarjota niin lähetän vaikka postissa tai jos lähellä niin voin tuoda (Helsinki)
Moneta tekee kauppaa.
Koko kampanja oli tarkoitettu vain keräämään Monetalle asiakasrekisteri, jolle postittaa tarjouksia.Kysyntää tietysti oli, koska tyhmemmätkin älysivät, että jotain erikoista saa nimellishintaan.
Puhuvat maailmalla, että RAY käyttää hyväkseen pelihimokkaita. Olisiko aika tarkistaa Monetan "super-erikois-5000-kpl" -tarjoukset?
Pelkkä nimenkeruu
Minäkin tilasin ko. kolikon enkä ole minkään sortin keräilijä, halusin vain muiston. Nyt postiluukusta TULVII erilaisia Monetan tarjouksia ja jopa soittelevat ( tietysti salatusta numerosta ) ja yrittävät myydä kaikennäköistä kolikkoa. Enpä tilaa enää mitään mutta roskapostia tulee kun osoitteen saivat..huokaus..Minäpä voitin Monetan
arvonnassa ko kolikon, siskon appiukko tarjosi jo 20 euroa mutta en minä sitä pikkurahalla myy...mulla
Mulla on 2 sellasta kolikkoa että revi siitä!!!