AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  /  / MISTÄ MUISTIKORTTI PUHELIMEEN

MISTÄ MUISTIKORTTI PUHELIMEEN

13 Vastausta 4 874 Lukukertaa
Mistä nettikaupasta löytää MicroSD muistikortteja halvalla? Mieluiten 1 GB:n muistikortti saisi olla ja hintaa 0-17€, paitsi jos joku täällä voisi myydä minulle sellaisen! :) Pitäisi olla yhteensopiva nokia 3110:n kanssa´,kiitos!! :)
ja Mitä liikkeitä suosittelisitte minulle ja sen pitäisi lähettää se postiennakolla.. Verkkokauppa.com yms.. on jop etsitty eikä löytynyt sopivaa..

Verkkiksessä on

Mikä niissä Verkkokauppa.comin malleissa oli vikana? Siellähän on useita 1GB:n MicroSD-kortteja alle 17 eurolla.

Ja miksi ihmeessä pitäisi postiennakolla tilata, maksaisit ylimääräistä siitä että joudut odottamaan pari päivää kauemmin ja vielä hakemaan sen kortin postista postilaatikon sijaan?

Verkkiksestä

Mikä niissä verkkokauppa.comin malleissa oli vikana? Siellähän on useita 1GB:n MicroSD-kortteja alle 17 eurolla.

Ja miksi ihmeessä pitäisi postiennakolla tilata, maksaisit ylimääräistä siitä että joudut odottamaan pari päivää kauemmin ja vielä hakemaan sen kortin postista postilaatikon sijaan?

itse

seuraavasta osoitteesta "http://www.e-ville.hk". toimii Hong kongissa, mutta on suomenkieliset sivustot ja tavara tulee viikossa. Hinnat sisältää toimituskulut ja on edelleen halvempi kuin mikään suomalainen postimyyntifirma.

suosittelen

suosittelen data-systems(googleta) se tuo maahan nuo muisti kortit. saat 8 GB kortin hintaan 15.60 noudettuna ja 17.00 kotiin postitetuna.

tota

Eli älä ihmeessä mee 1GB MicroSD:stä maksamaan mitään 17 euroa, kun kyllä alle kympillä lähtee helposti.

Tuolta olen

ostanut ja luotettavaksi kaupan havainnut.Uskaltaa maksaa tilatessakin.Osta nyt toki 2Gb:n kortti saman tien,käy tuohon kännyyn kyllä... ;)

http://www.puhelinkioski.fi/product_catalog.php?c=34
expert
Kannattaa ostaa kerralla 8 gigan kortti. 1 giga alkaa olla jo pieni etenkin jos kuvaat kännykällä paljon, tai kuuntelet tallennettuja biisejä.

City-Market

Siellä niitä halpoja kortteja on !
Löytääkö joku halvemmalla Micro-SD -kortteja kuin Verkkokauppa.comista:

Kingston 2GB
7,90€

Kingston 4GB
10,90€

Kingston 8GB
20,90€

Kingston 16GB
38,90€

Hinnat ovat ilman adaptereita, eli pelkkiä muistikortteja, useimmissa nopeusluokkana 4. Isompi lista Kingstonin Micro-SD -muistikorteista löytyy, kun laittaa sivustolla hakusanaksi microsd ja tuotemerkiksi Kingstonin, koska siltä löytyy löytääkseni halvimmat muistikorttien hinnat. Tosiaan ketjun aloittajan 3110 classiciin sopii maksimissaan 2 gigatavun kortti. Verkkokauppa.comin myymälät löytyvät Helsingin Ruoholahdesta, Tampereen Pirkkalasta ja Oulun Kaakkurinkulmasta.
kertokaa mistä saa tosi halvalla nokia 5230 laan muistareita
www.ebay.com

Ostin itse 16 GB micro SDHC:n £11.19:lla eli vähän yli 13 eurolla postimaksuineen. Nopeusluokka on 4.

Pienemmät muistit ovat suhteessa yleensä halvempia.
 /   /  /  /  /  / MISTÄ MUISTIKORTTI PUHELIMEEN

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta