Autokorjaamo kuopiossa

siikke

Kysyin Ryynäsen autokorjaamolta että onnistuuko crui-viiksen saennus ja ohjelmointi vm 02 audiin. Ryynänen vastasi että onnistuu heittämällä. Mutta eipä onnistunutkaan Ryynänen ei viitsinyt ensin testata 'laitteillaan' että onko ko. homma mahdollista. Auto oli toistavuorokautta korjaamolla ja lasku sen mukainen. Laskua tyhjästä 300e. Asia menee kuluttaja-asiamiehelle. Älkää hyvät ihmiset menkö kuopiossa autokorjaamo Ryynäselle. Siellä huijataan minkä keretään. nimim. erittäin pettynt palveluun.

45

17267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä...

      Ryynänen ei suostu antamaan minkäänlaista hinta-arviota hommistaan.. Käytettiin kerran kuitenkin auto siellä huollossa, kun ei ollut aiempaa kokemusta... Lasku oli 300€ ja myöhemmin kysyttiin yhdestä toisesta korjaamosta: 100€:lla olisi selvitty. Pihkainmäessä on muuten hyvä ja edullinen korjaamo:D

      • Volkkarimies

        Onko se se Ryynänen jolla on joku korjaamoketjun kyltti seinässä? Siellä pitäisi olla koulutettu henkilökunta.
        En ole käyttänyt autoa siellä, olen juttuja kuullut.
        Missä ne autot sitten kannattaa korjauttaa. Ei kai merkkikorjaamolla?
        Mulla olis käyntivikaa autossa.


      • volkkar
        Volkkarimies kirjoitti:

        Onko se se Ryynänen jolla on joku korjaamoketjun kyltti seinässä? Siellä pitäisi olla koulutettu henkilökunta.
        En ole käyttänyt autoa siellä, olen juttuja kuullut.
        Missä ne autot sitten kannattaa korjauttaa. Ei kai merkkikorjaamolla?
        Mulla olis käyntivikaa autossa.

        autokorjaamo räisänen neulamäessa osaa kuulemma korjata volkkareita, työkaveri huoltaa siellä golfinsa


      • laakkoselta

        kannatta pyytää tarjous merkkikorjaamolta (laakkoselta) ja kysyä mikä on mahdollien vika


      • korja...
        Volkkarimies kirjoitti:

        Onko se se Ryynänen jolla on joku korjaamoketjun kyltti seinässä? Siellä pitäisi olla koulutettu henkilökunta.
        En ole käyttänyt autoa siellä, olen juttuja kuullut.
        Missä ne autot sitten kannattaa korjauttaa. Ei kai merkkikorjaamolla?
        Mulla olis käyntivikaa autossa.

        se on autokorjaamo ryynänen


      • pösö 407
        Volkkarimies kirjoitti:

        Onko se se Ryynänen jolla on joku korjaamoketjun kyltti seinässä? Siellä pitäisi olla koulutettu henkilökunta.
        En ole käyttänyt autoa siellä, olen juttuja kuullut.
        Missä ne autot sitten kannattaa korjauttaa. Ei kai merkkikorjaamolla?
        Mulla olis käyntivikaa autossa.

        minä sain merkkikorjaamolla alapallonivelen vaihdon puolta halvemmalla kun ryynäsellä. ikinä en edes kuse ryynäsen korjaamoon päin. ihan täys huijari koko jätkä.


      • 18RG
        volkkar kirjoitti:

        autokorjaamo räisänen neulamäessa osaa kuulemma korjata volkkareita, työkaveri huoltaa siellä golfinsa

        Räisänen laskuttaa kanta-asiakkaitakin kohtuuttomasti. Kerronko esimerkin?


      • VolkkariVolvisti
        18RG kirjoitti:

        Räisänen laskuttaa kanta-asiakkaitakin kohtuuttomasti. Kerronko esimerkin?

        Tehtiin autooni jakopää remppa. Maksoi 440€ tai 450€. Kaverini käytti autoaan viime viikolla Lahdessa. Varikko niminen korjaamo, 295€. Eli, ei enää Räisästä. Jollakinhan se Bemari harrastus on pitänyt maksaa...


      • Anonyymi

        Onkohan Tmx-autohuolto luotettava?onko kokemuksia?


    • kalliskin

      samat tuntemukset. Tuntihintakin on nostettu 54 egeen joten ei tule olemaan ikinä niin kova tarvista että vien auton sinne. Kiertäkää kaukaa.

      • ile

        vein volvo v70 01vm,ryynäselle tulipahan pettymys,kaksi päivää tutki vikaa,(elektroninen kaasuläppä,kuulemma ko.merkin tyyppi vika),ryynänen pesi moottori ja polttoaine systeemit,soitti tule hakemaan auto,että auto on kunnossa no hain auton maksoin 498e,ja epäili sitten että kaasuläppä on vialla,ei tullut kuntoon ja nyt on vietävä avainvaunuun merkkiliikkeseen että saa auton kuntoon,joten tulipan sika kallista kaasuläpästä(600e,läppä) ja työt!


      • sartza.
        ile kirjoitti:

        vein volvo v70 01vm,ryynäselle tulipahan pettymys,kaksi päivää tutki vikaa,(elektroninen kaasuläppä,kuulemma ko.merkin tyyppi vika),ryynänen pesi moottori ja polttoaine systeemit,soitti tule hakemaan auto,että auto on kunnossa no hain auton maksoin 498e,ja epäili sitten että kaasuläppä on vialla,ei tullut kuntoon ja nyt on vietävä avainvaunuun merkkiliikkeseen että saa auton kuntoon,joten tulipan sika kallista kaasuläpästä(600e,läppä) ja työt!

        Vein volvoni TK-autohuoltoon Kuopiossa ja hyvä tuli edullisesti ja nopeasti.


      • Silti Onnellinen
        sartza. kirjoitti:

        Vein volvoni TK-autohuoltoon Kuopiossa ja hyvä tuli edullisesti ja nopeasti.

        Suositelkaa autokorjaamoita Kuopiossa? Vanhempaa kakkosautoa ei merkkihuoltoon kannattane kiikuttaa... TK autohuollossa käytin joskus, muuttokiireitä oli kun viimeksi soittelin...


      • minä vaan
        Silti Onnellinen kirjoitti:

        Suositelkaa autokorjaamoita Kuopiossa? Vanhempaa kakkosautoa ei merkkihuoltoon kannattane kiikuttaa... TK autohuollossa käytin joskus, muuttokiireitä oli kun viimeksi soittelin...

        Eli firma on Timantti Team (Saarijärvi, keloniemi akseli) ja numero:044-5373086.
        Minä (ja monet tuttavani) olen käyttänyt autoni siellä, enkä ole katunut!


      • sama sartza
        Silti Onnellinen kirjoitti:

        Suositelkaa autokorjaamoita Kuopiossa? Vanhempaa kakkosautoa ei merkkihuoltoon kannattane kiikuttaa... TK autohuollossa käytin joskus, muuttokiireitä oli kun viimeksi soittelin...

        uusi osoite kaivotie 38.kuopio.


      • pru

        Varokaa ihmiset Ryynäsen autokorjaamota. Minulla oli varattuna aika ja otin vapaapäivän töistä sen takia. Aika ei pitänyt sinne päinkään, olisi pitänyt odottaa tunteja pidempään jo pelkän työn aloitusta.
        Ei minkäänlaista ennakkovaroitusta ettei sovittu aika pidä.

        Kierrän kyseisen paikan kaukaa, samoin suosittelen muillekin.


    • olmi66

      Joo, eipä ole yllätys. Aikoinaan käytin autoa tuolla ohjauskulmien säädössä. No, 1. kerralla eivät vaivautuneet tarkistamaan pallonivelien välyksiä, tekivät säädöt vaikka nivelet oli pskana (tämä selvisi pari päivää säädön jälkeen katsastuksessa). Korjasivat tämän mokansa ilmatteeksi, eli säätivät kulmat uudelleen. Pajalta lähtiessä huomasin että ratti on vasemmalle vinossa. Noooh, takas ja uutta säätöä, heppu sanoi että "takuu lopuu nyt". Totesin että selvä, ratti on nyt oikealle vinossa, ja tuon pajan suuntaan en enää edes kuse.

      • minä itse

        siis käytit?


      • olmi66
        minä itse kirjoitti:

        siis käytit?

        Käytin Ryynäsellä, kerrotaan tuossa ketjun aloittavassa viestissä, siihen jatkoksi tuon omani naputtelin.


      • lihuri

      • Laatua!
        lihuri kirjoitti:

        Täältä löytyy arvostelu Puijon autohuollosta ja palvelu oli hyvää, edullista ja nopeaa
        http://www.automerkit.fi/clubi/keskustelut/thread/3-auton-ja-palveluiden-ostaminen/autoilijan-palvelut/auton-huollosta.html

        Miksi maksatte tuolle Ryynäselle noita turhia hommia? Ja toisaalta heidän tulee aina korjata tekemänsä virheet. Siinä ei ole mitään takuun rajaa, vaan homma on pakko tulla kuntoon. Riitauttamista helpottaa tietysti kirjallisesti tehty hinta-arvio kirjallisesti selostetuista töistä. Hinta saa muuttua 20% hinta-arviosta ilman uudelleen sopimista. Sana kiertämään tällaisista huru-ukkopajoista, ni saadaan parempia näiden tilalle!


      • volvo S60
        Laatua! kirjoitti:

        Miksi maksatte tuolle Ryynäselle noita turhia hommia? Ja toisaalta heidän tulee aina korjata tekemänsä virheet. Siinä ei ole mitään takuun rajaa, vaan homma on pakko tulla kuntoon. Riitauttamista helpottaa tietysti kirjallisesti tehty hinta-arvio kirjallisesti selostetuista töistä. Hinta saa muuttua 20% hinta-arviosta ilman uudelleen sopimista. Sana kiertämään tällaisista huru-ukkopajoista, ni saadaan parempia näiden tilalle!

        tuli aikoinaan vaihettua autoo ja siinä ei ollu lohkolämmitintä ja päätin sitte kysyä ryynäseltä paljonko eeber ja asennus maksaisi. sain hinnan ihan saman puhelun aikana ja viikonpäästä vein auton sinne. auto oli seuraavana päivänä "valmis" niinkuin sovittiin. ryynänen lähtiessäni sanoin ettei ollut kerenny ohjelmoimaan kaukosäädin ja olisi kuulemma helppo homma että osaisin sen itsekkin tehdä. no kotona sitte hokasin ettei asennus ohjeet ole mukana, no nettiin ohjeita ehtimään. päivän taistelun jälkeen sain kuin sainkin eeberin jo tulille. eka oikee lämmityls aamuks ja ylläri... moottori on kyllä lämmin mutta toimistossa oli pakkasta saman verran kuin pihalla... kävin "asentajan" luona joka selitti ettei ollut laittanut sisätilan puhallinta kuin aivan pienelle, ettei vaan akku loppuisi. jostain kumman syystä en pullikoinut vastaan vaan totesin tilanteen ja kestin yhden talven. tässä pari viikkoa sitte rupesin selvittelemään miksi puhallin ei pyörinyt. no vähän aikaa tutkiskelin ja vein sen ryynäselle että viitsitkö kattoa. sovittiin aika ja hän lupasi korjata sen takuuseen. oli muka jonkun muun saman merkkisen auton kanssa ollut sama "kytkentä virhe". haen auton puolen päivän remontissa olon jälkeen ja iltasella testasin eeberin... EI ! ei pyöri vieläkään... pari tuntia mittailin kytkentää ja hokasin ns. ICPU releestä lähtevien johtojen olevan ristissä. no nyt toimii puhallin mutta että 2,5 päivää yhteensä auto korjaamolla eikä vieläkään valmis... harmitti (lue vitutti) vaan kun molempien haku kertojen jälkeen sanoi testanneensa asennuksen... toiminnasta ei kyllä ollut mitään puhetta. tiedänpähän nyt ainakin yhen paikan minne en ees kato saatikka vie autoo huoltoon.... kele kuitenki sen verran monta sataa jäi asennukselle että olin toivonut valmista kerralla.


      • kanta-asiakas
        volvo S60 kirjoitti:

        tuli aikoinaan vaihettua autoo ja siinä ei ollu lohkolämmitintä ja päätin sitte kysyä ryynäseltä paljonko eeber ja asennus maksaisi. sain hinnan ihan saman puhelun aikana ja viikonpäästä vein auton sinne. auto oli seuraavana päivänä "valmis" niinkuin sovittiin. ryynänen lähtiessäni sanoin ettei ollut kerenny ohjelmoimaan kaukosäädin ja olisi kuulemma helppo homma että osaisin sen itsekkin tehdä. no kotona sitte hokasin ettei asennus ohjeet ole mukana, no nettiin ohjeita ehtimään. päivän taistelun jälkeen sain kuin sainkin eeberin jo tulille. eka oikee lämmityls aamuks ja ylläri... moottori on kyllä lämmin mutta toimistossa oli pakkasta saman verran kuin pihalla... kävin "asentajan" luona joka selitti ettei ollut laittanut sisätilan puhallinta kuin aivan pienelle, ettei vaan akku loppuisi. jostain kumman syystä en pullikoinut vastaan vaan totesin tilanteen ja kestin yhden talven. tässä pari viikkoa sitte rupesin selvittelemään miksi puhallin ei pyörinyt. no vähän aikaa tutkiskelin ja vein sen ryynäselle että viitsitkö kattoa. sovittiin aika ja hän lupasi korjata sen takuuseen. oli muka jonkun muun saman merkkisen auton kanssa ollut sama "kytkentä virhe". haen auton puolen päivän remontissa olon jälkeen ja iltasella testasin eeberin... EI ! ei pyöri vieläkään... pari tuntia mittailin kytkentää ja hokasin ns. ICPU releestä lähtevien johtojen olevan ristissä. no nyt toimii puhallin mutta että 2,5 päivää yhteensä auto korjaamolla eikä vieläkään valmis... harmitti (lue vitutti) vaan kun molempien haku kertojen jälkeen sanoi testanneensa asennuksen... toiminnasta ei kyllä ollut mitään puhetta. tiedänpähän nyt ainakin yhen paikan minne en ees kato saatikka vie autoo huoltoon.... kele kuitenki sen verran monta sataa jäi asennukselle että olin toivonut valmista kerralla.

        Olen jo useita vuosia huollattanut kaikkia kolmea autoani ja vaimon auton (Volvon maasturi, Audi, Mondeo ja Lada - kummallinen yhdistelmä kieltämättä) Ryynäsellä ja hommat ovat hoituneet hyvin. Merkkiliikkeissä takuuaikoina tehdyt huollot ovat olleet paljon hankalampia. Etenkin Volvon merkkiliike on kohdallani ollut epämiellyttävä kokemus. Asun kahdessa kaupungissa ja niistä toisessa eli Vaasassa on välillä siinä ja siinä, että saan edes palvelua suomen kielellä.


    • Toinen pettynyt

      Yhden tuttavan autoon Ryynänen korjasi ilmastoinnin pari vuotta sitten. Minä sen korjauksen Ryynäsellä teetin. Toimihan se kyllä korjauksen jälkeen, muttei enää seuraavana kevääänä. Auto oli tosin tässä välissä vaihtanut omistajaa. Vikana oli sama Ryynäsen vaihtama kylmäputki - oli yhden talven aikana päästänyt kylmäaineet pihalle. Ryynänen kieltäytyi vastuusta: työni takuu on puoli vuotta - ilmastoinnin toiminta olisi siis pitänyt testata keskellä talvea! Lisää seliltyksiä tuli, ettei hänellä ole mitään vastuuta enää korjauksesta, auto kun on vaihtanut omistajaa. Sen verran minäkin tiedän kuluttajasuojalaista, että vastuu kohdistuu korjaukseen eikä omistussuhteella ole mitään merkitystä. Hänen käsityksensä "vastaantulosta" oli kylmäaineiden sisäänlaitto. Useamman tappelun jälkeen antoi lisäksi uuden kuivaimen (ei asennusta). Yritti vielä uusista kylmäputkista veloittaa kovaa hintaa, se onnistuttiin onneksi tinkimään kohtuullisemmaksi. Kaikesta piti vääntää ja venkoilla. Ikinä en enää vie autoa siihen puljuun. Omakin on käynyt muutaman kerran siellä, mutta ei käy enää. Kyllä asioista vastuu pitäisi kantaa.

    • QWERTY 66

      Hyviä on omat kokemukset Ryynäseltä. Hinta on ollut kohdallan ja palvelu ihan ok. esim. määraikaishuolto puolta halvempi kuin merkkiliikeessä. Kaikki työt tehty hyvin ja tulevista lisätöistä ilmoitettu hinta-arvion kanssa. Aikataulukin on pitänyt.
      Valitettavasti kaikilla muilla ei ole yhtä hyviä kokemuksia. Vanhojen autojen kanssa kun ei ole aina helppoa kenelläkään.

    • hhhhh0909

      luostarisen pajalta on hyviä kokemuksia, leväsen shellin läheisyydessä..

      • ymmärtämätön

        On se hyvä että jollakin on hyvää sanottavaa Luostarisen "pajasta. 70e/h?


      • BM 220
        ymmärtämätön kirjoitti:

        On se hyvä että jollakin on hyvää sanottavaa Luostarisen "pajasta. 70e/h?

        joo sika hinnat, merkkikorjaamolla sama homma halvemmalla kun katsoo laskun loppusummaa. Luostarinen nyhtää kunnolla.


    • Epäluuloinen

      Vein parisen vuotta sitten auton perushuoltoon Ryynäselle. Autoon piti vaihtaa jarrupalat - ja ylläri ylläri - pian soikin puhelin ja sieltä ilmoitetaan kaikkien jarrulevyjen olevan paskana ja kysytään, saako ne vaihtaa. Ei kai siinä paljon muita vaihtoehtoja naisihmisellä ollut kuin uskoa ja suostua vaihtoon. Aika ei kuitenkaan - onneksi - riittänyt kuin vaihtaa osat eteen. Poistuin pajalta, missä oli myös ilmoitettu että jarrulevyjen vaihdolla taakse on kiire, sillä ne ovat vielä huonommassa kunnossa kuin jo vaihdetut jarrulevyt. Laskua tuli reippaasti päälle 400€.

      Sen jälkeen vaihtamatta jääneitä jarrulevyjä vilkaisi tuttavani, joka jotain autoista ymmärtääkin. Hän ilmoitti, ettei osia tarvitse vaihtaa vielä pitkään aikaan. :(

    • c5

      on tuo kisällinkatu nykyään kusetus korjaamojen mekka.käytin autoni perushuollossa tarmon autohuollossa.särki osat lupas ottaa omaan piikkiin.mutta mites kävikään vuoteen sama huolto 80.ä kalliimpi eikä kuittia että ois nähnyt osat.kyllä tästä eteenpäin vain suomalaisten palveluja.ei mitään ryssien kouluttamia ns autonasentajia.

    • Pasi

      Viekää autonne ESAN-PAJALLE ,on ammattilainen,korjasi disel Fokusen syöttöpumpun 50 e Hartikaisella olisi maksanut 2500e on semmonen seppä.

    • runningwild

      Omistan vw touranin josta meni xenonit pimeäksi. Soitin Ryynäsen pajalle ja kysyin onnistuuko vian etsintä (huom. siis pelkkä vian etsintä!)? Painotin oikein asiaa että haluan vain tietää missä vika niin tiedän sitten itse ostaa uudet osat ja asentaa. Ryynänen sanoi että heillä onnistuu koneen kautta katsoa missä vika ja maksaa 15e. Sanoin että olen vaihtanut uudet polttimot, sulakkeet ym. perusjutut on ok. Vein auton sunnuntaina pajan pihaan ja tiputin avaimet postilaatikkoon. Lupasi katsoa autoani heti ma aamusta. Soitti ma iltapäivällä että katsottiin polttimot, sulakkeet ym. perusjutut, että kaikki on ok, täytyy kuulemma ruveta purkamaan seuraavana päivänä umpiot irti. Eli tarkisti aikaisemmin puhelimessa mainitsemani asiat, siis turhia työtunteja!! Tiistaina soitti että valojen ohjainyksiköt on kastuneet ja annoin ne kaverille korjattavaksi, yrittää pelastaa ne, että ei tarvitsisi uusia ostaa. Sanoin että ok ei kai tässä muukaan auta kun auto on jo purettuna. Odotin 2 vrk, mitään ei kuulunut ja torstaina aloin epäillä että mikähän on homman nimi ja onkohan siellä nyt oikeasti nuitten valojen päälle ymmärtävää porukkaa!!? Soitin että mikä se tilanne nyt on. Ryynänen vastasi että ohj.yksiköt edelleen korjattavana kaverilla ja tänään ovat valmiit. Kysyin että paljonkohan on tähän mennessä lasku, kun alunperin oli 15e puhe. Vastasi että tähän mennessä laskua 385e, johon minä että mitä v*ttua, loppusaldo olisi varmaan jotain 500-600e????Siis pelkästä vian etsimisestä, ei korjauksesta ja uusien osien hankkimisesta!!??! Menin perjantaina aamulla pajalle ja sanoin että auto valmiiksi tänään ja heti enkä aio maksaa enää lisätunteja "valohoidosta"! Iltapäivällä soitti että auto on kasassa. Menin hakemaan. Sanoi että valoja ei saatu toimimaan...Sanoin että en ala maksaa 500-600e kun valot ei edes toimi!! Noh, en veloita "kun" tuon 385e totesi Ryynänen. Sanoin että kysyin merkkihuollosta laakkoselta ja sama olisi siellä maksanut korkeintaan 200e. Huudettuani naama punaisena että ei prkl tämä näin mene lupasi ottaa laskusta yhden työtunnin pois eli laskua 320e. Sanoin että tuossa 300e ja ei yhtään enempää ja tämä menee kuluttaja-asiamiehelle! Lopputulos siis että annettiin ymmärtää että osataan korjata xenonvaloja mutta tosiasiassa ei osattu mitään tehdä! Räyhääminen kannatti onneksi sen verran että säästin 200-300e loppusummasta, mutta silti 300e on liikaa siitä että nyt tiedän ainoastaan missä vika on, mutta auto on samassa kunnnossa kuin viedessäni korjaamolle!!! En suosittele kenellekkään kyseistä puljua!!!

      • JTK1

        Peugeot 207:n lämppärin puhallin rupesi pyörimään täydellä teholla viime talvena. Sain selville, että lämmityslaitteen vastus on rikki. Kävin kysymässä Ryynäseltä, mitä moisen korjaus tulisi maksamaan. Kukaan ei tervehdi tai sano päivää, itse piti mennä joltakin kyselemään... sitten kaikki tulee yhtäkkiä ympärille, keskenään väittelevät ja lopuksi joku turjake sanoo: sen vaihtoon menee kymmenen minuuttia, jos oikeen vituttaa.
        Ei tarvinnut muuta, lähdin pois... vaihdoin itse, hyvä tuli.


      • lcllflllfl

        Kiinnitin huomion kohtaan jossa olit jo kertonu mitä oot ite tutkinu ja silti tutkivat ne uudestaa. Niinhän se pitää tehä, valitettavasti. Asentaja ei voi asiakkaan tutkailuihin luottaa kyllä yhtään. En väitä ettetkö sä osais sulakkeita kattoa mut kyllä sellasia turhakkeita suurosa niistä jotka väittää jotain tajuavansa.


      • Anonyymi
        lcllflllfl kirjoitti:

        Kiinnitin huomion kohtaan jossa olit jo kertonu mitä oot ite tutkinu ja silti tutkivat ne uudestaa. Niinhän se pitää tehä, valitettavasti. Asentaja ei voi asiakkaan tutkailuihin luottaa kyllä yhtään. En väitä ettetkö sä osais sulakkeita kattoa mut kyllä sellasia turhakkeita suurosa niistä jotka väittää jotain tajuavansa.

        No ei voi myöskään alkaa käyttämään koko viikkoa tutkimiseen ja laskuttaa asiakasta, jos on puhuttu 15e tsekkauksesta.


    • reima7878

      Hyvä ja halpa korjaamo Mika Jauhiainen taitaa olla autokarhun tiloissa tehdaskadulla
      Nopea palvelu

      • huijattu787

        ei ainakaan minusta ollu halpa...mut jotkut on sellasii, että kun näkee, että nainen käyttää auton korjaamolla, niin voi ottaa ylihintaa..."eihän se kumminkaan tiedä miten vähän tämä oikeasti maksaisi"... :/ En varmasti käytä toiste, kun selvisi mitä ko homma olisi oikeasti maksanut...autojerryn kautta ainakin selvii hinnat varmaksi...ja toivon mukaan paremmat tarjoukset kun jossain epämääräsissä nyrkkipajoissa...


    • jr48

      mäkin käytin muutama vuos takaperin siellä ja väitti että taka jarrut täytyy uusia kokonaan,ja toisessa korjaamossa naurettiin ja sanottiin että pelkät palat tarvitsee vaihtaa,en vie ikinä sinne ja 2päivää antoivat valohoitoa,auto seisoi pihalla kun kävin katsomassa.

      • auto122

        Korjaamo Mika Jauhiainen on vaan renki auto vartiaiselle ky:lle


      • lkjhgfdertyui

        Ei ole renki,oma korjaamo mikalla,kuopion edullisin, jos et tarvitse kuittia.


    • kuopiolainen1

      Ryynäselle soitin pari vuotta sitten ensimmäisen ja viimeisen kerran. Kerroin viasta ja kysyin milloin olisi mahdollista saada aika. Asenteena oli "etkö voisi itse korjata". En kai minä sinne olisi soittanut jos osaisin korjata sen itse?! Enpä vie sinne autoani vaikka olisi ainoa korjaamo Kuopiossa.

      • neukkulatouhua

        jotkut korjaajat suvaitsevat ottaa sisään ilmeisesti vain ehjiä autoja joista "korjailevat" itse valitsemiaan tekovikoja suurin kustannuksin...


    • lksdsdjdlkfjlsk

      Oesit viennä römppäs veikolle aatos, se on jossaen siellä ruikonperällä.

    • liekkötotta

      Kuulin huhun, että Ryynänen olisi kuollut.

    • SiponKorjaus

      Sipon korjaus on hyvä vaihdetin taka akselin haitari viimeksi opel Carinaan Sippo Rankanen töissä hyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe