http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id83272.html
Kysely: Kirkolliskokousedustajat eivät siunaisi homoliittoja
Julkaistu 21.02.2008, klo 12.54
Uusista kirkolliskokousedustajista 61 prosenttia vastustaa toimituskaavan luomista samaa sukupuolta olevien rekisteröidyn parisuhteen siunaamiseksi. Vain yksi viidestä olisi valmis siunaamaan homoliitot, selviää Kotimaa-lehden kyselystä.
Maallikkoedustajat olivat keskimäärin kielteisempiä samansukupuolisten liittojen siunaamista kohtaan kuin pappisedustajat.
Kyselyyn vastasivat kaikki 96 viime viikolla valittua kirkolliskokousedustajaa. Kysely toimitettiin myös hiippakuntien piispoille, mutta heistä yksikään ei ottanut kantaa asiaan.
http://www.eroakirkosta.fi/
Vain yksi viidestä olisi valmis siunaamaan homoliitot
8
976
Vastaukset
- Peppitossu
papit pärjää keskenäänkään..miehet vs naiset..saatika että friikkejä naimisiin jumalan edessä.
Itse ovat niin saa...n synnittömiä ja syrjivät naisia!- sanottiin,
että papit oli myötämielisempiä, kuin maallikkoedustajat. Mutta paljon kirkon sisällä kyllä riidellään, kiusataan, ja syrjitäänkin.
- Böggi
Luuletko sinä, että parisuhde tai seksielämä on meille Jeesusta tärkeämpi asia? Erehdyt kuule pahasti.
- vain itse.
21 Jeesus katsahti häneen, rakasti häntä ja sanoi: "Yksi sinulta puuttuu. Yritä päästä jumalattomasta himostasi, niin sinulla on aarre taivaassa. Tule sitten ja seuraa minua."
22 Mies synkistyi näistä sanoista. Hän lähti surullisena pois, sillä hän tunsi ettei elämä olisi elämää ilman maailmallista lusthia. - Böggi
vain itse. kirjoitti:
21 Jeesus katsahti häneen, rakasti häntä ja sanoi: "Yksi sinulta puuttuu. Yritä päästä jumalattomasta himostasi, niin sinulla on aarre taivaassa. Tule sitten ja seuraa minua."
22 Mies synkistyi näistä sanoista. Hän lähti surullisena pois, sillä hän tunsi ettei elämä olisi elämää ilman maailmallista lusthia.Minkäs painoarvon sinä arvelet minun panevan väärennetylle ja väännellylle Raamatun sanalle, joka on vieläpä revitty mielivaltaisesti asiayhteydestään?
- maailmaton homolusti
vain itse. kirjoitti:
22 Mies synkistyi näistä sanoista. Hän lähti surullisena pois, sillä hän tunsi ettei elämä olisi elämää ilman maailmallista lusthia.hei sinä joka kirjoitit..
miksä et miettiny että se he....liitto voi
juurikin olla sitä maailmallista lusthia
kauheimmillaaa. eiksnii???
ei homoudessa ole helvetti mitään lustia
eikä mitään se suurempaa myyttimaailmaa
ku mitä näissä kirkonkirjojen maailmoissa..
hei haloo ???!!!
missä älysi? - varajeesus
vain itse. kirjoitti:
22 Mies synkistyi näistä sanoista. Hän lähti surullisena pois, sillä hän tunsi ettei elämä olisi elämää ilman maailmallista lusthia.Se mies oli kyllä kiinni maallisessa mammonassa eli rahoissaan. Jeesus kehotti antamaan rahat köyhille. Vähän kyseenalaista yhdistää se asia tähän asiayhteyteen.
- varatsiisus
vain itse. kirjoitti:
22 Mies synkistyi näistä sanoista. Hän lähti surullisena pois, sillä hän tunsi ettei elämä olisi elämää ilman maailmallista lusthia.Kyse oli kyllä maallisesta mammonasta eli rahasta. Jeesus kehotti häntä antamaan rahansa köyhille.
Vähän kyseenalaista yhdistää se tähän asiayhteyteen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama987791Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1366513Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1794645Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2403182Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta962703Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh622124- 1471808
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari31737Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa201651Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971594