ajattelin auttaa niitä uusia harrastajia (kokeneitakin!), jotka harkitsevat uutta asetta pistämällä pystyyn tällaisen.. kirjoita siis otsikkoon aseesi nimi ja ala ladella omaa arvosteluasi kyseisestä. pistä myös tärkeimmät tiedot näkyviin ja omia kokemuksiasi aseesta käytännössä!
Ase arvosteluja asetta hankitseville
27
3177
Vastaukset
- naaa
.45 Heckler & Kochmarui marks 23 SOCOM. (Huom vemppu)
- VankkaAnkka
itselläni maruin g3 SAS:sta pelkkiä hyviä kokemuksia.. noh tietty niin lyhyellä piipulla kuin 20 cm ei kauas söhitä, mutta kokoisekseen tarkka ase. hyviä puolia lyhyestä piipusta on näpppäryydessä, sillä ase on vain 48 cm pitkä. lähtönopeus on 0.2g kuulilla 85m/s. olen kuullut puhuttavan lippaan rajusta heilumisesta, mutta itselläni ei tällaista kokemusta ole. kaikin puolin suositeltava ase. vankkaa ja varmaa Maruita.
- B4uer
-lähtonopeus virittämättömänä: ~90m/s
-moottori: EG700
-Gear box: Vers.3
-Akkukoko: Large (8.4v)
-Ampuminen: Semi& Fulla auto
Plussat:
Jämäkäntuntuinen ase jopa ilman metallirunkoa. Suht aidosti tehdyt puuosat. Melko tarkka ase sekä kantama on kohtalainen. Vers. 3 mecha on luotettava ja varmatoiminen. Tähtäimet ovat selvät ja helpot tähdätä. Tulenvalitsin sopivassa paikassa ja helppo ja nopea vaihtaa semiltä autolle. Banaanilippaat on nopea laittaa aseeseen tiukassakin paikassa. Omien kokemuksieni mukaan yksi parhaista maruin aseista.
Miinukset:
Large- akkua käytettäessä perälevy pysyy huonosti paikallaan sekä takatukki (muovinen) halkeaa melko helposti. etutähtäin rupeaa heilumaan helposti kun asetta on käytetty jo hieman enemmän.(korjaantuu tipalla ruuvilukitetta) - kinusoft
B4uer kirjoitti:
-lähtonopeus virittämättömänä: ~90m/s
-moottori: EG700
-Gear box: Vers.3
-Akkukoko: Large (8.4v)
-Ampuminen: Semi& Fulla auto
Plussat:
Jämäkäntuntuinen ase jopa ilman metallirunkoa. Suht aidosti tehdyt puuosat. Melko tarkka ase sekä kantama on kohtalainen. Vers. 3 mecha on luotettava ja varmatoiminen. Tähtäimet ovat selvät ja helpot tähdätä. Tulenvalitsin sopivassa paikassa ja helppo ja nopea vaihtaa semiltä autolle. Banaanilippaat on nopea laittaa aseeseen tiukassakin paikassa. Omien kokemuksieni mukaan yksi parhaista maruin aseista.
Miinukset:
Large- akkua käytettäessä perälevy pysyy huonosti paikallaan sekä takatukki (muovinen) halkeaa melko helposti. etutähtäin rupeaa heilumaan helposti kun asetta on käytetty jo hieman enemmän.(korjaantuu tipalla ruuvilukitetta)Joo, eli minullakin on tuo kyseinen ase eli siitä saa esittää kysymyksiä minullekkin.
- killer
Hyi häpeä.
Jos joku kaipaa arvosteluja seuraavista aseista niin kysykää kun en jaksa kaikista kirjoittamaan.
Maruin Mp5 sarja (ei mp5J)
Maruin/HFC vsr-10 sarja
Maruin Coltit
G&P:een Coltit
tm ak-47
TM Hi-capat
TM Clock 3.generation
Tm sig p226
tm m14
uhc superx9
tm p90 tr/normi p90
... ja vielä löytyy
Minulla ei ole ollut kaikkianoita, mutta olen vähintään purkanut, tai ollut mukana purkamisessa jokaisen aseen kohdalla. Ja lopuksi ne on sitten kronotettu.- jepulis11
yber_softaaja kirjoitti:
Jos joku kaipaa arvosteluja seuraavista aseista niin kysykää kun en jaksa kaikista kirjoittamaan.
Maruin/HFC vsr-10 sarja
Maruin Coltit
tm ak-47
TM Hi-capat
TM Clock 3.generation
Tm sig p226
tm m14
uhc superx9
tm p90 tr/normi p90
... ja vielä löytyy
Minulla ei ole ollut kaikkianoita, mutta olen vähintään purkanut, tai ollut mukana purkamisessa jokaisen aseen kohdalla. Ja lopuksi ne on sitten kronotettu.ekaksi huono varaisille maruin scorpion on hyvä ase kun siihen hankkii vaan toisen lippaan suht tarkka ja nopea
mp5 maruin mp5 on ehkä paras vemppu rynkyistä tarkka ja nopea huono puoli ei löydy helposti vara lipasta
fa-mas on ihan lelu pelkkää muovia
walthern ihan ok
uzi olen kuullu juttuu että se meni rikkie helposti mutta ei varmaa tietoo
osta aina mieluummin maruin aseita kuin minkään kiinan aseisiin (cyma) - tohon
Ei oo tietoja tohon fincoinsin aseeseen mutta oon nähny kaupassa ja oli tosi muovisen oloven ihan liika pitkä (vaikee liikkua metsässä varmasti)
Joo itellä on SRC AK-47 Beta Spesnaz ja on se kyllä huipusti pelittänyt. on ollu jotai puol vuotta ja tuntuu hyvältä ei esiinny mitään heilumista paitsi alussa kun tukki ei ollu kunnolla kiinni mutta asia korjaantu helposti kun kiristi vähän ruuveja tukissa nyt ei enää heilu. hyvä sarja ihan sopivan tarkka ja sopivan kokoinen. Voi olla sitä alkuhuumaa mutta ku sitte pääsee joskus ampuu jollai 400-500 euron aseella ni toi ak tuntuu ihan leluta mutta kaikin puolin hyvä ase. SUOSITTELEN! - korjaan
jepulis11 kirjoitti:
ekaksi huono varaisille maruin scorpion on hyvä ase kun siihen hankkii vaan toisen lippaan suht tarkka ja nopea
mp5 maruin mp5 on ehkä paras vemppu rynkyistä tarkka ja nopea huono puoli ei löydy helposti vara lipasta
fa-mas on ihan lelu pelkkää muovia
walthern ihan ok
uzi olen kuullu juttuu että se meni rikkie helposti mutta ei varmaa tietoo
osta aina mieluummin maruin aseita kuin minkään kiinan aseisiin (cyma)Tiedoksesi että mp5 on konepistooli eikä rynnäkkökivääri
- Jaa'a
yber_softaaja kirjoitti:
Maruin/HFC vsr-10 sarja
Maruin Coltit
tm ak-47
TM Hi-capat
TM Clock 3.generation
Tm sig p226
tm m14
uhc superx9
tm p90 tr/normi p90
... ja vielä löytyy
Minulla ei ole ollut kaikkianoita, mutta olen vähintään purkanut, tai ollut mukana purkamisessa jokaisen aseen kohdalla. Ja lopuksi ne on sitten kronotettu.G&P:n Colteista reviewtä, kiitos.
- naaaah
MP5 A3 (marui vemppu konepistooli)
Melko muovinen kokonaisuus omasta mielestäni (tosin ei väliä koska metalliset on liian painavia). Kantohihnoille on kiinnikkeet, mikä tahansa lippaanlataaja käy, ketterä ja kompakti.
Hyvät tähtäimet
Kevyt
Tarkkuus ja kantomatka (itse käytän 0.20g kuulia)
lipas on helppo ladata ja mahtuu helposti aseeseen
perätukki, se auttaa tähtäämään ja lataamaan
kädensija tuntuu hyvältä kädessä
tähtäin on säädettävä
-hop-up on liian tehoton 0.25g kuulille
-suurimmaksi osaksi muovia,mikä melko epärealistista
-pieni lipas
korjatkaa joku jos olen väärässähyvät sisäosat (verraten esim. UHC:n)
Pienillä muokkauksilla hoppi ongelma on poissa ja kantamaa on huimasti enemmän.
suuri lipas (TODELLAKIN!!kyllä saat aika paljon tuhlata jos sanot lipasta pieneksi)- naaa
softaaja_pike kirjoitti:
hyvät sisäosat (verraten esim. UHC:n)
Pienillä muokkauksilla hoppi ongelma on poissa ja kantamaa on huimasti enemmän.
suuri lipas (TODELLAKIN!!kyllä saat aika paljon tuhlata jos sanot lipasta pieneksi)Miten sitä hoppia säädettiinkään siinä mp femmassa?
- naaa
naaa kirjoitti:
Miten sitä hoppia säädettiinkään siinä mp femmassa?
ja hups tuli virhe tossa että sanoin pieni lipas muistin että siinä olis mahtuu jotai 20. l0l
naaa kirjoitti:
Miten sitä hoppia säädettiinkään siinä mp femmassa?
Öööö..Sis jos vemppua tarkotat niin ei mitenkään muuten kun omalla systeemillä.
- naaaa
softaaja_pike kirjoitti:
Öööö..Sis jos vemppua tarkotat niin ei mitenkään muuten kun omalla systeemillä.
Arvostele vsr-10 harkitsen ostaa sen
naaaa kirjoitti:
Arvostele vsr-10 harkitsen ostaa sen
Vsr-10 ei tarvitse arvostella, koska sen arvosteluja ovat foorumit täynnä.
- ak:n omistaja
tässä olis kuvia tästä ak 47. meinaan myyn tän ak 47 halvalla!!! toimii..
lippaita: 3
lähtö: 112
2 akkuu ja laturi
toimii hyvin
huollettu: 5.2.2009
hinnasta sovitaan sähkö postissa
niin kuvia tuolta http://www.viikate.org/blog/uploaded_images/paska-747723.jpg- vihtiläis tavis
onko kellään ollut hoppi ongelmia src akn kanssa?
jos on miten korjasit ongelman?
- airsoftaaja000
Haluaisin tietoja tästä G&G FS51:aseesta?!
Sen kestävyydestä ja käyttökokemuksista.
Kiitos! :DDDDD- J0UMAAAN
Elikkäs mulla on Double Eaglen M47A1 pumppuhaulikko , joka on toiminut todella hyvin.
Hyvät lähöt (95m/s
Voi ampua , vaikka 3 kuulaa kerralaan(kahvaa pitää vain rumpata edestakaisin 3 kertaa =D)
Kestävä
-Kahva heiluu vähän.
Arvosana:8,0
- SoftaajaJ
itellä maruin STEYR AUG pari kertaa ammuskeltu
todella nopea tuli nopeus jotai 95 lähtee
taitettava etukahva
tarkka
-- pieni lipas sähkö aseeksi 80 kuulaa per lipas normi lippaisiin
-- painava noin 3kg mutta ei paljoa haittaa
--ärsyttävä akun kotelon kansi ei irtoa helposti koska on pehmeää muovia
--kallis aloitelevalle 300 e
toimii hyvin ja suosittelen kaikille- Aug
Tiedäkkö mistä saa etukahvan itellä on rikki
- JIHAD!
Aug kirjoitti:
Tiedäkkö mistä saa etukahvan itellä on rikki
Kaupasta.
- SUPERBANAANIPOJU
ONKS TÄÄ ASE HYVÄ?
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_160704_.html- apäelkofve
Määritä hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve482982Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712626Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1072175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1431900Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611852Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?231737