www.joyboots.fi

Nainen---

Onko kukaan tilannu kenkiä www.joyboots.fi :stä.

Kengät pitää maksaa ennenkuin niitä edes lähetetään sinulle.

Onko kengät tullut perille, vai onko vaan kusetusta ?

16

4204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisastenkivi
    • Maria.

Tuotteet EIVÄT tule perille.. minulle ei tullut ainakaan, eikä monelle muullekaan.
      TOdellakin kusetus firma!!!

• Demoniat

Just tänään sain vaihdosta saappaat perille. Aiemmin tilasin liian pienet ja sit vaihoin. Vähän jännitti tilata mut hyvin sujui kaikki kuitenkin. Aion tilata uudestaankin. Eihän se toimitus mikään supernopee kyl ollu mut ei mikää superhidaskaan. heh :) jos nyt tästä joku jotain tajus niin hyvä :)

• levoton^^

Itse olen tilannut jo kaksikin kertaa tässä muutaman kuukauden sisällä, ja uskallan suositella, koska kengät ovat tulleet ajallaan.
      Huomasin myös toisella kerralla tilatessani, että ovat parantaneet palveluaan. Eli lähettävät sähköpostia, kun kengät on laitettu postiin ja kertovat vielä paketin seurantanumeronkin, se on minusta oikein loistavaa. :)

• perille

kesti vaan 2kk ja kengät oli pienemmät kuin yleensä vastaava koko.

• kitityy

En suosittele ottamaan riskiä tilaamalla tästä kaupasta, turhan monella on negatiivisia kokemuksia tästä yrityksestä. Itsellänikin ongelmia jo kolmen kuukauden ajan, milloin en saanut maksamaani liikaa rahaa takas ja seuraavaksi tuli ihan eri kengät mitkä olin tilannut ei vieläkään tilaamania kenkiä ja 3 kk tilauksesta.

• vatukka123

tänään tuli kengät jotka tilasin pari viikkoa ja pari päivää sitten. Yhteydenpito oli todella toimivaa sähköpostin kautta, ja kengät tulivat alle sovitussa ajassa! itsekin pohdin sitten etten varmaan saa kenkiä ikinä kun luin täältä kommentteja, mut tosi hyvät kaupat oli.

• Hulluna piikkareihin!

Olen tilaillut viime syksystä lähtien ilman ongelmia... Kaapista löytyy noita jo 5 paria! ;)

• paketissa

tulevat? Onko kengillä oma "laatikko" vai ihan tavan pahvilaatikossa?

• sam_heels
        paketissa kirjoitti:

tulevat? Onko kengillä oma "laatikko" vai ihan tavan pahvilaatikossa?

Hyvin on toiminut muuten mutta toimitusajat vaan ovat venyneet kauhian pitkiksi, eli kun jaksaa odottaa ja pommitaa välillä sähköpostilla niin saa sitten hyvitystäkin viivästymisestä. Kengät toimittavat kenkien omissa laatikoissaan jotka käärittyinä ruskeaan paperiin.

• jaana lahtinen
        sam_heels kirjoitti:

Hyvin on toiminut muuten mutta toimitusajat vaan ovat venyneet kauhian pitkiksi, eli kun jaksaa odottaa ja pommitaa välillä sähköpostilla niin saa sitten hyvitystäkin viivästymisestä. Kengät toimittavat kenkien omissa laatikoissaan jotka käärittyinä ruskeaan paperiin.

kengät perille, olen tilannut jo kolmasti, toimitusaika on vaihdellut viikosta kahteen... ;)

• heikar

Tilasin kengät joybootsilta reilu kk sitten, kengät tuli ja eivät olleet minulle mieluiset. Lähetin takaisin ja olen odotellut monta viikkoa rahojani takaisin!!! Soiti jopa firmaan vk sitten ja sieltä ystävällinen miesääni vastasi ja lupasi heti laittaa rahan maksuun sanoen, että näkyy huomenna tililläni-eipä ole tänäkään päivänä näkynyt!!! Yritin taas tavoitella, mutta firmasta ei kukaan vastaa... Eipä uskalla käyttää tämän nettifirman palveluja, en suosittele!

• ...

Minä en kenkiä koskaan nähnyt, rahat sain tänään takaisin, sekin kuluttajaneuvojan ansiota, kiitos hänelle! Sanoi muuten, että hyvä kun foorumeilla kirjoitellaan tämmöisistä yrityksistä.

Tilasin kauan kuolaamani saappaat ilman pienintäkään epäilystä, kun firma ollu niin kauan pystyssäkin jne. En älynny googlettaa kokemuksia etukäteen... Ihmettelin ku paketti ei liikkunut Turusta minnekään, seurantakoodin siis mailasivat n. 14pvän jälkeen tilauksesta -ihan niinkuin pitikin. Kyselin viikon päästä, että miksei kengät liiku, aikoivat tiedustella postilta.

Noh, enääpä ei sähköposteihin vastattu, joissa pyytelin joko kenkiä tai rahoja takaisin, joten soitin itse postiin ja sanoivat seurantakoodin tuloksen tarkoittavan, että posti on saanut ilmoituksen saapuvasta paketista, mutta koskaan sitä ei ole sinne viety. Otin välittömästi kuluttajaneuvojan yhteyttä, eli tän viikon maanantaina, jolloin seurantakoodin saamisesta oli reilu kuukausi.

Tänään tuli sähköpostia Joybootsilta ja rahat olivat saapuneet tililleni

• -n- 26

Jep, suosittelen lämpimästi brandos.fi -sivustoa. Ite tilasin sieltä tosi söpöt Lola Ramona -korkkarit ja ajallaan tulivat. :)

• |Mainadi_

Tilasin 14.09 kengät, vieläkään näkynyt ja ei oo tullut ees maksunsuoritus viestiä saatika postiseuranta numerosarjaa.. Alan pikkuhiljaa pelkään rahojen puolesta..

• tilannut/tilaan yhä

Menkääpä Raisioon ihan siihen Joyboots liikkeeseen jos tilaus kestää...
      Tuskin on kusetusfirma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      130
      8093
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      158
      7294
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      185
      4955
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      250
      3337
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      104
      2832
    6. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      6
      2606
    7. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      137
      2436
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      165
      2138
    9. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1945
    10. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      1929
    Aihe