YREG käräjille, kuka lähtee mukaan?

Motherashir

hei!

Luin äsken keskustelun yregistä ja huomasin, että kaltaisiani on muitakin. Meinaan vetää sen yrityksen käräjille ja toivoisin, että kaikki te huijatut ottaisitte minuun yhteyttä sähköpostilla. Olen teihin henk, koht, yhteydessä ja viedään asia eteenpäin yhdessä! Kirjoitan jo tänään lakitoimistoon tästä viestin.

[email protected]

21

2416

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä..

valaise vähän, mitä olet lukennut ja mistä? Mikä on YREG?

• motherashir

No täältä suomi24:lta luin keskustelun jossa puhuttiin tästä y-registä. itse olen tähän saakka vain häveten nuollut haavojani mutta kun huomasin, että on muitakin niin ehkäpä meissä kaikissa olisi todistusaineistoa kylliksi joukkokanteelle..!

Kenties voisi saada rahoja takaisinkin tai jotain.

kyseessä on yritys joka huijaa kotisivukaupoilla, ei toimita sivuja aikanaan ja irtisanomiset on hulluja!

Keskustelua löytyy täältä suomi24:lta kyllä ja ne jotka ovat olleet mukana tässä jutussa ja tulleet huijatuiksi tunnistavat tämän varmasti!

• yellow register online (OY)
        motherashir kirjoitti:

No täältä suomi24:lta luin keskustelun jossa puhuttiin tästä y-registä. itse olen tähän saakka vain häveten nuollut haavojani mutta kun huomasin, että on muitakin niin ehkäpä meissä kaikissa olisi todistusaineistoa kylliksi joukkokanteelle..!

Kenties voisi saada rahoja takaisinkin tai jotain.

kyseessä on yritys joka huijaa kotisivukaupoilla, ei toimita sivuja aikanaan ja irtisanomiset on hulluja!

Keskustelua löytyy täältä suomi24:lta kyllä ja ne jotka ovat olleet mukana tässä jutussa ja tulleet huijatuiksi tunnistavat tämän varmasti!

sellaistahan se on, paljon yksittäisiä jotka haavoja häpeissään nuolee.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4000000000000030&posting=22000000016783929

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4000000000000031&posting=22000000014369207

http://www.yellowregister.fi/yreg/yreg.html

http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1898594&kielikoodi=1&tarkiste=5FCBB519C8E68AED65704A738A717310C3467B0F&path=1547;1631;1678

http://www.yrittajat.fi/sy/home.nsf/www/yrittajalehti_pdf/$file/yrittajalehti6_2007.pdf
        Yrittäjiä huijataan
        n Ruotsalainen Yellow Register -yritys
        kasvaa hurjaa vauhtia myymällä
        pienyrittäjille kotisivuja. Useat asiakkaat
        tuntevat kuitenkin tulleensa
        huijatuiksi – ja nyt yrityksen myyntimenetelmät
        tutkitaan. Yellow
        Register on tehnyt kotisivuja pienyrityksille.
        Sopimuksen mukaan asiakas
        saa ilmaiset internetsivut, jos
        Yellow Register saa luvan käyttää
        sivuja referenssinä myyntimatkoillaan.
        Totuus on kuitenkin toisenlainen
        ja asiakkaan täytyy maksaa
        kotisivuista kuukaudessa 590 kruunun
        maksu. Todellisuudessa sivujen
        hinnaksi tulee vuodessa 8850 kruunua
        – mikä on myös yrityksen listahinta.

• Huijattu taistelija

Näin on Yreg huijaa todella yrityksiä, kummallista että kaikki suomi24 keskustelut on poistettu??? vain tämä on enää jäljellä.. Maksoin itse noista todella surkeista sivuista yli 1000 euroa ja nyt YREG laskuttaa vielä yli 2000 euroa vedoten siihen etten ole tehnyt kirjallista peruutusta 3 kk ennen sopimuksen päättymistä, EN joka tapauksessa maksa enää centtiäkään tälle yritykselle ja olen heille ilmoittanut että käräjille mennään jos tarvis vaatii... nyt ei ole pariin viikkoon kuulunut sieltä mitään.

• Hah

Jos sopimuksessasi lukee näin, et kai silloin ole tullut huijatuksi, kun et itse ole niitä noudattanut. Kannattaa lukea huolella sopimus, ennen kuin allekirjoitat sen. Muutoin on turha syyttää yritystä huijaamisesta. Muut viestit on poistettu, koska jotkut väitteet firmasta ovat perusteettomia, osa jopa vääriä. Voit kirjoittaa sopimuksesi sisällön tänne todistaaksesi olevasi oikeassa. Muutoin voin toivottaa vain onnea käräjille.

• jooseph
        Hah kirjoitti:

Jos sopimuksessasi lukee näin, et kai silloin ole tullut huijatuksi, kun et itse ole niitä noudattanut. Kannattaa lukea huolella sopimus, ennen kuin allekirjoitat sen. Muutoin on turha syyttää yritystä huijaamisesta. Muut viestit on poistettu, koska jotkut väitteet firmasta ovat perusteettomia, osa jopa vääriä. Voit kirjoittaa sopimuksesi sisällön tänne todistaaksesi olevasi oikeassa. Muutoin voin toivottaa vain onnea käräjille.

siinäpä oli kannustava viesti! Asut varmaankin pääkaupunkiseudulla, ja sullehan ei voi sattua mitään . . .!

• sisälukutaitoa!
        Hah kirjoitti:

Suomi24.fi pullistelee näitä itsensä huijatuksi tunteneitten viestejä, kun eivät osaa lukea sopimusta. Jos siinä on irtisanomisehto, se on sitten niin.

• Hah

Onko mitään saatu aikaiseksi? Milloinkas käräjöinti alkaa?

• käykääpä kattoon

Hei!
      Käykääpä tutustumassa tämmöseen osoitteeseen, www.huijaa.info

• joosephi

Hei!

Teille kaikille "sinisilmäisille" (itseni) mukaan lukien. Minulle kävi kuten näköjään sadoille muille. MUTTA MINÄ selätin yregin.
      . . . Verenpaine nousi melk. joka ilta syksyllä
      -06. kun yritin keksiä keinoa, ettei tarvitsis maksaa , yli tuhatta euroa, huijatusta , allekirjotuksesta. Yrittäessäni selvitellä, sotkua, mihin olin itseni touhunnu. (vaimon/ yhtiökumppanin joka päivänen vittuilu päälle).

Tottakait peruin heti kirjallisesti koko sopimuksen, kun sain rauhassa lukea sopimuksen. Mutta, voi sitä laskujen tulvaa. (korkoa koron päälle). EN MAKSANU SENTTIÄKÄÄN niistä laskuista.
      Meni noin kuukausi, tuli pikaperinnästä (suomal.) yregin toimeksiantama lasku 1600, ja jotain! . . .Olin jo välillä luovuttaa ,mut sillon aattelin , et enhän tyhjästä maksa 10 000 mummoo! soitin perintätoimistoon ja kerroin koko jutun. HE YMMÄRSI . Faxasin heille paprut. Reilu viikko etiä päin niin jopa yregiltä tuli miinuslasku.

• toinen tonni meinas mennä

täysiä huijarei´ta koko porukka!!!!

• joosephi
        toinen tonni meinas mennä kirjoitti:

täysiä huijarei´ta koko porukka!!!!

Huijareita? Organisoitunu kusetuspuulaaki!
        Millä keinoin ne sen toisen tonnin yritti viedä?

• Rassattu

Energiani on Yregin suhteen loppuun käytetty.
      Parin päivän kuluttua tulee umpeen 3 vuotta huijattuna olemista eivätkä sivut ole valmiit vieläkään. Olen kuitenkin maksanut 3 x 1010 euroa sopimuksen mukaisesti. Tänään alan tehdä selkoa lopusta. Olen käynyt myös Ruotsin ja Norjan internet-sivuilla ja siellä Yregillä on samanlaiset vehtailut kuin Suomessa. Yreg huiputtaa nimenomaan pienyrityksiä, koska ne ovat lankaan meneviä. Oikeusjuttujakin on nostettu, mutta Yreg luistelee niistä kuiville. Kyllä iso firma on taustansa varmistanut! Lähden kuitenkin mukaan kaikkeen huijariyrityksestä varoittaakseni.

• yregistä

olen päässyt irti yregistä!!!
        vaikkakin maksan vielä yhden ainoa maksuerän, ovat he saaneet irtisanomiseni!
        mikäli joku muu haluaa ohjeet miten pääsetä eroon, laittakoon meiliä os: [email protected]

ja minä voin lähteä myös viemään kimppakannetta!

kyllä ilmainen pitäis olla ilmaista eikä maksaa tonneja!

• yregista
        yregistä kirjoitti:

olen päässyt irti yregistä!!!
        vaikkakin maksan vielä yhden ainoa maksuerän, ovat he saaneet irtisanomiseni!
        mikäli joku muu haluaa ohjeet miten pääsetä eroon, laittakoon meiliä os: [email protected]

ja minä voin lähteä myös viemään kimppakannetta!

kyllä ilmainen pitäis olla ilmaista eikä maksaa tonneja!

no, eipä ole ihmiset sitten kuitenkaan niin kusessa tuon firman kanssa sillä olen luvannut auttaa heitä pääsemään irti kyseisestä firmasta, mutta kukaan, ei kukaan ole pyytänyt apua!!!
        itse olen saanut irtisanomiseni läpi ja tuon paskan jauhaminen loppuu kohdaltani tämän vuoden lopussa.
        joten jos ei kiinnosta irti pääseminen niin älkää sitten valittako!

• ajat takaa...?
        yregista kirjoitti:

no, eipä ole ihmiset sitten kuitenkaan niin kusessa tuon firman kanssa sillä olen luvannut auttaa heitä pääsemään irti kyseisestä firmasta, mutta kukaan, ei kukaan ole pyytänyt apua!!!
        itse olen saanut irtisanomiseni läpi ja tuon paskan jauhaminen loppuu kohdaltani tämän vuoden lopussa.
        joten jos ei kiinnosta irti pääseminen niin älkää sitten valittako!

Luuletko, etteivät ihmiset osaa lukea sopimuksiaan ja lähettää itse kirjallista irtisanomista ja pyytää siitä kirjallista vahvistusta? Minä ainakin pääsin sillä tempulla irti Directasta.

• yregista
        ajat takaa...? kirjoitti:

Luuletko, etteivät ihmiset osaa lukea sopimuksiaan ja lähettää itse kirjallista irtisanomista ja pyytää siitä kirjallista vahvistusta? Minä ainakin pääsin sillä tempulla irti Directasta.

directan sopimuksen purku onkin lasten leikkiä tähän verrattuna. vai oletko kokeillut irtisanoutua yregistä?
        itsekin pääsin irti directasta pelkällä puhelinsoitolla.
        yreg on vähän hankalampi juttu!

edelleen voin auttaa jos joku tosissaan haluaa irti kyseisestä firmasta.

• enpä ole
        yregista kirjoitti:

directan sopimuksen purku onkin lasten leikkiä tähän verrattuna. vai oletko kokeillut irtisanoutua yregistä?

En tosiaan tunne tuota yregin sopimusta kun ilmeisesti onnekseni en ole sen asiakas. Mutta luulisi sentään, että mikään sopimus ei ole mahdoton lopettaa, mutta kuten sanottu, en tunne sen sopimuksen sisältöä.

• sopimusteksti
        yregista kirjoitti:

tänne, niin nähdään muutkin minkä sisältöinen sopimus se semmoinen on, jonka irtisanomiseen ei yhden ihmisen taidot ja voimat riitä...

• ...

katsokaa lisätietoja ja kohtalotovereita www.huijaa.info :sta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      283
      5847
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      37
      3406
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2637
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      221
      2112
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      79
      1644
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1057
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      126
      856
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      855
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      804
    Aihe