Puhelinhäiriköinti.

Hermorauniona

Ottaa pattiaivoon kun numerosta 0985686100 soitetaan. Puhelin pirahtaa muutamankerran ja loppuu juuri kun saat puhelimen käteen. Muutamankerran olen
vastannut eka pirauksen jälkeen mutta kukaan ei puhu mitään.

Pistää jo vituttamaan kun ei puhuta edes mitään. Miten ton äälinumeron saa banniin. Se on joku suoramarkkinointi/asiakstutkimusnumero. Onkos niillä joku soittomääriin perustuva palkkaus kun eivät edes puhu mitään kun vastaa?

29

13146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermorauniona
      • hanna

hei! mullekin soitettiin tosta numerosta just äsken ja eilen soitettiin? kumma juttu?

• -riikka-

mulle soitettiin tänään kyseisestä numerosta.mikä ihmeen numero tuo oikein on?

• fffffffffffffffffffffffffff...

sama homma mulle, puheluita tulee vähän väliin tosta numerosta.. vastaajaankin jääny pariin otteeseen viestit, mutta niissäkin kuuluu pelkkää tyyttäystä, ei siis mitään puhetta tai muutakaan järkevää.. aika
        raivostuttavaa kyllä.

• Johkup
        fffffffffffffffffffffffffff... kirjoitti:

sama homma mulle, puheluita tulee vähän väliin tosta numerosta.. vastaajaankin jääny pariin otteeseen viestit, mutta niissäkin kuuluu pelkkää tyyttäystä, ei siis mitään puhetta tai muutakaan järkevää.. aika
        raivostuttavaa kyllä.

Mulle on soiteltu ja soiteltu tuosta numerosta. Häiriöksi asti, aina ei voi vastata kun puhelin ei ole käden ulottuvilla, mutta ne jaksaa kyllä rimputtaa ja rimputtaa. Puheluita tulee mihin vuorokauden aikaan tahansa. Ja vastaaja vastaa kun yrittää tiedustella asiaa :(

• mippelina
        fffffffffffffffffffffffffff... kirjoitti:

raivostuttavaa kyllä.

sama juttu kävi minulle pari minuutteja sitten. soitin sinne ja ; numero virhellinen jne ... mikä tämä on

• qeddu

Mulle tuli kaksi puhelua tänään ensimmäistä kertaa tuosta numerosta. Olin laittanut eka kerran jälkeen numeron jo muistiin tekstillä "älä vastaa" ja muuttanut soittoäänen. Vituttaa silti armottomasti, koska teleyhtiö ei voi kuulemma estää kyseistä numeroa soittamasta minulle. Ja näitä numeroita on ollut ainakin kaksi aiemmin, jotka ovat soitelleet.
      Lopettaakseen tällaisen on vaihdettava itse numeronsa ja sekään ei takaa mitään. Kiva homma, kun sama numero on ollut toistakymmentä vuotta käytössä, prkl!!!!
      Aion olla kyllä poliisiin yhteydessä asian tiimoilta, joku rikoshan tähän liittyy...

• sddasdasdasd

Tänne kans tulee puheluita KO. vitun paska numerosta. tänään jo 3x soittanut. Aina kun vastaa niin kuuluu vain "piipiipii" ja loppuu siihen. Saunan taakse tuommoset

• 78119

Soitot alkoivat tämän kuun 19. päivä, niitä tuli silloin 5 kappaletta. Tänään näköjään jatkuvat, 3:s tuli juuri. En ole vastannut, enkä aioikaan. Laitoin ko. numeron puhelimestani estettävien listalle, mutta se soi silti. Missäköhän vika??

• joita palvelupuhelimet (2 euroa/minuutti 10 euron minimimaksu) tekivät ja varmaan osa tekee edelleen.

Eli, soitetaan ja annetaan pirahtaa kerran pari ja katkaistaan yhteys.

Tämä siinä toivossa, että vastaanottaja soittaa takaisin ja saa siitä ilosta suuren puh.laskun.

• rasittavaasanoisin

Jaahas, näköjää kannattaa nykysi googlettaa kaikki oudot numerot, juuriki sain kyseisestä nrosta puhelun.. Tiedänpä olla vastaamatta nyt sit. Tuohonkaa en vastannu ku en huomannu mut koska täs viimesen parin viikon ajan oudot nrot pommittanu (ja kaikista löytyy pitkät keskustelut joka paikasta) menee tämäkin älävastaa osastoon.

• Sikku8

Ihan sama homma täällä. Samasta numerosta soitettiin just äsken, enkä todella vastannut vaan googletin. Perhana tuollasia! No, tietää olla vastaamatta jatkossakaan, kun tallentaa juuri tuolla Älä vastaa -nimellä.

• Mikaaaaaaa
      • Vähintään3Merkkiä

Kiitos vaan, näinhän se kävi. Mulla soi puhelin parina yönä (olen tällä hetkellä PST:ssä) ja alkoi ärsyttää kun ei voinut soittaa takaisin. Soitto Sannalle ja homma edistyi. Kyseessä on siis joku tietokone joka soittelee 100 eri firman puolesta, ei sen mystisempää.

• heidiiie

siihen ei vissiin kannata vastata tai tulee hirveet laskut yms.

• Zaphod jep jep

Neljä kertaa hälyttänyt tänään, tällä viikolla joka päivä soittanut ainakin kerran.

0985686100
      358985686100
      09-8568 6100
      09 856 86100

Numerot hakukoneiden takia, jotta eri kirjoitus tyylejä kokeilevatkin löytävät.

• Hegemonya

Meitsillekin soittanut tänään kolmesti. Kun ihmettelin niin päätin googlettaa....

• myös..
        Hegemonya kirjoitti:

Meitsillekin soittanut tänään kolmesti. Kun ihmettelin niin päätin googlettaa....

Prkl.. Onpas näköjään pitkään jatkunut ongelma. Äsken soitti tuo numero minulle ensimmäistä kertaa, vastasin kun odotin tärkeää puhelua eikä sieltä kuulunut kuin jotain kohinaa jonka jälkeen puhelu katkesi. Numerohaulla ei mitään löytynyt, googlettamalla mm.tämä keskustelu ja useita samanlaisia.

• Se soittelee minulle nyt
        myös.. kirjoitti:

Prkl.. Onpas näköjään pitkään jatkunut ongelma. Äsken soitti tuo numero minulle ensimmäistä kertaa, vastasin kun odotin tärkeää puhelua eikä sieltä kuulunut kuin jotain kohinaa jonka jälkeen puhelu katkesi. Numerohaulla ei mitään löytynyt, googlettamalla mm.tämä keskustelu ja useita samanlaisia.

Tänään soitti taas kerran...

• täällä valheita
        Se soittelee minulle nyt kirjoitti:

kumma,että minulle ei ole soitettu!älä jaksa jauhaa tota paskaa.hanki elämä!!

• tuosta numerosta.
        Se soittelee minulle nyt kirjoitti:

Eka puhelu oli tullut kun olin töissä, ja äsken soitettiin, vastasin mut ei kuulunut mitään. Suututtaa kyl tuollainen :(

• ainakin nokialaisissa

Jolla voit laittaa eri numerot soimaan eri äänillä, kuten minulla on vuosia ollut. esim työkaverit eri soittoäänellä, kuin sukulaiset. Laita numero muistiin ja valitse soittoäneksi äänetön. Eipähän häiritse enään.

• Ihmeissääm

totta..sain juuri puhelun ko. numerosta. On soittanut aiemmin jo muutaman kerran. Laitoin "mute" päälle ja annoin olla linjan auki..on kyllä aivan ihme touhua

• zarzar

Soitin juuri äsken DNA:n asikaspalveluun, ja alussa (automaatti) kysyttiin, haluanko osallistua puhelinpalvelua koskevaan kyselyyn. Lupauduin. Niinpä, asiani hoidettua, minulle soitettiin ja numero oli juuri tämä 09 856 86100. Siellä automaatti kyseli, kuinka DNA onnistui asiakaspalvelussaan, ja minä vastailin puhelimen numeroilla.

• dukemanlllllllllllll
        zarzar kirjoitti:

Soitin juuri äsken DNA:n asikaspalveluun, ja alussa (automaatti) kysyttiin, haluanko osallistua puhelinpalvelua koskevaan kyselyyn. Lupauduin. Niinpä, asiani hoidettua, minulle soitettiin ja numero oli juuri tämä 09 856 86100. Siellä automaatti kyseli, kuinka DNA onnistui asiakaspalvelussaan, ja minä vastailin puhelimen numeroilla.

Kyllä DNA.
        Minäkin soitin asiakaspalveluun ja lupauduin vastaamaan kyselyyn - tuosta numerosta automaattinen soitto.

• kiva tietää
        zarzar kirjoitti:

Saako siitä jonkun palkinnon, jos vastaa.

• outoa on

Minullakin näyttäisi olevan sama numero soitellut.

Mikähän numero se mahtaa olla.

• lumia800__

Tännekkin soitti..en jaksanut vastata ja nyt löytyi tämä..hämärää..

• naisetkuriinvahtimas

Minulle kerran soitti eräs häirikkö, no oli nuori nainen, jossa on nyt hyvä sitten että nämä naikkosetkin saadaan kuriin ja vankilaan nämä häiriköivät ihastuneet blondit lähinnä.

Useampia sellaisia soittoja alkoi tulemaan tuntemattomasta numerosta, no sitten loppui kun annoin puhelimen naapurissa asuvalle sotilaspoliisille, että vastaapas sinä huvikseen numeroon, kun taas tulee häiriösoitto :)

Silloin loppui soittelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      92
      2773
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      61
      2648
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2601
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2561
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      94
      2103
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2012
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1876
    8. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      61
      1655
    9. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      17
      1548
    10. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      36
      1495
    Aihe