Olen menossa Cebulle, ja todennäköisesti majoitun Cebu Cityyn. Olisiko jollain kokemuksia millainen paikka on ja mitä kannattaa tehdä? Erityisesti kiinnostaisi miten helposti tuolta Citystä pääsisi johonkin rannalle? Mihinkään tuntien matkan päähän en haluaisi lähteä..
CEBU - rantoja?
Jussi83.
2
1428
Vastaukset
- Sabang
Mactan Island on sama saari jossa on Cebun kansainvälinen lentokenttä. Tällä saarella koko länsiranta on eritasoista turisti hotellia ja rantaa. Cebu Citystä sinne vie noin 30...90 minuuttia autolla, riippuen kellon ajasta/ruuhkasta. Nykypäivän ruuhkista en tiedä. Asuin reilut 10 vuotta sitten Punta Enganossa = Mactan Islandin pohjoiskärjessä.
- Cebusta
Terve...
Milloin ajattelit lähteä? Itse olen myös tuonne lähdössä elo-syyskuun tietämissä yksin.
Mistä kautta olet ostamassa lentoja ja
millä hinnoilla?
kirjoittele....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1404630Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k833375Työeläkeloisinnan kulut vuonna 2025 peräti 37,3 mrd. euroa
Johon palkansaailta varastettiin 28,2 mrd. euroa, mikä on 3/4. Jokaisen palkansaajan palkkasummasta varastetaan noin 1/261769- 1061648
- 901499
- 105999
Belfastissa persujen otteet
Joku tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut tuhoavat syyttömien kansalaisten omaisuutta. Persuilla on ihmeellinen21902Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka23888- 74854
- 46810