ScanBurger???

Ihmettelijä*

Täytyy todellakin ihmetellä ScanBurgerin joidenkin tuotteiden "kotikutoisuutta".

Olen pari kertaa joutunut "puolipakolla" kiireessääni syömään H:gin linja-autoterminaalin / Kauppakeskus Kampin ScanBurgerissa, ja molemmat kerrat olivat pettymyksiä.

Pihvit maistuvat kuin "HK:n einesjauhelihapihvit", eikä puhtaalle lihalle, kuten "oikean" burgerpihvin kuuluu maistua. ScanBurgerin ranskalaiset perunatkin ovat lyhyitä lötköjä pötköjä.

Vertailun vuoksi kävin juuri Hesburgerissa, ja Mega-ateria oli todella herkullinen maukkaine pihveineen ja Hesen maanmainioilla kahdella eri majoneesilla höystettyinä.

44

14716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bana--

      Etpä olekkaan tainnut käydä Kemijärven scanburgerissa alias Majakassa. Missään en ole parempia hampurilaisia tai ranskalaisia saanut. Ja se katkadippi on vaan niin hyvää. Siellä on vielä annoskootkin kohdallaan.

      • ........

        hyvä kun mahdoit kuitenkin hesen ovesta läpi


      • "Mahdoit"?
        ........ kirjoitti:

        hyvä kun mahdoit kuitenkin hesen ovesta läpi

        "Mahdoit"?


      • bana--
        ........ kirjoitti:

        hyvä kun mahdoit kuitenkin hesen ovesta läpi

        Oletko jotenkin tyhmä? En minä ole puhunut sanallakaan mistään "hesestä"!


      • Mss9

        Totta nimittäin jo vuosia työkeikalla Keissä käyneenä kyllä on ollu hyvät Scanburgerit.


    • J.E. Pulis

      Samaa mieltä, kampissa pari kertaa käyneenä. Raaka-aineiden laatu aivan ala-arvoista Scanburgerissa.

      • "pihvit"

        maistuu kuin keitetty lehmä!


      • Anonyymi

        Luin Iltalehdestä, että Kotkan The Van erittäin kehuttu, ja kokeilin itse festareilla VLND Burgeria (Virosta). Jos jompikumpi laajentais toimintaansa Kampin Scanin tilalle? Vai vieläkös se Kampin Scan on pystyssä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin Iltalehdestä, että Kotkan The Van erittäin kehuttu, ja kokeilin itse festareilla VLND Burgeria (Virosta). Jos jompikumpi laajentais toimintaansa Kampin Scanin tilalle? Vai vieläkös se Kampin Scan on pystyssä?

        Siinä on Burger King nykyään.


    • kolilta

      kolinportin scanburger on paras hampurilais paikka missä olen käynyt, paljon parempia hampurilaisia kuin esim. rosson,McD,hesen ja isommat annokset.. vuonna 2006 kesällä kävin syömässä heinäkuun ajan joka viikko 2-3kertaa siellä ja aikamonia eri aterioita on tullut maisteltua

      • maistuvat

        keitetylle lehmälle!


    • kun koko ja maku ei ratkaise

      Joo tosiaan saman makusia hamppareita saa kun ostaa kaupasta valmiin HK:n hampurilaisen ja tunkee majoneesia, suolakurkkua, juustoa ym. väliin. Ja halvemmalla pääsee!

      Salaattia en suosittele siel syömään ellei haluu syödä osaa huonolaatuisesta salaatista jäätyneenä...

      • niin Hyvää!

        Itse kyllä tykkään Scanin perinteisistä pihveistä. Kokeilkaapas sellaista tuotetta kuin Jetsetter.Mahtaa muuten olla par'aikaa kampanjassa(www.scanburger.fi). Siinä on kuulema erilainen pihvi. Itse testasin, oli kyllä loistava. Slurps!


      • tää on nähty
        niin Hyvää! kirjoitti:

        Itse kyllä tykkään Scanin perinteisistä pihveistä. Kokeilkaapas sellaista tuotetta kuin Jetsetter.Mahtaa muuten olla par'aikaa kampanjassa(www.scanburger.fi). Siinä on kuulema erilainen pihvi. Itse testasin, oli kyllä loistava. Slurps!

        Samaa sarjaa muiden scan-kehujen kanssa. Kuulostaa edelleen omistajan itsensä kirjoittamalta.


      • Toimii!!!!!!!!!!!!!!!!
        niin Hyvää! kirjoitti:

        Itse kyllä tykkään Scanin perinteisistä pihveistä. Kokeilkaapas sellaista tuotetta kuin Jetsetter.Mahtaa muuten olla par'aikaa kampanjassa(www.scanburger.fi). Siinä on kuulema erilainen pihvi. Itse testasin, oli kyllä loistava. Slurps!

        Testattu on. Toimii.


      • ihmeen
        Toimii!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Testattu on. Toimii.

        idioottikieltä tuo kirjoituksesi edustaa?


      • kingburger

        Hampurilaiset on hyviä scanissa lähes poikkeuksetta. Voi tietty olla paikkoja nimenomaan pkn seudulla joissa on paskaa. Ranskalaiset perunat ovat mainioita. Joskus on sattunut vähän liikaa paistuneet.


    • minäkin ihmettelen

      Kerran olen Scanburgerissa syönyt, ja se oli juuri tuo Elielin paikka. Enkä missään pikaruokapaikassa ole saanut niin hyvää hampurilaista ennen. Taso romahtanut?

    • Kulinaristi81

      Joo eikä scanburgerille kirjoitettuihin palautteisiin/yhteydenottopyyntöihin vastata ollenkaan kun kysyy pihveistä.

    • 0000000000000

      Pari kertaa olen käynyt scanilla. Ekan kerran otin ylipäällikön eli siis tämän 1000 grammasen purilaisen.. oli kyllä hemmetin hyvää :)

      Noh, satuinpa sitten tossa toissapäivänä käymään uudelleen ja listalta löytyi purilainen nimeltään " kiviranta ".. hintaa 24,90€.... 1700 grammanen purilainen.. maha vieläkin täynnä :Z

    • Scanburgereiden laatutasossa on merkittävää vaihtelua liikepaikasta riippuen. Kampin ravintolassa ovat ranskalaiset täysin erilaista tavaraa kuin Rovaniemellä, jossa puolestaan Scanburger.fi -aloitussivun kampanjatuotteita ei välttämättä ole lainkaan valikoimassa.

    • burgerikuningas

      supersize me !

      Scanburgerin pihvithän sisältävät naudanlihaa, vettä, perunaa, perunajauhoa, peruna-hiutaleita, glukoosia, eläinproteiinia, naudanlihaa, suolaa, mausteita, mausteuutteita

      Mutta jos tärkeintä on kasvattaa pötsiä niin kai tuotakin paskaa voi syödä.
      Jotenkin koomista että suu vaahdossa selitetään että kyllä näillä ketjueinesruokaloilla on oikeasti ravintolakohtaisia eroja. saat joko paskaa tai vielä paskempaa.

    • Nugget-Man

      Scanissa on onneton tuo että nugetteja on vain viisi annoksessa. Eikä kuulemma voi enempää saada, pitää ostaa toinen annos. Saisi olla useampaa kokoa kuten mäkissä ja hesessäkin. 5 nugetista tuu saa*ana kun vihaseks....

    • rasvapossu

      Scanburgerissa on isot ranskalaiset ja olen testannut eri paikoissa ruisateriaa, jonka taso on vaihdellut paikasta riippuen, lähinnä maukkaus on ollut eri tasoista eri paikoissa, raaka-aines ei valittamista ja muna on ollut hyvin paistettu. Täyttävä börböri, suosittelen! Pori- Vaasa välillä taitaa olla yks scani ja sen tuotteet oli kamalia. Kampissa oon taas käyny ranskiksilla, eikä valittamista. Scanin normi ranskikset on tuplasti isommat ku muualla.

    • revi siitä
    • aSSburger

      Ihan kohtuullista mättöä Scanista saa. Mielummin käy näissä suuremmissa ketjuissa (hese, mäkki), mutta paremman puitteissa menee. Rispektit Scanille Ylipäällikkö- burgerista, jossa koko on kohdallaan ja nälkä lähtee takuulla! Suonet vaan menee tukkoon, kun ton kokoisessa purilaisessa rasvaakin vähän yli 200 grammaa.

      • Vanhaa vituttaa

        Hinta on kyllä se miksi en käy Scanburgerissa.. Lahdessa oli vuosia sitten Vanhaviikari ja siellä makso scan ateria 5,50e ja se oli halpa ja iso ateria. Nyt kun kattoo Kärkkäisen tai Nesteen Scanburger hintoja niin mennää jo kympin paremmalle puolella... Hyi


    • homoja

      imekää digii.

    • Tohtori Sipuli

      Ei ihme. että olette kaikki noin vitun lihavia ja sairaita kun syötte tuollaista pskaa!!

    • nekkkk

      Ylipäällikkö; EI kannata ostaa. Ostin puolivuotta sitten, sattui olemaan ylimääräistä rahaa, söin sitten autossa noin 1/4 kokonaisuudesta. Pihvit oli hyvää mutta ei todellakaan sellainen perinteinen hampurilaispihvi. Majoneesia aivan liikaa, silleen oli että ihan kuin sen pitäisi olla parempaa kuin itse hampurilainen. Sitten oli tekijä laittanut väliin yhden ylimääräisen sesam-kannen: En tiedä oliko läppä vai tarkoituksella, mutta kuitenkin tuli olo kuin söisi kahdet päällekkäiset hampurilaiset. Salaattia oli vain koristeeksi. Siinäpä tuo.
      Näinpä varmaan ekasti ja vikasti scanburgerissa, kun onhan noita onneksi muitakin.

    • Lihanpitäisollalihaa

      Isoimmat annokset ja edullinen hinta, pihvi silkkaa paskaa aivan kuin hesessä ja mäkissä.

    • Anonyymi

      Scanin laatu nykyää?

    • Anonyymi

      Scanin laatu nykyään?????

      • Anonyymi

        On kyllä


    • Anonyymi

      SCANIN LAATU NYKYÄÄN!!!!!

      • Anonyymi

        Älkää homot vastatko.


      • Anonyymi

        Laatu nykyään huonoa. Pihvit kamalia,liekö HK:n pihvit pilanneet hampparit. Muuten tykkäisin kyllä


    • Anonyymi

      Käykää neste kolinportissa ja katsokaa keittiöön. Navetassakin siistimpää kuin siinä keittiössä. Ja kassalta et hymyä saa, varsinkin jos reilu 50v akka kassalla. Voi Jeesus mikä palvelu, haloo.

    • Anonyymi

      Käyttävätkö vielä einespihvejä vai tekevätkö itse?

    • Anonyymi

      Samaa mieltä kassapalvelusta. Hyvin nuiva ja elämäänsä kyllästynyt nainen kassalla. Mahtaa olla omistaja-akka. Työntekijänä olisi saanut kenkää. Eletään vuotta 2021. Haloo!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Mitä våliä sillä millainen tyyppi kassalla on? Pääasia että ruoka hyvää!


    • Anonyymi

      Kauhean näköinen keittiö! Ei toista kertaa käydä!

    • Anonyymi

      Samaa mieltä kassa-akasta. Niin kyrpiintynyt ja kireä vittu pää. Vaihtoon heti. Lounas ala-arvoista paskaa. Menkää Juukaan Karhaan, ette pety ja rahalle vastinetta!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Nyt on uusi paikka ja uusi pitäjä Scan Burgerilla, on siinä kirjaston lähellä ja todella ammattitaidolla hyvää ruokaa. Ei ole mikään "v***n nakkikoppi", vaan asiallinen ravintola paikka, on hyvät herkut siellä tarjolls ja on myös salaatit ja hyvät kylkiäiset. Sanalla sanoen, "pikkusen hyvää". Nyt kun tulee pääsiäisloma, niin käykääpä siinä grillillä myös loma vieraiden kanssa ei tartte itse ruokaa laitella eikä kehitellä, vaan Scanburger tarjoaa makoisst lomahetket sulle ja vierailles.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe