Heippa,
etsin hyvää reumalääkäriä Tampereelta. Kokemuksia? Lähtövaatimus on se, että lääkäri pystyy katsomaan silmiin puhuesaan, on valmis keskustelemaan eikä pidä pahana, jos potilaskin tietää jotain taudistaan. Ja osaa rohkaistakin tarvitaessa...
Etsinnässä hyvä reumalääkäri Tampereelta
5
5003
Vastaukset
- ihmeessä
Tännekin tieto kelpaisi; Koskiklinikan reumälääkäreistä (2kpl) kokemuksia, mutten heitä välttämättä suosittelisi.
- lääkärit
Kyllä sellaiset reumalääkärit ovat niin suosittuja, ettei sinne uusia asiakkaita enää oteta.
Minäkin olen jollein tamperelaisellle kehutulle reumalääkärille yrittänyt, mutta vastaus oli, että ei oteta uusia asiakkaita. - Elisama
Siellä tuntemistani paras on Marja Hypen jos ottaa uusia.
- ohomohom
Ikävä kyllä Marja Hypen PARAS!
Näin itse terveydenhuollon edustajana voin sanoa...ei kasva joka puussa. Vaan jos kehutaan tulee kateita. Hän kannustaa työhön mutta osaa sanoa "nätisti" jos tilanne PAHA..antaa toivoa. Vaan haluan että hän jaksaa...koska APUA TARVITSEVIA reumapotilaita on paljon. Huono taso on monessa muussa paikassa! Hänellä on jalat maan pinnalla..ei ole ns. "solutason" lääkäri. Näkee jotain joka lahja ei ole kaikilla. Olen ollut 41v. alalla ja aika kovilla alueilla. Kannustan tohtoreita myös nuoria...ja niitä on esim. nyt SAIRAALA-sarjassa Tays:sta. Ja miehet vielä..kuinka COOL asenne SAIRAISIIN..sillä jo paranee!Pian pitäisi reuman asiantuntijoita myös saada joka "näkee" kokonaisuuksia ja KUUNTELEE!
- tyytyväinen reuma
Olavi Kauranen ottaa vastaan Pihlajalinnassa tiistaisin. On jo varmaan 70-v mutta aivan mahtava tyyppi ja taitava ja sympaattinen. Olen kiertänyt varmaan 20 reumalääkäriä ja Olavi on aivan paras. Bonuksena mieletön taito pistäää niveleen kuin niveleen ilman että tulee kipua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922773On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612656Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712601Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952561Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve412306Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1012126Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502022Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411876Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611715Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171578