Wcapitan uhrit; menkää tekemään rikosilmoitus!

WCapitan uhri

Kaikki Wcapitan uhrit jotka eivät vielä ole tehneet rikosilmoitusta; menkää tekemään se nyt!

43

4891

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AdaFlink

      ... sanottu, että WinClubissa/-Capitassa on uhreja? Kuka tai missä on luokiteltu, jotta kuka on uhri? Mun mielestä on naurettavaa puhua jostain uhreista WinCapitan tapauksessa.

      Ja mitaan ette voi...

      • ---

        en tarkoita sillä sitä ihan kirjaimellisesti,
        mutta kaikki ymmärtää kyllä mitä sillä tarkoitan.


      • AdaFlink
        --- kirjoitti:

        en tarkoita sillä sitä ihan kirjaimellisesti,
        mutta kaikki ymmärtää kyllä mitä sillä tarkoitan.

        ... kaikki etenkin syyskesän 2007 jälkeen liittyneet olivat täysin tietoisia siihen mihin lähtivät mukaan. He olivat valmiita panostamaan rahaa rikolliseen toimintaan saadakseen siitä toiminnasta tuottoa itselleen. Rikollinen raha heille olis kelvannu vallan mainiosti, jos olisivat vaan päässeet kotiuttamaan rahojaan.

        Voin olla melkosen rankka ja paska sanoissani, mutta totuus joskus vaan jotain sattuu sattumaan.

        Ja mitaan ette voi...


      • €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€...

        VAI ON NAURETTAVAA PUHUA UHREISTA!!!!VOI KRISTUKSEN TÖRPPÖ ÄMMÄ.


      • AdaFlink
        €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€... kirjoitti:

        VAI ON NAURETTAVAA PUHUA UHREISTA!!!!VOI KRISTUKSEN TÖRPPÖ ÄMMÄ.

        ... sinä viisaampana kertoa, jotta ketkä ovat "uhreja" WinClubissa/-Capitassa? Minä niitä en ole vielä löytänyt. Se ei voi olla uhri, joka vapaaehtoisesti työntää rahaa epämääräiseen toimintaan ja ajattelee saavansa voittoja rikollisesta toiminnasta.

        Ja mitaan ette voi...


      • adalla...
        AdaFlink kirjoitti:

        ... sinä viisaampana kertoa, jotta ketkä ovat "uhreja" WinClubissa/-Capitassa? Minä niitä en ole vielä löytänyt. Se ei voi olla uhri, joka vapaaehtoisesti työntää rahaa epämääräiseen toimintaan ja ajattelee saavansa voittoja rikollisesta toiminnasta.

        Ja mitaan ette voi...

        ohi asian. "Hyvin menestynyt sijoitusklubi", ja kaveri näyttämässä tuottojaan. Totta kai on ihmisiä jotka eivät kuvitelleetkaan olevansa tekemisissä rikollisen toiminnan kanssa. Uhreja on varmasti paljon. Viimeisen lypsyn (Grande final) aikana liittyneet ovat tod. näk. miltei kaikki uhreja. Tuskin kukaan hakkaa ponziin tietoisesti rahaa mikäli tietää että se on kaatumaisillaan.

        Naurettavaa puhetta että "kaikki kyllä tiesivät" mihin lähtevät. Ja paskat....


      • Sivustaseuraaja
        AdaFlink kirjoitti:

        ... kaikki etenkin syyskesän 2007 jälkeen liittyneet olivat täysin tietoisia siihen mihin lähtivät mukaan. He olivat valmiita panostamaan rahaa rikolliseen toimintaan saadakseen siitä toiminnasta tuottoa itselleen. Rikollinen raha heille olis kelvannu vallan mainiosti, jos olisivat vaan päässeet kotiuttamaan rahojaan.

        Voin olla melkosen rankka ja paska sanoissani, mutta totuus joskus vaan jotain sattuu sattumaan.

        Ja mitaan ette voi...

        Kyllä itse lähden siitä, että varsinkin ne, jotka ovat olleet toiminnassa mukana jonkin aikaa, ovat tulleet täysin tietoisiksi toiminnan leväperäisyydestä ja laittomuuden mahdollisuudesta. Ihan turha sellaisen on väittää, että on ollut hyvällä uskolla liikkeellä ja vipittömästi. Tästä huolimatta ovat jatkaneet siinä mukana oloa. Ts. heille on kelvannut raha, ihan sama mistä se on kotoisin, kunhan on tullut omalle tilille.


      • AdaFlink
        adalla... kirjoitti:

        ohi asian. "Hyvin menestynyt sijoitusklubi", ja kaveri näyttämässä tuottojaan. Totta kai on ihmisiä jotka eivät kuvitelleetkaan olevansa tekemisissä rikollisen toiminnan kanssa. Uhreja on varmasti paljon. Viimeisen lypsyn (Grande final) aikana liittyneet ovat tod. näk. miltei kaikki uhreja. Tuskin kukaan hakkaa ponziin tietoisesti rahaa mikäli tietää että se on kaatumaisillaan.

        Naurettavaa puhetta että "kaikki kyllä tiesivät" mihin lähtevät. Ja paskat....

        ... ne tammikuussa 2008 liittyneet mitään "uhreja" ole. Poliisi ja sisäasiainministeriö Laihon johdolla olivat varoittaneet kusetuksesta jo viime syksynä. Jos vielä varoitusten jälkeenkin haluaa tunkea rahojaan Panaman kanavaan, niin siitä vaan. "Uhreja" ne tammikuussa 2008 ryöstöretken aikana liittyneet ei ehdottomasti ole.

        Ja mitaan ette voi...


      • ---
        AdaFlink kirjoitti:

        ... ne tammikuussa 2008 liittyneet mitään "uhreja" ole. Poliisi ja sisäasiainministeriö Laihon johdolla olivat varoittaneet kusetuksesta jo viime syksynä. Jos vielä varoitusten jälkeenkin haluaa tunkea rahojaan Panaman kanavaan, niin siitä vaan. "Uhreja" ne tammikuussa 2008 ryöstöretken aikana liittyneet ei ehdottomasti ole.

        Ja mitaan ette voi...

        Heh, jätetään se uhri sana pois. Menkää silti tekemään se rikosilmoitus, itse ainakin menen.
        Pyydän kaikkia entisiä W-capitalaisia samaan
        (ei uhreja).


      • toihan...
        AdaFlink kirjoitti:

        ... ne tammikuussa 2008 liittyneet mitään "uhreja" ole. Poliisi ja sisäasiainministeriö Laihon johdolla olivat varoittaneet kusetuksesta jo viime syksynä. Jos vielä varoitusten jälkeenkin haluaa tunkea rahojaan Panaman kanavaan, niin siitä vaan. "Uhreja" ne tammikuussa 2008 ryöstöretken aikana liittyneet ei ehdottomasti ole.

        Ja mitaan ette voi...

        On vaan sinun näkökantasi. Kyllä se poiiisi muistakin asioista tässä maailmassa on varoitellut. Eikä se poliisi mikään jumala ole. Helppohan täällä on jauhaa jos näitä kusetuksia on seurannut vuosia. Mutta tavallinen kaduntallaaja joka ei tiedä niistä tuon taivaallista ei välttämättä ole sen enempää kuullut ennen koko capitasta tai koko Laihosta. Ns. luottamuspointti sponssituttavaan. Ja täysin naurettavaa on mututuntumalla väittää ettei ns. uhreja ole. Se missä linjanveto tapahtuu kuka oikeasti tiesi ja kuka ei, se on sitten eri asia.

        Tietämättömiä takuulla on ja pajon.


      • nimenvaihdos
        toihan... kirjoitti:

        On vaan sinun näkökantasi. Kyllä se poiiisi muistakin asioista tässä maailmassa on varoitellut. Eikä se poliisi mikään jumala ole. Helppohan täällä on jauhaa jos näitä kusetuksia on seurannut vuosia. Mutta tavallinen kaduntallaaja joka ei tiedä niistä tuon taivaallista ei välttämättä ole sen enempää kuullut ennen koko capitasta tai koko Laihosta. Ns. luottamuspointti sponssituttavaan. Ja täysin naurettavaa on mututuntumalla väittää ettei ns. uhreja ole. Se missä linjanveto tapahtuu kuka oikeasti tiesi ja kuka ei, se on sitten eri asia.

        Tietämättömiä takuulla on ja pajon.

        hämäsi varmasti myös joitakin tammikuussa liittyneitä. Varoitushan koskia WinClubia. Kuinkahan moni älysi kysyä onko kysymyksessä sama vedätys, kun kaveri asiaa esitteli? Monikaan ei varmasti seuraa näitä keskustelupalstoja, joista asia olisi selkeästi selvinnyt.


      • Tai sitten minäkin
        AdaFlink kirjoitti:

        ... sinä viisaampana kertoa, jotta ketkä ovat "uhreja" WinClubissa/-Capitassa? Minä niitä en ole vielä löytänyt. Se ei voi olla uhri, joka vapaaehtoisesti työntää rahaa epämääräiseen toimintaan ja ajattelee saavansa voittoja rikollisesta toiminnasta.

        Ja mitaan ette voi...

        Olen oman poikani uhraaja!

        Et ehkä tiedosta niitä tunnelmia, mitä elettiin silloin syksyllä jäsenistössä ja tuntui, että nyt tai ei sitten koskaan selviää Wincapitan rehellisyys ja nopeasti, kun lähes kaikella mahdollisilla rintamilla hyökättiin sitä vastaan.
        Sivut hakkeroitiin auki ja kopsailtiin jäsentiedostoja jne.

        No mitäs tapahtuikaan Wincapita avasi sivunsa uudelleen ja jatkoi kotiutuksia ja valuuttakauppaa kuten ennenkin.

        Tämä oli sellainen signaali kentälle, että homma on rehellistä ja sille ei mitään voida, kun mitään todisteita ei epärehellisyydestä oltu lyöty pöytään.

        Tämä oli sellainen signaali jopa eräille ulkopuolisille jotka olivat moittineet meitä siitä, että olimme laittaneet huijaukseen rahamme, niin nyt he halusivat itse mukaan ja eräät jopa valtavilla summilla?

        Kun sivut eräitten jäsenten kovasta painostuksesta johtuen(vastaankin oltiin)avattiin kymmeneksi päiväksi, niin itsekin olisin voinut pienellä vaivalla sponsoroida kymmeniä ihmisiä aivan helposti mukaan.

        Ainakin kymmenen ihmistä kävi suorastaan anomassa, että sponsoroisin heidät mukaan.
        En kuitenkaan sponsoroinut mukaan kuin oman poikani, koska nuo tuuliviirit olivat juuri hetki
        sitten haukkuneet minua lähes rikolliseksi!

        Voit ADA miettiä siltäkin kantilta asiaa, että jos olisin vähänkin epäillyt silloin rikollista
        toimintaa, niin olisinko sponsoroinut oman poikani sisään, joka on minulle erittäin rakas.

        Oma sponsorini sponsoroi oman äitinsä ja veljensä
        mukaan ja varmasti vilpittömin mielin.
        Vastaavia tapauksia on tosipaljon, sillä monilla oli paljon juuri rakkaita sukulaisia jäänyt ikäänkuin huulille, kun sivut sulkeutuivat ja juuri nämä anomukset avasivat sivut kymmeneksi päiväksi.


      • On mieltä
        AdaFlink kirjoitti:

        ... ne tammikuussa 2008 liittyneet mitään "uhreja" ole. Poliisi ja sisäasiainministeriö Laihon johdolla olivat varoittaneet kusetuksesta jo viime syksynä. Jos vielä varoitusten jälkeenkin haluaa tunkea rahojaan Panaman kanavaan, niin siitä vaan. "Uhreja" ne tammikuussa 2008 ryöstöretken aikana liittyneet ei ehdottomasti ole.

        Ja mitaan ette voi...

        Onko sellaset Mummot uhreja joita seurakunnan työntekijä on käynyt houkuttelemassa bisneksiin mukaan?


      • AdaFlink
        On mieltä kirjoitti:

        Onko sellaset Mummot uhreja joita seurakunnan työntekijä on käynyt houkuttelemassa bisneksiin mukaan?

        ... ja roikkuu siitä, jotta missä vaiheessa mummeleita on värvätty mukaan ja missä kunnossa mummelit ovat olleet, kun ovat mukaan lähteneet.

        Ja mitaan ette voi...


      • että ketä
        Tai sitten minäkin kirjoitti:

        Olen oman poikani uhraaja!

        Et ehkä tiedosta niitä tunnelmia, mitä elettiin silloin syksyllä jäsenistössä ja tuntui, että nyt tai ei sitten koskaan selviää Wincapitan rehellisyys ja nopeasti, kun lähes kaikella mahdollisilla rintamilla hyökättiin sitä vastaan.
        Sivut hakkeroitiin auki ja kopsailtiin jäsentiedostoja jne.

        No mitäs tapahtuikaan Wincapita avasi sivunsa uudelleen ja jatkoi kotiutuksia ja valuuttakauppaa kuten ennenkin.

        Tämä oli sellainen signaali kentälle, että homma on rehellistä ja sille ei mitään voida, kun mitään todisteita ei epärehellisyydestä oltu lyöty pöytään.

        Tämä oli sellainen signaali jopa eräille ulkopuolisille jotka olivat moittineet meitä siitä, että olimme laittaneet huijaukseen rahamme, niin nyt he halusivat itse mukaan ja eräät jopa valtavilla summilla?

        Kun sivut eräitten jäsenten kovasta painostuksesta johtuen(vastaankin oltiin)avattiin kymmeneksi päiväksi, niin itsekin olisin voinut pienellä vaivalla sponsoroida kymmeniä ihmisiä aivan helposti mukaan.

        Ainakin kymmenen ihmistä kävi suorastaan anomassa, että sponsoroisin heidät mukaan.
        En kuitenkaan sponsoroinut mukaan kuin oman poikani, koska nuo tuuliviirit olivat juuri hetki
        sitten haukkuneet minua lähes rikolliseksi!

        Voit ADA miettiä siltäkin kantilta asiaa, että jos olisin vähänkin epäillyt silloin rikollista
        toimintaa, niin olisinko sponsoroinut oman poikani sisään, joka on minulle erittäin rakas.

        Oma sponsorini sponsoroi oman äitinsä ja veljensä
        mukaan ja varmasti vilpittömin mielin.
        Vastaavia tapauksia on tosipaljon, sillä monilla oli paljon juuri rakkaita sukulaisia jäänyt ikäänkuin huulille, kun sivut sulkeutuivat ja juuri nämä anomukset avasivat sivut kymmeneksi päiväksi.

        vastaan se "rikosilmoitus" tehtäisiin? Sponsoria, WC:tä vai systeemin omistajaa eli pyörittäjää vastaan.


      • AdaFlink
        Tai sitten minäkin kirjoitti:

        Olen oman poikani uhraaja!

        Et ehkä tiedosta niitä tunnelmia, mitä elettiin silloin syksyllä jäsenistössä ja tuntui, että nyt tai ei sitten koskaan selviää Wincapitan rehellisyys ja nopeasti, kun lähes kaikella mahdollisilla rintamilla hyökättiin sitä vastaan.
        Sivut hakkeroitiin auki ja kopsailtiin jäsentiedostoja jne.

        No mitäs tapahtuikaan Wincapita avasi sivunsa uudelleen ja jatkoi kotiutuksia ja valuuttakauppaa kuten ennenkin.

        Tämä oli sellainen signaali kentälle, että homma on rehellistä ja sille ei mitään voida, kun mitään todisteita ei epärehellisyydestä oltu lyöty pöytään.

        Tämä oli sellainen signaali jopa eräille ulkopuolisille jotka olivat moittineet meitä siitä, että olimme laittaneet huijaukseen rahamme, niin nyt he halusivat itse mukaan ja eräät jopa valtavilla summilla?

        Kun sivut eräitten jäsenten kovasta painostuksesta johtuen(vastaankin oltiin)avattiin kymmeneksi päiväksi, niin itsekin olisin voinut pienellä vaivalla sponsoroida kymmeniä ihmisiä aivan helposti mukaan.

        Ainakin kymmenen ihmistä kävi suorastaan anomassa, että sponsoroisin heidät mukaan.
        En kuitenkaan sponsoroinut mukaan kuin oman poikani, koska nuo tuuliviirit olivat juuri hetki
        sitten haukkuneet minua lähes rikolliseksi!

        Voit ADA miettiä siltäkin kantilta asiaa, että jos olisin vähänkin epäillyt silloin rikollista
        toimintaa, niin olisinko sponsoroinut oman poikani sisään, joka on minulle erittäin rakas.

        Oma sponsorini sponsoroi oman äitinsä ja veljensä
        mukaan ja varmasti vilpittömin mielin.
        Vastaavia tapauksia on tosipaljon, sillä monilla oli paljon juuri rakkaita sukulaisia jäänyt ikäänkuin huulille, kun sivut sulkeutuivat ja juuri nämä anomukset avasivat sivut kymmeneksi päiväksi.

        ... jo, että tuollaiset itkuvirret eivät päde oikeudessa. Jos (ja toivottavasti) oikeus päättää, että uunotetun olisi pitänyt ymmärtää mihin on ryhtymässä, niin rahat lähtee valtiolle ja suotta niitä on vonkailla takasin ainakaan valtiolta.

        Viime syyskesästä (2007) lähtien tiedotusvälineet ovat suoltaneet Wincapitasta juttua lähes viikoittain mm. clubin nimen muutoksesta ja Laihon varoituksista, joten aivan hyvin voidaan oikeudessa olettaa, että uunotettavat ovat tienneet mihin ovat ryhtymässä.

        Mä olen Jouni Laihon kanssa aivan samoilla linjoilla. Eli mitään uusjakoa WinCapitan rahoista ei tartte tehdä. Kaikki vaan valtiolle ja sillä siisti.

        Ja mitaan ette voi...


      • AdaFlink
        että ketä kirjoitti:

        vastaan se "rikosilmoitus" tehtäisiin? Sponsoria, WC:tä vai systeemin omistajaa eli pyörittäjää vastaan.

        ... noin. Miettikää jäsenet tarkkaan se "rikosnimike" millä haette oikeutta itsellenne.

        Mä en mitenkään vastusta "petetyksi itsensä tuntevien jäsenten" tekemiä rikosilmoituksia. Jos he tuntevat tulleensa petetyksi, niin ehdottomasti se rikosilmoitus pitää käydä tekemässä. Sen sijaan mä vastustan sellaista menttalitteetiä, että rikosilmoituksen tekeminen toisi jonkinlaisen synninpäästön ja sijoitetut rahat takasin.

        Ja mitaan ette voi...


      • mieltä, että
        AdaFlink kirjoitti:

        ... jo, että tuollaiset itkuvirret eivät päde oikeudessa. Jos (ja toivottavasti) oikeus päättää, että uunotetun olisi pitänyt ymmärtää mihin on ryhtymässä, niin rahat lähtee valtiolle ja suotta niitä on vonkailla takasin ainakaan valtiolta.

        Viime syyskesästä (2007) lähtien tiedotusvälineet ovat suoltaneet Wincapitasta juttua lähes viikoittain mm. clubin nimen muutoksesta ja Laihon varoituksista, joten aivan hyvin voidaan oikeudessa olettaa, että uunotettavat ovat tienneet mihin ovat ryhtymässä.

        Mä olen Jouni Laihon kanssa aivan samoilla linjoilla. Eli mitään uusjakoa WinCapitan rahoista ei tartte tehdä. Kaikki vaan valtiolle ja sillä siisti.

        Ja mitaan ette voi...

        Rahoja ei pidä maksaa takaisin. Oppirahat on idioottien maksettava. Muuten nämä pösilöt ovat vaan uudessa virityksessä mukana.


      • entinen lautamies
        AdaFlink kirjoitti:

        ... jo, että tuollaiset itkuvirret eivät päde oikeudessa. Jos (ja toivottavasti) oikeus päättää, että uunotetun olisi pitänyt ymmärtää mihin on ryhtymässä, niin rahat lähtee valtiolle ja suotta niitä on vonkailla takasin ainakaan valtiolta.

        Viime syyskesästä (2007) lähtien tiedotusvälineet ovat suoltaneet Wincapitasta juttua lähes viikoittain mm. clubin nimen muutoksesta ja Laihon varoituksista, joten aivan hyvin voidaan oikeudessa olettaa, että uunotettavat ovat tienneet mihin ovat ryhtymässä.

        Mä olen Jouni Laihon kanssa aivan samoilla linjoilla. Eli mitään uusjakoa WinCapitan rahoista ei tartte tehdä. Kaikki vaan valtiolle ja sillä siisti.

        Ja mitaan ette voi...

        Kyllä oikeusasteista löytyy vielä ns. inhimillisyyttäkin. Tapauskohtaisesti tullaan katsomaan onko menettämisseuraamukset kohtuullisia. Lisäksi nyt näyttää siltä että kysymyksessä on ennemminkin törkeä petos kuin rahankeräysrikos. Ei aina ole kysymys automaattisesti rahankeräysrikoksesta, kun joku huijaa rahaa toiselta.


      • AdaFlink
        entinen lautamies kirjoitti:

        Kyllä oikeusasteista löytyy vielä ns. inhimillisyyttäkin. Tapauskohtaisesti tullaan katsomaan onko menettämisseuraamukset kohtuullisia. Lisäksi nyt näyttää siltä että kysymyksessä on ennemminkin törkeä petos kuin rahankeräysrikos. Ei aina ole kysymys automaattisesti rahankeräysrikoksesta, kun joku huijaa rahaa toiselta.

        ... tunnusmerkit WinClubissa/-Capitassa täyttyvät vallan mainiosti, koska vanhoille jäsenille maksetut rahat ovat tulleet uusien jäsenten maksamista suorituksista.

        Ja mitaan ette voi...


      • entinen lautamies
        AdaFlink kirjoitti:

        ... tunnusmerkit WinClubissa/-Capitassa täyttyvät vallan mainiosti, koska vanhoille jäsenille maksetut rahat ovat tulleet uusien jäsenten maksamista suorituksista.

        Ja mitaan ette voi...

        näin jälkeenpäin asiaa katsottaessa. Mutta miltä se näytti esim tammikuussa 2007 sijoittaneen ihmisen silmissä? Vaikeaa on ollut epäillä rahankeräysrikosta, niin etevästi kaverit olivat järjestelmän rakentaneet. Eli jokainen tapaus josta on käyty tekemässä rikosilmoitus esim petoksesta tai törkeästä petoksesta on todellakin käytävä erikseen ja ajatuksella tutkinnan edistyessä läpi. Suomella ei ole varaa ns. "oikeusmurhiin" tässäkään tapauksessa sanoi Laiho mitä sanoi. Hän on vain virkamies, joskin pätevä sellainen. Uskoisin hänenkin lieventävän lausuntoaan rahojen menettämisestä valtiolle, kunhan vain tutustuu tarkemmin tutkinta-aineistoon. Sen verran suurta inhimillistä hätää ja jopa itsemurhia tulee rahojen menettäminen valtiolle aiheuttamaan, ettei inhimillisyyttä tuomioissa tule unohtaa.


      • Rautarouvako
        entinen lautamies kirjoitti:

        näin jälkeenpäin asiaa katsottaessa. Mutta miltä se näytti esim tammikuussa 2007 sijoittaneen ihmisen silmissä? Vaikeaa on ollut epäillä rahankeräysrikosta, niin etevästi kaverit olivat järjestelmän rakentaneet. Eli jokainen tapaus josta on käyty tekemässä rikosilmoitus esim petoksesta tai törkeästä petoksesta on todellakin käytävä erikseen ja ajatuksella tutkinnan edistyessä läpi. Suomella ei ole varaa ns. "oikeusmurhiin" tässäkään tapauksessa sanoi Laiho mitä sanoi. Hän on vain virkamies, joskin pätevä sellainen. Uskoisin hänenkin lieventävän lausuntoaan rahojen menettämisestä valtiolle, kunhan vain tutustuu tarkemmin tutkinta-aineistoon. Sen verran suurta inhimillistä hätää ja jopa itsemurhia tulee rahojen menettäminen valtiolle aiheuttamaan, ettei inhimillisyyttä tuomioissa tule unohtaa.

        Jokainen meistä ulkopuolisistakin tuntee muutamia jäseniä ja ainakin oman kokemukseni perusteella ei heistä nyt oikein rikollisia saa kovalla yrittämälläkään?

        Yksi tuntemani jäsen on sellainen kaveri, joka ei oikein koskaan ole tehnyt muuta kuin agressiivista verkostomarkkinointia ja aina kaikessa mukana, kun jotakin uutta on ilmennyt.

        En nyt halua loukata rehellistä verkkokauppaa käyviä ihmisiä, mutta tämä tuntemani tyyppi on mielestäni luikuri ja aiheuttaa minussa hyvin negatiivisia tuntemuksia.

        Muut tuntemani jäsenet ovat aivan arvostettuja tavallisia ihmisiä eri ammattiryhmistä ja on aika kohtuutonta ollut heidän mäiskimisensä mediassa.

        Jokainen ihminen tekee virheitä ja arvioi asioita väärin, mutta kyllä itsekin toivoisin, etteivät kaikki nykyiset lautamiehet olisi inhimillisyyttä ajatellen entisiä, sillä muuten tulee liian pahaa jälkeä.


      • olivat kovin
        AdaFlink kirjoitti:

        ... ne tammikuussa 2008 liittyneet mitään "uhreja" ole. Poliisi ja sisäasiainministeriö Laihon johdolla olivat varoittaneet kusetuksesta jo viime syksynä. Jos vielä varoitusten jälkeenkin haluaa tunkea rahojaan Panaman kanavaan, niin siitä vaan. "Uhreja" ne tammikuussa 2008 ryöstöretken aikana liittyneet ei ehdottomasti ole.

        Ja mitaan ette voi...

        Kesyjä ja eivät tulleet virallisina tiedotteina todisteineen, vaan tulivat lähinnä tunnetusti ylilyövän median kautta, jokin yksittäisen poliisin kertomana tai ilman ja todella köyhää oli!

        Et kai nyt sinäkään voi muuta väittää, koska olet itsekin syylistänyt KRP:n toimintaa tältä ajalta hampaattomaksi?
        Jopaa syyttänyt heitä, että siksi tuli tuhansia
        jäseniä lisää, jotka ovat nyt ilman rahoja???


      • Pete vaan
        Rautarouvako kirjoitti:

        Jokainen meistä ulkopuolisistakin tuntee muutamia jäseniä ja ainakin oman kokemukseni perusteella ei heistä nyt oikein rikollisia saa kovalla yrittämälläkään?

        Yksi tuntemani jäsen on sellainen kaveri, joka ei oikein koskaan ole tehnyt muuta kuin agressiivista verkostomarkkinointia ja aina kaikessa mukana, kun jotakin uutta on ilmennyt.

        En nyt halua loukata rehellistä verkkokauppaa käyviä ihmisiä, mutta tämä tuntemani tyyppi on mielestäni luikuri ja aiheuttaa minussa hyvin negatiivisia tuntemuksia.

        Muut tuntemani jäsenet ovat aivan arvostettuja tavallisia ihmisiä eri ammattiryhmistä ja on aika kohtuutonta ollut heidän mäiskimisensä mediassa.

        Jokainen ihminen tekee virheitä ja arvioi asioita väärin, mutta kyllä itsekin toivoisin, etteivät kaikki nykyiset lautamiehet olisi inhimillisyyttä ajatellen entisiä, sillä muuten tulee liian pahaa jälkeä.

        "Voit ADA miettiä siltäkin kantilta asiaa, että jos olisin vähänkin epäillyt silloin rikollista
        toimintaa, niin olisinko sponsoroinut oman poikani sisään, joka on minulle erittäin rakas."

        Viestisi vaikuttaa hyvin vilpittömältä, joten kysyisin etkö tuossakaan tilanteessa, kun poliisi oli jo tutkinut ja varoittanut, kaivannut toiminnan LAILLISUUDESTA mitään todisteita?

        Minua on houkuteltu mukaan WGI:n vuosia sitten ja Wincapitaan viime vuonna ja molemmat olen mielestäni tunnistanut heti selviksi huijauksiksi. Mielestäni ne ovat säilyneet hengissä niinkin pitkään ainoastaan siksi, että toimivan osittain 'maan alla' ja ulkomailta käsin.

        Etkö ajatellut kysyä vaikka KRP:n mielipidettä laillisuudesta? Itse kun yritän pitää rikosrekisterini puhtaan, en kyllä lähde mukaan toimintaan jota poliisi tutkii, vaikka siinä olisi mukana kaikki kaverit ja isoja tuottoja luvattaisiin helposti.

        Uskon kyllä osittain tuohon vilpittömään mieleen, mutta toisaalta näyttää itsestäni siltä, että tuossa on ollut käsittämätön määrä rahan ahneutta mukana. Niin paljon, että esim. viranomaisten varoitukset ja poliisitutkimukset ei paina yhtään. Vai voiko tätä muuten ajatella?


      • Duupiduu
        että ketä kirjoitti:

        vastaan se "rikosilmoitus" tehtäisiin? Sponsoria, WC:tä vai systeemin omistajaa eli pyörittäjää vastaan.

        "Kysymys kuuluukin, että ketä vastaan se "rikosilmoitus" tehtäisiin.."

        Todella hölmö kysymys. Ei rikosilmoitusta tehdä ketään "vastaan". Jos multa varastetaan fillari niin ei poliisi edellytä että ilmoitan syyllisen rikosilmoitusta tehdessä.

        Jos olet sitä mieltä että sinulta on huijattu rahaa niiin tee se rikosilmoitus. Poliisi sitten selvittää kuka on syllinen ja kuka ei, ei sitä tietoa sinulta edellytetä. Jos sinulla on epäilyksiä huijarin henkilöllisyyden suhteen niin voit toki kertoa, mutta asiat saattavat muuttua esitutkinnan edetessä.


      • Jarkko
        Pete vaan kirjoitti:

        "Voit ADA miettiä siltäkin kantilta asiaa, että jos olisin vähänkin epäillyt silloin rikollista
        toimintaa, niin olisinko sponsoroinut oman poikani sisään, joka on minulle erittäin rakas."

        Viestisi vaikuttaa hyvin vilpittömältä, joten kysyisin etkö tuossakaan tilanteessa, kun poliisi oli jo tutkinut ja varoittanut, kaivannut toiminnan LAILLISUUDESTA mitään todisteita?

        Minua on houkuteltu mukaan WGI:n vuosia sitten ja Wincapitaan viime vuonna ja molemmat olen mielestäni tunnistanut heti selviksi huijauksiksi. Mielestäni ne ovat säilyneet hengissä niinkin pitkään ainoastaan siksi, että toimivan osittain 'maan alla' ja ulkomailta käsin.

        Etkö ajatellut kysyä vaikka KRP:n mielipidettä laillisuudesta? Itse kun yritän pitää rikosrekisterini puhtaan, en kyllä lähde mukaan toimintaan jota poliisi tutkii, vaikka siinä olisi mukana kaikki kaverit ja isoja tuottoja luvattaisiin helposti.

        Uskon kyllä osittain tuohon vilpittömään mieleen, mutta toisaalta näyttää itsestäni siltä, että tuossa on ollut käsittämätön määrä rahan ahneutta mukana. Niin paljon, että esim. viranomaisten varoitukset ja poliisitutkimukset ei paina yhtään. Vai voiko tätä muuten ajatella?

        Vastineesi suuntautuu vain väärään osoitteeseen
        ja minäkään en ole kumpikaan noista.

        Mutta vastaan jäsenenä, koska noissa molemmissa kirjoituksissa on enemmän asiaa ja inhimillisyyttä kuin kaikissa näissä jutuissa vuoden ajalta yhteensä tällä palstalla.

        Minulle on ihan yksi hailee menetänkö rahani Wincapitassa tai ei, koska olen pannut sinne "liiastani kokeeksi vähän" ja ketään en myöskään ole sponsoroinut mukaan, mutta kaikkien
        suhde hommaan ei valitettavasti ole ihan samoin.

        Olen uskovainen ihminen ja aina pyrkinyt auttamaan lähimmäisiäni niin taloudellisesti kuin muutenkin ja nyt en voi ymmärtää tätä lynkkausbuumia mikä tälläkin palstalla ja mediassa Wincapitalaisia vastaan on organisoitu.

        Ensimmäiset vähän inhimilliset puheenvuorot kun kohtasin tässä ketjussa, niin uskaltauduin itsekin kirjoittamaan.

        Pyytäisin, että ollaan armollisia toisiamme kohtaan tässäkin asiassa ja muistetaan, että meille ei ole annettu tuomarin osaa.


      • AdaFlink
        olivat kovin kirjoitti:

        Kesyjä ja eivät tulleet virallisina tiedotteina todisteineen, vaan tulivat lähinnä tunnetusti ylilyövän median kautta, jokin yksittäisen poliisin kertomana tai ilman ja todella köyhää oli!

        Et kai nyt sinäkään voi muuta väittää, koska olet itsekin syylistänyt KRP:n toimintaa tältä ajalta hampaattomaksi?
        Jopaa syyttänyt heitä, että siksi tuli tuhansia
        jäseniä lisää, jotka ovat nyt ilman rahoja???

        ... sitä mieltä, että viranomaiset tekivät virheen, kun eivät puhaltaneet peliä poikki jo viime syyskesällä. Heillä oli kaikki "eväät" aloittaa tutkinta jo viime syksynä. Laihon nimi alla olisi riittänyt tutkinnan aloittamiseen. Selittäkööt viranomaiset mitä selittävät, mutta näin on näreet ja viranomaiset voivat huoleti ottaa osasyyn (ei korvausvastuuta) tammikuussa 2008 suuren ryöstöretken aikana hävinneisiin 30 miljoonaan euroon.

        Joskus mä ihan oikeesti mietin noita viranomaisten toimia. He kertovat avoimesti, että ovat kuumeisesti tutkineet clubia jo viime syksynä. He ovat mm. hakeneet pankeista autolasteittain materiaalia. Heillä oli aivan varmasti tietoa homman todellisesta luonteesta, mutta antoivat kaiken vaan jatkua. Oliko niillä vainu jostain suuremmasta esim. järjestäytyneen rikollisuuden (Venäjän mafian lonkerot Suomessa????) jostain haarasta ja siksi eivät laittaneet peliä poikki, vaan halusivat seurata ja paljastaa touhut sopivassa "saumassa". Vai onko clubissa niin vaikutusvaltaista sakkia (politiikkoja, talousalan mahtihenkilöitä), että homma piti varmistaa, ennenkuin viranomaiset voi toimia? Tiedä häntä, mutta perseestä oli viranomaisten toiminta.

        Vaikka mä arvostelenkin viranomaisten toimintaa, niin se ei tarkoita sitä, ettäkö niiltä etenkin tammikuussa 2008 liittyneiltä ei edellytettäis maalaisjärjen käyttöä. Ei yhteiskunta voi holhota jokaista yksilöä, vaan jokaisen on itse päätettävä, jotta mihin ne rahansa tunkee. Tossa kävi vaan niin ikävästi, että jotkut ahneuksissaan haluasi lahjoittaa rahansa Panamaan kaukaiselle tuntemattomalle ystävälle. Eli jäsenet voivat syyttää vaan itseään.

        Ne kaikki jutut eivät olleet mitään "kasvottomia" median vääntelyitä. Mm. Jouni Laiho ihan omalla naamallaan kertoi televisiossa, että kyseessä on pyramidipeli.

        Ja mitaan ette voi...


      • Pete taas
        Jarkko kirjoitti:

        Vastineesi suuntautuu vain väärään osoitteeseen
        ja minäkään en ole kumpikaan noista.

        Mutta vastaan jäsenenä, koska noissa molemmissa kirjoituksissa on enemmän asiaa ja inhimillisyyttä kuin kaikissa näissä jutuissa vuoden ajalta yhteensä tällä palstalla.

        Minulle on ihan yksi hailee menetänkö rahani Wincapitassa tai ei, koska olen pannut sinne "liiastani kokeeksi vähän" ja ketään en myöskään ole sponsoroinut mukaan, mutta kaikkien
        suhde hommaan ei valitettavasti ole ihan samoin.

        Olen uskovainen ihminen ja aina pyrkinyt auttamaan lähimmäisiäni niin taloudellisesti kuin muutenkin ja nyt en voi ymmärtää tätä lynkkausbuumia mikä tälläkin palstalla ja mediassa Wincapitalaisia vastaan on organisoitu.

        Ensimmäiset vähän inhimilliset puheenvuorot kun kohtasin tässä ketjussa, niin uskaltauduin itsekin kirjoittamaan.

        Pyytäisin, että ollaan armollisia toisiamme kohtaan tässäkin asiassa ja muistetaan, että meille ei ole annettu tuomarin osaa.

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ymmärrän täysin kommenttisi siitä, että olet laittanut rahaa WinCapitaan vaan sen verran kuin pystyt häviämään. Hyvä niin.

        Kysyisin silti miten suhtaudut tuohon toiseen näkökulmaan josta puhuin, eli kun itse en lähtenyt mukaan mietin mm. oman nimeni tahraantumista, koska oli tiedossa että kyseessa on poliisin tutkima?

        Itselleni tuo on selvä "ei" osallistumiselle, vaikka rahaa voisi tienatakin. Kun kerrot tuosta uskostasi, niin olettaisin sinunkin kunnioittavan viranomaisia ja välttävän ongelmia heidän kanssaan. Raha ei kuitenkaan tässä maailmassa ole kovin tärkeää vai mitä?


      • Arska
        AdaFlink kirjoitti:

        ... jo, että tuollaiset itkuvirret eivät päde oikeudessa. Jos (ja toivottavasti) oikeus päättää, että uunotetun olisi pitänyt ymmärtää mihin on ryhtymässä, niin rahat lähtee valtiolle ja suotta niitä on vonkailla takasin ainakaan valtiolta.

        Viime syyskesästä (2007) lähtien tiedotusvälineet ovat suoltaneet Wincapitasta juttua lähes viikoittain mm. clubin nimen muutoksesta ja Laihon varoituksista, joten aivan hyvin voidaan oikeudessa olettaa, että uunotettavat ovat tienneet mihin ovat ryhtymässä.

        Mä olen Jouni Laihon kanssa aivan samoilla linjoilla. Eli mitään uusjakoa WinCapitan rahoista ei tartte tehdä. Kaikki vaan valtiolle ja sillä siisti.

        Ja mitaan ette voi...

        ...nuinhan se menee, tai ainakin tulisi mennä. Ei ole osakesijoittajienkaan auttanut huutaa valtiolta apuja, jos sijoitukset ovat menneet "Kankkulan kaivoon". Mikä tekisi tästä tapauksesta jotenkin erilaisen ja erikoisen???

        On todellakin kenenkään turhaa väittää syksyn 2007 jälkeen, ettei olisi ollut asianlaidasta tietoinen.


      • Sivustaseuraaja
        Pete vaan kirjoitti:

        "Voit ADA miettiä siltäkin kantilta asiaa, että jos olisin vähänkin epäillyt silloin rikollista
        toimintaa, niin olisinko sponsoroinut oman poikani sisään, joka on minulle erittäin rakas."

        Viestisi vaikuttaa hyvin vilpittömältä, joten kysyisin etkö tuossakaan tilanteessa, kun poliisi oli jo tutkinut ja varoittanut, kaivannut toiminnan LAILLISUUDESTA mitään todisteita?

        Minua on houkuteltu mukaan WGI:n vuosia sitten ja Wincapitaan viime vuonna ja molemmat olen mielestäni tunnistanut heti selviksi huijauksiksi. Mielestäni ne ovat säilyneet hengissä niinkin pitkään ainoastaan siksi, että toimivan osittain 'maan alla' ja ulkomailta käsin.

        Etkö ajatellut kysyä vaikka KRP:n mielipidettä laillisuudesta? Itse kun yritän pitää rikosrekisterini puhtaan, en kyllä lähde mukaan toimintaan jota poliisi tutkii, vaikka siinä olisi mukana kaikki kaverit ja isoja tuottoja luvattaisiin helposti.

        Uskon kyllä osittain tuohon vilpittömään mieleen, mutta toisaalta näyttää itsestäni siltä, että tuossa on ollut käsittämätön määrä rahan ahneutta mukana. Niin paljon, että esim. viranomaisten varoitukset ja poliisitutkimukset ei paina yhtään. Vai voiko tätä muuten ajatella?

        Seurasin läheltä minäkin tuohon liittymistä. Kysyin ennen mukaan lähtöä toiminnan laillisuudesta. Todisteet annettiin tyyliin "on poliisejakin mukana, joten laillista sen on pakko olla". Toinen todiste oli se, että ihmiset olivat saaneet suuria summia omille tileilleen. Tämä toimi silloin perusteena sekä laillisuudesta kuin myös sen toimivuudesta/hyvyydestä. Jälkiviisaana ohjeena näiden ihmisten olisi pitänyt kysyä vielä kerran, et joo, toimii se, mutta mistä rahat ovat kotoisin? Laillista rahaako? Mutta, se unohtui dollarin kuvat silmissä.... koska se toimi silloin. Nythän me tiedetään, että toiminta ei ollut laillista mutta ei myöskään toimi.

        Mitä muuta sitä ihminen vielä toiminnan hyvyydestä ja toimivuudesta tarvitsee kuin nk. luotettavan tuttavan, joka vakuuttaa puheillaan ja näyttää vielä omilla ostoksillaan kaiken todeksi?


      • Niin...
        Sivustaseuraaja kirjoitti:

        Seurasin läheltä minäkin tuohon liittymistä. Kysyin ennen mukaan lähtöä toiminnan laillisuudesta. Todisteet annettiin tyyliin "on poliisejakin mukana, joten laillista sen on pakko olla". Toinen todiste oli se, että ihmiset olivat saaneet suuria summia omille tileilleen. Tämä toimi silloin perusteena sekä laillisuudesta kuin myös sen toimivuudesta/hyvyydestä. Jälkiviisaana ohjeena näiden ihmisten olisi pitänyt kysyä vielä kerran, et joo, toimii se, mutta mistä rahat ovat kotoisin? Laillista rahaako? Mutta, se unohtui dollarin kuvat silmissä.... koska se toimi silloin. Nythän me tiedetään, että toiminta ei ollut laillista mutta ei myöskään toimi.

        Mitä muuta sitä ihminen vielä toiminnan hyvyydestä ja toimivuudesta tarvitsee kuin nk. luotettavan tuttavan, joka vakuuttaa puheillaan ja näyttää vielä omilla ostoksillaan kaiken todeksi?

        Onko Capitan toiminta ollut lailista vai laitonta?


      • Lakirekisteri

        Niinpä. Perinteisesti oikeuslaitos onkin suhtautunut aika kireästi tähän tietämättömyys-puollustukseen, jottei tällä verukkeella voisi yleisemmin ratsastaa. Ja yleisesti kai voidaan sanoa, että lainsäädäntömme eräs perusoletus on, että jokaisella täysi-ikäisellä ja täysivaltaisella on tietty velvollisuus ottaa selvää asioista, joihin on ryhtymässä ja tietämättömyyteen voi vedota vain poikkeustapauksissa. Tässä mielessä olen Adan kanssa samoilla linjoilla tiukan linjan tarpeellisuudesta, jotta jatkossa vältyttäisiin tämmöisiltä "uunotuksilta".


    • Huhahhhei

      on ehkä pikkuisen väärä sana, ainakin kokonaiskuvassa. Eiköhän sopivin sana löytyisi joukosta tyhmä, ahne, uunotettu, ääliö, yksinkertainen, vedätettävä, hyväksikäytetty, hölmö, uskovainen, moraaliton. Eli kuten kuka tahansa meistä, valtaosahan olemme juuri tuollaisia. Kuka enemmän, kuka vähemmän. Ja ehkäpä jotkut myös uhreja.

      • €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€...

        joo aivan,siinä meillä oikeen kateellinen paska.olis varmaan itekin lähtenyt mukaan jos olisit pystynyt, perseaukinen mikä perseaukinen VITULLAKOS VIHELLÄT.!ÄLÄ ÄNGE RAHAMIESTEN KESKUSTELUIHIN MUKAAN.


      • jhhviugvk
        €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€... kirjoitti:

        joo aivan,siinä meillä oikeen kateellinen paska.olis varmaan itekin lähtenyt mukaan jos olisit pystynyt, perseaukinen mikä perseaukinen VITULLAKOS VIHELLÄT.!ÄLÄ ÄNGE RAHAMIESTEN KESKUSTELUIHIN MUKAAN.

        PALJONKOS MENI?????

        BUUUHHAAHHAAHHAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!


      • €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€...
        jhhviugvk kirjoitti:

        PALJONKOS MENI?????

        BUUUHHAAHHAAHHAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

        jos ny välttämättä haluut tietää ni,sun 5v palkkas.mutta on sitä vähä varaa mennäkkin.


      • jg,kjg,kkm
        €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€... kirjoitti:

        jos ny välttämättä haluut tietää ni,sun 5v palkkas.mutta on sitä vähä varaa mennäkkin.

        Osu ja uppos.

        Harmittako? Kuuntelen...


      • JG,KK,EE,PÄÄ
        jg,kjg,kkm kirjoitti:

        Osu ja uppos.

        Harmittako? Kuuntelen...

        PALJOKO ON PALJON,NO SE ON MEINAAN PALJON, MEHTÄÄ TAKANA.PITÄPÄ OHTA MOTO TAAS TYÖHÖN VIIKOKS,PIENI LOVI TULLEE SINNE TAKA RAJAHAN.HÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ EI TUNNU MIHNÄÄÄÄÄ.


      • JGK,HH,KWE
        jg,kjg,kkm kirjoitti:

        Osu ja uppos.

        Harmittako? Kuuntelen...

        ONKONAA SUHLAKIN TUO NETTI RATTORISSA,KIVA LELU TUOKIN TÄÄLÄ TAHKAMEHTÄSSÄ.


    • sudet uhrilampaan turkissa

      sitä on vaika tunnistaa itseensä uhriksi, ennekuin rahat poissa.

    • JUSU

      Tervehdys,
      Miten paljon piti laittaa rahaa tuossa viimeisessä vaiheessa uuden jäsenen, joka pääsi säätiöön mukaan.
      Siinä ei ilmeisesti 3000 EUR riittänyt?
      Muuten toivon KRP:n nopeaa toimintaa asian suhteen, koska kuolinpesä Capitalaisen kanssa ei ole sitä mitä olen toivonut.

      Tuskailee JUSU

      • jauha,,,,,,,,,,

        paskaa epätoivoinen ihmislapsi kun et tiedä mistään mitään


      • JUSU
        jauha,,,,,,,,,, kirjoitti:

        paskaa epätoivoinen ihmislapsi kun et tiedä mistään mitään

        Taidat olla Capita hörhö.
        Olen verrannut Wincapita riippuvuutta huumeriippuvuuteen. Eli sponsorit olivat kuin huumediilereitä.
        No voit olla varma, etten näitä Capitalaisia tule helpolla päästämään.
        Ongelmana on vain se, että ne tuntuvat kadonneen maan alle, koska ei heitä enää missään näe.
        Eikä Sveitsiin piilotetuista rahoista enää kehuta.
        Selventää
        JUSU


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe