En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Hyvää yötä sille jolle laitoin tänään viestin 😘
- Anonyymi00002
Minullakin on ikävä miestä. Kaipaan häntä todella paljon. Haluaisin nähdä hänet edes hetken, mutta kaikki tuntuu olevan niin mahdotonta.
Välillä ikävä koskettaa sydäntä niin syvältä, että kyyneleet valuvat hallitsemattomasti, varsinkin tähän aikaan yöllä.
Hyvää yötä sinulle. - Anonyymi00003
Minäkin kaipaan sinua mies.
Voitko laittaa viestin whatsapissa ❤️ - Anonyymi00004
Olet hurmuri tiedät sen ja hyvää yötä ❤️
- Anonyymi00005
Toivottavasti oikeasi lukee tämän. Vinkki ei olisi pahitteeksi.
- Anonyymi00006
Valitettavasti nämä tunnisteettomat tekstit on tuhoon tuomittuja. Näitä ei ”tunnista” kuin ne kaikista harhalslmmat.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Valitettavasti nämä tunnisteettomat tekstit on tuhoon tuomittuja. Näitä ei ”tunnista” kuin ne kaikista harhalslmmat.
Ei välttämättä ole tarkoituskaan. Sain ainakin ajatuksen ulos. Ehkä oikea lukee ja saa hyvän olon, ehkä ei. Ehkä joku tuntematon saa hyvän olon, silloinkin kai jo jokin tarkoitus tällä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei välttämättä ole tarkoituskaan. Sain ainakin ajatuksen ulos. Ehkä oikea lukee ja saa hyvän olon, ehkä ei. Ehkä joku tuntematon saa hyvän olon, silloinkin kai jo jokin tarkoitus tällä.
Tuollainen hyvä olo on valheen ja kuvitelmien päälle rakennettu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja sinä menet siitä ihan katolleen, jos joku saa *turhaan" hyvän olon?
sivusta - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joskus sekin on varmasti hyväksi. Ja parempi sekin, kuin pahan olon levittäminen. Ehkä myös rohkaisee jonkun toimimaan oikeassa elämässä ja vie oman asian eteenpäin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli tämä aloittajaäijä itse ”tunnistelee”, eli kirjoittaa rimpsun piristäviä vastauksia itselleen mm öitä hurmuri
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos hän kirjoittaisi minulle näin...Täysin samoin ajatuksin hänestä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos hän kirjoittaisi minulle näin...Täysin samoin ajatuksin hänestä.
Itse olen kyllä häneen vielä yhteydessä. Aivan varmasti.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eli tämä aloittajaäijä itse ”tunnistelee”, eli kirjoittaa rimpsun piristäviä vastauksia itselleen mm öitä hurmuri
Tai se naurettava ilmaisu komistus
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tai se naurettava ilmaisu komistus
Kukaan nainen ei käytä tällaista retoriikkaa lissut jonnet ym
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Itse olen kyllä häneen vielä yhteydessä. Aivan varmasti.
Kertoa hänelle?
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ihan noin alas en minäkään ole vielä vajonnut. 😅
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kertoa hänelle?
Paljon olisi asiaa kyllä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Paljon olisi asiaa kyllä.
Toivon, että se tapahtuu vielä. t. joka vinkkiä kaipasi. Kauniit viestit ovat täällä välillä harvinaisia, liikaa muuta sälää. Viestisi toi hyvän mielen, olit hän tai et.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Toivon, että se tapahtuu vielä. t. joka vinkkiä kaipasi. Kauniit viestit ovat täällä välillä harvinaisia, liikaa muuta sälää. Viestisi toi hyvän mielen, olit hän tai et.
Niin minäkin ja kovasti. Kiva kuulla, että tästä oli jotain iloa. Tuskin kuitenkaan olen, koska hän jolle kirjoitin, ei taida odottaa tai toivoa minulta mitään.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin minäkin ja kovasti. Kiva kuulla, että tästä oli jotain iloa. Tuskin kuitenkaan olen, koska hän jolle kirjoitin, ei taida odottaa tai toivoa minulta mitään.
Harmi juttu, en kyllä ole varma, että hänkään haluaa minusta mitään. Miksi tunteet menee niin usein ristiin?
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Harmi juttu, en kyllä ole varma, että hänkään haluaa minusta mitään. Miksi tunteet menee niin usein ristiin?
Toivottavasti sinulla menee asiat hyvin kaivattusi kanssa. Kannattaa olla yhteydessä, mikäli siihen on mahdollisuus. It myös aion.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Toivottavasti sinulla menee asiat hyvin kaivattusi kanssa. Kannattaa olla yhteydessä, mikäli siihen on mahdollisuus. It myös aion.
*Itse*
- Anonyymi00009
Hyvää yötä ja huomenta...
- Anonyymi00012
Huomenta.
- Anonyymi00014
Huomenta ja kivaa päivää☀️🌼👍💜
- Anonyymi00019
”Kaipaus on aina osa minua, kun ajattelen sinua.”
Mietin sitä hetkeä, kun käännyin ja lähdin pois. Näin hänet varmasti viimeistä kertaa.
Nyt sataa. Yhdistän sateen eron hetkeen.
Toivon hyvää torstaita. Kaikki järjestyy, kun elää toivossa.
Naiselta - Anonyymi00024
Palstailussa ei ole mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2202228
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521322Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 72832
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.359739- 40731