Mä olin ihan peloissani sun lähellä

Anonyymi-ap

Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähelle säätämään. Ja nyt mä pelkään että valita jollekin että kävin. Millä miellä sinä suhtaudut? En tiedä uskallanko pitkään aikaan poiketa uudelleen..

22

659

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En huomannut, vaikutit omalta itseltäsi. Toivottavasti nähdään pian taas uudelleen.

• Anonyymi00002

Missä näit hänet? Ja mistä jutteliitte? En usko sinua häneksi ennen kuin saan oikeat vastaukset..ap

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Missä näit hänet? Ja mistä jutteliitte? En usko sinua häneksi ennen kuin saan oikeat vastaukset..ap

Hölmö olet, ei täältä kukaan vastauksia saa yhtään mihinkään.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hölmö olet, ei täältä kukaan vastauksia saa yhtään mihinkään.

Ei kyllä todellakaan, mm aloittajaäijän dialogioinnin suhteen itsensä kanssa keskustellen. Anna olla jo

• Anonyymi00003

Tämä trolli tytön tarinan kertomista. Mindfucking
      Ihmistä jonka oma elämä on niin solmussa että pitää koittaa pilata toisten heikkomielisten elämä. Älkää antako sieluanne näille piruille.

• Anonyymi00004

Ohhoh olipa tämä tuota noin voimakas tulkinta asiaintilasta. Kieliasun perusteella olet aloittajaäijä itse, mutta eihän sitä koskaan tierä. Guben kerronta perustui muuten jonkun emännän kärkkymiseen jossain on tätä tapahtunut tai ei. Esim kohta toivottavasti et ”valita” minusta eteenpäin(?), niin mitähän se sellainen mahtaisi tarkoittaa?

• Anonyymi00005

Nyt mietin jos tulit hyvällä mielellä siihen lähelle, ja minä en edes katsonut sua silmiin. Toisaalta pelkään että suutuit kun poikkkesin, pelko kai päällimmäisenä mielessäni, ymmärrätkö?ap

• Anonyymi00009

Älä yliajattele turhaan, mene uudestaan 😊

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Älä yliajattele turhaan, mene uudestaan 😊

Tuskin menen, kun oletan, että hän ajatteli ähäkutti jäit kiinni siellä käymisestä,odotan vain hetkeä jolloin kuulen sen ylemmältä taholta. En siis yliajattele/haaveile kun hän on kieltänyt ja niin muillekin kertonut näin minulle kerrottiin. Ap

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tuskin menen, kun oletan, että hän ajatteli ähäkutti jäit kiinni siellä käymisestä,odotan vain hetkeä jolloin kuulen sen ylemmältä taholta. En siis yliajattele/haaveile kun hän on kieltänyt ja niin muillekin kertonut näin minulle kerrottiin. Ap

Onpa ikävä tilanne. Mutta jos on kielto päällä, parempi uskoa. Olet hänen kanssa puhunut asiasta?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Onpa ikävä tilanne. Mutta jos on kielto päällä, parempi uskoa. Olet hänen kanssa puhunut asiasta?

Julkinen tila ei ole perusteita kieliolle. Parempi vaan itsekin pysyä poissa oman sydämen takia. Emme ole puhuneet. Hänen kieltonsa jälkeen joka oli n 4 vuotta sitten, hänen kaverinsa sanoi että meillä on ollut väärinkäsityksiä. Olen sen kohtaamisen jälkeen koittanut olla kuin en olisi siellä ja en ole edes tervehtinyt saatu jutellut. Melkein 3 vuotta tosi harvoin kuin olisi oikeutettua.
        Hän ehkä koitti vajaa kaksi vuotta sitten jutella, en sitä silloin ymmärtänyt. Voin jutella hänen kanssaan jos hän haluaa, mutta en siinä paikassa. Tänään esim siinä toisessa paikassa missä viime vuosina on nähty. Itse en lähesty. Ap

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Julkinen tila ei ole perusteita kieliolle. Parempi vaan itsekin pysyä poissa oman sydämen takia. Emme ole puhuneet. Hänen kieltonsa jälkeen joka oli n 4 vuotta sitten, hänen kaverinsa sanoi että meillä on ollut väärinkäsityksiä. Olen sen kohtaamisen jälkeen koittanut olla kuin en olisi siellä ja en ole edes tervehtinyt saatu jutellut. Melkein 3 vuotta tosi harvoin kuin olisi oikeutettua.
        Hän ehkä koitti vajaa kaksi vuotta sitten jutella, en sitä silloin ymmärtänyt. Voin jutella hänen kanssaan jos hän haluaa, mutta en siinä paikassa. Tänään esim siinä toisessa paikassa missä viime vuosina on nähty. Itse en lähesty. Ap

Odotin vähän näkeväni sut siellä, oli kyllä hulinaa etten olisi varmaan huomannutkaan. Jumitin taas meidän kohtaamisessa, vähät unet..ap

• Anonyymi00007

En uskaltanut katsoa edes silmiisi.

• Anonyymi00008

Etkö sinäkään. No mitä mulla oli päällä?ap

• Anonyymi00015

Muuta venäjälle Ap!

• Anonyymi00017

Miksi ehdotat sellaista?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Miksi ehdotat sellaista?

Siellä on ymmärtäjiä tälle gubbelle!

• Anonyymi00016

mikä vtun vino hymy

• Anonyymi00019

😏👈🏻

• Anonyymi00020

Ylitulkitset. Näet ivallisen hymyni vaikket katso suoraan. Mitä se kertoo meidän välisestämme jos ensi sijassa etsit minusta viitteitä ilkeilystä.

• Anonyymi00021

Minä en ainakaan tiedä mitä hän ajattelee minusta. Jos hän ei halua nähdä mua niin miksi hakeutuu lähelle näkemään mut, kirjasto ylös koska taas kävin, että tietää valittaa. Odotan sitä että hän tulee luo jossain muualla ja puhuu mulle. Itse pidän etäisyyden, minkä hän toivonut. Meidän välillä oli minusta jotain ainutlaatuista, mutta taidan olla ainoa. Olin kyllä taas hyvällä päällä eilen kun oltiin nähty.ap

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minä en ainakaan tiedä mitä hän ajattelee minusta. Jos hän ei halua nähdä mua niin miksi hakeutuu lähelle näkemään mut, kirjasto ylös koska taas kävin, että tietää valittaa. Odotan sitä että hän tulee luo jossain muualla ja puhuu mulle. Itse pidän etäisyyden, minkä hän toivonut. Meidän välillä oli minusta jotain ainutlaatuista, mutta taidan olla ainoa. Olin kyllä taas hyvällä päällä eilen kun oltiin nähty.ap

Korjaus

Kirjasto vaan kirjasiko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      224
      2265
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      52
      1332
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1167
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      1006
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      891
    6. Mitä toivot tulevaisuudelta?

😊
      Ikävä
      76
      875
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      812
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      757
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      741
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      40
      731
    Aihe