että MISSÄ hyttyset on sateella ja tuulella?
Eikö kukaan oikeasti tiedä
19
671
Vastaukset
- loppakorva1
suojassa sateelta, esimerkiksi talojen seinissä, puissa yms.. Paikoissa johon sade ei pääse.
- epätoivoinen.
Kiitos. Osaaks kertoo missä ihmiset on tuulella ja sateella?
- dorkonen
epätoivoinen. kirjoitti:
Kiitos. Osaaks kertoo missä ihmiset on tuulella ja sateella?
mut mää ossoon.
Ne on kato, jos ovoot esim. lehemihaas satten sattues, nii tiätty lehemän takamuspuolel hännän alla satte suoja ja jos tuul iskeep ni vasemman etukoiven sisäpuolel viimaa karus...jos taasen järvellä kalassa tuul tai saje piehtoo niin vennee alle ne sillo mennoo ja ans olla jos ovat katolle just pannahisen aikaan kiivenneet, nii piipusta piipun hatun alta ne löytyy..mee vaikka kattoo jos et uso, ko kerran omi silmin näkköö ni ei voo olla usomati;) - mä puhuin nyt
dorkonen kirjoitti:
mut mää ossoon.
Ne on kato, jos ovoot esim. lehemihaas satten sattues, nii tiätty lehemän takamuspuolel hännän alla satte suoja ja jos tuul iskeep ni vasemman etukoiven sisäpuolel viimaa karus...jos taasen järvellä kalassa tuul tai saje piehtoo niin vennee alle ne sillo mennoo ja ans olla jos ovat katolle just pannahisen aikaan kiivenneet, nii piipusta piipun hatun alta ne löytyy..mee vaikka kattoo jos et uso, ko kerran omi silmin näkköö ni ei voo olla usomati;)niistä ihimisiist...ja toi nyt oli vaan alkua mistä niitä ihmissii saattas sateella löytyä...
ööööööööööööööööööööööööööööööööääääääää - löytyy sateella
mä puhuin nyt kirjoitti:
niistä ihimisiist...ja toi nyt oli vaan alkua mistä niitä ihmissii saattas sateella löytyä...
ööööööööööööööööööööööööööööööööääääääääihan mistä vaan. ööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö - kerran olin
löytyy sateella kirjoitti:
ihan mistä vaan. ööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööömelki varma että niitä ois jopa mun alskalsareis, mut sit mää tarkistin asian ja totesin, että perskutis nehän onkin niitä hyttyssei mitä mun housuis kimpoili ja arvaa ku mää pettyssiin.....:(((( örks
- sada, eikä
tuule kokoaikaa. Joten täällä myös on hyttysiä!
- vieläkö jatkat?
Olemme asuneet tässä paikassa yli 5 vuotta, ja kertaakaan ei ensimmäistäkään hyttystä ole tontillamme nähty.
Salaisuus lienee siinä, että tämä on peltoaukean keskellä ja meidän pihalla tuulee aina.
Eli tuulisilla paikoilla ei ole hyttysiä ! Niiden hennot siivet eivät kai pysty tuulta vastustamaan.
Että tervetuloa meille, täällä ei ole hyttysiä -ja siis Etelä-Suomessa ollaan.
Sateella ja tuulella hyttyset ovat tuulen ja sateen suojassa.
Varmaan saat lisätietoja googlettamalla.- epätoivoinen.
Kato ku oon monta päivää kysyny ja joku muukin on kysyny eikä kukaan oo osannu vastata. Nyt on jo kaksi vastannut että ne on sateella ja tuulella suojassa sateelta ja tuulelta. Ents missä ihmiset on sateella ja tuulella, osaatko sanoo?
epätoivoinen. kirjoitti:
Kato ku oon monta päivää kysyny ja joku muukin on kysyny eikä kukaan oo osannu vastata. Nyt on jo kaksi vastannut että ne on sateella ja tuulella suojassa sateelta ja tuulelta. Ents missä ihmiset on sateella ja tuulella, osaatko sanoo?
sateella ja tuulella ulkoiluttamassa koiriaan ja ovat tyytyväisiä kun ei hyttysiä ole riesana.
- epätoivoinen.
Haukullinen kirjoitti:
sateella ja tuulella ulkoiluttamassa koiriaan ja ovat tyytyväisiä kun ei hyttysiä ole riesana.
joilla ei vaik ole koiria`?
epätoivoinen. kirjoitti:
joilla ei vaik ole koiria`?
sohvalla tuijottaen telkusta kuviokelluntaa.
Hyttysiä ainakin oli Pähkinäisten saaren grilli/keittokatoksessa ja saman saaren vuokrattavan saunan pukuhuoneessa;)))) Liekö vaanineet pähkinäpensaissa??
HUOM sillä saarella ei liene mitään yhtäläisyyttä Turun Jäkärlän kanssa. Jäkärlä ei sijaitse saaristomerellä, Pähkinäinen sijaitsee.
Jäkärlässä asuu kyllä ainakin yksi maanmainio merikapteeni, joka vaivojaan säästämättä kuskaa veneellä maakrapuja ainakin Pähkinäisten hyttysten syötäviksi.- epätoivoinen.
just sateelta ja tuulelta suojassa niin kun noin kaks jo vastas. Missäs ihmiset on?
- manta-elviira
... ... ;-D!!!
Sateella ja tuulella hyttyset voivat olla siellä mihin jotkut ihmiset menevät suojaan sateelta ja tuulelta -suojaiseen paikkaan, mihin sade eikä tuuli yllä.
;-D!!! !!!- oooon
;))))))))))))))))
itse viihdyn tuulessa ja sateessa niin en tiedä kyllä missä hyttyset on enkä sitä hirveästi mieti, mutta sitten kun tuuli ja sade alkaa kyllästyttää ja yrittää siltä suojautua niin jopa vain selviää, missä ne on! :D
- epätoivoinen.
häviäkään olemattomiin niin ku jotkut yrittää väittää! Mä vähän ihmettelin.
- BannaaniiiiI!
NO MUTTA!! Mihis pirskattiin ne hyttyset mennöö jos sattaa ja ne ovat jo valmiiksi keskellä järveä? :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama133453Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603293Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä462992Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132327Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl572077Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661971