AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Pessi ja Pietu vauvanuket. Onko kaavoja?
7 Vastausta 730 Lukukertaa

Pessi ja Pietu vauvanuket. Onko kaavoja?

Hei,

Onko kenelläkään kaavoja Pessi ja Pietu vauvanukkeihin? Kaavat on julkaistu Suuri Käsityökerho -lehdessä (nykyään Suuri Käsityölehti)varmaan 1980-luvun alussa (?). Nuket oli joustofroteesta ommellut ja niille oli muistaakseni tehty vaipat päälle, muttei vaatteita. Yritin kysellä lehdestä suoraan, mutta vastausta ei ole kuulunut. Jo lehden numeron tietäminen auttaisi, niin voisin kirjastosta kysellä. Ja jos joku viitsii kaavat jäljentää omasta lehdestään, niin tietysti sitten sovitaan hinnasta.

Hyvää käsityösyksyä kaikille!

joulukuun numerot

Suuressa Käsityökerhossa on käsittääkseni aina ollut joulukuun numerossa koko vuoden ohjeluettelo ja tieto minkänumeroisessa lehdessä ko ohje on. Jos pystyt yhtään haarukoimaan vuotta niin suosittelen kirjastoreissua ja joulukuun lehtien selaamista.

Ihan vain etsintää helpottamaan. Ihan vieras malli minulle, ikävä kyllä.

Pessi ja Pietu

Muistaakseni minulla on vielä tallessa ko. lehti. Muistan nuket hyvin. Yritän keretä säilönnän ohella penkoa varastojani. Viimeistään viikonloppuna. Voisi olla 1979 loppuvuoden numero.

Ohjeet löytyi

Ohjeet on Suuri Käsityö Kerho -lehdessä Syyskuu/1979. Voin kopioida ohjeet sinulle. Miten lähetys? Uskaltaako tälle palstalle laittaa osoitteita esille?

kiitos vaivannäöstä!

En kyllä tiedä uskaltaako tällä palstalla antaa mitään osoitetietoja. Mutta kovasti kiitoksia jo lehden numeron esiin onkimisesta! Käväisen kirjastolla katsomassa josko sieltä löytyisi tuo lehti. Ja kiitokset myös ekaksi vastanneelle vinkistä, että joulukuun numeroita kantsii selata.

heippa hei

tai ota sittenkin sähköpostilla yhteyttä kakkososoitteeseeni sajarvin (at) luukku.com, niin sovitaan jatkosta. Siis jos kaavojen toimittamisesta ei tule kohtuuttomasti vaivaa.

Mä kanssa

heippa hei.

tulee nyt aika myöhään, jos nyt kukaan enään lukee tätä. Mutta mä haluaisin kanssa nuo ohjeet, koska mulla itselläni on ollut samanlainen nukke...
voisitko lähettää tännepäinkin?? :)
 /   /  / Pessi ja Pietu vauvanuket. Onko kaavoja?

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua