AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Mitä kaikkea puhelimella voi maksaa ?

Mitä kaikkea puhelimella voi maksaa ?

40 Vastausta 8 774 Lukukertaa
Ajattelin kun nykyään voi jopa tilata kotipizzan puhelimella, ja se veloitetaan puhelimen laskusta.. Niin mitä kaikkea muuta voi ?
Voiko matkalippuja, konserttilippuja
Hotellia maksaa yms ?

Kertokaas jos olette kuulleet/kokeilleet ja mieluiten vielä että miten tapahtuu :)

Ei vain tekstiviestillä vaan vaikka soittamalla

Huomasin tuon edellisen viestiketjun jossa hieman samaa asiaa puitiin, mutta itse tarkoitan että mitä kaikkea vaan voi puhelimella siis soittamalla tai tekstaamalla, samapa tuo kunhan laskutus tapahtuu puhelinlaskusta.

Osaatko vielä...

Osaatko vielä sanoa, miksi tämä on niin tärkeää? Onko sinulla puhelin, jonka laskun joku muu maksaa, ja yrität käyttää sitä mahdollisimman paljon hyväksi?

Ajattelin vain että yleensä ihmiset eivät lähde kyselemään tuollaisesta lähtökohdasta "Mitä kaikkea voisinkaan tällä keinolla ostaa?" jos ei ole jotain vähän valonarkaa meneillään.

itseasiassa ei mitään valonarkaa.

enkä olekaan vain utelias. Vaan asia on niin että sain monen sadan edestä ilmasta puheaikaa, eikä itellä ole pelkille puheluille saati tekstailuille menossa niin paljon pitkään aikaan, joten miksei ottaisi kaikkea hyötyä irti?

mitä

mistä sait noin paljon puheaikaa?kerro ihmeessä...olis tekemistä ilmaisella piheajalla=))kai puhelimella koht pitää jo maksaa ruoka ostokset=))

Mainostus

Jos ilmaset puheajat kiinnostaa niin laita emailiin tiedusteluja (kun ei tääl sais niin mainostella :/). 60-110 euron ilmaisen puheajan mahdollisuus.

email: saunalahtiliittymat@gmail.com
tuo on kyl kiinnostavin viesti minkä olen lähi-aikoina lukenut!!!!
Tavallisella puheajalla tai pakettiin kuuluvilla tekstiviesteillä ei voi maksaa mitään. Kaikki ostokset ja palvelut veloitetaan puhelinlaskussa erikseen.
Tämä on taas erittäin hyvä business joillekin. Näissä puheluilla ja tekstiviesteillä ostettaessa käytetään hyväksi ihmisten tietämättömyyttä ja niitä ihmisiä, joilla normaali keinoin ei ole varaa ostaa kaikkea, mitä mieli tekee.
Toivottavasti kyselijä maksaa itse puhelinlaskunsa!!! Mieheni aikuinen tytär aiheutti tällaisella isälleen yli 1700 euron laskun!!!!
Vaatteita, koruja ja lahjakortteja. www.puhelinmaksu.fi
Osaisiko joku kertoa, mitä voi ostaa 0600 411*** -alkuisella puhelinnumerolla?
Olen ostanut muutaman kerran hopeisia koruja ja yllättynyt todella positiivisesti kuinka helppoa ja vaivatonta on maksaa korut puhelimella.
www.ostapuhelimella.com
Mä löysin yhden uuden paikan www.fotoshoppi.com mistä saa kaikkee näköjään aika hyvin ajantasalla oleva tavaraa valokuvaamiseen ja muuhun elektroniikkaan liittyvää kamaa! Tuolta pystyy tilaan sisustustauluja myös omista kuvista ja maksaan puhelimella :o!! Aika siistiä.
Nyt osuit asian ytimeen! Mie tilasin viinaa tekstiviestillä mutten kerro mistä :D
www.sportfashion.fi tuolta saa kans kaikenmoista
Zedistä ainaskii löytyy biisejä kännykkään. Oon myös tilannu taustakuvii Buumista ja parkkilippujakin voi maksaa kännykällä.
Kondomeita löytyy www.kondomikeiju.com
www.ostosmarket.fi Tuolla onnistui puhelinmaksu!
Kännykällä.fi
no nuit joskus käyttii ja aik kohtuu hintaaki www.kännykällä.fi/everyoung/index.php?route=product/product&path=1&product_id=10
lahjakortti Cittariin, K-kauppaan tai Macciin. www.kondomikeiju.com
Niin ja ne suurimmat ja pienimmät, lateksittomat ym. kumit kans sieltä.
ei toimi ei
suositellaan ny www.kännykällä.fi homma toimii.
laittakaa toi mun nimimerkki tilauksen lisätietokenttään :D
suositellaan ny www.lahjakorttipuhelimella.fi homma toimii.
laittakaa toi mun nimimerkki tilauksen lisätietokenttään :D
...vaikka mitä...esim. täältä: http://www.e-assari.net/
Onko halvemmalla missä voi maksaa puhelimella esim pleikkari 3 500gb
www.kännykällä.fi/hifistudio/
saako prepaid liittymällä maksettua missään?
Maksaa voit kaikkien operaattorien matkapuhelinliittymillä missä ei ole maksunumero estoa.
Voit myös maksaa prepaid liittymällä kunhan saldoa on riittävästi ladattu.

JYSKIIN 50€ lahjakortti 80€
ja maksu tietenkin puhelimella ja sata ensimmäistä korttia lähetetään heti varastosta!

Hyvää joulua!
Auton pesu (ja vahaus) automaatissa.
Pyykinpesu itsepalvelupesulassa.
Mihin firmaan viittaa puhelin - ja tekstiviestiostot? Puhelinnumero alkaa 0600-411***.
terv. Tiedosta kiitollinen
GooGlen ekan sivun tulokset...
Puhelinneuvonta 0600-411011 - Asianajotoimisto Brander & Mäkelä
Foreca - Kuluttajatuotteet
Auta meitä auttamaan - tee lahjoitus! | Animalia
Virallinen PlayStation-sivusto: Ota yhteys PlayStationiin
eikä löydy näitäkään
www.lahjakorttikauppa24.fi myy ainakin. Sieltä tilaan itse sekä soittamalla, että tekstarilla.
ei löydy mitn lahjakorttikauppaa tai ei sivua ainakaan
www.lahjakorttishop.com sivuilta saa ostettua erilaisia lahjakortteja puhelimella sekä osamaksulla
Lahjakorttishop.com hei. Kai sinä nyt sen tiesit, ettei lahjakortteja enää saa myydä velaksi puhelinlaskuun ja sen johdosta kaikki aikaisemmatkin toimijat lopettivat, joita olikin useita. Ei mene aikaakaan, kun hommasi loppuu, etkä tule saamaan rahojasi checkoutilta. Lopeta hyvä veli hyvissä ajoin, ennen kuin operaattorit ja poliisi kuulevat hämärähommistasi!
sanoo------ paskahaisee j a mukavaa on
tässäpä on oiva keino ylivelkaantua ja saada luottotiedot punaiselle. Hyvä hyvä!!
Ihan kauheeta alaikäiset kakarat ostaa kännykällä ruokaa ym satojen eurojen edestä ja vanhemmat kauhuissaan kun lasku tulee onko tämä kuluttaja asiamiehen mielestä oikein kun ei ikärajaa?
 /   /  / Mitä kaikkea puhelimella voi maksaa ?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta