habbo.fissä käytetään ihabbix,sia itse olen kokeillut sitä ja se on hyvä skirptaamiseen eli ei ole mitään järkeä ladata semmoista,mieluiten pelaat habboa ihan normaalisti ei mtn hackeja habboon.
By . pojat-93- Studio
Varokaa ihabbix käyttäjiä
11
2401
Vastaukset
- qweqewqweqwewqe
Oliko tää joku valistus? Luulen et kun ilmotit et iHabbix on scriptaus ohjelma ni monet innostuu siitä... Antaa niitten scriptailla jos tykkäävät :) Ja ketä se muka haittaa jos pari hassuu pelaajaa jotka käyttää ihabbixia..?
- Olllari-Dollari
Itsekin olen testannut kyseistä ohjelmaa, toimii muuten hyvin mutta se vie tietokoneeseen tallennetut salasanat, ja muut tiedostot.
- Noobies
Lol.. Mitä pahaa on jos on Ihabbix? Mul oli se, mut poistin sen ku huomasin et se oli iha paska! Ja ei ne kamat näy muille hahmoille habbossa. Ja ne poistuu heti ku sulkee ihabbixin
- 1337agent
Siis kuinka moni teistä jotka valittaa et kamat katoo ja muuta sellasta osaa oikeesti ees yrittää permata niitä?
Mie oon saanu pysymään itselläni tiettyjä kamoja kuten itsemaalattavia "Pläsiä"
Ja voin vinkata et kyse on chr:rrän lisäyksessä sekä tavaran ID:n käytöstä
Kun hallitsen sen, osaat permata :P
- Järkevin
Miksi niitä täytyy VAROA
- Dippari953
Ihmettelen miks vitus niit pitää varoa?
- NakkiHousu
Pystyykö ihabbixillä muka jotenkin scriptata kamaa jos pystyy niin kuka voisi kertoa ?
- Moiolenvirus
NakkiHousu kirjoitti:
Pystyykö ihabbixillä muka jotenkin scriptata kamaa jos pystyy niin kuka voisi kertoa ?
Joo eli se on virus ohjelma .. Itse olen ladannut sen niin tuli monta virus varoitusta, MUTTA EI VOI PUHDISTAA ! Joten varokaa latauksen kanssa !
- super wario
voi ompa taas tärkeetä!
mitä välii jostakin ihabbixista ku ei sitä enää ees oo habos ja muutenki skirpaamisesta on turha ilmottaa tänne ja tuhlata toisten aikaa. - Habbixin Kimi101
ottakaa kimi101 habbixex kamuksi
- Yllättynyt:o
Kimi, miks et käy enää habossa? :( Lisätkää: romeo6969
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 861316
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43639