kontaktia

minävain...

mitä tiedätte? heille haetaan erikseen myyntineuvottelijoita ja palveluneuvojia..mitä siihen palveluneuvojan duuniin kuuluu?

185

19717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekryilmoitus

      Tiedän vaikka mitä, mutta jos sinä haluat tietää kans ko. yrityksestä niin ota yhteyttä rekryilmoituksessa olevaan henkilöön. Häneltä saat parhaimmat ja oikeat tiedot.

    • entinen myyntineuvottelija

      palveluneuvoja ja myyntineuvottelija tekee samanlaista duunia, tavoite ja pohjapalkka vain on erilainen. Ihan sairas paikka jossa huipputulot joita luvattiin jäivät hirvittävän kauas todellisuudesta, myynti epäeettistä, 'tarkistetaan olemassa olevat tiedot' jotka on ajettu jostain vanhoista luettelo-tiedoista. Onneksi tajusin lähteä sieltä ajoissa, olisi hermot menny totaalisesti remonttiin.

      • Asterixisixi

        Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta hyvä ystäväni on tuolla töissä. Hän ainakin viihtyy hyvin ja tienaa ihan kohtuullisesti (n. 3000 €/kk).


    • Myyntiwomen

      Tietääkö kukaan kuinka moni sai yt:den jälkeen lähteä. Kontaktia hakee jatkuvasti uusia työntekijöitä mutta kannattaako kyseiseen firmaan hakea, jos on juuri ollut yt:t päällä. Ja millaiset ovat henkilökohtaiset myyntitavoiteet, realistisiako?

      • hopotihop

        Jos sinusta on myyntihommiin, niin kannattaa hakea, mutta pääseekö töihin niin sehän onkin sitten eri asia. Jos olet uutisia lukenut, niin AIKA MONESSA yrityksessä on ollut yt - neuvottelut viimeisen 6kk aikana :)

        Oli kyse sitten mistä myyntifirmasta tahansa, voi myyntitavoite jollekin olla täysin utopistinen kun jollekin itkettävän ja naurettavan välillä. Ajat on kovia, mutta jotenkin ihmeessä ne parhaat aina vaan myy.

        btw. Kontaktian yt:t koski kuulema tuotannon porukkaa? Ei myyntiä. Tosin onhan ala tunnettu tulos ati ulos - mentaliteetista ( mikä sanomattakin selvä )


      • Kyllä kansa tietää
        hopotihop kirjoitti:

        Jos sinusta on myyntihommiin, niin kannattaa hakea, mutta pääseekö töihin niin sehän onkin sitten eri asia. Jos olet uutisia lukenut, niin AIKA MONESSA yrityksessä on ollut yt - neuvottelut viimeisen 6kk aikana :)

        Oli kyse sitten mistä myyntifirmasta tahansa, voi myyntitavoite jollekin olla täysin utopistinen kun jollekin itkettävän ja naurettavan välillä. Ajat on kovia, mutta jotenkin ihmeessä ne parhaat aina vaan myy.

        btw. Kontaktian yt:t koski kuulema tuotannon porukkaa? Ei myyntiä. Tosin onhan ala tunnettu tulos ati ulos - mentaliteetista ( mikä sanomattakin selvä )

        Tulos tai ulos my ass, sen yhden skitsahtelevan pikkuhitlerin tiimiin ei ainakaan kannata joutua, siellä ei saa tulosta vaikka päällään seisois kun esimies on täys törppö


      • Bgellona
        Kyllä kansa tietää kirjoitti:

        Tulos tai ulos my ass, sen yhden skitsahtelevan pikkuhitlerin tiimiin ei ainakaan kannata joutua, siellä ei saa tulosta vaikka päällään seisois kun esimies on täys törppö

        Millä paikkakunnalla tämmönen vaikuttaa?


      • TheIlvesonmymind
        Bgellona kirjoitti:

        Millä paikkakunnalla tämmönen vaikuttaa?

        On se kummaa kun esimiestä syytetään vaatimisesta, mutta siitä vasta poru tulisi jos ei palkallaan pärjäisi.

        Joten itse 20 alalla olleena ja esimiehenä, rakkauden vastkohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys.

        Joten hyvät esimiehet ovat vaativia mutta oikeudenmukaisia ja tekevät itsekin sen minkä vaativat, eikö vain?


      • Sporttipirkkoliisa

        http://www.lannenteletieto.fi/pdf/vuosikertomus08_netti.pdf

        Konsernin liikevaihto vuonna 2008 oli 6,3 milj. euroa ja tilikauden tulos
        -2,8 milj. euroa.

        Ei ihme jos ei ole rahkeita satsata kunnollisiin kotisivuihin, jos yritys tuottaa tappiota. En taida hakeakaan kyseiseen yritykseen, kun on lähiaikoina ollut yt:kin ilmeisesti päällä!


      • asdfgasdfg
        Sporttipirkkoliisa kirjoitti:

        http://www.lannenteletieto.fi/pdf/vuosikertomus08_netti.pdf

        Konsernin liikevaihto vuonna 2008 oli 6,3 milj. euroa ja tilikauden tulos
        -2,8 milj. euroa.

        Ei ihme jos ei ole rahkeita satsata kunnollisiin kotisivuihin, jos yritys tuottaa tappiota. En taida hakeakaan kyseiseen yritykseen, kun on lähiaikoina ollut yt:kin ilmeisesti päällä!

        eipa ihme jos puolalaisen autojopparin puntti alkaa tutisee jos firma noin raskaasti kyntaa


      • Kyllä kansa tietää
        TheIlvesonmymind kirjoitti:

        On se kummaa kun esimiestä syytetään vaatimisesta, mutta siitä vasta poru tulisi jos ei palkallaan pärjäisi.

        Joten itse 20 alalla olleena ja esimiehenä, rakkauden vastkohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys.

        Joten hyvät esimiehet ovat vaativia mutta oikeudenmukaisia ja tekevät itsekin sen minkä vaativat, eikö vain?

        Mitä minä vaatimisesta kirjoitin? En yhtään mitään. Oikeudenmukainen ja vaativa esimieshän onkin juur paras, onneksi sellaisiakin on tullut vastaan.Nykyinen esimies on erittäin vaativa mutta antaa myös suoraa palautetta sekä hyvässä että pahassa, no eipä tarvitse arvailla että toimiiko homma vai ei ja missä mennään.
        Sitä en tiedä mitä ko. kaveri vaatii mutta ainakin tekee sen ihan väärällä tavalla, ei ole mitään esimiestaitoja kyllä. Lieneekö sitten suhteilla saatu suojatyöpaikka vai mikä.On entisestä elämästä tuttu naama, siitä tiedän tyypin, Kontaktialla en ole päivääkään ollut enkä ikinä meniskään. Alan tunnen ja tuolla on tuttuja töissä.


      • Zeetahko
        Kyllä kansa tietää kirjoitti:

        Mitä minä vaatimisesta kirjoitin? En yhtään mitään. Oikeudenmukainen ja vaativa esimieshän onkin juur paras, onneksi sellaisiakin on tullut vastaan.Nykyinen esimies on erittäin vaativa mutta antaa myös suoraa palautetta sekä hyvässä että pahassa, no eipä tarvitse arvailla että toimiiko homma vai ei ja missä mennään.
        Sitä en tiedä mitä ko. kaveri vaatii mutta ainakin tekee sen ihan väärällä tavalla, ei ole mitään esimiestaitoja kyllä. Lieneekö sitten suhteilla saatu suojatyöpaikka vai mikä.On entisestä elämästä tuttu naama, siitä tiedän tyypin, Kontaktialla en ole päivääkään ollut enkä ikinä meniskään. Alan tunnen ja tuolla on tuttuja töissä.

        Olen Kontaktialla töissä eikä mitään valittamista ole. Teen myyntiä ja tienaan ihan kohtuullisesti. Mielestäni firmassa on kaikki asiat kunnossa.


      • Tarzanko
        Zeetahko kirjoitti:

        Olen Kontaktialla töissä eikä mitään valittamista ole. Teen myyntiä ja tienaan ihan kohtuullisesti. Mielestäni firmassa on kaikki asiat kunnossa.

        "Firmassa on kaikki asiat kunnossa" vai onko sittenkään?

        www.inoa.fi/Mainosmedioita/Kontaktia Oy/LAHTI/taloustiedot/162676/


      • Uunoanneli
        Tarzanko kirjoitti:

        "Firmassa on kaikki asiat kunnossa" vai onko sittenkään?

        www.inoa.fi/Mainosmedioita/Kontaktia Oy/LAHTI/taloustiedot/162676/

        Tottakai investoinnit (yrityskaupt ja laajentuminen) syövät tilikauden tulosta. Pelkkiin lukuihin ei kannata tuijottaa, vaan katsoa mitä on numeroiden takana.


      • Tarzanko
        Uunoanneli kirjoitti:

        Tottakai investoinnit (yrityskaupt ja laajentuminen) syövät tilikauden tulosta. Pelkkiin lukuihin ei kannata tuijottaa, vaan katsoa mitä on numeroiden takana.

        Lännen Teletieto -konsernin vuosikertomuksesta poimittua:

        Kontaktia Oy:
        "Erittäin tappiollisen Assari -liiketoiminnan ja sen alasajon vaikutus
        tilikauden tulokseen oli – 2,0 milj. euroa."

        Siinä sinulle Uunoanneli tietoa mitä on numeroiden takana. Yrityksessä on siis kaikki hyvin!


      • Sepillä
        Tarzanko kirjoitti:

        Lännen Teletieto -konsernin vuosikertomuksesta poimittua:

        Kontaktia Oy:
        "Erittäin tappiollisen Assari -liiketoiminnan ja sen alasajon vaikutus
        tilikauden tulokseen oli – 2,0 milj. euroa."

        Siinä sinulle Uunoanneli tietoa mitä on numeroiden takana. Yrityksessä on siis kaikki hyvin!

        Samat avoimet työpaikat ovat pyörineet koko kesän yrityksen kotisivuilla. Siis eikö yritys ole löytynyt pätevää työvoimaa vai halutaanko vain mainostaa yhteistyökumppaneille että yritykselle menisi hyvin ja koko ajan palkataan lisää työvoimaa?

        Onko kukaan tätä saittia lukijoista hakenut noihin paikkoihin?


      • olet menossa
        Sepillä kirjoitti:

        Samat avoimet työpaikat ovat pyörineet koko kesän yrityksen kotisivuilla. Siis eikö yritys ole löytynyt pätevää työvoimaa vai halutaanko vain mainostaa yhteistyökumppaneille että yritykselle menisi hyvin ja koko ajan palkataan lisää työvoimaa?

        Onko kukaan tätä saittia lukijoista hakenut noihin paikkoihin?

        Otsikko ja nimimerkki puhukoot puolestaan.


      • Mahdollinen työntekijä
        olet menossa kirjoitti:

        Otsikko ja nimimerkki puhukoot puolestaan.

        Millainen työskentelyilmapiiri on yrityksessä ja lähinnä Vantaan toimipisteessä? Kiinnostaisi lähinnä Googlemyyjän paikka, johon hakevat työntekijää. Olisi kiva tietää ennenkuin laitan hakemksen. Vähän on ristiriitaisia kirjoituksia täällä.


      • todellakaan
        Mahdollinen työntekijä kirjoitti:

        Millainen työskentelyilmapiiri on yrityksessä ja lähinnä Vantaan toimipisteessä? Kiinnostaisi lähinnä Googlemyyjän paikka, johon hakevat työntekijää. Olisi kiva tietää ennenkuin laitan hakemksen. Vähän on ristiriitaisia kirjoituksia täällä.

        hakisi


      • Miksen
        todellakaan kirjoitti:

        hakisi

        hakisi?


      • Kärpänenkatossa
        Miksen kirjoitti:

        hakisi?

        Missä yrityksessä ei sitten olisi näinä aikoina huono työilmapiiri. Työntekijöiltä vaaditaan enemmän pinemmällä työporukalla ja jokainen yritys pyrkii selviämään lamasta työntekijöiden kustannuksella.

        Näin on myös Kontaktian Vantaan toimipisteessä. Myynnin puolella vaihtuvuus on todella suurta. Jos et saa tulosta koeajalla, niin kylmästi ulos vaan. Myös yt:t ovat vähentäneet Kontaktialla väkeä ja osa porukasta on lähtenyt itse. Taitaa olla niin uusi organisaatio, että näitä työhyvinvoinnin asioita ei vaan osata tehdä kunnolla ja se näkyy kaikessa toiminnassa!


      • autojobbarit :)
        asdfgasdfg kirjoitti:

        eipa ihme jos puolalaisen autojopparin puntti alkaa tutisee jos firma noin raskaasti kyntaa

        Puolalaiset autojobbarit on hauskaa porukkaa. Eikä niillä puntti pienestä tutise. Kumma juttu kun ne kenellä kauppa käy on niin pirun iloisia ja ne kenellä ei, on hymy herkässä ( ja tietenkin esimiehen syy kun kauppa ei käy )

        Faktahan on, että pomot on mulkkuja ja työntekijät aina vain valittaa. Mitä niitä sen ihmeemmin miettimään. Kauppaa tauluun ja palkkapäivänä on ihan sama mitä esimies vinoilee...


      • ei mitään maksullista
        Kärpänenkatossa kirjoitti:

        Missä yrityksessä ei sitten olisi näinä aikoina huono työilmapiiri. Työntekijöiltä vaaditaan enemmän pinemmällä työporukalla ja jokainen yritys pyrkii selviämään lamasta työntekijöiden kustannuksella.

        Näin on myös Kontaktian Vantaan toimipisteessä. Myynnin puolella vaihtuvuus on todella suurta. Jos et saa tulosta koeajalla, niin kylmästi ulos vaan. Myös yt:t ovat vähentäneet Kontaktialla väkeä ja osa porukasta on lähtenyt itse. Taitaa olla niin uusi organisaatio, että näitä työhyvinvoinnin asioita ei vaan osata tehdä kunnolla ja se näkyy kaikessa toiminnassa!

        Myyntihommissa nyt vain sattuu olemaan kova vaihtuvuus. Sama sääntö pätee jokaiseen suomalaiseen b2b - myyntifirmaan. Ihmisiä tulee ja menee. Toinen tykkää, toinen ei. Helppoa hommaa se ei ole. Työilmapiiristä alan vaihtuvuus ei johdu.

        Em. Firmat kun tietää, niin voi sanoa, että ilmapiiri vaihtelee kuten missä tahansa firmassa alasta piittaamatta. Se, että työntekijöitä haetaan ei tarkoita huonoa ilmapiiriä, mutta kuten kärpänen katossa fiksusti kirjoitti, eipä se tunnelma taida olla katossa tällä hetkellä juuri missään.

        Ottakaa asioista itse selvää hyvät ihmiset. Soittakaa firmaan, menkää paikan päälle, päätelkää itse. Vai uskotteko joka sanan mitä leffakriitikot kirjoittavat elokuvista? Kriitikoita on monta maailman jokaisessa asiassa. Sinä itse tiedät parhaiten mikä sinulle on hyväksi.

        Parasta siinä on, että kun ottaa itse selvää, niin ei siinä ainakaan mitään menetä. Mutta uskot muiden puheet, niin aina voi jäädä miettimään, että jospa sittenkin olisin ottanut itse selvää :)


      • jelloweeni
        ei mitään maksullista kirjoitti:

        Myyntihommissa nyt vain sattuu olemaan kova vaihtuvuus. Sama sääntö pätee jokaiseen suomalaiseen b2b - myyntifirmaan. Ihmisiä tulee ja menee. Toinen tykkää, toinen ei. Helppoa hommaa se ei ole. Työilmapiiristä alan vaihtuvuus ei johdu.

        Em. Firmat kun tietää, niin voi sanoa, että ilmapiiri vaihtelee kuten missä tahansa firmassa alasta piittaamatta. Se, että työntekijöitä haetaan ei tarkoita huonoa ilmapiiriä, mutta kuten kärpänen katossa fiksusti kirjoitti, eipä se tunnelma taida olla katossa tällä hetkellä juuri missään.

        Ottakaa asioista itse selvää hyvät ihmiset. Soittakaa firmaan, menkää paikan päälle, päätelkää itse. Vai uskotteko joka sanan mitä leffakriitikot kirjoittavat elokuvista? Kriitikoita on monta maailman jokaisessa asiassa. Sinä itse tiedät parhaiten mikä sinulle on hyväksi.

        Parasta siinä on, että kun ottaa itse selvää, niin ei siinä ainakaan mitään menetä. Mutta uskot muiden puheet, niin aina voi jäädä miettimään, että jospa sittenkin olisin ottanut itse selvää :)

        Pakko kommentoida tähän sen verran, että olen itse töissä kontaktialla. Olen ollut töissä myös muualla, joten vertailupohjaa on. Olen kokenut työssä olon kontaktialla ihan kivaksi, mielestäni siellä tehdään asioita sen eteen, että työntekijät viihtyvät ja pystyvät tienaamaan palkkansa. Parannettavaakin toki on, niinkuin muuallakin. Työnantajana kuitenkin parhaimmasta päästä. Olen siis myyjänä.


      • Carpe Diem and Do not hesitate!!!
        jelloweeni kirjoitti:

        Pakko kommentoida tähän sen verran, että olen itse töissä kontaktialla. Olen ollut töissä myös muualla, joten vertailupohjaa on. Olen kokenut työssä olon kontaktialla ihan kivaksi, mielestäni siellä tehdään asioita sen eteen, että työntekijät viihtyvät ja pystyvät tienaamaan palkkansa. Parannettavaakin toki on, niinkuin muuallakin. Työnantajana kuitenkin parhaimmasta päästä. Olen siis myyjänä.

        Olen nähnyt monia myyntiorganisaatioita. Vetänyt itse tiimejä ollut myyntijohtajana,kiinteistövälittäjänä jne.

        Palkkaus reilua työsuhde-edut hyviä.
        Jos vakavasti harkitset työpaikkana suosittelen lämpimästi.
        Eipähän palkat ainakaan junnaa paikallaan. Helppoa työ ei tietenkään ole jos ei ole valmis pitkäjänteisyyteen.

        Yleeensä jos jollain on sanottavaa myynnistä ei ole sitä kovinkaan paljon tehnyt.


      • KusKusetusta
        Carpe Diem and Do not hesitate!!! kirjoitti:

        Olen nähnyt monia myyntiorganisaatioita. Vetänyt itse tiimejä ollut myyntijohtajana,kiinteistövälittäjänä jne.

        Palkkaus reilua työsuhde-edut hyviä.
        Jos vakavasti harkitset työpaikkana suosittelen lämpimästi.
        Eipähän palkat ainakaan junnaa paikallaan. Helppoa työ ei tietenkään ole jos ei ole valmis pitkäjänteisyyteen.

        Yleeensä jos jollain on sanottavaa myynnistä ei ole sitä kovinkaan paljon tehnyt.

        Kävin kääntymässä nopeasti kyseisessä firmassa pari vuotta sitten (yrityksen nimi muuttunut siitä) ja olen todellakin nähnyt eri firmojen myyntiä. Tässä yrityksessä oli kirein ilmapiiri missä olen työskennellyt. Esimies painoi oikein kunnolla päälle, jos ei ollut tyytyväinen tuloksiin, suoranaista hiillostusta ja harva sellaista jaksaa pitemmän päälle. Otin itse hatkat yrityksestä. Kireä ilmapiiri ja paine vaikutti siten, että vaihtuvuus oli todella suurta ja porukkaa sairauslomalla. Koeajan jälkeen monelle sanottiin, että kiitos ja näkemiin. Harvat pääsivät kuukausitasolla "luukuttamisella" tavoitteeseen ja silloin jäi palkka todella pieneksi.

        Täällä firmasta yritetään antaa ruusuinen kuva jossa tienaa hyvin ja työskentelyolosuhteet ovat hyvät, näin ei ollut minun mielestäni mutta sehän on vain oma mielipiteeni. Nyt on kaikki onneksi toisin ja on mukava tehdä myyntityötä!


      • Kontaktialla edelleen ja koeaikakin menny!
        KusKusetusta kirjoitti:

        Kävin kääntymässä nopeasti kyseisessä firmassa pari vuotta sitten (yrityksen nimi muuttunut siitä) ja olen todellakin nähnyt eri firmojen myyntiä. Tässä yrityksessä oli kirein ilmapiiri missä olen työskennellyt. Esimies painoi oikein kunnolla päälle, jos ei ollut tyytyväinen tuloksiin, suoranaista hiillostusta ja harva sellaista jaksaa pitemmän päälle. Otin itse hatkat yrityksestä. Kireä ilmapiiri ja paine vaikutti siten, että vaihtuvuus oli todella suurta ja porukkaa sairauslomalla. Koeajan jälkeen monelle sanottiin, että kiitos ja näkemiin. Harvat pääsivät kuukausitasolla "luukuttamisella" tavoitteeseen ja silloin jäi palkka todella pieneksi.

        Täällä firmasta yritetään antaa ruusuinen kuva jossa tienaa hyvin ja työskentelyolosuhteet ovat hyvät, näin ei ollut minun mielestäni mutta sehän on vain oma mielipiteeni. Nyt on kaikki onneksi toisin ja on mukava tehdä myyntityötä!

        Jos olit 2 vuotta sitten talossa hommat on muuttunu aika radikaalisti. No mut kuitenkin oma on mielipiteesi.


      • KusKusetusta
        Kontaktialla edelleen ja koeaikakin menny! kirjoitti:

        Jos olit 2 vuotta sitten talossa hommat on muuttunu aika radikaalisti. No mut kuitenkin oma on mielipiteesi.

        Miten voi olla meno muuttunu, jos samat pomot siellä meuhkaa kuulemma edelleen. Muuttunut huonompaan suuntaan?


      • ex-puhelinmyyjä
        hopotihop kirjoitti:

        Jos sinusta on myyntihommiin, niin kannattaa hakea, mutta pääseekö töihin niin sehän onkin sitten eri asia. Jos olet uutisia lukenut, niin AIKA MONESSA yrityksessä on ollut yt - neuvottelut viimeisen 6kk aikana :)

        Oli kyse sitten mistä myyntifirmasta tahansa, voi myyntitavoite jollekin olla täysin utopistinen kun jollekin itkettävän ja naurettavan välillä. Ajat on kovia, mutta jotenkin ihmeessä ne parhaat aina vaan myy.

        btw. Kontaktian yt:t koski kuulema tuotannon porukkaa? Ei myyntiä. Tosin onhan ala tunnettu tulos ati ulos - mentaliteetista ( mikä sanomattakin selvä )

        no, se on tainnu olla tänä vuonna jo lähes kaikissa ns. hakemistoalan yrityksissä yt:t, ja jos ei vielä ole, niin tod. näk. tulee oleen. eli todella tiukat ajat ( kuoleman vuosi on joku sanonut) on hakemisto bisneksessäkin , on päivänselvää että kaikki luettelot tulee kuolemaan, ja nettii myy jo nyt varmaa yli 200 firmaa ???? itselle riitti 3 vuotta tätä puhelinmyyntitouhuu , ja nyt katselen ihan muita mukavampia myynti hommia, pään hakkaaminen seinään riitti ! on meinaan suomalaiset yrittäjät kypsiä soittoihin!! ja alaa on vaihtanu nyt moni moni muukin puhelinmyyjä... , vai mix luulette että koko ajan haetaan joka paikkaan myyntineuvottelijoita.... väki (työkaverit) vaihtuu kokoajan, ja eihän se puhelimyynti mikään eläkevirka oo ikinä ollukkaan...


      • No jo on jutut.
        KusKusetusta kirjoitti:

        Miten voi olla meno muuttunu, jos samat pomot siellä meuhkaa kuulemma edelleen. Muuttunut huonompaan suuntaan?

        Olitko kenttämyyjä vai puhelinmyyjä? siinä vastaus sinulle. Nyt puhutaan pikkasen erityöstä.


      • KusKusetusta
        No jo on jutut. kirjoitti:

        Olitko kenttämyyjä vai puhelinmyyjä? siinä vastaus sinulle. Nyt puhutaan pikkasen erityöstä.

        Lainaus:
        "Olitko kenttämyyjä vai puhelinmyyjä? siinä vastaus sinulle. Nyt puhutaan pikkasen erityöstä".

        Olin puhelinmyyjänä. Siinä vastaus sinulle joka et lukemaasi oikein ymmärrä!


      • jelloweeni
        KusKusetusta kirjoitti:

        Lainaus:
        "Olitko kenttämyyjä vai puhelinmyyjä? siinä vastaus sinulle. Nyt puhutaan pikkasen erityöstä".

        Olin puhelinmyyjänä. Siinä vastaus sinulle joka et lukemaasi oikein ymmärrä!

        Jaa mistäköhän johtuu, että firmassa on kuitenkin hyvin tienaavia, kauan talossa olleita puhelinmyyjiä? Onko vain se totuus vaikea niellä, ettei kaikista ole tähän touhuun? Silloin onkin parempi katsella helpompia hommia.


      • KusKusetusta
        jelloweeni kirjoitti:

        Jaa mistäköhän johtuu, että firmassa on kuitenkin hyvin tienaavia, kauan talossa olleita puhelinmyyjiä? Onko vain se totuus vaikea niellä, ettei kaikista ole tähän touhuun? Silloin onkin parempi katsella helpompia hommia.

        Saan tällä hetkellä helpommista hommista enemmän liksaa ja se tässä hymyilyttääkin... Hyvää syksyn jatkoa sinne teille!


      • Vastaus : Kuskuskusetusta.
        KusKusetusta kirjoitti:

        Saan tällä hetkellä helpommista hommista enemmän liksaa ja se tässä hymyilyttääkin... Hyvää syksyn jatkoa sinne teille!

        Taidat olla sekaisin kun ei tuolla käy ilmi mitä työtä teit ainakaan mitä itse huomasin et edelleen vastaus sinulle.

        Hei hienoa et kävit kääntymässä ja enpä allekirjoita tuota että tienaat enemmän kuin jotkut ks. Firmassa. Hieno nähdä et oman urani aikana et ollut täällä enään. Kuten itse sanoit HELPOMMISTA HOMMISTA. Olet varmaan aktiivinen ja luotettava työntekijä kun täällä nimettömänä mollaat entistä työnantajaasi pelkällä oman epäonnistumisesi valolla.


      • It Is What It Is.
        KusKusetusta kirjoitti:

        Lainaus:
        "Olitko kenttämyyjä vai puhelinmyyjä? siinä vastaus sinulle. Nyt puhutaan pikkasen erityöstä".

        Olin puhelinmyyjänä. Siinä vastaus sinulle joka et lukemaasi oikein ymmärrä!

        Eli tuosta sun aikaisemmasta viestissä puhuit Kontaktiasta miten se on mahdollista et olit kaksi vuotta sitten talossa kun nimeksi tuli Kontaktia 2008. :D

        Ja tosta sun viestistä ei saa selvää et kumpi PumKu va KenKu?
        Mut vielä kerran kiva kun kävit.


      • PötyäPötyäPötyä
        It Is What It Is. kirjoitti:

        Eli tuosta sun aikaisemmasta viestissä puhuit Kontaktiasta miten se on mahdollista et olit kaksi vuotta sitten talossa kun nimeksi tuli Kontaktia 2008. :D

        Ja tosta sun viestistä ei saa selvää et kumpi PumKu va KenKu?
        Mut vielä kerran kiva kun kävit.

        Jos joku entinen työntekijä purnaa täällä omaa epäonnistumistaan niin mitähän työntekijä teki kun hän oli töissä ks. Firmassa?

        Varmaa aika vakuuttava tiimi-pelaaja?


      • veikkaan mä
        ex-puhelinmyyjä kirjoitti:

        no, se on tainnu olla tänä vuonna jo lähes kaikissa ns. hakemistoalan yrityksissä yt:t, ja jos ei vielä ole, niin tod. näk. tulee oleen. eli todella tiukat ajat ( kuoleman vuosi on joku sanonut) on hakemisto bisneksessäkin , on päivänselvää että kaikki luettelot tulee kuolemaan, ja nettii myy jo nyt varmaa yli 200 firmaa ???? itselle riitti 3 vuotta tätä puhelinmyyntitouhuu , ja nyt katselen ihan muita mukavampia myynti hommia, pään hakkaaminen seinään riitti ! on meinaan suomalaiset yrittäjät kypsiä soittoihin!! ja alaa on vaihtanu nyt moni moni muukin puhelinmyyjä... , vai mix luulette että koko ajan haetaan joka paikkaan myyntineuvottelijoita.... väki (työkaverit) vaihtuu kokoajan, ja eihän se puhelimyynti mikään eläkevirka oo ikinä ollukkaan...

        se on


      • yx-yritys
        veikkaan mä kirjoitti:

        se on

        Kyllä aika huonosti näyttäs menevän kun tarjoavat tuotteitaankin ihan millä hinnoilla sattuu.


      • Nyt tarvii selvitystä?
        yx-yritys kirjoitti:

        Kyllä aika huonosti näyttäs menevän kun tarjoavat tuotteitaankin ihan millä hinnoilla sattuu.

        Ja mistähän tuotteista on kyse?


      • Taidat uppottaa oman yrityksesi kun täällä mustamaalaat!
        yx-yritys kirjoitti:

        Kyllä aika huonosti näyttäs menevän kun tarjoavat tuotteitaankin ihan millä hinnoilla sattuu.

        On se kovaa puuhaa kun kilpailevat yritykseset täällä puhuu onnea teille!


      • Wake Me UP Before U GO GO!
        Taidat uppottaa oman yrityksesi kun täällä mustamaalaat! kirjoitti:

        On se kovaa puuhaa kun kilpailevat yritykseset täällä puhuu onnea teille!

        Yritykset ;)


      • Mielenkiintoista
        veikkaan mä kirjoitti:

        se on

        Ei muuta kun lotto vetämää?


      • Blaah,Blaah
        Mielenkiintoista kirjoitti:

        Ei muuta kun lotto vetämää?

        Täytyy sanoa et mistä teille kaikille maksetaan kun te täällä jaksatte kirjoittaa? joka päivä samoja juttuja? Tää on jo naurettavaakin kun täällä kilpailijat yrittää maalata, toiset puolustavat, jne.. OIKEASTI HANKKIKAA ELÄMÄ!!!!

        ( )"""( )
        ( ' 0 ' ) HALOO!!!!!


      • vgd
        jelloweeni kirjoitti:

        Pakko kommentoida tähän sen verran, että olen itse töissä kontaktialla. Olen ollut töissä myös muualla, joten vertailupohjaa on. Olen kokenut työssä olon kontaktialla ihan kivaksi, mielestäni siellä tehdään asioita sen eteen, että työntekijät viihtyvät ja pystyvät tienaamaan palkkansa. Parannettavaakin toki on, niinkuin muuallakin. Työnantajana kuitenkin parhaimmasta päästä. Olen siis myyjänä.

        Samaa mieltä ollaan täältä. Parempia työkavereita saa hakea!!!


      • kont akti
        jelloweeni kirjoitti:

        Jaa mistäköhän johtuu, että firmassa on kuitenkin hyvin tienaavia, kauan talossa olleita puhelinmyyjiä? Onko vain se totuus vaikea niellä, ettei kaikista ole tähän touhuun? Silloin onkin parempi katsella helpompia hommia.

        Se johtuu siitä että heillä on monta asiakasta joiden jatkotilauksista saavat provikat säännöllisesti. Pelkästään hankkimalla uusia asiakkaita ei pääse millään kk-tavoitteeseen. Kokoajan hankitaan uusia myyjiä jotka sitten hankkii uusia asiakkaita ja kun heidät pistetään ulos tai älyävät itse lähteä niin vanhat saa taas nämäkin asiakkaat jotka jaetaan skitsahtelevan esimiehen toimesta parhaiten persettä nuolleille :)
        Alalla ei viihdy kuin täysin alistuvat ihmiset tai sitten psykopaatit jotka mustamaalaavat kunnon työntekijöitä.
        Samanlaisia paskapaikkoja kaikki puhelinmyyntipuljut. Noi kehujat tälläkin palstalla on esimiehiä jotka yrittää pitää paskafirmansa mainetta yllä :D


      • Ilvesonpaska
        kont akti kirjoitti:

        Se johtuu siitä että heillä on monta asiakasta joiden jatkotilauksista saavat provikat säännöllisesti. Pelkästään hankkimalla uusia asiakkaita ei pääse millään kk-tavoitteeseen. Kokoajan hankitaan uusia myyjiä jotka sitten hankkii uusia asiakkaita ja kun heidät pistetään ulos tai älyävät itse lähteä niin vanhat saa taas nämäkin asiakkaat jotka jaetaan skitsahtelevan esimiehen toimesta parhaiten persettä nuolleille :)
        Alalla ei viihdy kuin täysin alistuvat ihmiset tai sitten psykopaatit jotka mustamaalaavat kunnon työntekijöitä.
        Samanlaisia paskapaikkoja kaikki puhelinmyyntipuljut. Noi kehujat tälläkin palstalla on esimiehiä jotka yrittää pitää paskafirmansa mainetta yllä :D

        Alan nähneenä en toivota näille mediamyyntiyrityksille kuin konkurssikypsää tulevaisuutta!


      • LueLisää
        Blaah,Blaah kirjoitti:

        Täytyy sanoa et mistä teille kaikille maksetaan kun te täällä jaksatte kirjoittaa? joka päivä samoja juttuja? Tää on jo naurettavaakin kun täällä kilpailijat yrittää maalata, toiset puolustavat, jne.. OIKEASTI HANKKIKAA ELÄMÄ!!!!

        ( )"""( )
        ( ' 0 ' ) HALOO!!!!!

        = ovelta ovelle pölynimurikauppaa... Suomessa toimii miljoona yritystä, jotka myyvät näkyvyyttä nettiin. Pikavoitot on jo jaettu, keksikää jotain uutta...


      • Jarkko .
        LueLisää kirjoitti:

        = ovelta ovelle pölynimurikauppaa... Suomessa toimii miljoona yritystä, jotka myyvät näkyvyyttä nettiin. Pikavoitot on jo jaettu, keksikää jotain uutta...

        Eikö jo nimi kerro kaiken haloo!!!

        Jos yrityksen nimi on kuin senssipalsta ja kotisivut kuin jotku käsityöihmisten kerhosivut

        niin onko kyseessä oikea firma?

        http://www.kontaktia.fi/pages/content/Page.aspx?id=131 ;-))))

        Vaikuttaa aika epätoivoiselta avunhuudolta noi työnkeijöiden kehut työpaikaastaan ko yrityksen sivuilla. Sehä kertoo vaan sen ettei kaikki ole kohdallaan kun pitää oikeen erikseen mainostaa miten ihana työpaikka tuo talo on. Itse työskentelen Oraclella myynnissä ja vaikka meilläkin on välillä huonoja päiviä niin se on kuitenkin oikea yritys, josta voin olla ylpeä.


      • ll
        Zeetahko kirjoitti:

        Olen Kontaktialla töissä eikä mitään valittamista ole. Teen myyntiä ja tienaan ihan kohtuullisesti. Mielestäni firmassa on kaikki asiat kunnossa.

        :-DDD


      • Naurettavaa!
        ll kirjoitti:

        :-DDD

        Lännen Teletieto -konsernin vuosikertomuksesta poimittua:

        Kontaktia Oy:
        "Erittäin tappiollisen Assari -liiketoiminnan ja sen alasajon vaikutus
        tilikauden tulokseen oli – 2,0 milj. euroa."

        Että tuonne haen ja heti :-D


      • Ihan oikea työntekij
        Jarkko . kirjoitti:

        Eikö jo nimi kerro kaiken haloo!!!

        Jos yrityksen nimi on kuin senssipalsta ja kotisivut kuin jotku käsityöihmisten kerhosivut

        niin onko kyseessä oikea firma?

        http://www.kontaktia.fi/pages/content/Page.aspx?id=131 ;-))))

        Vaikuttaa aika epätoivoiselta avunhuudolta noi työnkeijöiden kehut työpaikaastaan ko yrityksen sivuilla. Sehä kertoo vaan sen ettei kaikki ole kohdallaan kun pitää oikeen erikseen mainostaa miten ihana työpaikka tuo talo on. Itse työskentelen Oraclella myynnissä ja vaikka meilläkin on välillä huonoja päiviä niin se on kuitenkin oikea yritys, josta voin olla ylpeä.

        Se on hienoa, että sinulla on IHAN OIKEA työpaikka siellä IHAN OIKEASSA YRITYKSESSÄ. Sinulla on jotain minkä moni ihminen on menettänyt taantuman mukana. Ole tyytyväinen ja tee työsi hyvin. Mutta nyt kun Oraclekin vähentää tuhansia työpaikkoja ympäri maailmaa, niin toivotaan, että sinä saat pitää paikkasi. Myyntityö on siitä hienoa, että yksikään yt-neuvottelu ei tule työssään pärjäävää myyntineuvottelijaa koskemaan kunhan myyntiä tulee ja hoitaa hommansa hyvin. Tätä ei voi Oracle sinulle taata vaikka työsi kuinka hyvin, mutta kulutat yhtiön rahoja.
        Mutta jos kuitenkin nakki napsahtaa, niin eiköhän Kontaktialta tai alan muilta toimijoilta löydy sinulle IHAN OIKEA TYÖPAIKKA IHAN OIKEASTA YRITYKSESTÄ.


      • ....
        Ihan oikea työntekij kirjoitti:

        Se on hienoa, että sinulla on IHAN OIKEA työpaikka siellä IHAN OIKEASSA YRITYKSESSÄ. Sinulla on jotain minkä moni ihminen on menettänyt taantuman mukana. Ole tyytyväinen ja tee työsi hyvin. Mutta nyt kun Oraclekin vähentää tuhansia työpaikkoja ympäri maailmaa, niin toivotaan, että sinä saat pitää paikkasi. Myyntityö on siitä hienoa, että yksikään yt-neuvottelu ei tule työssään pärjäävää myyntineuvottelijaa koskemaan kunhan myyntiä tulee ja hoitaa hommansa hyvin. Tätä ei voi Oracle sinulle taata vaikka työsi kuinka hyvin, mutta kulutat yhtiön rahoja.
        Mutta jos kuitenkin nakki napsahtaa, niin eiköhän Kontaktialta tai alan muilta toimijoilta löydy sinulle IHAN OIKEA TYÖPAIKKA IHAN OIKEASTA YRITYKSESTÄ.

        ....näissä firmoissa aina. Ihme ku 10 uutta alottaa 6 krt vuodessa ja loppujen lopuks about 2 niistä 60:stä jää töihin pitemmäks aikaa. Ja puhelinmyyntihän sopiikin oikeesti varmaan 4% ihmisistä, joten parempi että jos epäröit vähänkin ni hae muita hommia!!!!!!!!
        Ei ole helppo työ ja vaarana menettää mielenterveyskin :)

        Ilmapiirihän on tällä alalla pirun hyvä!!! Vaikka ilmotuksissa kehuvat toisin.....

        ...Jos kuitenkin haluat alalle ni valitse tarkasti....hyviäkin paikkoja on ja semmosen erotat työhaastattelussa esimiehestä, joka peilaa paikan ilmapiiriä.

        Totinen ja virallinen, puhuu pelkästä tuloksen teosta, soittoajoista jne. ja lupaa isoja prov.liksoja -> Juokse

        Rento ja vitsikäs, ei lupaa liikoja ja on aidosti kiinnostunut sinusta -> saattaa ollakin hyvä paikka....

        Niin ja firmat mitkä ei jatkuvasti hae työntekijöitä on yleensä hyviä paikkoja


      • ...
        .... kirjoitti:

        ....näissä firmoissa aina. Ihme ku 10 uutta alottaa 6 krt vuodessa ja loppujen lopuks about 2 niistä 60:stä jää töihin pitemmäks aikaa. Ja puhelinmyyntihän sopiikin oikeesti varmaan 4% ihmisistä, joten parempi että jos epäröit vähänkin ni hae muita hommia!!!!!!!!
        Ei ole helppo työ ja vaarana menettää mielenterveyskin :)

        Ilmapiirihän on tällä alalla pirun hyvä!!! Vaikka ilmotuksissa kehuvat toisin.....

        ...Jos kuitenkin haluat alalle ni valitse tarkasti....hyviäkin paikkoja on ja semmosen erotat työhaastattelussa esimiehestä, joka peilaa paikan ilmapiiriä.

        Totinen ja virallinen, puhuu pelkästä tuloksen teosta, soittoajoista jne. ja lupaa isoja prov.liksoja -> Juokse

        Rento ja vitsikäs, ei lupaa liikoja ja on aidosti kiinnostunut sinusta -> saattaa ollakin hyvä paikka....

        Niin ja firmat mitkä ei jatkuvasti hae työntekijöitä on yleensä hyviä paikkoja

        voit päästä myymään esim. näkyvyyttä Facebookiin.


      • kerroppa
        ... kirjoitti:

        voit päästä myymään esim. näkyvyyttä Facebookiin.

        Mitä, myydäänkö sielä facebook näkyvyyttäkin?


      • Kerrotaankaverille
        kerroppa kirjoitti:

        Mitä, myydäänkö sielä facebook näkyvyyttäkin?

        Lähdetään siitä että jotain vikaa on yrityksessä pakko olla kun kirjoitellaan näin paljon täällä ja ristiriitaisesti. Jos yritys on hyvämaineinen, panostaa työntekijöihin ja jossa on hyvä ja ihmisarvoista tehdä duunia, ei niitä yrityksiä täällä keskustelupalstoilla näy.

        Kertokaa nyt hyvät Kontaktialaiset mikä siellä on vialla (jos jotain on)? Sana on vapaa!


      • juuhhhh
        Kerrotaankaverille kirjoitti:

        Lähdetään siitä että jotain vikaa on yrityksessä pakko olla kun kirjoitellaan näin paljon täällä ja ristiriitaisesti. Jos yritys on hyvämaineinen, panostaa työntekijöihin ja jossa on hyvä ja ihmisarvoista tehdä duunia, ei niitä yrityksiä täällä keskustelupalstoilla näy.

        Kertokaa nyt hyvät Kontaktialaiset mikä siellä on vialla (jos jotain on)? Sana on vapaa!

        Itse olin aikoinaan kontaktialla. Edut hyvät, palkka hyvä jne.
        Vaihdoin kuitenkin kilpailijalle koska en tullut toimeen esimiehen kanssa ja nyt kaikki on hyvin omalla kohdalla. Teen kuitenkin kauppaa ja tulen toimeen kaikkien kanssa.

        En hauku kontaktiaa. voi olla toisille sopiva paikka.


      • Huh huh
        juuhhhh kirjoitti:

        Itse olin aikoinaan kontaktialla. Edut hyvät, palkka hyvä jne.
        Vaihdoin kuitenkin kilpailijalle koska en tullut toimeen esimiehen kanssa ja nyt kaikki on hyvin omalla kohdalla. Teen kuitenkin kauppaa ja tulen toimeen kaikkien kanssa.

        En hauku kontaktiaa. voi olla toisille sopiva paikka.

        PAIKKA ON IHAN NIIN SYVÄLTÄ! Joka ei usko menkööt kokeilemaan :-)

        Onnea yritykseen vaan...


      • Hetulatpaukkuu
        Huh huh kirjoitti:

        PAIKKA ON IHAN NIIN SYVÄLTÄ! Joka ei usko menkööt kokeilemaan :-)

        Onnea yritykseen vaan...

        Kertokaa vähän millainen johtamiskulttuuri tässä yrityksessä on. Kiinnostaisi managerin paikka googlemyyntiin. Hakemusta en ole vielä laittanut mutta kokemusta on mediamyynnistä. Vantaalla näyttää olevan toimipiste, onko mukavia työkavereita?


      • tai sit ei
        Hetulatpaukkuu kirjoitti:

        Kertokaa vähän millainen johtamiskulttuuri tässä yrityksessä on. Kiinnostaisi managerin paikka googlemyyntiin. Hakemusta en ole vielä laittanut mutta kokemusta on mediamyynnistä. Vantaalla näyttää olevan toimipiste, onko mukavia työkavereita?

        google myyjiä ihan liian paljon. uusasiakashankinta todella vaikeaa ja sitähän te uudet "managerit" heh teette. ilmapiiri on varmaan tosi hyvä ja porukkakin vaihtuu tiuhaan kun ei vanhat myyjät jaksa soitella uusia asiakkaita -> siksi teitä uusia managereita tarvitaan. Hae ihmeessä toista työtä!

        Lue aikaisemmat viestit. Onkohan työpaikassa jotakin vikaa???


      • Sairasvääns1968
        tai sit ei kirjoitti:

        google myyjiä ihan liian paljon. uusasiakashankinta todella vaikeaa ja sitähän te uudet "managerit" heh teette. ilmapiiri on varmaan tosi hyvä ja porukkakin vaihtuu tiuhaan kun ei vanhat myyjät jaksa soitella uusia asiakkaita -> siksi teitä uusia managereita tarvitaan. Hae ihmeessä toista työtä!

        Lue aikaisemmat viestit. Onkohan työpaikassa jotakin vikaa???

        jossa olen lusinut. Rento työilmapiiri, ei myyntipainetta ja mediamyynnissä todella tienasi.

        JA sit mä heräsin. Kaikki oli juuri toisinpäin... valitettavasti!


      • from hel
        Hetulatpaukkuu kirjoitti:

        Kertokaa vähän millainen johtamiskulttuuri tässä yrityksessä on. Kiinnostaisi managerin paikka googlemyyntiin. Hakemusta en ole vielä laittanut mutta kokemusta on mediamyynnistä. Vantaalla näyttää olevan toimipiste, onko mukavia työkavereita?

        Kokemuksesta voin valitettavasti sanoa, etten suosittele kenellekään! Jo pelkästään työsopimus on naurettavasti ja lapsellisesti kyhätty. Siitähän kaikki kuitenkin alkaa. Pikkulapsikin kirjoittaa parempaa suomea.
        Yrityksen nimi ei sovi bisness maailmaan: Ei herätä juurikaan luottamusta.
        Käykää yrityksen kotisivuilla. Tuleeko niistä mitään mieleen?
        Työhaastattelussa on sellainen hekutus ja työpaika nmyynti että jo se herättää epäluuloja puhumattakaan agresiivisesta pöyhkeilystä ja muiden yritysten haukkumisesta. Jokainen tekee omat valintansa. Suosittelen kokeilemaan ja toteamaan että tällä kirjoittaneet olivat oikeassa.
        Tsemppiä vaan!


      • Nokiaa en vaihda
        jelloweeni kirjoitti:

        Pakko kommentoida tähän sen verran, että olen itse töissä kontaktialla. Olen ollut töissä myös muualla, joten vertailupohjaa on. Olen kokenut työssä olon kontaktialla ihan kivaksi, mielestäni siellä tehdään asioita sen eteen, että työntekijät viihtyvät ja pystyvät tienaamaan palkkansa. Parannettavaakin toki on, niinkuin muuallakin. Työnantajana kuitenkin parhaimmasta päästä. Olen siis myyjänä.

        Jos työnantaja on parhaimmasta päästä niin miksi ovi sitte käy koko ajan???

        Miksi täällä haukutaan niin paljon ihanaa työnantajaasi?

        Teillä on rekrytoinivaikeuksia jne.... Luulisi olevan hillitön tunku hyviin työpaikkoihin.


      • Tanelper
        Nokiaa en vaihda kirjoitti:

        Jos työnantaja on parhaimmasta päästä niin miksi ovi sitte käy koko ajan???

        Miksi täällä haukutaan niin paljon ihanaa työnantajaasi?

        Teillä on rekrytoinivaikeuksia jne.... Luulisi olevan hillitön tunku hyviin työpaikkoihin.

        Kyllä ne huippumyyjät kiertävät tämän alan työpaikat kaukaa se on jämpti se. Eikö tälläisen rekrytointiruletin pyörittäminenkin maksa yritykselle aika lailla kun työntekijät eivät pysy talossa ja vaihtuvuus ilmeisesti on todella suurta.


      • jep jep
        from hel kirjoitti:

        Kokemuksesta voin valitettavasti sanoa, etten suosittele kenellekään! Jo pelkästään työsopimus on naurettavasti ja lapsellisesti kyhätty. Siitähän kaikki kuitenkin alkaa. Pikkulapsikin kirjoittaa parempaa suomea.
        Yrityksen nimi ei sovi bisness maailmaan: Ei herätä juurikaan luottamusta.
        Käykää yrityksen kotisivuilla. Tuleeko niistä mitään mieleen?
        Työhaastattelussa on sellainen hekutus ja työpaika nmyynti että jo se herättää epäluuloja puhumattakaan agresiivisesta pöyhkeilystä ja muiden yritysten haukkumisesta. Jokainen tekee omat valintansa. Suosittelen kokeilemaan ja toteamaan että tällä kirjoittaneet olivat oikeassa.
        Tsemppiä vaan!

        Kävin Kontaktian kotisivuilla. Mielikuva sivujen perusteella: yritykseltä puuttuu selkeä linja: on googlea, facebookia, hakemistotuotteita, sms-palveluja jne jne. Tuli mieleen että kaikkea kokeillaan mistä vaan rahaa olisi jollain keinolla revittävissä, ei hyvä! En kovin positiivista kuvaa itse saanut.

        Plussaa Kontaktialle kuitenkin siitä että pystyy tällaisena aikana palkkaamaan uusia työntekijöitä, nytkin ainakin 10 paikkaa haussa eri tehtäviin.

        Lopputulos: Itse en silti hakisi näillä tiedoilla ko. yritykseen töihin.


      • Ikkemoro
        jep jep kirjoitti:

        Kävin Kontaktian kotisivuilla. Mielikuva sivujen perusteella: yritykseltä puuttuu selkeä linja: on googlea, facebookia, hakemistotuotteita, sms-palveluja jne jne. Tuli mieleen että kaikkea kokeillaan mistä vaan rahaa olisi jollain keinolla revittävissä, ei hyvä! En kovin positiivista kuvaa itse saanut.

        Plussaa Kontaktialle kuitenkin siitä että pystyy tällaisena aikana palkkaamaan uusia työntekijöitä, nytkin ainakin 10 paikkaa haussa eri tehtäviin.

        Lopputulos: Itse en silti hakisi näillä tiedoilla ko. yritykseen töihin.

        Taidetaan yrityksessä rönsyilla aika lailla joka suuntaan ja haetaan pikavoittoja. Miten se menikään et kaikkea on kokeiltava, paitsi... Jollain numeropalvelulla mentiin ainakin niin pahasti metsään aikaisempien keskusteluiden perusteella. Kotisivut ja yrityksen nimi eivät todellakaan herätä luottamusta, mikseivät käytä edelleen Finnet-Media nimeä?.


      • Treffeille!!!
        Ikkemoro kirjoitti:

        Taidetaan yrityksessä rönsyilla aika lailla joka suuntaan ja haetaan pikavoittoja. Miten se menikään et kaikkea on kokeiltava, paitsi... Jollain numeropalvelulla mentiin ainakin niin pahasti metsään aikaisempien keskusteluiden perusteella. Kotisivut ja yrityksen nimi eivät todellakaan herätä luottamusta, mikseivät käytä edelleen Finnet-Media nimeä?.

        Onks tää joku senssipalsta?


      • Callman
        Treffeille!!! kirjoitti:

        Onks tää joku senssipalsta?

        Jaah..hetken mietin kun näin tv ssä mainoksen että hakis töihin, mut taitaa olla parempi pysyä nykyisissä hommissa..

        Kiitos rakkahat ihmiset rehellisistä vastauksista, hyvät paikat ei kerää näin paljoa sontaa niskaansa keskustelupalstoilla!


      • eKontaktia
        Callman kirjoitti:

        Jaah..hetken mietin kun näin tv ssä mainoksen että hakis töihin, mut taitaa olla parempi pysyä nykyisissä hommissa..

        Kiitos rakkahat ihmiset rehellisistä vastauksista, hyvät paikat ei kerää näin paljoa sontaa niskaansa keskustelupalstoilla!

        Onko tämä sama yritys josta puhutaan?

        www.e-kontakti.fi


      • Poskisolistien Isä
        eKontaktia kirjoitti:

        Onko tämä sama yritys josta puhutaan?

        www.e-kontakti.fi

        Asenne ratkaisee ja niin kuin yleensä erotellaan jyvät.....


      • Helppoheikki!!!
        Poskisolistien Isä kirjoitti:

        Asenne ratkaisee ja niin kuin yleensä erotellaan jyvät.....

        Onko Vantaan toimipisteessä google tai facebookmyyntiä. Paljon tienaa myyjä/kk? Helppoa rahaa tiedossa?


      • hommakusee
        Helppoheikki!!! kirjoitti:

        Onko Vantaan toimipisteessä google tai facebookmyyntiä. Paljon tienaa myyjä/kk? Helppoa rahaa tiedossa?

        Jos totta puhutaan niin kyllä se tämä ajan kohtakin vaikeuttaa kaikenlaista myyntiä jota suoritetaan puhelimien välityksellä varsinkin jos se on suunnattu yrityksiin, jotka säästävät ja minivoivat kulut oli se sit Google näkyvyys tai joku muu mainostus. Ja osa myyntiyrityksistä on vielä laittanut laskujakin vaikka kyseistä palvelua ei olisi edes tilattu nimiä en rupee luettelemaan eikä tarvi. Mutta toivotaan kaikki Suomalaiset et aurinko paistaisi risukasaan ja kaikilla työtäpelkäämättömillä olisi jossain vaiheessa töitä jossa viihtyy :)


      • ;-)
        hommakusee kirjoitti:

        Jos totta puhutaan niin kyllä se tämä ajan kohtakin vaikeuttaa kaikenlaista myyntiä jota suoritetaan puhelimien välityksellä varsinkin jos se on suunnattu yrityksiin, jotka säästävät ja minivoivat kulut oli se sit Google näkyvyys tai joku muu mainostus. Ja osa myyntiyrityksistä on vielä laittanut laskujakin vaikka kyseistä palvelua ei olisi edes tilattu nimiä en rupee luettelemaan eikä tarvi. Mutta toivotaan kaikki Suomalaiset et aurinko paistaisi risukasaan ja kaikilla työtäpelkäämättömillä olisi jossain vaiheessa töitä jossa viihtyy :)

        heh heh, eikös tuo ole puhelinmyyntiä? Kuka hullu tilaa puhelinmyyjältä jotain, en minä ainakaan!


      • ggg51
        hommakusee kirjoitti:

        Jos totta puhutaan niin kyllä se tämä ajan kohtakin vaikeuttaa kaikenlaista myyntiä jota suoritetaan puhelimien välityksellä varsinkin jos se on suunnattu yrityksiin, jotka säästävät ja minivoivat kulut oli se sit Google näkyvyys tai joku muu mainostus. Ja osa myyntiyrityksistä on vielä laittanut laskujakin vaikka kyseistä palvelua ei olisi edes tilattu nimiä en rupee luettelemaan eikä tarvi. Mutta toivotaan kaikki Suomalaiset et aurinko paistaisi risukasaan ja kaikilla työtäpelkäämättömillä olisi jossain vaiheessa töitä jossa viihtyy :)

        myyntiä....


      • TikTakTik
        ggg51 kirjoitti:

        myyntiä....

        Google myynti haisoo. Elkää ostako.


      • BB
        Helppoheikki!!! kirjoitti:

        Onko Vantaan toimipisteessä google tai facebookmyyntiä. Paljon tienaa myyjä/kk? Helppoa rahaa tiedossa?

        Mikä on Helpporaha?

        Kyllä sä veneen pysty ostaa jos tarvis...


      • miten meni????
        hopotihop kirjoitti:

        Jos sinusta on myyntihommiin, niin kannattaa hakea, mutta pääseekö töihin niin sehän onkin sitten eri asia. Jos olet uutisia lukenut, niin AIKA MONESSA yrityksessä on ollut yt - neuvottelut viimeisen 6kk aikana :)

        Oli kyse sitten mistä myyntifirmasta tahansa, voi myyntitavoite jollekin olla täysin utopistinen kun jollekin itkettävän ja naurettavan välillä. Ajat on kovia, mutta jotenkin ihmeessä ne parhaat aina vaan myy.

        btw. Kontaktian yt:t koski kuulema tuotannon porukkaa? Ei myyntiä. Tosin onhan ala tunnettu tulos ati ulos - mentaliteetista ( mikä sanomattakin selvä )

        meni? Lensikö myyntipuolelta kukaan ulos?


    • dfgfdgdsfg

      eb tunne

      • Fätso

        Vetääkö myynti hyvin, haluan teille töihin. Keneen voin olla yhteydessä myynnin ammattilaisena kun kotisivuillanne ei kerrota kenenkään nimeä.


      • Rggi
        Fätso kirjoitti:

        Vetääkö myynti hyvin, haluan teille töihin. Keneen voin olla yhteydessä myynnin ammattilaisena kun kotisivuillanne ei kerrota kenenkään nimeä.

        Ota yhteyttä Jukka-Pekka Iso-Jussilaan, jos olet kiinnostunut työpaikasta.


      • Rggi2
        Rggi kirjoitti:

        Ota yhteyttä Jukka-Pekka Iso-Jussilaan, jos olet kiinnostunut työpaikasta.

        Ihme yritys ettei kerro kotisivuilla kuin keskuksen numeron. Antaa nimittäin erittäin huonon kuvan yrityksestä. Mitä häpeätte, onko alemmuuskompleksi?


      • ?
        Rggi2 kirjoitti:

        Ihme yritys ettei kerro kotisivuilla kuin keskuksen numeron. Antaa nimittäin erittäin huonon kuvan yrityksestä. Mitä häpeätte, onko alemmuuskompleksi?

        onhan siellä ainakin työpaikkailmoituksissa puhelinnumerot ja nimet keihin voit olla yhteydessä jos kiinnostaa, etsä osaa lukee???


      • ???
        ? kirjoitti:

        onhan siellä ainakin työpaikkailmoituksissa puhelinnumerot ja nimet keihin voit olla yhteydessä jos kiinnostaa, etsä osaa lukee???

        Ei kiinnosta työpaikat vaan palvelut. Vo kettu jos pitää numeroita firmaan hakea työpaikkailmoitusten kautta, etsä oikeen ite ymmärrä? Luulisi löytyvän suoria numeroita yhteystiedot paikasta. On niin salaista hommoo ettei numeroita voida kertoa...


      • ???
        ??? kirjoitti:

        Ei kiinnosta työpaikat vaan palvelut. Vo kettu jos pitää numeroita firmaan hakea työpaikkailmoitusten kautta, etsä oikeen ite ymmärrä? Luulisi löytyvän suoria numeroita yhteystiedot paikasta. On niin salaista hommoo ettei numeroita voida kertoa...

        no nyt mä hokasin mitä sä olit hakemassa, sorry. Luulin että haet töitä tästä firmasta. Eipä tosiaan ollu puhelinnumeroita tuotesivuilla mutta eipä tuotteetkaan ole kummosia. Et menettänyt mitään ;-)


      • Jarski1969
        ??? kirjoitti:

        no nyt mä hokasin mitä sä olit hakemassa, sorry. Luulin että haet töitä tästä firmasta. Eipä tosiaan ollu puhelinnumeroita tuotesivuilla mutta eipä tuotteetkaan ole kummosia. Et menettänyt mitään ;-)

        Hyvää huumoria tämä ketju...


      • NiMiMeR
        Jarski1969 kirjoitti:

        Hyvää huumoria tämä ketju...

        Ei tämä huumoria ole vaan täyttä faktaa


      • Tulostus
        NiMiMeR kirjoitti:

        Ei tämä huumoria ole vaan täyttä faktaa

        http://www.lannenteletieto.fi/pdf/vuosikertomus_09.pdf

        Taloudellinen kehitys
        Kontaktia Oy -konsernin liikevaihto vuonna 2009 oli 8,4 milj.
        euroa (6,3 milj. euroa vuonna 2008). Liikevoitto oli -1,0 milj.
        euroa (-2,8milj. euroa vuonna 2008) ja tilikauden tulos oli -1,8
        milj. euroa (-2,8 milj. euroa vuonna 2008). Heikko tuloskehitys
        johtui myytyjen tytäryhtiöiden liiketoiminnan huonosta kehityksestä
        ja niiden myynnistä syntyneestä myyntitappiosta.
        Ilman kertaluonteisia eriä tilikauden tulos oli -0,8 milj. euroa.


      • T a m p e r e
        Tulostus kirjoitti:

        http://www.lannenteletieto.fi/pdf/vuosikertomus_09.pdf

        Taloudellinen kehitys
        Kontaktia Oy -konsernin liikevaihto vuonna 2009 oli 8,4 milj.
        euroa (6,3 milj. euroa vuonna 2008). Liikevoitto oli -1,0 milj.
        euroa (-2,8milj. euroa vuonna 2008) ja tilikauden tulos oli -1,8
        milj. euroa (-2,8 milj. euroa vuonna 2008). Heikko tuloskehitys
        johtui myytyjen tytäryhtiöiden liiketoiminnan huonosta kehityksestä
        ja niiden myynnistä syntyneestä myyntitappiosta.
        Ilman kertaluonteisia eriä tilikauden tulos oli -0,8 milj. euroa.

        Hyvin näyttää yrityksellä pyyhkivän. Jatkakaa samaa rataa... Tosin etumerkki luvuissa o vähän vääränlainen.


      • !!!!!!
        T a m p e r e kirjoitti:

        Hyvin näyttää yrityksellä pyyhkivän. Jatkakaa samaa rataa... Tosin etumerkki luvuissa o vähän vääränlainen.

        Jos alalla on vahvasti "tulos tai ulos" mentaliteetti niin nyt yrityksen johto ulos! Näyttää yrityksen tulos olevan jo toista vuotta pakkasen puolella.

        Kuka tätä puljua todellisuudessa johtaa?


      • OsaamatonJohto
        !!!!!! kirjoitti:

        Jos alalla on vahvasti "tulos tai ulos" mentaliteetti niin nyt yrityksen johto ulos! Näyttää yrityksen tulos olevan jo toista vuotta pakkasen puolella.

        Kuka tätä puljua todellisuudessa johtaa?

        Kuka tätä puljua todellisuudessa johtaa?

        amatöörit ja puuhastelijat...


      • ???
        OsaamatonJohto kirjoitti:

        Kuka tätä puljua todellisuudessa johtaa?

        amatöörit ja puuhastelijat...

        Liikevaihtoa näyttää olevan mut mihin häviää rahat...


      • Uusi johto
        !!!!!! kirjoitti:

        Jos alalla on vahvasti "tulos tai ulos" mentaliteetti niin nyt yrityksen johto ulos! Näyttää yrityksen tulos olevan jo toista vuotta pakkasen puolella.

        Kuka tätä puljua todellisuudessa johtaa?

        Onko lähtölaskenta jo alakanut?


      • Tee ja jii
        Uusi johto kirjoitti:

        Onko lähtölaskenta jo alakanut?

        kenen?


      • Kehityspiälikkö
        Tee ja jii kirjoitti:

        kenen?

        Hyvä yritys pilattu huonolla johtamisella.


      • Marllboro
        Kehityspiälikkö kirjoitti:

        Hyvä yritys pilattu huonolla johtamisella.

        kontaktialle = sama kun työntäisit käden paskaan.. lehtimyynnilläkin tienaa paremmin kun myymällä näkyvyyttä pornosivuille :)


      • Savinen
        Marllboro kirjoitti:

        kontaktialle = sama kun työntäisit käden paskaan.. lehtimyynnilläkin tienaa paremmin kun myymällä näkyvyyttä pornosivuille :)

        Tulkaa katsomaan, tulkaa ihmettelemään.. Oikeasti ihmiset, ystäväni sanoi aikanaan usko puolet mitä näet, mutta älä mitään mitä kuulet sillä niin lepattaa valehtelijoiden huulet. Eli hakekaa töihin jos uskotte itseenne.


      • UunoAnnelinSisko
        Savinen kirjoitti:

        Tulkaa katsomaan, tulkaa ihmettelemään.. Oikeasti ihmiset, ystäväni sanoi aikanaan usko puolet mitä näet, mutta älä mitään mitä kuulet sillä niin lepattaa valehtelijoiden huulet. Eli hakekaa töihin jos uskotte itseenne.

        Miksi samat työpaikkailmot olleet jo puol vuotta yrityksen kotisivuilla? Varmaan hyvä yritys rekrytoimaan ku ei löydä oikeeta porukkaa vai onko edes tarvetta!


      • Savipöksy
        UunoAnnelinSisko kirjoitti:

        Miksi samat työpaikkailmot olleet jo puol vuotta yrityksen kotisivuilla? Varmaan hyvä yritys rekrytoimaan ku ei löydä oikeeta porukkaa vai onko edes tarvetta!

        Ei ole tarvetta uusiin työntekijöihin kun menee niin helvatin hyvin. Kulissit on pidettävä vaan pystyssä.


      • kaikkea aikansa
        Uusi johto kirjoitti:

        Onko lähtölaskenta jo alakanut?

        Kuule Toni ja J-P. Sää näyttää nyt siltä että työsuojelu alkaa puuttumaan tähän.


    • julkutin

      ... vähintääkin. Erikoista että jatkuvasti hakevat uutta porukkaa myyntityöhön ja samalla heittävät "vanhaa" porukkaa ulos. Mikähän lie tuolla myyntitiimissä pisin työsuhde, ellei ole vanhoja kavereita pomon kanssa?
      Kovat on sanat ja lupaukset kun palkataan, mutta missä kiitos vaikka kuinka hyvä työntekijä olisit. Kustaan niskaan niin räikeesti että ihme jos pää kestää koulutusaikaa pidempää ko lafkassa. Nou hätä, jos ei itse tajua lähteä niin varmaan saa potkut ennen kuin 4 kk täynnä. Ja mitä asiakasrekisteriin tulee, kaikki läpi soitettu jo useaan otteeseen eikä mitään hajuakaan kuinka oikeasti CRM:ää hyödynnetään. Niin nykyaikainen firma että...
      Pilattu hyvä firma huonolla johdolla, näin on! Työntekijät hyviä, potentiaalia vaikka mihin järkevämpääkin laittaa! Pitäkää kiinni oikeuksistanne, ko firmassa ei teidän oikeuksista / hyvinvoinnista välitetä.

      • Savisen_siskopuoli

        Ja kun yrityksen johto lukee tätä ketjua niin nouseeko hiki nyt otsalle? Ainakin pitäisi! Jos on näin paljon tyytymättömyyttä yrityksen toimintatapoihin niin onko toimintatavoissa ehkä parantamisen varaa? Onko? Vastaan puolestanne ON ja paljon.

        Myyntityö on mukavaa hyvässä työporukassa ja kannustavan, osaavan esimiehen alaisena. Hyvä esimies osaa luoda hyvän ja kannustavan työilmapiirin tai kaikki voi mennä päin uittua jos on epäpätevä, osaamaton esimies. Teillä näyttää menevän päin sitä itseään...

        Itse näytätte aiheuttavan ongelmia yrityksessänne. Maine kiirii nopeasti myyntipiireissä ja huippumyyjät osaavat kiertää kaukaa tällaiset yritykset jotka eivät kunnioita työntekijää vaan ajattelevat vain rahaa. Tässä tapauksessa rahan ajatteleminenkin on mennyt metsään jos tulos on negatiivinen.


      • Puh ellli
        Savisen_siskopuoli kirjoitti:

        Ja kun yrityksen johto lukee tätä ketjua niin nouseeko hiki nyt otsalle? Ainakin pitäisi! Jos on näin paljon tyytymättömyyttä yrityksen toimintatapoihin niin onko toimintatavoissa ehkä parantamisen varaa? Onko? Vastaan puolestanne ON ja paljon.

        Myyntityö on mukavaa hyvässä työporukassa ja kannustavan, osaavan esimiehen alaisena. Hyvä esimies osaa luoda hyvän ja kannustavan työilmapiirin tai kaikki voi mennä päin uittua jos on epäpätevä, osaamaton esimies. Teillä näyttää menevän päin sitä itseään...

        Itse näytätte aiheuttavan ongelmia yrityksessänne. Maine kiirii nopeasti myyntipiireissä ja huippumyyjät osaavat kiertää kaukaa tällaiset yritykset jotka eivät kunnioita työntekijää vaan ajattelevat vain rahaa. Tässä tapauksessa rahan ajatteleminenkin on mennyt metsään jos tulos on negatiivinen.

        Pro tason työpaikka...


      • Vastaus Ellille
        Puh ellli kirjoitti:

        Pro tason työpaikka...

        Tuleeko kolmas pakkasvuosi?


      • Puh ellli
        Vastaus Ellille kirjoitti:

        Tuleeko kolmas pakkasvuosi?

        Jos sama meno jatkuu niin tuleehan se.

        Mielenkiintoista:
        "Jos alalla on vahvasti "tulos tai ulos" mentaliteetti niin nyt yrityksen johto ulos! Näyttää yrityksen tulos olevan jo toista vuotta pakkasen puolella".


      • Tätikyllin
        Puh ellli kirjoitti:

        Jos sama meno jatkuu niin tuleehan se.

        Mielenkiintoista:
        "Jos alalla on vahvasti "tulos tai ulos" mentaliteetti niin nyt yrityksen johto ulos! Näyttää yrityksen tulos olevan jo toista vuotta pakkasen puolella".

        Jaahas, näinkö huonosti tälläkin yrityksellä menee. No kuka nyt näinä aikoina ostaisi näkyvyyttä ja muuta hömppää.


      • Kääpiö1
        Tätikyllin kirjoitti:

        Jaahas, näinkö huonosti tälläkin yrityksellä menee. No kuka nyt näinä aikoina ostaisi näkyvyyttä ja muuta hömppää.

        Ei kukaan järkevä osta näinä aikoina näkyvyyttä eri medioihin. Tämän alan yritykset jäävät nuolemaan näppejään kun yrityksillä menee muutenkin huonosti kun kauppa ei käy. Pakkasta odotellessa niinkun joku edellä jo kirjoitti.


      • Twentyandmore
        Kääpiö1 kirjoitti:

        Ei kukaan järkevä osta näinä aikoina näkyvyyttä eri medioihin. Tämän alan yritykset jäävät nuolemaan näppejään kun yrityksillä menee muutenkin huonosti kun kauppa ei käy. Pakkasta odotellessa niinkun joku edellä jo kirjoitti.

        Onk yritykses ollu yt:tä läh.aikoina jos vaik hakis?


      • kyselijä69696969
        Twentyandmore kirjoitti:

        Onk yritykses ollu yt:tä läh.aikoina jos vaik hakis?

        saako kontaktiassa dokaa ja polttaa röökii duunin aikana, jos ei nii aika paska paikka!


      • vastaaja696969
        kyselijä69696969 kirjoitti:

        saako kontaktiassa dokaa ja polttaa röökii duunin aikana, jos ei nii aika paska paikka!

        jos yrityksen tulosta katsoo niin saa


      • 40 ja risat
        vastaaja696969 kirjoitti:

        jos yrityksen tulosta katsoo niin saa

        Naurut sille joka tätäkin yritystä johtaa. Teillä menee hyvin.


      • Konsistas
        40 ja risat kirjoitti:

        Naurut sille joka tätäkin yritystä johtaa. Teillä menee hyvin.

        Adapta
        Dastra
        Konsistas
        Kontentas
        Jyväskylän alueen puhelinluettelo
        Etelä-Hämeen puhelinluettelo
        Itä-Uudenmaan puhelinluettelo
        Toimialasto
        Pohjois-Pohjanmaan puhelinluettelo
        Pohjolan puhelinluettelo
        Porin seudun puhelinluettelo
        Päijät-Hämeen puhelinluettelo
        Sata-Hämeen puhelinluettelo
        Satakunnan puhelinluettelo
        Keltanetti
        Etelä-Pohjanmaan puhelinluettelo
        Huittisten puhelinluettelo
        Pohjois-Savon puhelinluettelo
        Keski-Suomen puhelinluettelo
        Pohjois-Karjalan puhelinluettelo
        Kymenlaakson puhelinluettelo
        Turun alueen puhelinluettelo
        Etelä-Karjalan puhelinluettelo
        Vaasan puhelinluettelo
        Varsinais-Suomen puhelinluettelo
        Tampereen seudun puhelinluettelo
        Kainuun puhelinluettelo
        Kankaanpään puhelinluettelo
        Kelha
        Lapin puhelinluettelo
        Lounais-Suomen puhelinluettelo
        Länsi-Uudenmaan puhelinluettelo
        Mikkelin puhelinluettelo
        Oulun-Koillismaan puhelinluettelo
        Pohjanmaan puhelinluettelo
        Etelä-Savon puhelinluettelo
        Forssan Seudun puhelinluettelo
        NumeroMedia
        assari
        NumeroMestari
        Numeronetti


      • Myynti likka
        Konsistas kirjoitti:

        Adapta
        Dastra
        Konsistas
        Kontentas
        Jyväskylän alueen puhelinluettelo
        Etelä-Hämeen puhelinluettelo
        Itä-Uudenmaan puhelinluettelo
        Toimialasto
        Pohjois-Pohjanmaan puhelinluettelo
        Pohjolan puhelinluettelo
        Porin seudun puhelinluettelo
        Päijät-Hämeen puhelinluettelo
        Sata-Hämeen puhelinluettelo
        Satakunnan puhelinluettelo
        Keltanetti
        Etelä-Pohjanmaan puhelinluettelo
        Huittisten puhelinluettelo
        Pohjois-Savon puhelinluettelo
        Keski-Suomen puhelinluettelo
        Pohjois-Karjalan puhelinluettelo
        Kymenlaakson puhelinluettelo
        Turun alueen puhelinluettelo
        Etelä-Karjalan puhelinluettelo
        Vaasan puhelinluettelo
        Varsinais-Suomen puhelinluettelo
        Tampereen seudun puhelinluettelo
        Kainuun puhelinluettelo
        Kankaanpään puhelinluettelo
        Kelha
        Lapin puhelinluettelo
        Lounais-Suomen puhelinluettelo
        Länsi-Uudenmaan puhelinluettelo
        Mikkelin puhelinluettelo
        Oulun-Koillismaan puhelinluettelo
        Pohjanmaan puhelinluettelo
        Etelä-Savon puhelinluettelo
        Forssan Seudun puhelinluettelo
        NumeroMedia
        assari
        NumeroMestari
        Numeronetti

        Onkohan yrityksen kurssi jo lähtenyt nousuun jos vaikka hakis?


      • V astaus
        Myynti likka kirjoitti:

        Onkohan yrityksen kurssi jo lähtenyt nousuun jos vaikka hakis?

        Jos edellisiä viestejä lukee niin eipä taida kannattaa hakea... voipi tulla paha mieli.


      • Puhelinmyynti sucks
        V astaus kirjoitti:

        Jos edellisiä viestejä lukee niin eipä taida kannattaa hakea... voipi tulla paha mieli.

        mene miulummin kaupan kassalle... jos numeronetin tai sosiaalisen median myyntiä harkitset niin en suosittele hakemaan yhteenkään alan firmaan. menetät vaan yöunet.


      • ?!?!?!?!?
        Puhelinmyynti sucks kirjoitti:

        mene miulummin kaupan kassalle... jos numeronetin tai sosiaalisen median myyntiä harkitset niin en suosittele hakemaan yhteenkään alan firmaan. menetät vaan yöunet.

        www.e-kontakti.fi


      • Pertsa ja kilu
        ?!?!?!?!? kirjoitti:

        www.e-kontakti.fi

        ei ole sama firma. firma löytyy osoitteesta www.kontaktia.fi. naurettavat nettisivut.


      • Kesäkisuliini68
        Pertsa ja kilu kirjoitti:

        ei ole sama firma. firma löytyy osoitteesta www.kontaktia.fi. naurettavat nettisivut.

        Osaako yrityksessä olevat kertoa kuinka moni saa jo koeajalla potkut jos vaikka 10 aloittaa myymään mediaa?

        Alalle aikova...ehkä. Vaihtuvuus siis kiinnostaa.


      • goooglettaja
        Kesäkisuliini68 kirjoitti:

        Osaako yrityksessä olevat kertoa kuinka moni saa jo koeajalla potkut jos vaikka 10 aloittaa myymään mediaa?

        Alalle aikova...ehkä. Vaihtuvuus siis kiinnostaa.

        Jos ei heti ekoilla kuukausilla tee firman mielestä hyvää tulosta, niin tarvittaessa kaikki koe-aikalaiset potkitaan.

        Kärsivällisyyttä myyntiin ei siis löydy, vaan tulos on tehtävä heti. Firmalta on mennyt todella monta hyvää myyjää sivusuun, pelkän kärsimättömyyden takia.


    • paljon on tietoa?

      paljon tunnutaan paikasta tietävän..

      • __14__

        Ihme on et on viel pystyssä


      • Tampester ja Ilves
        __14__ kirjoitti:

        Ihme on et on viel pystyssä

        Liian kova vaihtuvuus vienyt yritykseltä jo maineen. Ei tonne kannata järkevän työntekijän hakea.

        H U O N O henkilöstöpolitiikka sattuu tässä tapauksessa omaan nilkkaan.


      • OzzyMania
        Tampester ja Ilves kirjoitti:

        Liian kova vaihtuvuus vienyt yritykseltä jo maineen. Ei tonne kannata järkevän työntekijän hakea.

        H U O N O henkilöstöpolitiikka sattuu tässä tapauksessa omaan nilkkaan.

        Lainaus:
        "H U O N O henkilöstöpolitiikka sattuu tässä tapauksessa omaan nilkkaan."

        Samaa mieltä ja sama meno jatkuu.


      • haenko töihin?
        OzzyMania kirjoitti:

        Lainaus:
        "H U O N O henkilöstöpolitiikka sattuu tässä tapauksessa omaan nilkkaan."

        Samaa mieltä ja sama meno jatkuu.

        Miten tämä huono henkilöstöpolitiikka näkyy käytännössä? Onko yhtä huono meininki kaikissa toimipisteissä?


      • Kelha
        haenko töihin? kirjoitti:

        Miten tämä huono henkilöstöpolitiikka näkyy käytännössä? Onko yhtä huono meininki kaikissa toimipisteissä?

        Mikä henkilöstöpolitiikka??? Tulos tai ulos!


      • O t s i k k O
        Kelha kirjoitti:

        Mikä henkilöstöpolitiikka??? Tulos tai ulos!

        Ei nakkikioskinkaan pitämisestä miljonääriksi tule...


      • Ass Ari
        O t s i k k O kirjoitti:

        Ei nakkikioskinkaan pitämisestä miljonääriksi tule...

        Mutta mihin hävisi ass ari numeropalvelu, jota mainostivat pari vuotta sitten ahkerasti? Jäi mainos niin hyvin mieleen. Kotisivulla ei puhuta mitään ko palvelusta.


      • Ari vastaa
        Ass Ari kirjoitti:

        Mutta mihin hävisi ass ari numeropalvelu, jota mainostivat pari vuotta sitten ahkerasti? Jäi mainos niin hyvin mieleen. Kotisivulla ei puhuta mitään ko palvelusta.

        Palvelu on ilmeisesti kuopattu kun vei yrityksen tuloksen miinus merkkiseksi.


      • 30 ja risat
        Ari vastaa kirjoitti:

        Palvelu on ilmeisesti kuopattu kun vei yrityksen tuloksen miinus merkkiseksi.

        Vielkö muka tulos - merkkine? Tietääkö kuk?


      • Akselitanzziipolkkaa
        30 ja risat kirjoitti:

        Vielkö muka tulos - merkkine? Tietääkö kuk?

        Onko yt:t taas päällä, tietääkö kukaan?


      • JohtoUlosTus
        Akselitanzziipolkkaa kirjoitti:

        Onko yt:t taas päällä, tietääkö kukaan?

        Vastaus edelliseen: ON

        Mutta miksi mainostavat kotisivulla että on avoimia työpaikkoaja, laillista, harhaanjohtavaa, moraalitonta?


      • urabuS
        JohtoUlosTus kirjoitti:

        Vastaus edelliseen: ON

        Mutta miksi mainostavat kotisivulla että on avoimia työpaikkoaja, laillista, harhaanjohtavaa, moraalitonta?

        Pakkastalvi tällekin yritykselle näemmä tulossa. Lähteekö moottori enää keväällä käyntiin?


      • Yritys=narikka
        urabuS kirjoitti:

        Pakkastalvi tällekin yritykselle näemmä tulossa. Lähteekö moottori enää keväällä käyntiin?

        Tuskin lähtee. Akku tyhjentyny jo pari vuotta sitten.


      • Tulos=miinusmerkkine

      • Tietää paikan.

      • AkkaaPäälle

      • TilinPäätös
        AkkaaPäälle kirjoitti:

        Lappu luukulle vaan noilla tilinpäätösluvuilla...

        http://www.finder.fi/Mainosmedioita/Kontaktia Oy/LAHTI/taloustiedot/162676

        Mitä noissa luvuissa on vikaa. Liikevaihtohan on monta miljoonaa jouroa.


      • PieniJussi
        TilinPäätös kirjoitti:

        Mitä noissa luvuissa on vikaa. Liikevaihtohan on monta miljoonaa jouroa.

        Hakevat uutta porukka myyntiin. Kannattaa hakea menee niin hyvin.


      • egu
        PieniJussi kirjoitti:

        Hakevat uutta porukka myyntiin. Kannattaa hakea menee niin hyvin.

        miksi kannattaa hakea?


      • Tilastoihmeet
        TilinPäätös kirjoitti:

        Mitä noissa luvuissa on vikaa. Liikevaihtohan on monta miljoonaa jouroa.

        Joo on jeuroja mutta eikö ole tärkeää mitä sinne viivan jälkeen tulee???????


    • Tili ja päätös

      Kohta tulee julkiset tilinpäätöstiedot vuodelta 2010 ja saa taas nauraa.

    • Säämies

      Siellä Helsingin päässä on ainakin kuulemma tosi rehti Myyntipäälikkö "Tämä kuuluisa "DIILI" Berrebahin mainitsema mystinen säämies". Ei ainakaan hänen takia kannata hakea. Maailmalla tuulee ja kuulee juttuja hänen työ ja toiminta tavoistaan niin paljon että en suosittele.

      • Suomeksi

        Myyntipäällikkö! ;)


    • Tulos2010
    • Voittoatavoittelemat

      Taitaa olla voittoa tavoittelematon yritys...tai yleishyödyllinen.

    • Stadionbuli

      >Miten on porukka pysyny talossa? Onko ollu yt-neuvotteluja tai muuta hämminkiä?< Onko kiree ilmapiiri Hgin toimistossa kun kauppa ei käy?

    • Sarina

      Samalla tavalla taitaa porukka vaihtua kuin ennenkin :) Jälleen haku päällä..

    • Jepa jee

      Aivan pimeä paikka. En suosittele. On varmasti konkassa koko paska kohtapuoliin.

      • Kiinnostunut

        Millä perusteella on pimeä paikka? Oletko itse ollut töissä?


      • tutki älä hutki
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Millä perusteella on pimeä paikka? Oletko itse ollut töissä?

        Onneksi kuuluu vähän isompaan konserniin, on nimittäin hiukan rahaa takana, jospa ottaakin vain markkinaa :) www.finda.fi


      • Minä taas!
        tutki älä hutki kirjoitti:

        Onneksi kuuluu vähän isompaan konserniin, on nimittäin hiukan rahaa takana, jospa ottaakin vain markkinaa :) www.finda.fi

        Kauanko sekään jatkuu tuo FINDAN RAHOITUS??? lopettakaa se paskanjauhanta ja ottakaa selvää kilpailijoistanne kun alatte mollaamaan. Se näyttää olevan ainoa ammattitaitonne.


    • Vesa-Veikko Tinkijä

      Kontaktia Oy / Mittavia tappioita vuodesta toiseen...

      2007/12

      2008/12

      2009/12

      2010/12

      2011/12

      Yrityksen liikevaihto (1000 EUR)
      2142 3711 6641 6954 7222

      Liikevaihdon muutos%
      -32.50 73.20 79.00 4.70 3.80


      Tilikauden tulos (1000 EUR) TÄMÄ KOHTA TARKASTI !!!!!!!

      490 -2590 -1956 -258 -234

      Liikevoitto%
      3.00 -69.60 2.80 -6.20 -4.30

      Yrityksen henkilöstömäärä

      13 42 79 75 72

      Yritys mainostaa itseään isona toimijana ja puhuu paskaa minkä kerkiää kilpailijoista joilla valitettavasti vuodet päättyy merkkiin... Tuolta ei kannata ostaa mitään eikä mennä töihin jos haluaa pidemmän kuin 4 kuukauden pestin.

    • asian itse todennut

      Kannataa ehdottomasti mennä töihin!

      Jos nimmittäin tykkää epäammatttimaisesta käytöksestä, vittuilusta ja huonosta ilmapiiristä.

      Varsinko jos haluaa esimiehikseen entisiä pöyimurikauppiaita ja wincapita miehiä.

      Eikä noi firman kotisivut jo kerro jotakin ammattimaisuudesta, tai nimi?

      Onnea ja menestystä sinne! :-D

    • kenkäätulee

      Yt:t taas päällä. Kuinka monta tällä kertaa saa kenkää?

      • pimpula11

        4 sai lähteä Helsingistä.


    • Työpaikkakiusaamo

      Työhön ei oteta koulutettua väkeä... Huomaisivat johdon osaamattomuuden.

      • Paniikkihäiriön sain

        Tottahan toki, sillä, tämähän on se narsistiesimiesten leikkikenttä!


    • Metsä vastaa

      Sana leviää ja väki vähenee.

      • pimee paikka

        Narsistiesimiehien leikkikenttä niin totta! ei mitenkään ihmeellistä että väki vaihtuu ja uudetkaa ei jää vakituiseksi miksiköhän....


    • janatuisen kahavila

      Kävin kääntymässä ja ei voinut muuta kuin nauraa jälkeenpäin. Toimitusjohtaja oli täysi vitsi...Myyntipäällikönä hääräili entinen säämies hauikset tiukkana ja nuppi himmeänä varmaankin edellisen uran lääkityksestä...Tuotepäällikkö ei osannut kertoa edes omaa nimeään...voi rähmä! :D

      • buahhahaaaa

        kuinka moni nauraa johdolle joka firmassa ollut töissä kääntymässä siellähän on pomoja enemmän kun työntekijöitä jeesus sentään mitä touhua


      • möhöö

        Muuten kyllä osuit melkein oikeaan. Varsinkin toimarin kohdalla, mutta säämies ei ole nykyään myyntipäällikkö.
        Mutta joo en voi suositella paikkaa. Joitain hyvää, mutta enemmän huonoa.
        Ehkä huonointa tosiaan on se että kukaan tuolla ei osaa johtaa.


      • myja

        Toimitusjohtaja huomaa että firma on ensimmäistä kertaa voitolla moneen vuoteen, eiköhän sitten pistetä YT:t ja potkita osaavimmat henkilöt pihalle ja ulkoisteta osaaminen sitten alihankkijoille.

        Tehdään vielä myyjille semmoinen jekku että aletaampa kehittämään tuotetta jota ei tarvitse enää myydä, vaan ostajat vain päivittävät sivustolla mitä haluavat. Näinollen saadaan edelleen irtisanottua porukkaa. Pian ei firmassa ole muuta kuin toimari laskemassa irtisanomisista saatuja boonuksiaan.

        Ei todellakaan kannata mennä, siellä ei arvosteta muuta kuin numeroita.


      • Pimpula114
        myja kirjoitti:

        Toimitusjohtaja huomaa että firma on ensimmäistä kertaa voitolla moneen vuoteen, eiköhän sitten pistetä YT:t ja potkita osaavimmat henkilöt pihalle ja ulkoisteta osaaminen sitten alihankkijoille.

        Tehdään vielä myyjille semmoinen jekku että aletaampa kehittämään tuotetta jota ei tarvitse enää myydä, vaan ostajat vain päivittävät sivustolla mitä haluavat. Näinollen saadaan edelleen irtisanottua porukkaa. Pian ei firmassa ole muuta kuin toimari laskemassa irtisanomisista saatuja boonuksiaan.

        Ei todellakaan kannata mennä, siellä ei arvosteta muuta kuin numeroita.

        Täysin oikeassa olet.


    • En ollut

      Kyllä siellä pärjää jos on pomojen sukulainen tai kalakaveri.

      • pimpula114

        Ja taas on rekrykierros päällä numeronettiä myymään Tampereelle..edellinen kierroshan oli just keväällä...kertoo ehkä jotain.Niitä kalakavereita tai sukulaisia ei ilmeisesti kiinnosta numeronetin puhelinmyynti...enkä ihmettele yhtään.


    • sdfdsfdfsdf

      puhelinmyyntilöitä......

    • jannu7

      Joku rekryfirma rekryään kontaktialle työntekijöitä ja kuvauksessa luki, että "omalaatuinen työilmapiiri" hivenen mää repesin....!!! =D

    • ilo2

      Oi luoja. Tämän työpaikan jätän omasta cv:stä suosiolla pois. Niin hävettää, että tuli kokeiltua :D Jälkeenpäin tosin naurattaa.

    • Kåntaktiatulos

      Oho tilikauden tulos vuonna 2013 6000€. Siitä on hyvä jakaa omistajille.

    • exworker also

      Miksi kontaktia ei saa tätä keskustelua googlen hakutuloksista pois :) Kun niin optimoidaan asiakasyritysten google näkyvyyttä... Kun googlettaa kontaktia niin tää keskustelu aina etusivulla, tirsk

    • exexexkontaktiahuora

      On tullut kyllä toi kontaktiatoiminta nähtyä.. Psykopaatti T riehuu vapaana, varmaan löytyy jotain "arkaluontoista" materiaalia välijohdon porukasta, muutenhan sille ei löydy mitään selitystä että yks manne saa pilata koko firman ilmapiirin, syyllistyä laittomuuksiin ja kiusata muita mennen tullen?! On kyllä niin säälittävä narikka tuo kontaktia miljoonantappiollaan.. voimia kaikille jotka siellä joutuu puhelimessa/kentällä huoraamaan leipänsä eteen, ja toivottavasti pääsette sieltä vienä joku päivä pois oikeaan työpaikkaan! :D

      Ps. välijohto vois kasvattaa pallit ja selkärangan, ja ruveta käyttäytymään niinkun "johtajan" kuuluu, suoraselkäsesti ja rehellisesti. Nämä arvot on kyllä hämärtynyt kontaktian porukalta jo vuosia sitten, jos niitä nyt ikinä alunperin on ollutkaan.

    • ergu

      Sitten kun onnistuisivat vielä saamaan myyntiin ihmisiä jotka haluavat tehdä töitä eivätkä vain viettää talvipäiviä sisällä lämpimässä. Tahtovat olla kovin harvassa ne tyypit. Myynti on ahkerien laji! Laiskoilla paskoilla on aina joku este tai selitys. Niiden kusettajatyöntekijöiden ja vinkujien takia kaikki palkkojen vippaskonstit tehdään jos niitä jossain tehdään. Ei niitä tuloksellisten kans tartte miettiä.

    • houhou<3

      Siellä Kontaktialla kuuluu huseeraavan oikeen dreamteam, mikä pitää sisällään kaksi ajan ja tehtäviensä tasalla olevaa johtajaa, asiallisen kouluttajan ja kannustavan supermyyjän mikä toimii myöskin tiimikapteenina. Toisen unelma on toisen painajainen.

      Suojatyöpaikat kymppitonnin palkalla

      • Pimpula114

        Hahahaaaaa.....reps*...osu ja uppos :D


    • Excelpoika

      Vieläköhän siellä samat myyjät Google tiimissä saa parhaat asiakkaat? Niinkun kuulemma oli.

      Miten numeronetti tai Elisa verkkosivut vielä hengissä?

    • <3 <3 <3 <3

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe