hotellin varaamisesta netissä..

tyttelipöö

Moikka!
olisi niinkun tarkoitus mennä ensi kesänä takaisin lomalle new yorkiin (aikaisemmin menin erään järjestön kauttta) ja kun pitäisi hotelli varata. niin olen tällähetkellä alle 18v mutta ensi kesään mennessä 18vuotias.

hotellin varaamiseen netissähän tarvitsee luottokortin, eikö näin?
- voiko nettivarauksessa käyttää vaikkapa äidin/isän luottokorttia vaikka sitä ei itse kuljettaisi sitten siellä matkalla mukana (kysyykö ne siellä hotellissa sitten check-in:issä sitä luottokorttia jos sillä on maksanut netissä)?

vai pitääkö varata hotellit hirmukalliilla jonkun matkatoimiston kautta?

kiitoksia paljon!

4

1550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvitset kortin joka tapau...

      Voit varata hotellin käyttämällä yhtä luottokorttia (eli äidin tai isän) mutta kun pääset sinne hotelliin, tarvitset joka tapauksessa luottokortin (joka voi olla sama tai eri kuin millä hotelli on varattu). Haluavat nähdä sen, ja ottavat numeron muistiin. Tämä siltä varalta että esim. rikot jotain huoneessa tai juot minibaarin tyhjäksi. Normaali käytäntö.

      Järkevintä olisi, jos jompikumpi vanhempasi hommaisi sinulle rinnakkaiskortin omaan luottokorttiinsa.

      • Mirris21

        Näin juuri. Tosiaan syytä olla luottokortti (luonnollisesti rinnakkaiskortti käy myös) kun kirjaudut sisään hotelliin. Helpompi jos sama kortti millä varattua. Muuten voivat vaatia panttia tms. jos ei löydy luottokorttia. Varaamiseen löydät vinkkejä ainakin: http://halvat.info/matkailu/hotellit/


      • itse paikalle
        Mirris21 kirjoitti:

        Näin juuri. Tosiaan syytä olla luottokortti (luonnollisesti rinnakkaiskortti käy myös) kun kirjaudut sisään hotelliin. Helpompi jos sama kortti millä varattua. Muuten voivat vaatia panttia tms. jos ei löydy luottokorttia. Varaamiseen löydät vinkkejä ainakin: http://halvat.info/matkailu/hotellit/

        Linkistä luettua:
        "Yleensä kalleimman majoituksen saa kävelemällä suoraan hotelliin sisään. Itseasiassa yleensä on huomattavasti halvempaa varata hotellin viereisestä nettikahvilasta hotelli jopa juuri ennen hotelliin saapumista, kuin saapua hotelliin ilman ennakkovarausta. "

        Tuohan ei pidä paikkaansa. Ei ainakaan halvoissa hotelleissa. Ja ne aivan halvimmat eivät ole edes netin kautta varattavissa.


    • tyttelipöö

      elikkäs siis tämä luottokortin (äidin/isän) rinnakkaiskortti sitten voi onnistua? mietin nimittäin taannoin että onko tämä edes mahdollista hankkia sellaista.. mutta pitänee kysyä pankista tarkempia ohjeita!
      kiitoksia paljon :) !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe