Häirikkösoitot numerosta 0534903599

erkka22

Olen saanut lukemattomia häirikkösoittoja numerosta 0534903599. Soittaja ei koskaan jätä viestiä, vain pitää linjaa auki, jotta taustakohinaa jää viestiin.

Tänään paloi pinna!!! Soitin tuohon numeroon, suojaten oman numeroni #31#0534...

Ja häirikkö on MidasTouch -niminen yritys!!! http://www.midastouch.fi/showpage.php?id=31

Jätin toimitusjohtalle sähköpostiviestin, että häiriköinnin on loputtava!

En ole varmasti ainut, ketä kiusaavat ja täyttävät vastaajan, "viesteillä" joissa ei edes puhuta mitään!

http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asiointi_ja_lomakkeet/lomakkeet/maist_vrk4_90/index.html

24

7658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soitot harvene

ota yhteyttä Putin nuoriin, sieltä irtoaa sellainen hyökkäys että varmasti firma on tukossa;)

• tai itsevastattu

vastaajaan ei jätetä viestejä,vaan uusi soitto myöhemmin.robinssonrekisteri mahdollisuus,3 kk ennenkun se on kaikissa virmoissa,3 vuotta voimassa.voin taata asiallisia soittoja,vaitiolo velvollisuus on,koulutettua osaajaa.
      vain vastaamalla tiedät miksi sinulle soitto tuli,
      ei tee häirikkö soittoja kenellekkään

• Robinson.

• erkka&co
        Robinson. kirjoitti:

"robinssonrekisteri mahdollisuus,3 kk ennenkun se on kaikissa virmoissa,3 vuotta voimassa."

Täältä tuo löytyy:

http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35

Kiitos teille noista hyvistä vinkeistä! Täytyy testata tuo Robinsson ja linkki! :)

Laitoin tosiaan meiliä ja sain (!) asiallisen vastauksen, pahoittelut ja lupauksen poistaa numeroni firman listoilta!

Tsemppiä muillekin, jos ehkä laitatte numeron nettiin hakuun! Ja löydät tämän ketjun!

Tuo numero nimittäin ei löydy ainakaan minulla toimivassa Eniron numerohausta. Ja pääsin numeron omistajan jäljille yhden vanhan Google -osuman kautta!

=)

Seuraavat viikot näyttävät, miten lupaus pitää!

Joten

• Robinson.
        erkka&co kirjoitti:

Kiitos teille noista hyvistä vinkeistä! Täytyy testata tuo Robinsson ja linkki! :)

Laitoin tosiaan meiliä ja sain (!) asiallisen vastauksen, pahoittelut ja lupauksen poistaa numeroni firman listoilta!

Tsemppiä muillekin, jos ehkä laitatte numeron nettiin hakuun! Ja löydät tämän ketjun!

Tuo numero nimittäin ei löydy ainakaan minulla toimivassa Eniron numerohausta. Ja pääsin numeron omistajan jäljille yhden vanhan Google -osuman kautta!

=)

Seuraavat viikot näyttävät, miten lupaus pitää!

Joten

"Täytyy testata tuo Robinsson ja linkki!"

Kyllä tuo Robinson puhelinmyyntiä selvästi hiljentää, mutta villejä firmoja homma ei koske:

"Lain mukaan kuluttaja voi antaa puhelinmyyntiä koskevan kiellon yhdelle yritykselle kerrallaan. Tämän yksittäiskiellon lisäksi ASML:n jäsenyritykset ovat kehittäneet kuluttajille palvelun, jossa kuluttaja voi palveluun soittamalla laajemmin rajoittaa itseensä kohdistuvaa puhelintarjontaa. Kaikki ASML:n jäsenyritykset ovat sitoutuneet noudattamaan kuluttajan palveluun antamaa rajoitusta toiminnassaan. Palvelu tarjotaan suomen kielellä.

Palveluun ilmoittautuminen tarkoittaa, että et voi enää jatkossa saada sinulle puhelimitse osoitettuja etuja tai tarjouksia ASML:n jäsenyrityksiltä. Rajoitus on voimassa 3 vuotta kerrallaan. Palvelua käyttävien yritysten tulee säännöllisin väliajoin tarkistaa rajoitus Robinson-rekisteristä (vähintään 3 kk:n välein).

ASML:n jäsenyritykset kattavat merkittävän osan puhelinmyynnistä. Myös monet ASML:n ulkopuoliset yritykset käyttävät Robinsonia. Palvelu on aikoinaan suunniteltu yhteistyössä viranomaisten ja eri sidosryhmien kanssa."

Palvelun saa näköjään ainoastaan maksullisen puhelinnumeron kautta:

"Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 €/min pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite. Ainoastaan palvelunumeroon ilmoitetut rajoitukset kirjautuvat puhelintarjonnan rajoitusrekisteriin."

http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35

• lebed

Tuosta sepostuksesta ei ottanut kyllä mitään selvää. Taitaa olla paras mennä kouluun uudelleen, niin ajatuksetkin kirkastuvat ja kielioppi paranee niin, että muutkin saavat asiastasi selvää.
        Se onkin jo toinen juttu, jos muiden ei tarvitse saada sepostuksestasi mitään selvää, vaan sinun itsesi vaan.

• MidasTouch

Toimit juuri odotetusti - mainostit firmaamme juuri internetinlaajuisesti. Lisäksi voit soittaa numeroomme tai vastaajaasi niin usein kuin haluat, operaattorisi maksaa meille provikkaa. Brouhahaa...

• erkka&co

Lue aiempi vastaukseni! ;)

• maksulliseen palveluun
        erkka&co kirjoitti:

Lue aiempi vastaukseni! ;)

niin provikat eivät riitä tyrkyttäjälle, menee maksun puolelle;). Kyllä venäjällä osataan.

• mutmumutt
        maksulliseen palveluun kirjoitti:

niin provikat eivät riitä tyrkyttäjälle, menee maksun puolelle;). Kyllä venäjällä osataan.

Soitettiin tästä numerosta tänään enkä vastannut mutta googlella löysin tänne :)

• tyhmä2009
        maksulliseen palveluun kirjoitti:

Etkö tienny että kääntäjä maksaa, AINA. Jos teen käännön ja joku soittaa mulle joudun itse maksumieheksi. Kiva yllätys sitten laskussa.

Se kohina taitaa johtua että robotti soittaa mutta ei ole henkilöä kuka ottaisi puhelun itselleen. Säästyy aikaa kun ei itse tarvi valita numeroa eikä varttua että joku vastaa.

• plääh...

se tarvitseekin. Huonosti taitaa mennä puhekunmarkkinoillakin:
        http://yle.fi/alueet/savo/2009/10/midas_touch_vahentaa_henkilostoa_1080855.html

• Kumma numero

Hienoa, että pari päivää sitten opin, että googleen voi laittaa pelkän puhelinnumeron ja selviää näitä häiriköitä. Minullekin on tullut puheluita kyseisestä numerosta. Enpä vastaa.

• sukkia

Tästä numerosta soitettiin, tarjosivat sukkia ja sukkahousuja postimaksun hinnalla. Taisi olla Silverhusetilta.

• hipheijaa

Pienen tauon jälkeen on alkánut tulla puheluita, ja kun vastaa niin puhelu
      katkaistaan, eikä ole ainakaan ENIRON tunniseisia.
      358923101635 7/12 klo 11:20
      3858465625890 9/12 klo 16:15
      En suosittele että kukaan vastaa näihin ja kunhan
      tarpeeksi monta tulee, teen rikosilmoituksen.

• joku

häirikkösoitot numerosta 050 327 4125

• M

JOO MULLE ON KANSSA TULLUT HÄIRIKKÖ SOITTOJA NROSTA 358624170341 JA OMA NRO MENEE VAIHTOON!!! PARI KERTAA ALUSSA VASTASIN SIELLÄ KUUNNELTIIN PARIN SEKUNNIN AJAN JA LAITETTIIN LUURI KIINNI.EN OLE SOITTANUT TAKASIN ENKÄ SOITAKKAAN.KUULIN ETTÄ OLISI JUST NÄITÄ RAHASTUS KEINO NROITA..TMS..

• jussi1457

Ihmettelen ite tuota numeroo. Mulle soitettu useamman kerran... aina tässä suunnilleen 18.30 aikoihin. Hylkäsin puhelun. Hitostako pirut ehtii noita numeroita. Ärsyttää.

• murr

mulle soittaa toi sama numero 3krt viikossa puol 7 jälkee illalla...ikinä ei kerkii vastaamaan muka...

• viiuuvaaauu

jeppjepp mulle soitti äsken tämmönen kuin 358624170341.. Onko tämä puhelinmyynti vai mikä numero?

• elisavee

mulle myös tullut nyt 2 krt tuosta 358624170341, olen vastannut ja sitten kuulunutkin vaan tuuttuut..... en vastaa enää,numero menossa onneks muutenkin vaihtoon. enkä oo soittanut takas, ONNEKS, jos jotain maksullisia juttuja tms huijauksia. murrr

• manalanvoima

tänään 21.11.2012 klo 18:41 tosta 358624170341 numerosta koitettiin soitella, enpäs vastannut ja löysin googlella tän..

• itkujamurhenyh

Ihan tiedoksi, Midas Touchilla ei soitella puhelimilla, vaan sinulla on luurit päässä ja tietokoneelle nenäsi eteen tulee sitten soittajan tiedot. Et siis itse voi vaikuttaa, milloin puhelu alkaa, vaan ohjelma syöttää puheluita automaattisesti itse. Ohjelma myös soittaa puhelimeen tietyn aikaa, jolloin mahdollisuus, että vastaajaan tulee tyhjä viesti on olemassa. Nämä eivät ole puhelinmyyjien mokia vaan järjestelmässä oleva bugi.

Samoin olla bugia, että sinä kuulet myyjän, mutta myyjä ei sinua tai toisin päin. Tällöin puhelu katkeaa ensimmäisen minuutin aikana. Tein itse ky. paikassa kesätyöhommia ollessani 15 ja näin asiat tuolloin toimivat.

Ja miksi soittavat aina samaan aikaan? Koska järjestelmään tallentuu, että soittaja x soitti maanantaina klo 13:13. Uudelleensoittoon menee numero silloin, kun siihen ei vastata / ei ole aikaa jutella / sovitaan uudelleen soitosta. Jos ei sovita toista aikaa, voi valita sinne "soitto seuraavana päivänä", jolloin ohjelma syöttää numeron soitettavaksi samaan aikaan tai hieman saman ajan jälkeen, jos juuri tuohon aikaan olet toista puhelua tekemässä.

Tutkikaa ensin vähän miten firmat toimii, ennen kuin alatte itkemään turhasta. Estotkin puhelimiin on olemassa.

• outoako?

MOI,osaako joku kertoa mikä tää juttu on? onko kyseessä joku häirikkö?

Pe 30.8.2013 klo 16.36 tuli soittoja ,lyhyitä häläreitä tuosta 3580624170341 numerosta..
      en kerennyt vastaamaan,enkä kyllä soittanut takaisinkaan..oisko aihetta tehdä asian eteen jotakin,ilmoittaa poliisille??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      92
      2773
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      61
      2656
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2601
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2561
    5. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      41
      2306
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      101
      2126
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2022
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1876
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      61
      1715
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      17
      1578
    Aihe