AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / Voinko liittyä
6 Vastausta 204 Lukukertaa

Voinko liittyä

johonkin Islam- seurakuntaan, mitä minulta vaaditaan sinne päästäkseni.

vaatimuksia

1. et ajattele
2.et epaile koraania ja mullahiasi
3.ala luota vaistoihisi eika aisteihisi
4.ala luota jarkeesi
5.anna demonien astua sinuun ja ottaa komennon.

palkkioksi msaat 72 neitsytta ja kaikki syntisi anteeeksi, menneeet ja tulevat!

-uskotko sen? -oletko vahan pelle?

jos uskot ja olet -olet sopiva muslimiksi!

...

Moi! Jos tarkoitat muslimiksi kääntymistä, niin muslimeiden ei tarvitse kuulua mihinkään moskeijaan (seurakuntaan). Voit vapaasti mennä käymään missä tahansa moskeijassa milloin haluat - sieltä osataan varmasti neuvoa eteenpäin.

moi!

Kuule, ei sinulla sattuisi olemaan tietoa missäpäin Suomea on moskeijoita? Epäilen että itse olet pk-seudulta, ja sieltä moskeijoita ainakin löytyy. Mutta olisiko tietoa onko muualla? (Itse kun "korvessa" asun).

Moskeijat

http://fi.wikipedia.org/wiki/Islam_Suomessa
- Linkeistä löytyy

Moi!

No, tuosta linkistähän ne löytyikin :) Kannattaa muuten lisäksi kattoa onko moskeija shiia- vai sunnimuslimien (lähes kaikki on kyllä sunnimuslimien), jos aiot mennä islamista kyselemään. Jos tulet käymään Helsingissä, niin suosittelen moskeija Rabitaa, joka on Kampissa. Siellä on normaalisti hiukan enemmän suomalaisia.

ovat kaukana :(

Onpas kaikki kaukana, itse kun olen Etelä-Pohjanmaalta. Vaasassa näyttäisi siis olevan lähin. En kyllä sinnepäin ole kovin useasti eksynyt. Tosin tulen käymään Vantaalla viikonloppuna. Tiedä sitten saisinko ystävääni lähtemään johonkin moskeijaan kanssani. Olisi kiinnostavaa käydä. :)
 /   /  /  /  / Voinko liittyä

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua