Siis hei oikeesti! Mitä mä teen?! Mun opettaja laitto koulun kaikkiin koneisiin eston habbo hotelliin. Oon ihan satasel koukus tähän peliin ja mun kädet vatkaa ja hikoo ihan koko ajan ellen pääse koulus pelaa. Pelaan kotona koko illan samal ku teen läksyi ja syön. Oon 13 vuotias fruittariksikin kuvailtu poika. Siis apua!!1 Tartteisin nyt kipeesti apuu tähä probleemaa. Millai sen suojan vois poistaa. Tarviinqs jonku koodin siihen? Oisko sellasee ohjelmaa cheatz?
Habbo esto koulussa
19
1753
Vastaukset
- rapsu83
Itse et voi tehdä asialle yhtään mitään. Opettajasi on koulun järjestelmän pääkäyttäjä, ja vain hänellä on oikeudet/valtuudet muuttaa koneiden asetuksia. Tähän asiaan ei ole myöskään olemassa mitään koodinpurkuohjelmaa mikä auttaisi sinua. Ainoa asia mitä voit tehdä, on se, että hyväksyt sen tosiasian, että et voi enää pelata kun olet koulussa. Ja jos oikein ymmärssin, niin tämä saattaa tehdä hyvääkin sinulle jos oikeasti olet niin pahasti koukussa tuohon sivustoon.
- ylä asteelaane poika habossa
Se ohjelman alas ajaminen vaatii 2 salasanaa. Oisko mitenkään mahdollist key logata tai vastaavaa ne passut. Tai oisko jotai muuta keinoo. Pakko päästä pelaa koulus. :,(
koulus ei ees sais pelata mitää mun mielestä ainoostaa jos saa luva atk tunnil
- ylä asteelaane poika habossa
Se parantaa selkeesti mun keskittymiskykyy ja saan sellasen tyhjiön aikaa. Rauhalline tilanne tulee ja saan työt paljo paremmi hoidettuu. Ilman pelaamist mä vaan sähellän ja saan haukut myöhästyneist rästitehtävistä. Se ei oo oikeen kivaa. Sitte ne hommat vaan kasaantuu ja en saa unta yöl.
- Ihminen.
ylä asteelaane poika habossa kirjoitti:
Se parantaa selkeesti mun keskittymiskykyy ja saan sellasen tyhjiön aikaa. Rauhalline tilanne tulee ja saan työt paljo paremmi hoidettuu. Ilman pelaamist mä vaan sähellän ja saan haukut myöhästyneist rästitehtävistä. Se ei oo oikeen kivaa. Sitte ne hommat vaan kasaantuu ja en saa unta yöl.
Yritä vähän hillitä tota riippuvuutta. Tommonen riippuvuus alkaa jo aikuttaa vakavalta... "Ilman pelaamist mä vaan sähellän"... Rauhotu hyvä poika, rauhotu! Koita löytää jotain muuta tekemistä netissä. Ja jos kotonaki oot liikaa nii eti joku harrastus! Onko sulla jo joku harrastus? Joku urheilu, vaikka jalkapallo? Sitten menee aikaa muuhunkin ku habbos hengaamiseen.
- dsdsdsddsds
Hommaa proxy.
Voit uskoo, et muakin ärsyttää noi estot. En oo ollu koton n. kuukauteen eli en Habboonkaan ole päässyt, koska koulun eikä kirjaston koneilla sinne ei pääse. Todella inhottavaa.
Tänään tulin kotiin aivan onnessani, jee nyt pääsen Habboon, mutta tästä koneesta on joku mukava ihminen ilmeisesti poistanut sen Adobe Shockwave player -hommelin. Itku silmässä olen nyt kuluttanuta omasta konevuorosta puol tuntii siihen, et yritän päästä Habboon, ladata jotain ohjelmaa, mut ei onnistu. Eikä oo ees oma vikani. Raivo sisälläni. :(
Habbo-riippuvuus.- Nimetön
JOS ON MAHDOLLIST NIIN OTA OMA LÄPPÄRI KOULUUN JOS SULL EES ON SELLANEN. AKKU TÄYTEEN JA MENOKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Minäp-
Ymmärrän ton riippuvuuden mutta ihan tarpeeks sä ehit kotona olla habbos... Ei sitä kokoajan kaikkialla tarvi habbos olla. Siis oo sitten kotona muutama 2 tunti habbossa jos on tommonen riippuvuus mutta ei siihen koulua tarvita että voit käydä habbos. Siis kotona n. 2 tuntia varmasti riittää!
- habbonörtti 24/7
Kyl ainaki meijä koulus saa olla habbos.. Teijän ope on varmaan nii pelle, ettei tajuu et jos joku haluu olla habbos nii olkoo! Ilmota asiasta rehtorille nii eiköhä se siitä. Tai sitte ku ope lähtee atk luokast esim hakee jotai ope huoneest nii mee siihe koneelle ja poista jotenkin se esto habboon! Sillee mä ainaki tekisin jos meil ois semmone juttu koulus.
- Yondaime
Useimmissa kouluissa koneilla on estot. Saat syyttää ihan niitä jotka tekevät muuta kuin käsketään ATK Luokas >.
- gaaaaaaaaaaas
Aika hyvin jymäytit porukkaa.
- Auttaja
Moi sun kantsis hankkii virus ohjelmia ja palomuurin poistajia sillä mulla itselläni sellainen on ja sama juttu oli meidän koulussa.Otin vain kerran tunnukset koulun pää koneesta.Ja omalla läppärillä hakkeroiduin koulun koneisiin ja poistin tietyistä koneista esim:oman luokan ja kirjaston koneista.
- fsjbhkjdsa
Kokeile Proxya
www.hidemyass.com- p.askat
noi web proxyt.
proxy4free.com/page1.html
ja firefoxin asetukset
lisäasetukset
verkko
välityspalvelimen ip ja portti
käytä samaa kaikissa
ja elä nolyfe elämääsi habbossa.
- lasipää21
Voit poistaa helposti!Eli siis,Kun käynnistät"vitun konettas siis koulun"Nii paina f8 f8 f8 f8 sit laita admin ja siinä näkyy salkkarit,mulla toimii.
- xP
lasipää,Nyt tuli ammattilainen sä et ole.Mutta sulle,ELI SIIS TEET KOULULLE TILTIN SIT NOLLAUTUU JA KONEET HAJOO!!!!,eli siis teet näin!Paina koulun koneella ctrl alt del ja sit klikkaa prosessit ja eti sielt internet explorer .exe!sit lopeta prosessi ja ,sit menee tilttii,ja se poistaa suojaukset!voit sanoo et painoin vahingoss 623 plus hack!!!!!
sit meni tilttii (et joudu maksaan ite mitään,SIIS EI HAITTAA;Koulu on laitteilleen korvaus velvollinen.Ne on vuokralla yleensä.
- Hupsu-Jansku
Aika paha, ota oma kone mukaan jos on :D
- qwrfasdfsdgtsdg
ilmaisia kolikkoja katso ja opi [youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=7H9Axm-odUg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama103433Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve593279Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä442979Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132327Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl552063Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661971