Kiehuin raivosta lukiessani erästä paikallislehteä,jossa joku typerä mies kertoi homoseksuaalisuuden olevan ihmisen oma valinta. Sen takia ei kuulemma pääse taivaaseen. Itse en niin uskonnollinen ole, ettäkö tuosta suuttuisin, mutta kuinka moni teistä on tietoisesti valinnut olevansa esim. lesbo?? Voiko sitä itse päättää vai "kasvaako" sitä tavallaan homoksi? mitähän sen äijän päässä liikkuu, ku tollasta väittää..
Tie taivaaseen...
35
2199
Vastaukset
- siihen kasva
on jo syntymästä asti oleva.Toisilla voi olla syynsä elämässä,miksi naiset läheisimpiä,biit:Terveisin aito lesbo ja onnellinen omasta identiteetistä:)Zemppiä kanssa sisarille:)
- "Toisilla voi olla syyn-
sä elämässä, miksi naiset läheisimpiä, biit." BIkö voi noin vaan valita, miksi ihastuu johonkin naiseen? Ei voi eikä edes voi sille mitään. Lesbo ainakaan en ole, sillä sen tiedän varmasti enkä haluakaan olla. :) :)
- :):):):)
En minä ainakaan usko että seksuaalinen suuntautuminen on tietoinen valinta niinkuin esim asuinpaikka/työpaikka..
Eihän yksittäinen ihminen voi päätttää kuka pääsee ja kuka ei pääse taivaaseen..
Jotkut on vaan todella vanhoollisia mielipiteissään. - avioliittoon
valmentavaa kasvatusta, mutta valitsin toisen, oman tieni hyvin varhain. Jo viiden vanhana tiesin että pidin tytöistä silleen. Minulle ja monelle muulle annetaan edellytykset lesbouteen, mutta kaikki eivät sitä valitse kuin pitkän ja tuskaisen tien kuljettuaan, toiset eivät koskaan.
- uskovaiset"
eivät ymmärrä olevansa todella rasistisia ihmisiä. Eivät ymmärrä, että on suuri synti tuomita toinen helvettiin. "Älkää tuomitko, jottei teitä tuomittaisi". Mielestäni heidän ei kuulu puhua itsestään uskovaisina. Mielipiteet kun on lähempänä natsiaatteita. Jumala on rakkaus. Ja tuota rakkauden sanomaa tulisi vaalia.
Homoseksuaalisuus on siinä mielessä valinta, että valitsee elävänsä omana itsenään. Tuon valinnan itse tein. Mutta itse seksuaalinen suuntautuminen tulee jo kohdussa. Tosin joillakin asian tajuaminen voi tulla vasta aikuisena.
Tällä palstalla eräs "aitolesbo" oli sitä mieltä, että oma suuntautumiseni johtuu huonosta isäsuhteesta. Yleensä tuota repliikkiä kuulee heteroilta ja näiltä "uskovaisilta". En olisi uskonut kuulevani sitä toiselta lesbolta.
Yksi ystäväni on uskovainen ja bisse, mutta kuulemma se on vasta synti, jos toteuttaa tätä toista puoltaan. Hänelle sallittakoon tuo ajatus. Mutta itse mietin kuinka paljon hän joutuu sulkeen itseään ja tunteitaan. Se voi ajan ja iän myötä käydä raskaaksi Hän on ollut ihastunut naiseen, mutta ei ole halunnut "tehdä syntiä".
Itse pyörittelen silmiäni näille helvettiin toitottelijoille. Heitä ei kannata kuunnella. Kuten yllä sanoin, "älkää tuomitko, jottei teitä tuomittaisi". Ja se todellinen usko lähtee sydämestä. Ja sydämen asioita on toisen kunnioitus, erilaisuuden hyväksyminen...- tuomitko?
Tuo tuomitsemisen kieltäminen on puppua. Kukaan meistä ei suvaitse insestiä joten siinä me tuomitaan. Eli olisi parempi sanoa: "älä sinä puutu homoseksiin uskonnollisin argumentein." Se olisi rehellisempää kuin puhua paskaa "rakkaus on kaiken ydin" tyyliin, koska pedofiilien "rakkauden" lapsiin kaikki tuomitsee. Voi fuck että ei-uskovaisten argumentaatio on infantiililla tasolla.
- halki poikki pinoon
Minä en ymmärrä ensinnäkään sitä, miksi ihmiset luulevat menevänsä "taivaaseen". Varsinkaan, kun he eivät pysty elämään sovussa edes täällä maanpäällä.
Uskonnot sotivat itseään vastaan. Hyvin vähän niin sanotut "uskovaiset" ovat ymmärtäväisiä toisia ihmisiä kohtaan. "He" vaativat kaikkien kääntyvän näihin uskontoryhmiin, jotka eivät hyväksy erilaisuutta keskuuteensa.
Minä, homoseksuaalisena naisena, hyväksyn toisten ihmisten halun uskoa erilaisiin jumaliin. Nuo jumaliin uskovat henkilöt eivät kuitenkaan hyväksy minua. Uskovaiset eivät ymmärrä rakkaudesta hölynpölyä haukkuessaan ja hyökätessään eritavoin esimerkiksi homoseksuaalisuutta kohtaan. Mitä tarkoittanee silloin koko lause, että "jumala olisi rakkaus"?
Totean siis aina yhä uudestaan, kuinka viisaan on helppoa tekeytyä tyhmäksi ja typeräksi, mutta typerän ihmisen on aivan mahdotonta esittää viisasta.- tarkoitetaan
sitä, että näiden uskovaisten tulisi ymmärtää se hyvä sanoma, eikä uskonnon varjolla tuomita muita. Koska kenelläkään ei ole siihen varaa.
- yleistä
liikaa, minä kannan kultaista ristiä kaulassani merkkinä todella vahvasta uskosta ja olen lesbo. Ja tiedän tekeväni oikein ja hyväksytysti.
Kyllä minä hyväksyn sinut. Kurjaa jos joku on saanut sinut tuntemaan toisin.
"Jumala on rakkaus" ja hän rakastaa myös niitä jotka virheinensä eivät hyväksy homoseksuaalisuutta tai jotain muuta.. - sen takia
et usko Jumalaan, että joku toinen henkilö koettelee sinun uskosi syitä.. ei kaikki vaan hyväksy, mutta Jumala hyväksyy. Ehkä Hän koettelee sinun uskoasi.
- halki poikki pinoon
yleistä kirjoitti:
liikaa, minä kannan kultaista ristiä kaulassani merkkinä todella vahvasta uskosta ja olen lesbo. Ja tiedän tekeväni oikein ja hyväksytysti.
Kyllä minä hyväksyn sinut. Kurjaa jos joku on saanut sinut tuntemaan toisin.
"Jumala on rakkaus" ja hän rakastaa myös niitä jotka virheinensä eivät hyväksy homoseksuaalisuutta tai jotain muuta..Siispä: '"Jumala on rakkaus" ja hän rakastaa myös niitä jotka virheinensä eivät hyväksy homoseksuaalisuutta tai jotain muuta..'
Tuohan tarkoittaa, että se jumala hyväksyy henkilöt, jotka eivät hyväksy, tässä tapauksessa, homoseksuaalisuutta.
Elikkäs yhtä ja samaa kaikki: uskovaiset selittävät itselleen jumaliensa rakkautta itseään kohtaan. Vihaavat he sitten kuinka paljon tahansa homoja, heidän jumalansa rakastaa heitä silti.
Kuinka typeräksi haluat minun tekeytyvän? - niin rakkaus on tosiaankin ...
sen takia kirjoitti:
et usko Jumalaan, että joku toinen henkilö koettelee sinun uskosi syitä.. ei kaikki vaan hyväksy, mutta Jumala hyväksyy. Ehkä Hän koettelee sinun uskoasi.
Uskovaiset pukevat sanansa tekopyhään kaapuun. Jumala ei saisi olla epäoikeudenmukainen.
Uskon siihen, mitä näen. Jumala ei suinkaan ole rakkaus muita, kuin itseään kohtaan. Jumala on epäitsekäs, kuten myös ihmiset, jotka sanovat uskovansa häneen.
Minun uskontoni on oikea rakkaus minulle oikeaa ihmistä kohtaan. Se ei suinkaan ole sokea uskomus johonkin epätäydelliseen harhaan, joka väittää olevansa Rakkaus. - sy toisiaan, ole mitään teke-
mistä Jumalan kanssa. Silläkään ei ole mitään merkitystä, miten ihmiset elävät täällä maan päällä. Ihmiset ovat mitä ovat, mutta vain Jumala on rakkaus, rajaton älykkyys. Jumala antaa anteeksi, vaikka ihminen ei siihen aina pysty. Minä ainakin menen taivaaseen, siitä olen varma, vaikken ole ollut aina edes hyvä ihminen. Olen vaan ihminen, en mitään muuta. Jumala armahtaa. Kun Jumala armahtaa minut, hän armahtaa muutkin.
- huuto ja merkki
niin rakkaus on tosiaankin ... kirjoitti:
Uskovaiset pukevat sanansa tekopyhään kaapuun. Jumala ei saisi olla epäoikeudenmukainen.
Uskon siihen, mitä näen. Jumala ei suinkaan ole rakkaus muita, kuin itseään kohtaan. Jumala on epäitsekäs, kuten myös ihmiset, jotka sanovat uskovansa häneen.
Minun uskontoni on oikea rakkaus minulle oikeaa ihmistä kohtaan. Se ei suinkaan ole sokea uskomus johonkin epätäydelliseen harhaan, joka väittää olevansa Rakkaus.'epäoikeudenmukainen' mutta ITSEKÄS - ei suinkaan epäitsekäs.
- ja jotain ja jotain
sy toisiaan, ole mitään teke- kirjoitti:
mistä Jumalan kanssa. Silläkään ei ole mitään merkitystä, miten ihmiset elävät täällä maan päällä. Ihmiset ovat mitä ovat, mutta vain Jumala on rakkaus, rajaton älykkyys. Jumala antaa anteeksi, vaikka ihminen ei siihen aina pysty. Minä ainakin menen taivaaseen, siitä olen varma, vaikken ole ollut aina edes hyvä ihminen. Olen vaan ihminen, en mitään muuta. Jumala armahtaa. Kun Jumala armahtaa minut, hän armahtaa muutkin.
Jos tarkoitus olisi, että ihmiset menisivät taivaaseen, eikä maanpäällisellä elämällä olisi mitään merkitystä;
miksi jumala teki tällaisen älyttömän virheen ja loi ihmiset MAANPÄÄLLE?
äly hoi kun se ihmisen jättää .... - oma vastuu
ja jotain ja jotain kirjoitti:
Jos tarkoitus olisi, että ihmiset menisivät taivaaseen, eikä maanpäällisellä elämällä olisi mitään merkitystä;
miksi jumala teki tällaisen älyttömän virheen ja loi ihmiset MAANPÄÄLLE?
äly hoi kun se ihmisen jättää ....kulkeeko oikeaa vai väärää tietä. Jumala on antanut meillä vapauden valita. Ei Jumala toivo sotia eikä muutakaan kurjuutta. Ne ovat ihmisen valintoja. Jumala opettaa lähimmäisenrakkautta, mutta ihminen on kuitenkin inhimillinen olento joka sortuu syntisiin tekoihin.
- oikealla tiellä
oma vastuu kirjoitti:
kulkeeko oikeaa vai väärää tietä. Jumala on antanut meillä vapauden valita. Ei Jumala toivo sotia eikä muutakaan kurjuutta. Ne ovat ihmisen valintoja. Jumala opettaa lähimmäisenrakkautta, mutta ihminen on kuitenkin inhimillinen olento joka sortuu syntisiin tekoihin.
Jos jumalasi sinut loi, loi hän silloin myöskin niin Hyvän, kuin Pahankin. Jo alussa asetti hän ihmisen leikkimään siis elämällään. Alusta asti odotti siis tuo jumala, että ihminen palvoisi ja rakastaisi vain jumalaa itseään, tietäen kuitenkin, että muutakin olisi olemassa, koska jumala itse sen kaiken loi.
Kylläpä on järkevä oivallus; tässä on Hyvä ja tässä on Paha. Minä olen Hyvä ja kaikki muu on Pahaa, vaikka Minä itse sen kaiken loinkin.
Ketjun alussa mainittiin siis jumalan olevan lähinnä epämääräinen rakkaus, itsekäs olemus, joka odottaa vain yksisuuntaista rakkautta ja palvontaa osakseen.
Homoseksuaalisuus olisi siis jumalasi silmissä "väärä tie".
Kuitenkin, jumalasihan on kaiken luonut.
Päättäisit jo. - sanonut
oikealla tiellä kirjoitti:
Jos jumalasi sinut loi, loi hän silloin myöskin niin Hyvän, kuin Pahankin. Jo alussa asetti hän ihmisen leikkimään siis elämällään. Alusta asti odotti siis tuo jumala, että ihminen palvoisi ja rakastaisi vain jumalaa itseään, tietäen kuitenkin, että muutakin olisi olemassa, koska jumala itse sen kaiken loi.
Kylläpä on järkevä oivallus; tässä on Hyvä ja tässä on Paha. Minä olen Hyvä ja kaikki muu on Pahaa, vaikka Minä itse sen kaiken loinkin.
Ketjun alussa mainittiin siis jumalan olevan lähinnä epämääräinen rakkaus, itsekäs olemus, joka odottaa vain yksisuuntaista rakkautta ja palvontaa osakseen.
Homoseksuaalisuus olisi siis jumalasi silmissä "väärä tie".
Kuitenkin, jumalasihan on kaiken luonut.
Päättäisit jo.homoseksuaalisuuden olevan väärä tie. puhuin sodista ja muista raakuuksista. lue tekstit tarkemmin, äläkä ole noin aggressiivinen toisia kohtaan.
- lukihäiriö?
sanonut kirjoitti:
homoseksuaalisuuden olevan väärä tie. puhuin sodista ja muista raakuuksista. lue tekstit tarkemmin, äläkä ole noin aggressiivinen toisia kohtaan.
Keskustelun aihe on silti homoseksuaalisuus, ei sodat tai muut raakuudet. Kun tarkemmin luet, pysyt aiheessa itsekin.
- kovin
lukihäiriö? kirjoitti:
Keskustelun aihe on silti homoseksuaalisuus, ei sodat tai muut raakuudet. Kun tarkemmin luet, pysyt aiheessa itsekin.
aggressiivinen. itsehillintä on hyve. yksi Jumalan lahjoista meille. jatkoja sulle ja sun kulkemalle tielle. :)
- on syvä haava
kovin kirjoitti:
aggressiivinen. itsehillintä on hyve. yksi Jumalan lahjoista meille. jatkoja sulle ja sun kulkemalle tielle. :)
Keskustelua seuratessa huomaa kyllä, kuinka jumalan valitut haluavat käyttää tuomitsevaa kieltä, kuten aina. Uskovaiset eivät hyväksy elämäntapaa, joka poikkeaa heidän näkemyksistään. Näin ollen, uskovaiset ovat sokeita kaikelle muulle.
Siksi onkin usein huomioitava, että niinkutsutut Uskovaiset eivät ole kovinkaan hyvä esimerkki siitä, mikä on oikein. Kuten yksi kirjoitti: heille ei ole mitään merkitystä sillä, mitä ihminen tekee maanpäällä. He voivat olla huonoja ihmisiä, mutta menevät silti taivaaseen!
Meillä jokaisella on tiemme, eikä kenelläkään ole oikeutta väittää toisten olevan väärässä. Homoseksuaalit hyväksyvät ympärilleen eri uskontokunnan lahkoja, mutta tekopyhät uskovaiset ovat aina ensimmäisinä haukkumassa ja tuomitsemassa homoseksuaaleja.
Itse en ole löytänyt kirjoituksista mitään agressiivista. On enemmänkin todennäköistä, että utopiaan uskova henkilö näkee agressiivisuutta kaikkialla, mitä ei ole yhteydessä hänen omaan näkemykseensä. Uskon henkilö todistaa itseään vastaan, kuitenkaan ymmärtämättä sitä. Kuinka loogisesti kaikki palaakin aina samaan lähtökohtaan!
Sokeana on siis nähtävästi helppo kulkea noin päämäärättömällä tiellä. Teki uskovainen mitä vain, hänen jumalansa antaa hänelle aina anteeksi.
Luetun ymmärtäminen on viisautta. Sekin kuuluu lahjakkuuksiin.
Rukoilkaa siis sitä jumaliltanne. - :) :) :)
on syvä haava kirjoitti:
Keskustelua seuratessa huomaa kyllä, kuinka jumalan valitut haluavat käyttää tuomitsevaa kieltä, kuten aina. Uskovaiset eivät hyväksy elämäntapaa, joka poikkeaa heidän näkemyksistään. Näin ollen, uskovaiset ovat sokeita kaikelle muulle.
Siksi onkin usein huomioitava, että niinkutsutut Uskovaiset eivät ole kovinkaan hyvä esimerkki siitä, mikä on oikein. Kuten yksi kirjoitti: heille ei ole mitään merkitystä sillä, mitä ihminen tekee maanpäällä. He voivat olla huonoja ihmisiä, mutta menevät silti taivaaseen!
Meillä jokaisella on tiemme, eikä kenelläkään ole oikeutta väittää toisten olevan väärässä. Homoseksuaalit hyväksyvät ympärilleen eri uskontokunnan lahkoja, mutta tekopyhät uskovaiset ovat aina ensimmäisinä haukkumassa ja tuomitsemassa homoseksuaaleja.
Itse en ole löytänyt kirjoituksista mitään agressiivista. On enemmänkin todennäköistä, että utopiaan uskova henkilö näkee agressiivisuutta kaikkialla, mitä ei ole yhteydessä hänen omaan näkemykseensä. Uskon henkilö todistaa itseään vastaan, kuitenkaan ymmärtämättä sitä. Kuinka loogisesti kaikki palaakin aina samaan lähtökohtaan!
Sokeana on siis nähtävästi helppo kulkea noin päämäärättömällä tiellä. Teki uskovainen mitä vain, hänen jumalansa antaa hänelle aina anteeksi.
Luetun ymmärtäminen on viisautta. Sekin kuuluu lahjakkuuksiin.
Rukoilkaa siis sitä jumaliltanne.Yhdyn edelliseen :)
- Tuleeko meille nyt
:) :) :) kirjoitti:
Yhdyn edelliseen :)
lapsi??
- esimerkiksi
Olen valinnut tietoisesti. Voisin ihan hyvin olla homo, ja nussia jokaista vastaantulijaa.
Sitten tulin siihen tulokseen, että Jumala ja Jeesus on olemassa, joten miksi minun pitäisi niin tehdä. Tahdon elää elämääni ennemmin Jumalan kunniaksi ja pyrkiä Häntä kirkastamaan elämässäni. Joten, tein VALINNAN, ja Jumala on antanut siihen voimaa jo yli 10 vuotta. Ja iloinen siitä valinnasta!
Joten: Kyse oli täysin vapaasta valinnasta, ja siihen pyysin Jeesukselta voimaa! =)- ja käytät rumaa kieltä
Hyi kuinka rumaa kieltä käytät! Jumalasiko sinut on opettanut valitsemaan tuollaisia sanoja, kun puhut kanssaihmisistäsi, homoseksuaaleista, tuohon tapaan?
Tiedoksi sinulle, oi uskovainen, homot eivät suinkaan 'nussi jokaista vastaantulijaa'.
Jeesus ja jumala ovat olemassa jokaisen niihin uskovan oman pipon sisällä. Yleensä ulkokultaisen uskovaisen kanssa keskustellessa huomaa, ettei siellä pipon sisällä sitten muuta ollutkaan.
Älä siis vilustu. - entä jos
ja käytät rumaa kieltä kirjoitti:
Hyi kuinka rumaa kieltä käytät! Jumalasiko sinut on opettanut valitsemaan tuollaisia sanoja, kun puhut kanssaihmisistäsi, homoseksuaaleista, tuohon tapaan?
Tiedoksi sinulle, oi uskovainen, homot eivät suinkaan 'nussi jokaista vastaantulijaa'.
Jeesus ja jumala ovat olemassa jokaisen niihin uskovan oman pipon sisällä. Yleensä ulkokultaisen uskovaisen kanssa keskustellessa huomaa, ettei siellä pipon sisällä sitten muuta ollutkaan.
Älä siis vilustu.on syntynyt osaksi miestä ja naista ja luonnostaan viihtyy enemmän naisena,joku tarkoitus silläkin elämällä on ,koska ei partakaan kasva ja naisen vartaloinen mies jolle naisen vaatteet ja elämä on luonollista,tiedän kyllä,että trans tukimuksen kautta korjaus leikattaisiin naiseksi,mutta sitä en halua koska minut luotiin tälläiseksi .Olen kaksi kertaa pelastunut varmalta kuolemalta ja lopulta jouduin työkyvyttömyys eläkkelle,ja nyt jää aikaa hoitaa vanhuksia.eli joku tarkoitus minullakin on .Van hukset ovat uskovaisia ja sanoivat sinut tarkoitettiin osaksi miestä ja naista,mutta jos muutat sukupuoltasi pilkaat luojan luomaa.Oikein vai väärin kuka tietää.Olen kait ikuinen lapsi
- ennen kuin suunnittelet mitään
entä jos kirjoitti:
on syntynyt osaksi miestä ja naista ja luonnostaan viihtyy enemmän naisena,joku tarkoitus silläkin elämällä on ,koska ei partakaan kasva ja naisen vartaloinen mies jolle naisen vaatteet ja elämä on luonollista,tiedän kyllä,että trans tukimuksen kautta korjaus leikattaisiin naiseksi,mutta sitä en halua koska minut luotiin tälläiseksi .Olen kaksi kertaa pelastunut varmalta kuolemalta ja lopulta jouduin työkyvyttömyys eläkkelle,ja nyt jää aikaa hoitaa vanhuksia.eli joku tarkoitus minullakin on .Van hukset ovat uskovaisia ja sanoivat sinut tarkoitettiin osaksi miestä ja naista,mutta jos muutat sukupuoltasi pilkaat luojan luomaa.Oikein vai väärin kuka tietää.Olen kait ikuinen lapsi
korjausta.
- sinulle hyvä
ennen kuin suunnittelet mitään kirjoitti:
korjausta.
vinkki mene ihmeessä suurine äidinkieli taitoinesi opettamaan äidinkielen kirjoitusta kouluun.
- vaari ja muori
sinulle hyvä kirjoitti:
vinkki mene ihmeessä suurine äidinkieli taitoinesi opettamaan äidinkielen kirjoitusta kouluun.
Näköjään taas ollut viisaat ja uskolliset asialla ...
- on koko peruskoulu
sinulle hyvä kirjoitti:
kadoksissa, hyvä mies. Kukaan nainen ei ole noin huono. Vai oletko se äz-vikainen?
- lesbo
on koko peruskoulu kirjoitti:
kadoksissa, hyvä mies. Kukaan nainen ei ole noin huono. Vai oletko se äz-vikainen?
ei koulut kateissa olen seurakunassa töissä itse olen leabo ja pappimme on bisse
- n.m.crisse
lesbo kirjoitti:
ei koulut kateissa olen seurakunassa töissä itse olen leabo ja pappimme on bisse
juttu.itselleni on luonollista käyttää naisten vaatteita,mutta hametta vähemmän.En pukeudu houkuttelevasti vaan normaali sivistyneen naisen tavoin,enkä ole sexsi harastaja,eli tulen toimeen ilman,että pitää olla joku mies tai nainen.Olen normaalisti tekemisissä ihmisten kanssa.En käy kapakoissa,enkä ravintoloissa.Normaali ruoka paikoissa.En juo en polta en kiroile.Eli olenko siis androgyyninaisena tuomittu kadotukseen koska tämä olo muoto tuntuu välillä joko jumalan tahdolta tai kiroukselta,tosin en ole joutunut onettomuukksiin enkä ole sairastellut ainakaan 10vuoteen ja tuntuu että joku on auttamassa kun tulee hätä.Vaikka yksi kirkoherra sanoi että olet tarkoitettu sellaiseksi kun olet ja olen ikuinen lapsi.Ketä on uskominen lääkäri suositteli korjaus operaatioon hakeutumista ja pappi sanoi että jos sen tekee se rikos jumalan luomaa vastaan.
- kirjoittaa? Oootkos suhtees...
lesbo kirjoitti:
sen pappihyväkkään kaa? Voi jessus sentäs! Lucifer polvistu. Kaikkee sitä immeinen saakin kuulla. Voi Lucifer!!
Voi voi voi............... - ja vakavalla
kirjoittaa? Oootkos suhtees... kirjoitti:
sen pappihyväkkään kaa? Voi jessus sentäs! Lucifer polvistu. Kaikkee sitä immeinen saakin kuulla. Voi Lucifer!!
Voi voi voi...............pohjalla
- se voi
osittain ihmisen omissa päätettävissä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194939Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563950Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603523Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1382408Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572299Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084