UUsi vahvari olisi nyt mielessä.Olisin ostamassa putkivahvaria.:D
Bugera 333-212
http://www.bugera-amps.com/EN/products/333-212.aspx
Tai
Bugera 6260-212
http://www.bugera-amps.com/EN/products/6260-212.aspx
Mitäs mieltä olette tästä Bugerasta?
Onko hintansa arvoinen ja onko hyvä soundi?
Onko kannattava ostos??
KUmman ostaisitte mieluummin 6260-212 vai 333-212?
Kiitos!
Putkivahvari
6
455
Vastaukset
- kaljataiteilija
Niin, kantsisko vaikka käydä jossain kokeilemassa....?
- gfhjjtyty
en kumpaakaan. Kummatkin kuuulemma surkeita. Hanki Valveking. Ei paljo maksa enempää ja on huomattavasti parempi kuulemma. Näin on sanonut eräs ammattimuusikko mulle.
- mitä haluat?
Riippuu ihan siitä mitä haluat, jälleenmyyntiarvoa vai "sitä" soundia. Melkeinpä kaikki putkivahvistimet kuulostaa hyvältä, mutta vain Fender ja Marshall pitävät arvonsa. Näin se on, eikä sille mahda mitään.
- kananpaska
Se on vähän oma mielipide mistä itse tykkäät ymsymsyms.. minulle on suositeltu Bugeraa ja on sen hintalaatusuhde on hyvä...
- Bhugeera
Mulla on Bugeran Nuppi 333. ja 4'12 kaappi. Mut oon kyllä digannut. Ihan messevä clean soundi. Sitten kaksi särökanavaa. Lead- siinon hemmetillinen särö, mut kai se johonkin heavymättöön käy. Ja saas sitä särön määrääkin noissa kanavissa säädettyä . Sit se Crunch? se on tollaseen rock'n rolliin hyvä.
Mut kyllä suositttelen - baghera_jeejee
mä kysyisin pikemminki "6262 vai 333xl?"
itelläni on tuo 333xl combo ja erittäin hyvä on. Gainia riittää jne.
mä sanoisin että 333xl on monipuolisempi ja 6262 on vähäsen one trick pony, mutta jotku diggaa tuhat kertaa enemmän 6262 ominais soundista silti, ja sitten soundin lisäksi kumpikin tuntuu omanlaiselta. Itse olen ehkä enemmän tuon 333xl:n puolella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1264446Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1001483
- 881348
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18723Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 42697
- 47686
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673