Heipsistä!
Voisiko joku kiva kertoa, kuinka näppäimistön oikealla puolella olevalla numeronappuloilla saadaan sydän-merkki. :)
Sydän
32
14766
Vastaukset
- eiköhän
jo panna.Ongelmaasi en valitettavasti osaa vastata
- kiireisimpään tarpeeseen
- kdqwokd eok oqo
onnata niin kokeile sitä perinteistä..
- ♥
ensin painat pohjaan Alt -näppäimen, joka on ison välilyöntinäppäimen vasemmalla puolella ,, ja sitten yhtäaikaa painat kolmosta näppäimistön oikealla puolella . sittten päästät molemmat näppäimet, ja sydämmen pitäisi tulla näyttöön .
Joillakin koneilla tämä ei kuitenkaan toimi.
eli Alt ja 3 .
♥♥♥♥♥♥♥♥Onhan näitä pumppuja tässä OS X:n merkkipaletissa, mutta numeronappuloista en osaa sanua. Mihin niitä sydänmerkin kirjoittamisessa tarvitaan?
♡♥❤❥☙❧❦- ♥
♥
- ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
- iiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ei mulla toimi alt 3...eikä mulla ole oikealla mitään numeronäppäimii?
Mä haluun kans sydämmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..................................- eeeelleeeeeeeeeee
perk
- Liikaa ruokaa.
eeeelleeeeeeeeeee kirjoitti:
perk
ei oo sydämmmiiiiiiii peeceeessä. Alanko tappelee linuxien kanssa vai mitä p-lettä teen?
- Tumpeelo
Liikaa ruokaa. kirjoitti:
ei oo sydämmmiiiiiiii peeceeessä. Alanko tappelee linuxien kanssa vai mitä p-lettä teen?
Noh tuo ALT 3 toimii ainakin vistassa. ♥ eli alt pohjaan ja oikealta numeronäppäimistöltä 3.
-
ঋ
- dinoaikainen
miten saa vanhassa xp:ssä toimiin tuollasen sydämen (mulla on vielä kaikenlisäks läppärimalli, jos se jotain merkkaa..) Kai mul on liian vanha, plääh!
- toimii se silti
vaikka on xp, täälä ainakin se alt 3 ♥♥♥ niinku näkyy ..
- alt+
2 5 9 ♥♥♥
- seska
huomautan ♪
- se oli
seska kirjoitti:
huomautan ♪
¢ôÚ-±/
- Nindié
Mull on läppäri (malli 2008, Toshiba) eikä siin oo numeronäppäimistöö oikeel puolel, ni sill ei pysty tekee sydämii, eli ei onnistu kuin silloin, kun on numeronäppäimistö oikealla puolella.. -.-
- kar-m3
On siinä perkele numlocki jolla saa kirjaimista numeronäppäimistön. ainakin useimmissa koneissa on, kyllä kaikissa on.
- sdgerg
macis saa sillai jännäst, kokeile vaa umpimähkää jtn et tost ompusta ja jtn kirjaimii ja ompun viereiset 2-3 näppäint kirjaimet/numerot en ny muista ku en oo macil
- ©‰³½ßç
s )sß, tä.
- Böönie
Miten saa sen sydämmen kun mulla ei ole numero näppäimistöö?
ja alt 3:a mitä teen?- 8==D~
No on sulla character map eli merkistökartta kuitenkin, kopsaa siitä
- didihhhhhh
Fn alt l niin onnistuu läppärillä jossa ei oo oikeella puolella numeroita ;D
- epätietoinen tyyppi
Miten tää sydän tehdään Linuxilla? >.< Ei toimi alt 3
Linux ei ole käyttöjärjestelmä. Esimerkiksi KDE:ssä sydämen saa Merkistöstä:
Dingbats ❤
Pelikortin Hertta: ♥
- 8+7
Linuxilla CTRL SHIFT u 2665 -> ♥
linuxin oletusmerkistökoodaus on utf-8 ja unicode (utf-8) koodaus löytyy:
http://www.unicodemap.org/
ja siitä kohta miscellaneous symbols sisältää tuon
http://www.unicodemap.org/range/55/Miscellaneous_Symbols/ - anastasia romanova
Miten se toimii windows8
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802701On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole582634Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä902525Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu872057Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502005Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk511470Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve311444Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?161436