NAISEN ORGASMI YHDYNNÄSSÄ

Neiti_HKI

Hei!

Ongelmani koskee orgasmin saamista yhdynnässä. Saan itsetyydyksessä aina orgasmin ja tunnen oman kehoni hyvin.

Tiedän, että ongelma on hyvin yleinen naisten keskuudessa. Luin jostain jopa niin korkean luvun kuin 70 prosenttia, joka ei saa yhdynnässä orgasmia. Kuinka voisin siis helpottaa omaa orgasmin saantiani yhdynnässä? Vai onko parempi erottaa naisen orgasmi ja yhdyntä toisistaan? Monet kuulemma käyttävät ensin edim. dildoa/klitoriskiihotinta naisen nautinnon saamiseksi ja siirtyvät vasta sitten itse yhdyntään.

Mitkä välineet olisivat avuksi, joko yhdynnässä tai ennen sitä.

21

22479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmiseiska

En ole mikään panopupu, mutta aika monen naisen perusteella uskaltaisin väittää että lähes omasta päästä orgasmin saaminen on paljon kiinni.

Osalla naisista/tytöistä on se ongelma, että keskitytään tyydyttämään miestä ja oma nautinto unohtuu.

Tosin varmasti on sitten niitä miehiä, jotka ei osaa yhtään lämmitellä tai muuten touhuta esileikkejä.. vaan mennään heti asiaan.

Myös yhdenyönjutuissa voisin kuvitella, että vaatii aika kovaa itsetuntoa naiselta, jos onnistuu keskittymään itseensä myös lähes tuntemattoman jannun touhutessa ympärillä.

• neljäkakkonene

Aika monen naisen perusteella voin sanoa että se on itse asiassa miehen taidoista kiinni. Esim CAT-asento saa lähes naisen kun naisen laukeamaan yhdynnässä.

Jos mies ei osaa tekniikoita vaan pupuna hinkkaa niin ei nainen siitä kostu.

• bööna22

Ensimmäisenä tietysti riittävät alkulämmittelyt, rentoutuminen ja nauttiminen sitte itse seksissä ja tietysti ois hyvä olla myös molemminpuolista kemiaa tai jonkunlainen tunnelataus. Kandee myös pitää silmiä kiinni, jos on hankaluuksia keskittyä nautiskeluun. Mulla ainakin useimmiten esim. kirkkaat valot ja epäsiisti kämppä haittaa tota puolta, mut toisaalta taas on ihana välillä tuijotella mua nussivaa miestä ja sen työntymistä mun sisään ja ehkäpä puhua vähän tuhmiakin.. Lisäks sopiva liukkausaste, kestävä ja osaava mies ja erityisesti lantionpohjalihasten käyttö! Sillä hetkellä, kun tuntuu oikein hyvältä, mut orkku ei vaan malta tehä tuloaan niin puristat sisäiset lihakses oikein tiukaks ja pidät tiukkana niin kauan, et orkku vihdoinkin tulee! Niin ja voi olla, et sillä asennollakin on merkitystä.. Mä oon tähän asti saanu vain semmosessa lähetyssaarnaajan muotosessa asennossa, et pidän miehen semmosessa "saksiotteessa" eli kiedon jalat tiukasti sen ympärille ja aika ylös. Siinä asennossa kyrpä osuu kivasti oikeeseen kohtaan ja mun kädet voi vaellella miehen kropalla!=) Lisäks mä ainakin vaadin sekstaillessa runsaasti läheisyyttä , suutelua ja kielarit varsinkin tuntuu naidessa tosi kiihottavilta eli ts. vaihdellen hellää rakastelua ja sit vähän rajumpia otteita. Semmonen lahna-meininki kun ei todellakaan oo mistään kotosin! Ainiin ja tässä vielä yks vinkki.. Uskalla ihan rohkeesti kertoo miehelle mistä tykkäät ja neuvookin siinä sekstailun lomassa tai otat ite ohjat. Eiköhän se siitä, kun vaan harjottelee ja löytyy oikeenlainen partneri=)

• yöpuu
        neljäkakkonene kirjoitti:

Aika monen naisen perusteella voin sanoa että se on itse asiassa miehen taidoista kiinni. Esim CAT-asento saa lähes naisen kun naisen laukeamaan yhdynnässä.

Jos mies ei osaa tekniikoita vaan pupuna hinkkaa niin ei nainen siitä kostu.

Mikä on Cat-asento? Naisena heti innostuin, mitä mitä?
        Laukean kyllä lähes aina, mutta aina uusi kiinostaa.

• Kaiken Mestari

Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Varsinkin yhden yön jutuissa.

• kaalimato.com

Hei.
      Tarkkaa lukua siitä kuinka moni nainen ei saa orgasmia yhdynnässä emme tiedä, mutta luultavasti asia mietityttää useita ihmisiä koska törmäämme samaan kysymykseen melko usein.
      Se, että nainen ei saa orgasmia yhdynnän aikana on ongelma vasta sitten kun nainen itse kokee sen ongelmaksi.
      Usein yhdynnän eli penetraation aikana klitoris ei saa riittävää stimulaatiota. Klitorista voi joko itse tai kumppani hyväillä. Erilaisten asentojen kautta voi myös penis stimuloida emätintä ja klitorista eri tavoin. Erilaisia asentoja ja tapoja toteuttaa seksuaalista kanssakäymistä kannattaa kokeilla rohkeasti ja avoimin mielin. Sinun on hyvä kertoa kumppanille mistä pidät ja mikä tuntuu hyvältä.

Ajatus naisen ja miehen yhtäaikasesta orgasmista ja molempien orgasmista yhdynnän aikana voi tuottaa ylimääräistä ja liiallista stressiä sekä suoristupaineita molemmille. Voisiko ajatuksen orgasmista yhdynnän aikana jättää ainakin joksikin aikaa sivuun ja keskittyä nautintoon muulla tavoin.
      Hyvä keino on tuottaa toiselle nautintoa ennen yhdyntää käsin, suulla, kiihottimen, hieromasauvan jne. avulla. Nautintoa voi tuottaa myös yhdynnän jälkeen ja joskus myös yhdynnän voi jättää väliin.
      Orgasmin saaminen kumppanin läsnäollessa vaatii usein myös luottamuksellista ja avointa parisuhdetta sekä omaa heittäytymistä nautintoon.

Sinun kannattaa tutustua rauhassa erilaisiin kiihottimiin ja hieromasauvoihin. Kokeilemalla löydät itsellesi sopivimman välineen, jonka avulla voitte löytää uusia ja nautinnollisia ulottuvuuksia seksielämäänne.

Terveisin
      Kaalimato.com

• thehun

mun peniksen koko erektiossa on: 18cm pitkä hieman käyrä ja paksuus (ympärysmitta): 13cm ja leveys 5cm, voiko tällaisella peniksellä antaa naiselle orgasmin yhdynnän aikana ilman että auttaa sormilla...:)?! onko jotai tekniikkaa mitä vois käyttää...;)

• Gubbe 55

Kyllä se toki onnistuu, mutta suhde ja terveys pitää olla huippuunsa viritetty molemmilla.
        Ajan mittaan kumppani on alkanut vähän väsähtämään ja välit pitenevät.
        Siitä tietysti aiheutuu minulle puutetta, koska tällä iällä ei käteen veto järi kiehdo, koska seksiin liittyy viimeinkin myös rakkaus, joka nuoremmilta tuppaa unohtumaan.

Nykyisin käytämme Kaalimatoa ja klitorikiihotinta niin, että minä ohjaan Kaalimatoa ja kumppani klitoriskiihotinta.

Useimmiten jatkamme valmiiksi asti, sillä minun kaluni ei sentään pärjää robotille. Sitten jatkamme perinteisellä menetelmällä, josko kumppani saisi uudelleen.
        Usein se onnistuukin, koska itselläni ei ole suorituspaineita, vaan kestän toisinaan vaikka miten kauan.

Mitenköhän on noiden orgasmia saamattomien laita, onko mies lainkaan tietoinen tilanteesta? Epäilen.

Jos uroot yhtään välitätte naisestanne, niin otatte selvää ja korjaatte tilanteen. Muuten voitte olla pian entisiä, sillä tällainen vanha gubbekin puutteistaan huolimatta on saanut kumppaninsa aina tyydytettyä, mutta se vaatii rehellisyyttä kummaltakin. Pitää kehdata sanoa, jos nainen ei saa ja miehen on uskottava, eikä loukkaannuttava.

• missä se tieto?

Noi tiedot saa luettua suoraan naisten lehdestä ja kaikki mainitut keinot on jo kokeiltu. Eihän tähän auta enää muutakun ihme! Miten pitäs enää ees jaksaa toivoa, ku on jo niin turhautunut koko asiaan. Ja miten sitä pitäs ylipäätänsä sit jaksaa sitä seksiä harrastaa, kerran ei siitä mitään hyvää saa...?!?

• valitettavasti
        thehun kirjoitti:

mun peniksen koko erektiossa on: 18cm pitkä hieman käyrä ja paksuus (ympärysmitta): 13cm ja leveys 5cm, voiko tällaisella peniksellä antaa naiselle orgasmin yhdynnän aikana ilman että auttaa sormilla...:)?! onko jotai tekniikkaa mitä vois käyttää...;)

, että ei voi. heitä lerssisi romukoppaan

• Sara7676

Itselläni on noita samoja ongelmia .
      Apua siihen olen saanut hieromalla itseäni samalla kun mies p..ee mua . Tai sitten kaikkein parasta on kun ratsastan , ongelma on lähinnä sitten siinä että saan liian nopeasti . Tietenkin jos sinun on mahdollista saada kaksi miestä sisääsi samaan aikaan , niin takaan että saat sellaisen orgasmin että pää räjähtää ;)

• tiedon ja kokemuksen haluinen

Olen/mme kyllä kokeilleet sitä että mieheni tai minä itse hieron klitorista yhdynnän aikana. Se toimii ja tuntuu hyvältä. Asiaa auttaa kun mies muistaa hyväillä kehoani muualta ja eritoten rinnoista. Silloin saatan laueta hyvinkin nopeasi. Mutta ehdotus kahdesta miehestä yhtäaikaa, se tuntuu jotenkin kiihottavalta, mutta myös pelottavalta. Jos tiedät käykö se kipeää , niin kerro. Pitäsköhän miesten olla entuudestaan tuttuja keskenään?. Minulla itsellä olisi kyllä tiedossa hyvä kaveri, mutta mieheni ei tunne häntä. Olemme joskus leikillä keskustelleet mieheni kanssa tuollaisesta kimppakivasta, mutta se oli vaan puhetta.Mitenkähän asian voisi toteuttaa.

• Nimetön
        tiedon ja kokemuksen haluinen kirjoitti:

Olen/mme kyllä kokeilleet sitä että mieheni tai minä itse hieron klitorista yhdynnän aikana. Se toimii ja tuntuu hyvältä. Asiaa auttaa kun mies muistaa hyväillä kehoani muualta ja eritoten rinnoista. Silloin saatan laueta hyvinkin nopeasi. Mutta ehdotus kahdesta miehestä yhtäaikaa, se tuntuu jotenkin kiihottavalta, mutta myös pelottavalta. Jos tiedät käykö se kipeää , niin kerro. Pitäsköhän miesten olla entuudestaan tuttuja keskenään?. Minulla itsellä olisi kyllä tiedossa hyvä kaveri, mutta mieheni ei tunne häntä. Olemme joskus leikillä keskustelleet mieheni kanssa tuollaisesta kimppakivasta, mutta se oli vaan puhetta.Mitenkähän asian voisi toteuttaa.

Ei sitä tarvitse pelätä ! Ja kun sopii etukäteen pelisäännöistä jne , niin voi lopettaa kesken jos siltä tuntuu .
        Mutta usko minua , saat monta orgasmia ja mielettömiä muistoja ;) Elämäni parhaita hetkiä kun saa olla vaan vietävänä vaikka on itse ihan kiimassa !
        Orgasmi kun molemmat on sisässäsi ...sitä on vaikeaa kuvitella , sitä haluaa aina vaan lisää ... Joten alkakaa leikimään .
        Itselläni on pian taas 2miestä edessä , ja voi että annan heidän antaa panna minua kunnolla !!! Se on mieletöntä .
        Vielä kun saisi olla kaksi naista ja kaksi miestä , nam ...
        Eikun nautiskelemaan ;)

• Äijjjjjjjjjjjä

noiden hömppätilastojen lukemisen.

Mä ainakin hivelen sivelen naista(ni, ketään voi omistaa),niin kauan että hän pyytää sisään tai joskus nukahtaa, totuttu jo tosiimme, eikä tunnu
      siltä ettei toinen halua, eikä sitä nyt aina voi haluta. Härnäämiseen voi mennä tunteja ja hän
      saakin ehkä vähän ainakin, mut joskus on sillä tuulella että savu nousee ennenkun tajuan mitään:)

• tuo ei

kyllä ole ongelma vaan järjestelykysymys. Minusta ainakin on mukavampaa ja kiihottavampaa keskittyä naisen tyydyttämiseen ihan erikseen: usein pelkkä yhdyntä ei riitä, toisaalta pelkkä suuseksin antaminen on jo virkistävää!
      Huolet romukoppaan vaan.

• samma här

Minä en meinaa saada siksi että kun itse olisin lähellä, mies alkaa aina jarrutella...ettei hän itse tulisi vielä. On mua herkempi eikä halua lopettaa kesken, siksi pitää taukoja tuon tuosta.

• Laiska mies

Oma puolisoni on erittäin vaikeasti laukeavaa tyyppiä. Huomattiin toimivaksi ratkaisuksi 69 vibraattorilla vahvistettuna. Itse nuolen klitorista ja liikuttelen vibraattoria huokailujen ohjaamana ja kumppani pitää suupelillä tunnelmaa yllä. Silti siihen menee melkein tunti. Loppu hoidetaan sitten perinteisellä tyylillä.

• kerran oli oikeat ke
        Laiska mies kirjoitti:

Oma puolisoni on erittäin vaikeasti laukeavaa tyyppiä. Huomattiin toimivaksi ratkaisuksi 69 vibraattorilla vahvistettuna. Itse nuolen klitorista ja liikuttelen vibraattoria huokailujen ohjaamana ja kumppani pitää suupelillä tunnelmaa yllä. Silti siihen menee melkein tunti. Loppu hoidetaan sitten perinteisellä tyylillä.

kyllä se niin on .orgasmi tulee oli kulli mikä oli ,oli pimppi mikä oli.tunne se on mikä kemiat saa myös orkkuun.muu on .höpö höpö.

• eitulija
        kerran oli oikeat ke kirjoitti:

kyllä se niin on .orgasmi tulee oli kulli mikä oli ,oli pimppi mikä oli.tunne se on mikä kemiat saa myös orkkuun.muu on .höpö höpö.

Tuntuu kieltämättä pahalta, kun en tule, mutta lähinnä ajatuksen vuoksi.. Välillä on niin kiihkeää, että luulen tulevani hulluksi himosta ja sitten tsadaaaa: ei mitään taaskaan!! Ollaan jo vuosi seurusteltu ja kaks kertaa olen tullut ja toinenkin oli joku hassu vaatteet päällä vahinko. Ei olla varsinaisesti puhuttu tästä, mutta sanomattakin ymmärrän että mies panee parastaan (sanan kaikissa merkityksissä) ja oon joskus humalassa sanonut jotain, että naiset on niin huonosti suunniteltu tms. Ehkä pitäis rohkaistua tekemään asialle jotain tai pää hajoo; tai vaikka ees sanoa miehelle, mitä haluaa.

• Urhokaleva

kyllä meillä aikanaan nuorena ( 27 v aviossa) kesti aika kauan ennen kuin "opimme" yhdessä saamaan vaimolleni kunnon orgasmin tai jopa kaksi. Minähän tulin aina...Kunnon hyväily, kielellä kiihottamisen oppiminen ennen sisään työntymistä ,kiusoittelu kielellä kauan tosi lähelle orgasmia sopivasti , välillä lopettaen jne..oli ratkaisevaa meillä.Kun sitten sai hänet nauttimaan ja sitten vasta työntyi sisään, tuli orgasmi hänellekin.

Nyt viime vuosina olemme ottaneet sileän sauvankin leikkiin mukaan ennen sisään menemistaä. Klitoriksen kiihottamista, pepusta kiihottamista sillä , ehkä sisäänkin hetkeksi jne.. Vaimoni on oppinut myös pitämään pienestä virpomisesta,ei mistään sm-piiskauksesta,..pepulle ja reisien väliin takaa, hän avaa auki vähän jalkojaan..kun oleme kyljittäin hyväilemässä. Se kuulemma kutittaa kiihottaen. Hän hyväilee minua oikeista paikoista koko ajan, laittaa kovan kaluni klitorikselleen ja kiihottaa lantiotaan liikuttaen. Sitten onkin aivan mahtavaa mennä sisään, kun hän huohottaen pyytää sitä, kiihdytän tahtia, kun hän voihkii enemmän ja enemmän alla, lantio liikkuu "sillä tavoin" ja tekee tosi hyvää, kun hänkin tulee ja sen huomaa varmasti.'
      Niin, ja hän pitää, kun vähän puristelen pakaroita, kun nain häntä. Päälläni hän ei tahdo saada koskaan jostain syystä,mutta ei haittaa, kun tämä toimii näin hyvin.

Nyt tämän kirjoitettuani onkin sitten sellainen olo, että pitää mennä.... Vaimo kävi katsomassa, mitä näin aattoaamuna kirjoittelen, kommentoikin sitä, heitti sitten yöpaidan pois makuuhuoneeseen mennessään ja kertoi odottelevansa minua...

• Orgasminsa kadottanu

Saan aika harvoin yhdynnässä orgasmia. Jotta saan, minun pitää olla kontillani, jolloin mies tulee takaa päin tai, että lähetyssaarnaajassa mies pumppaa kuin Duracell-pupu kovalla vauhdilla.
      Nykyinn mieheni nauttii enemmän rauhallisesta rakastelusta, koska hän jaksaa sitä paremmin, mikä on ymmärrettävää. En minäkään jaksa esim. ratsastaa ikuisuuksia, vaikka se hyvältä tuntuukin.
      Olen alkanut harkitsemaan anustapin käyttöön ottoa. Joku kiusoitin klitoriksen päällä, minun ja mieheni välissä tuntuu jotenkin tökeröltä, enkä sellaista halua edes testata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4909
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      54
      3922
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3493
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2658
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      136
      2386
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      56
      2284
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe