Mistä!!

etsivä..

..missäköhän voisi tavata uskovia lesboja? Olen väsynyt tähän pinnallisuuteen ja naisiin joitten elämää halut ohjaavat..äh,etsin vaan jotain ihanaa kaunista herkkää sielukasta..

8

680

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsin sellaista

minäkin. Tai en varsinaisesti etsi, mutta toivoisin joskus törmääväni. Niin, en osaa vastata kysymykseesi. :)

• vielä...

Toisaalta uskovaisuus ei voi olla ainoa kriteeri kumppanille. Se, että toinen sanoo olevansa uskovainen kertoo vielä hyvin vähän siitä, millainen ihminen hän on, miten hän elää ja mihin hän uskoo. Uskonaioita jo pohditaan, niin jo saman kirkon sisältä löytyy paljon eroja. Toisaalta en edes tahtoisi vaatia toiselta ihmiseltä juuri samanlaista vakaumusta kuin minulla on, mutta jonkinlainen yhteisymmärrys ja toisen vakaumuksenkunnioittaminen on kuitenkin tärkeää.

• etsivä..
        vielä... kirjoitti:

Toisaalta uskovaisuus ei voi olla ainoa kriteeri kumppanille. Se, että toinen sanoo olevansa uskovainen kertoo vielä hyvin vähän siitä, millainen ihminen hän on, miten hän elää ja mihin hän uskoo. Uskonaioita jo pohditaan, niin jo saman kirkon sisältä löytyy paljon eroja. Toisaalta en edes tahtoisi vaatia toiselta ihmiseltä juuri samanlaista vakaumusta kuin minulla on, mutta jonkinlainen yhteisymmärrys ja toisen vakaumuksenkunnioittaminen on kuitenkin tärkeää.

ei pelkkä uskovaisuus ole ainoa kriteeri,en ole ns.uskovainen itse.. sielun kauneus,hyvyys,inhimillisyys,totuus..onhan näitä kriteereitä;) ..olen vaan niin perin kyllästynyt tähän pinnalliseen kiitoon,olisi niiin ihana löytää ihminen jolla on sydän paikallaan ja vähän syvällisemmät arvot. Kiitos sinulle vastauksestasi..toivotan törmäilyjä;))

• minä_vain.
        etsivä.. kirjoitti:

ei pelkkä uskovaisuus ole ainoa kriteeri,en ole ns.uskovainen itse.. sielun kauneus,hyvyys,inhimillisyys,totuus..onhan näitä kriteereitä;) ..olen vaan niin perin kyllästynyt tähän pinnalliseen kiitoon,olisi niiin ihana löytää ihminen jolla on sydän paikallaan ja vähän syvällisemmät arvot. Kiitos sinulle vastauksestasi..toivotan törmäilyjä;))

Oi, tuo oli kuin omasta suustani. Etsin vierelleni juuri samanlaisia arvoja kunnioittavaa naista. Olen törmännyt vain pettäviin ja jättäviin kylmiin naisiin.

Olisi niin kiva keskustella kanssasi enemmänkin. :)

• etsivä
        minä_vain. kirjoitti:

Oi, tuo oli kuin omasta suustani. Etsin vierelleni juuri samanlaisia arvoja kunnioittavaa naista. Olen törmännyt vain pettäviin ja jättäviin kylmiin naisiin.

Olisi niin kiva keskustella kanssasi enemmänkin. :)

kiitos viestistäsi:) ..voidaan toki keskustella enemmänkin..:)

• minä_vain.
        etsivä kirjoitti:

kiitos viestistäsi:) ..voidaan toki keskustella enemmänkin..:)

Olisitko halukas vaihtamaan jonkinlaisia yhteystietoja? :)

• Laitetaan vaan yhteystiedot
        minä_vain. kirjoitti:

Kännykän numero ja sähköpostiosoite.

• etsivä
        minä_vain. kirjoitti:

..niin,kaitpa joo..tääl kyl varmaan kaikenlaist kiusantekijää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      144
      4672
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      87
      3439
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1668
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      90
      1519
    5. Työeläkeloisille ottaa koville heidän rikosten julki tuominen

Niin koville, että yrittävät estää kansalaiskeskustelun, jolla turvattaisiin perustuslain takaama omaisuudensuoja palkan
      Maailman menoa
      7
      1492
    6. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      105
      1019
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      26
      943
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      46
      870
    9. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      854
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      47
      753
    Aihe