Aurinkobasaari kirppis

kirppis guru

Kartanokirppis on saanut uudet omistajat. paikka on siivottu ja remontoitu. Paikkamaksu 25€/vko

24

3028

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entäs?

Missäs tämä Aurinkobaari sijaitsee?

• kirppisguru

malminkartanolla, hankasuontie 7, vihdintien varressa

• hehee.
        kirppisguru kirjoitti:

sehän voi muuttua vain parempaan suuntaan.

• rajat
        kirppisguru kirjoitti:

Konalassa...

• kirppis myyjä

aika kallis vuokra . 25e/ viikko..

10e-15e viikko vuokra on sopiva mun mielestä..

• justiina

15€ on mun mielestä kans sopiva mut,eipä stadista siihen hintaan saa pöytää. kehällä 35€ ja se vast onkin suolanen hinta

• on tavaraa mut hinnat sumeet... ja tavaran laatu huonoa..hirvi basaari parempi..ja menee kaupaksi tavarat!...ja nimikin matkittu --...

• kirppis

Aurinkobasaari nimi ja kirppis on perustettu 15 vuotta sitten Naantaliin, että se siitä nimen matkimisesta.
        Ja Jos Mäntsälän vaakunassa on hirvi, niin Naantalissa kaikki on aurinkoa.
        Mutta hyvä nimi Hirvibasaarissa, ja onnea tällä kovalla alalla.

• koluttu on monet
        kirppis kirjoitti:

Aurinkobasaari nimi ja kirppis on perustettu 15 vuotta sitten Naantaliin, että se siitä nimen matkimisesta.
        Ja Jos Mäntsälän vaakunassa on hirvi, niin Naantalissa kaikki on aurinkoa.
        Mutta hyvä nimi Hirvibasaarissa, ja onnea tällä kovalla alalla.

kyllä tuo aurinkobasaari vaan sattuu olemaan stadin edullisin kirppis, siis paikkavuokraltaan!
        olen jo varannut sieltä pöydän myyntiä varten,
        kerron sit menikö hyvin kaupaksi...
        ja paikka siivottu, iha eri mesta ku ennen.
        se on lähellä konalan s-markettia.
        ja mitä olen ostanut sieltä lähiaikoina,
        niin hyviä, halpoja löytöjä olen tehnyt!

• 14
        koluttu on monet kirjoitti:

kyllä tuo aurinkobasaari vaan sattuu olemaan stadin edullisin kirppis, siis paikkavuokraltaan!

Mainostaen tulee markkinoille, ei hyvä. Liikaa skeidaa (95%) kuranttia 5%
        Hintaa 250%

• Kierrätin

Niin tietysti nyt alkuunsa pitää olla edullisempi laveri vuokra.

Mutta ei ole kauaaa........

• Diileri vaan

Ainoa joka tossa touhussa voittaa on kirppis, sekä myyjät, että ostajat taas kaikki häviävät.

Ei sinänsä, kauppa se on joka kannattaa. Mutta kenelle, se on aina hyvä kysymys.

• Moraalitonta touhua

Sen että vetävät myös PROVIKAT välistä.

Mielestäni mainos on siis myös PETOLLINEN, eli harhaanjohtavaa markkinointia jos rehellisiä ollaan.

• Paska-ankka_kaakatti

oteta. Ja ihan leppoisa paikkahan tuo on. Sama meno on joka romumyymälässä hyvinkää-hki välillä. Jos et ole paikalla kun joku sitä 'hyvää ja halpaa' kamaa myy, niin et sitä pääse ostamaan. Joka paikassa on PELKKÄÄ PASKAA välillä myytävänä ja välillä tulee mieleen eräskin 'veli Venäläisen' tori tallinnassa. Hauskinta on kun vie roskansa kirpparin pöytään niin hyvin lähtee tavarat kun halvalla myy ja osa tietysti pöllitään, eipähän tarvitse viedä itse niitä kaatikselle. Hyvää jatkoa ja Joulua kanssa kaikille myyjille, trokareijoppareille ja muille elämäntapaintiaaneille. Ja kyllä tuo 25 € kk tai 80 € 4kk on ihan hyvä diili täällä Helsingissä.

T:Paska-Ankka

• Kirppisfreakki
        Paska-ankka_kaakatti kirjoitti:

oteta. Ja ihan leppoisa paikkahan tuo on. Sama meno on joka romumyymälässä hyvinkää-hki välillä. Jos et ole paikalla kun joku sitä 'hyvää ja halpaa' kamaa myy, niin et sitä pääse ostamaan. Joka paikassa on PELKKÄÄ PASKAA välillä myytävänä ja välillä tulee mieleen eräskin 'veli Venäläisen' tori tallinnassa. Hauskinta on kun vie roskansa kirpparin pöytään niin hyvin lähtee tavarat kun halvalla myy ja osa tietysti pöllitään, eipähän tarvitse viedä itse niitä kaatikselle. Hyvää jatkoa ja Joulua kanssa kaikille myyjille, trokareijoppareille ja muille elämäntapaintiaaneille. Ja kyllä tuo 25 € kk tai 80 € 4kk on ihan hyvä diili täällä Helsingissä.

T:Paska-Ankka

25 € viikko ja 80 € 4 viikkoa... Heh... Hyvä paikka muuten 8)

• Kierrätyttäjä

Kävin tänään katsomassa Aurinkobasaarin. Ihan hirveä paikka. Epäsiisti yleisilme ja siellä HAISI! Lisäksi ovelle vievä ramppi oli surkeassa kunnossa, voisi sitäkin vähän paremmin huoltaa, vaikka hankala talvi onkin. Nyt ramppi siinä kunnossa, ettei esim. lastenrattaiden kanssa mitään asiaa.

En valinnut omaksi kierrätyspaikakseni.

• Kaisa31

Samaa mieltä. Likainen, epäsiisti yleisilme. Töykeää palvelua. En vie tavaroitani sinne! Lähinnä määritelmä törky pesä sopinee.

• Auringoton basaari

Harvoin tänne foorumeille kirjoitan, mutta pakko pistää kokemusta Aurinkobasaarista.
      Paikka tuntui lähinnä huonolta vitsiltä: joku on kerännyt ilmaiseksi saamaansa ja eri paikoista dyykkaamaansa ikivanhaa roinaa ja läpällä laittanut ne esille ja myyntiin kovemmilla hinnoilla mitä uusi tavara maksaisi. Suurin osa kamasta näytti siltä että ne oli tosiaan dyykattu jostain tai haettu ainakin Kierrätystorin ilmaispuolelta ja hinnat olivat aivan käsittämättömiä!
      Kannattaa käydä lähinnä kuriositeettisyystä: miten ihmeessä moinen paikka voi olla pystyssä?!
      En ole koskaan käynyt yhtä uskomattoman surkealla "kirpputorilla".

• että näin

Ottaa provikat vielä viikkohinnan päälle, eli melkoisen kallis paikka myyjälle.

• Kamalaa

Tosi huono kirppis ja erittäin töykeä "palvelu" en voi suositella kenellekään..

• mimmuli8

sotkuinen paikka, kaikkea dyykattu UFFin laatikoista ja mistä lie...hirveät hinnat...vain muutama pöytä ihan ok, joihin joku on tuonut omat tavaransa myytäväksi...pitäisi siistiä koko kirppis ja imuroida edes...kirjatkin hujan hajan ja kaikke p...kaa myydään...

• Annikki743

Mielestäni ihan yhtä sotkuinen kuin kaikki muutkin ip-kirpparit. Ehkä vähän turhan monta pöytää oli "vakkarien" käytössä täynnä pölyistä krääsää. Eikä siellä minusta pahalle haissut, kuten joku edellä kommentoi. Nykyään ihmiset luulevat tienaavansa käytetyn tavaran myynnillä ja hinnoittelevat ilmaa mukaan. Hyvä minulle, jonka tavoitteena on vain päästä tarpeettomasta tavarasta eroon. Laitan alle euron hinnat ja pöytä tyhjenee ihan varmasti oli paikka sotkuinen tai ei. Sama se minulle kuka ne ostaa ja mitä niillä tekee. Myyköön eteenpäin jos huvittaa.

• Jimbo_

Melko uskomaton mesta, tänne voi mennä jos haluaa läpällä ostaa käytettyä tavaraa kalliimmalla, kuin mitä kaupassa maksaisi uusi mihin sisältyisi myös takuu. Tarjolla mm. jotain iha itte kasattuja tietokoneen raatoja parilla huntilla tai vaikka Nintendo Wii 140e, kaupassa 119e.

• x1967x

Ilmeisesti jälleen omistajat vaihtuneet ja on nyt Sisustustori
      http://www.sisustustorihelsinki.fi/index2.php

Maaliskuussa oli pöytä siellä kolme viikkoa ja tulos hieman reilu 800 €.

Vielä alussa, mutta mielenkiinnolla seuraan minne suuntaan lähtee kehittymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      129
      8016
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      156
      7115
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4866
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      249
      3305
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      101
      2764
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      127
      2352
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      153
      1990
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      17
      1933
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      41
      1750
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      206
      1685
    Aihe