Nyt ne on säädetty ja harmi kun ei kerkee seinäjoelle niitä seuraamaan!
Nyt kohtaavat ruotsin parhaimmistoon kuuluvia ja suomen(esim mun suosikki Simb Shaplin). Ei muuta kun jänskättään miten Simppa pärjää! =)
http://www.simbchaplin.fi/index.php
Seinäjoen ravit, huiput kohtaavat !
10
687
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
tätäkään hepoo!
Old Maid Hall, ei ihan vielä tikissään mut toivotaan että tänään kulkee! =))
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.sukuposti.net/galleria/tn_imgs/tn_old_maid_hall230706el.jpg&imgrefurl=http://www.sukuposti.net/fakta.php?Numero=275671&usg=__SDUiRVykMuVaWM6Mvlirrz-Ep94=&h=75&w=112&sz=5&hl=fi&start=3&um=1&tbnid=0YUR14G41muWgM:&tbnh=58&tbnw=86&prev=/images?q=old maid hall&hl=fi&lr=lang_fi&sa=N&um=1 ihanaa. odotamme vieraita tai tuttujaha he jotka tulevat jakamaan antimme:)) Perunat porisevat ja pihvit paistuvat. kastike lämpiää pikkuhiljaa.
Mitä sinä Seinäjoesta paas tullen Turkuun)))
Riittää täällä sullekkin einestä.
Radiosta tuli aamutuimaan lähetystä Seinäjoen talvesta, meillä on melkein suvi jo, ja ei taida löytyä noitia eikä rovioita.- ravineuvos
Kaikki vain Seinäjoen raveihin.
- Manta.Elviira
oli Seinäjoella päälähtö. Jonka pääpottiin kiritti ja pokkasi vanha rouva, Camilla.
Samaisessa lähdossa tämä "Toisen käden maali" teki kyllä myös ihan kelpo juoksun!...
-*Joskus ois muuten mielenkiintoista päästä juttusille Peter'in kanssa. Sellainen "velikulta" haastatteluissa, olemukseltaan/käytökseltään.
...mm. sanoi (nettilähetyksessä tulleessa haastattelussa) jotain jotta: ..."ei se toiminut mutta _onhan hän paremman näköinen kaikenlaisine varusteineen_"... kun kyseltiin hevosen silmälappujen vetämisestä viimeisen kurvin alkaessa...
Eikä hänen ilakointinsa voiton jäleen kärreiltäkään mitenkään jäyhää 'juu, me voitettiin, niin pääsi käymään sorry*-tyyppi ole.*-- Virtuaalikoneistaja
"pesi" jo toisen kerran muut suomalaiset ja juoksi taas kelpo ajan.
Näinköhän valtikka on tulevaisuudessa Shorthanded Goalilla, olihan raveissa toinenkin erittäin lupaava hepo, eli G.Moll, olihan huikea juoksu ja hyvä aika silläkin. - Manta.Elviira
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
"pesi" jo toisen kerran muut suomalaiset ja juoksi taas kelpo ajan.
Näinköhän valtikka on tulevaisuudessa Shorthanded Goalilla, olihan raveissa toinenkin erittäin lupaava hepo, eli G.Moll, olihan huikea juoksu ja hyvä aika silläkin.skeptikkona varaudun aina käsitteeseen "tuleva valtikan hallitsija" enemmän taikka vähemmän varautuneesti.
Valtikan hallitsijoita tulee ja niitä menee. Toinen niistä kestää pidemmän aikaa, toinen vuoden ehkä kaksi.
Se kait lieneekin ravien yksi suola ja makeus ainakin pelaajia ajatellen.
Shorthanded Goal voi olla yksi valtikan hallitsija-ehdokas ainakin Suomen raveihin, ainakin joksikin aikaa, sen perusteella, mitä se tämänhetkisiä kykyjään on näyttänyt. - Myy-Pikkuinen
Manta.Elviira kirjoitti:
skeptikkona varaudun aina käsitteeseen "tuleva valtikan hallitsija" enemmän taikka vähemmän varautuneesti.
Valtikan hallitsijoita tulee ja niitä menee. Toinen niistä kestää pidemmän aikaa, toinen vuoden ehkä kaksi.
Se kait lieneekin ravien yksi suola ja makeus ainakin pelaajia ajatellen.
Shorthanded Goal voi olla yksi valtikan hallitsija-ehdokas ainakin Suomen raveihin, ainakin joksikin aikaa, sen perusteella, mitä se tämänhetkisiä kykyjään on näyttänyt.mut täytyy vain uskoa että nämä oikeesti hyvät myös kuntoutuisivat tai saisivat juoksujansa onnistuun.
Samaa mieltä että pakko se on uskoa Shorthanded Goalin joihinkin tuleviin voittoihin, ainoa joka on rehdisti juossut loppuun asti.
Mut kovin on vielä kankeita suomalaiset huippu hevoset tänä päivänä... - Manta.Elviira
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
mut täytyy vain uskoa että nämä oikeesti hyvät myös kuntoutuisivat tai saisivat juoksujansa onnistuun.
Samaa mieltä että pakko se on uskoa Shorthanded Goalin joihinkin tuleviin voittoihin, ainoa joka on rehdisti juossut loppuun asti.
Mut kovin on vielä kankeita suomalaiset huippu hevoset tänä päivänä...kesä toisi taas suomalaisiinkin ravureihin menoa.
Ja tuonee se.
Talviajasta poiketen kuitenkin uusiin hevosiin.
Karkesti ajattelen miellän ravureitakin talvi- ja kesähevosiin. Ihan tästä Suomen vaihtelevista vuodenajoista johtuen.
Puhtaasti Suomen "valtikan hallitsijaa" ajatellen ei mun mielestä kuulu hevonen, joka leipänsä tienaa vain joko talvi- taikka kesäraveissa.
Ennenkaikkea: Kuten ei myöskään yksilönä vaan jälkeläistensä menestystä arvioitaessa. - Myy-Pikkuinen
Manta.Elviira kirjoitti:
kesä toisi taas suomalaisiinkin ravureihin menoa.
Ja tuonee se.
Talviajasta poiketen kuitenkin uusiin hevosiin.
Karkesti ajattelen miellän ravureitakin talvi- ja kesähevosiin. Ihan tästä Suomen vaihtelevista vuodenajoista johtuen.
Puhtaasti Suomen "valtikan hallitsijaa" ajatellen ei mun mielestä kuulu hevonen, joka leipänsä tienaa vain joko talvi- taikka kesäraveissa.
Ennenkaikkea: Kuten ei myöskään yksilönä vaan jälkeläistensä menestystä arvioitaessa.kesähevoset radoille. Onhan niitä sellaisia ravureita jotka eivät kesällä voi kilpailla lainkaan vaan niiden "kohtalona" on kilpailla vain talvisin. Harva hyvä hevonen enää tahkoo kesät/talvet ne ei vaan yksinkertaisesti riitä siihen. Planttu on yks hyvä esimerkki hevosesta jota surutta ajellaan vaikkei kummosemmin ole pärjäillyt. Mitä nyt muutaman kakkossijan mut ei mitenkään vakuuttavasti. Asiahan ei minulle kuulu mut mä oisin laittanut sen jo aikaa sitten lepoon, jos minun hevonen olisi.
Jotenkin mulla heitti nyt yli tuo yksilö juttu???
Hevonenhan on yksilö ja tuo jälkeläis juttu on hevosilla -0, eihän niist koskaan tiedä mitä sieltä tulee...sori toki Turolaiset suomenhevosista. - Manta.Elviira
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
kesähevoset radoille. Onhan niitä sellaisia ravureita jotka eivät kesällä voi kilpailla lainkaan vaan niiden "kohtalona" on kilpailla vain talvisin. Harva hyvä hevonen enää tahkoo kesät/talvet ne ei vaan yksinkertaisesti riitä siihen. Planttu on yks hyvä esimerkki hevosesta jota surutta ajellaan vaikkei kummosemmin ole pärjäillyt. Mitä nyt muutaman kakkossijan mut ei mitenkään vakuuttavasti. Asiahan ei minulle kuulu mut mä oisin laittanut sen jo aikaa sitten lepoon, jos minun hevonen olisi.
Jotenkin mulla heitti nyt yli tuo yksilö juttu???
Hevonenhan on yksilö ja tuo jälkeläis juttu on hevosilla -0, eihän niist koskaan tiedä mitä sieltä tulee...sori toki Turolaiset suomenhevosista.hieman jäljillä siinä, mitä tarkoitin yksilöstä:
...".sori toki Turolaiset suomenhevosista."... ;-)
Se, miten ravihevosta kilpailutetaan, on tietty omistaja/valmentaja-suhteesta kiinni. Heidän tiedoistaan ja olettamuksistaan hevosen nykykunnosta.
Ulkopuolisin silminhän voi vaan heittää arvuutteluja ja "olla viisaampia".
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912660On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522607Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732569Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä792468Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl421976Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu681954Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401843Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291402Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko301361Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?191248