Miks aveska ei ole?

Gladiatus22

Miks Aveska ei ole enää mod? Eihä muut pelaajat sitä päätä ?

55

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aveska

Sattumoisin ollaan samaan aikaa samalla palstalla, mutta sama juttu.. En vaan tiedä että miksi? Ehkä ne ei tykännyt musta. Joten ei tuu niitä ikävä. Terkkuja saa kyl lähetellä. T: Aveska PS. Parhaita kamuja olivat... öööhh... Gladiatus...Ron. .....routalempi....123retro ja power-rangers jos edes olivat..

• Gladiatus22

Patu112 ja Akiba Pyrkii Adminiksi etusivulla lukee.

• Aveska
        Gladiatus22 kirjoitti:

Patu112 ja Akiba Pyrkii Adminiksi etusivulla lukee.

Just tota minäkin... kohta on jo 500 adminia.. Ei nyt. vaan koht on 10.. Tohon retron en enää mene.

• Gladiatus22
        Aveska kirjoitti:

Just tota minäkin... kohta on jo 500 adminia.. Ei nyt. vaan koht on 10.. Tohon retron en enää mene.

Hmph.. Nyt on jo Routalempi ja seksiseppo adminina eikö ne jo riitä ja pitääkö kinuu Adminiksi?

• Aveska
        Gladiatus22 kirjoitti:

Hmph.. Nyt on jo Routalempi ja seksiseppo adminina eikö ne jo riitä ja pitääkö kinuu Adminiksi?

Olin ihan ensimmäinen retrossa, admineitten jälkeen. Eikö mun pitäs olla jo Admin?

• Gladiatus22
        Aveska kirjoitti:

Olin ihan ensimmäinen retrossa, admineitten jälkeen. Eikö mun pitäs olla jo Admin?

Minä olin joku 3 siin retros ja patu ja Akiba oli jtn 6-7. Ni eikö kannattais harkita tota admini juttuu?

• Aveska
        Gladiatus22 kirjoitti:

Minä olin joku 3 siin retros ja patu ja Akiba oli jtn 6-7. Ni eikö kannattais harkita tota admini juttuu?

Täyttä puhetta! Totanoin... Mun pitäs olla admin ja sunkin. Ehkä se toinen joka oli niin sekin vois olla admin? Muttta mitä vittua? Akiba ja Patu? Säälittävää..

• Gladiatus22
        Gladiatus22 kirjoitti:

Minä olin joku 4 siin retros Patu ja Akiba olivat jotain 7-8.

• Gladiatus22
        Gladiatus22 kirjoitti:

Minä olin joku 4 siin retros Patu ja Akiba olivat jotain 7-8.

Ja onko niil kokemusta siitä?

• Aveska
        Gladiatus22 kirjoitti:

Ja onko niil kokemusta siitä?

Mutta jos ne haluaa kinuta tältä routalemmeltä/seksisepolta tuota Adminia, näin:- Voisinko nyt saada sen adminin oon ollu tosi kiltti nallepöpprerö ja oon mainostanu 100 kertaa ja tehny 5 videota'', jumalauta ...

• Gladiatus22
        Aveska kirjoitti:

Mutta jos ne haluaa kinuta tältä routalemmeltä/seksisepolta tuota Adminia, näin:- Voisinko nyt saada sen adminin oon ollu tosi kiltti nallepöpprerö ja oon mainostanu 100 kertaa ja tehny 5 videota'', jumalauta ...

Aveska mielluummin Adminiksi Ja en tiedä onko Akiballa ja patulla kokemusta Kannatan Aveskaa adminiksi.

• Aveska
        Gladiatus22 kirjoitti:

Aveska mielluummin Adminiksi Ja en tiedä onko Akiballa ja patulla kokemusta Kannatan Aveskaa adminiksi.

Olen pelannu v2000 lähtien joten osaan melkeinpä kaiken Habbosta. A V E S K A

• Gladiatus22
        Aveska kirjoitti:

Olen pelannu v2000 lähtien joten osaan melkeinpä kaiken Habbosta. A V E S K A

Niimpä toi on totta! hän on pelannut habboa vuodesta 2000.

• Aveska
        Gladiatus22 kirjoitti:

Niimpä toi on totta! hän on pelannut habboa vuodesta 2000.

Joten eiköhän mun pitäs mennä suoraan Adminiksi vai mitä oot mieltä?

• Gladiatus22
        Aveska kirjoitti:

Joten eiköhän mun pitäs mennä suoraan Adminiksi vai mitä oot mieltä?

Juu oon sitä mieltä.

• Aveska
        Gladiatus22 kirjoitti:

Juu oon sitä mieltä.

Miksi Patu ja Akiba? :O Ihmettelen syvästi.

• Gladiatus22
        Aveska kirjoitti:

Miksi Patu ja Akiba? :O Ihmettelen syvästi.

Jos ne on vaa kinunnu ne :o

• Gladiatus22
        Gladiatus22 kirjoitti:

Jos ne on vaa kinunnu ne :o

Ootteko tehny mitään adminin vuoksi?

• Aveska
        Gladiatus22 kirjoitti:

Jotain mainostanu 100 kertaa ja 5 videoo :D:D A V E S K A

• Gladiatus22
        Gladiatus22 kirjoitti:

Minäkin olen mainostanut habossa ja sain 2v porttarii :D:D

• rndm.

Itse kävin eilen apinahotellissa, ja siellä oli huone nimeltä R.I.P Aveska 24.4.2008? Ja mukamas jäi auton alle ja menehtyi sairaalaan. Sen huonee tekijä oli Qladiatus Huomatkaa ''Q'' Eli Guu.

• rndm.

Gladiatus itse, tai joku hänen pahin vihaajansa.

• rndm.
        rndm. kirjoitti:

Gladiatus itse, tai joku hänen pahin vihaajansa.

Joku vielä uskoo tohon. Ne haluu päästä vilkkaasti Aveskasta eroon, jos tuollaisia tekee. Gladiatus itse paikalla? Vastaa jos oot.

• Gladiatus22
        rndm. kirjoitti:

Joku vielä uskoo tohon. Ne haluu päästä vilkkaasti Aveskasta eroon, jos tuollaisia tekee. Gladiatus itse paikalla? Vastaa jos oot.

Minä olen Gladiatus enkä ole ollut eilen edes hotellissa.

• rndm.
        Gladiatus22 kirjoitti:

Minä olen Gladiatus enkä ole ollut eilen edes hotellissa.

Jos kuitenkin olit? En ole varma mutta mietityttää. Se ei ollut tehty eilen, vain toissapäivänä. Joten.. Jokuhan se on.. Ehkäpä joku 123retro? Akiba? patu122? tai oliko se 112. joku noista..

• Aveska
        rndm. kirjoitti:

Jos kuitenkin olit? En ole varma mutta mietityttää. Se ei ollut tehty eilen, vain toissapäivänä. Joten.. Jokuhan se on.. Ehkäpä joku 123retro? Akiba? patu122? tai oliko se 112. joku noista..

En ole kuollut, enkä tule kuolemaan näin lähiaikoina. Joten nämä rndm.:in viestit olivat ihan turhia.

• rndm.
        Aveska kirjoitti:

En ole kuollut, enkä tule kuolemaan näin lähiaikoina. Joten nämä rndm.:in viestit olivat ihan turhia.

Eikun vaa mietitytti.

• Gladiatus22
        rndm. kirjoitti:

Se on matkinu mun nimee. Ja tekee kiusaa ja sanoo et mä oon tehny sen.

• rndm.
        Gladiatus22 kirjoitti:

Se on matkinu mun nimee. Ja tekee kiusaa ja sanoo et mä oon tehny sen.

Qladiatus on joku 10v rääpäle.. tai joku 11v.. Nää pennut alkaa käymää hermoille. Gladiatus paljo sun ikä on ?

• Gladiatus22
        rndm. kirjoitti:

Qladiatus on joku 10v rääpäle.. tai joku 11v.. Nää pennut alkaa käymää hermoille. Gladiatus paljo sun ikä on ?

Minun ikä on 14.

• Aveska
        rndm. kirjoitti:

Ollaan 14v ja tunnetaan IRL

• rndm.
        Aveska kirjoitti:

Ollaan 14v ja tunnetaan IRL

Juup huomaan teiän kirjotuksista että ette oo mtn 10-11v :D:D:D

• Aveska

Painu helvettiin Jyyrä.

• Gladiatus22
        Aveska kirjoitti:

Painu helvettiin Jyyrä.

Niin painu helvettiin jyyrä.

• rndm.
        Aveska kirjoitti:

Painu helvettiin Jyyrä.

Juupajuu eli yksi 16 vuotias vs. kolme 14 vuotiasta? Sä olisit meille kun pikaruoka. :)

• Jyyrä93
        rndm. kirjoitti:

Juupajuu eli yksi 16 vuotias vs. kolme 14 vuotiasta? Sä olisit meille kun pikaruoka. :)

Käänsit sitten tän tappeluksi? Ei vittu miten lapsellista, haluat vain taistella Ootko kattonut liikaa Kung-Fu-Pandaa?

• rndm.
        Jyyrä93 kirjoitti:

Käänsit sitten tän tappeluksi? Ei vittu miten lapsellista, haluat vain taistella Ootko kattonut liikaa Kung-Fu-Pandaa?

Kyllähän mä trailereita oon nähny, muttaku sä tän Kung-Fu-Pandan alotit niin voisit saman tien juosta 50km/h sen perseeseen?

• Jyyrä93
        rndm. kirjoitti:

Kyllähän mä trailereita oon nähny, muttaku sä tän Kung-Fu-Pandan alotit niin voisit saman tien juosta 50km/h sen perseeseen?

Mut eka vedän sua turpaan. -.-''

• rndm.
        Jyyrä93 kirjoitti:

Eli nyt sä käänsit tänm tappeluksi? No tuu turkuu sinne lindernin kioskille nii otetaa match? Pyyän Aveskan ja Gladin mukaa. Shut the fuck up n0w.

• Gladiatus22
        Jyyrä93 kirjoitti:

Minä vedin jo Jyyrää turpaa..

• Jyyrä93
        Gladiatus22 kirjoitti:

Minä vedin jo Jyyrää turpaa..

Oikee Pixelin kauttako?:O

• rndm.
        Jyyrä93 kirjoitti:

Oikee Pixelin kauttako?:O

Tottakai! Miten muutenkaa?

• Aveska

Otsikko.

• rndm.

Mut toihan tän alotti.

• Jyyrä93

Okei luovutan. :DD

• rndm.

Me voitettiin JYYRÄ! VOOOWOTOOTO WOOT!

• Gladiatus22

Molemmat oli syyllisiä.

• rndm.

Get owned!

• rndm.
        Gladiatus22 kirjoitti:

Molemmat oli syyllisiä.

???

• Joku joka osaa lukee.
        rndm. kirjoitti:

Get owned!

Joo elikkä Aveskaa varmaa ottaa pattii se että se ei oo enään Mode. Aveska kannattaa poistaa Youtube videot mitkä oot sinne pistäny. Toivottavasti Apinahotellin käyttäjäluvut pysähtyy... vaikka joku tulee aukoo päätä tänne, tääl ei tartte riehuu ku apina ^_^

• Aveska
        Joku joka osaa lukee. kirjoitti:

Joo elikkä Aveskaa varmaa ottaa pattii se että se ei oo enään Mode. Aveska kannattaa poistaa Youtube videot mitkä oot sinne pistäny. Toivottavasti Apinahotellin käyttäjäluvut pysähtyy... vaikka joku tulee aukoo päätä tänne, tääl ei tartte riehuu ku apina ^_^

Routa sano että laittaa mut adminiks

• .,.,.,.,.,..,.,.,.,....,,,,...
        Aveska kirjoitti:

Routa sano että laittaa mut adminiks

tällaista harvinaisen paskaa keskustelua varten on monenlaisia keskusteluohjelmia. mIRC, MSN Messenger, Ventrilo, Skype....... ja näyttää vähän siltä että tämän palstan seriffi on heittänyt itsensä narun jatkeeks.......

• Aveska (Ei rekisterö

OON HOMO!!!!!!!!!!

• Gladiatus22

MORO 2 vuoden takaaa!!!

• Roskisarska

moi, tykkään habosta, gf routa, loot pikkupenis

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4949
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3960
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      71
      3549
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2868
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      146
      2432
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2318
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2094
    Aihe