Olen ollut ilman viinaa 20v. Olin täydellinen alkoholisti ts. juonut kuin pesusieni. Marssin AA kerhoon ja siitä se alkoi. Luulin ,että se paikka on maailman surkeimpien ihmisten keskutelukerho.Mutta kuinka ollakkaan sieltä löytyi kassijuopoista kaappijuoppoihin kaikista ihmiskuntatasoista ja kuinka ollakkaan vastaus löytyi ongelmaani.
ALKOHOLI HYVÄSTI
2
430
Vastaukset
- Nainen20
Onnittelen sinua oikein suurella sydämellä. Hyvä, että olet saanut elämäsi paremmille raiteille!
- juoppo edelleen
Moi,
Kyllä minulle aa-kerhonkin piti olla pelatus, mutta toisin kävi. Osa oli ihan kannustavaa porukkaa, mutta ne oikeat selviytyjät vittuuntuneita kusipäitä. Jos tervetulokommentit olivat tätä luokkaa: "toivottavasti oot juonut itsesi tarpeeksi alas, epäilen vaan" jne..
Eli jäi semmonen fiilis, että tosiaan pitää käydä katkolla 7 kertaa ennenkuin lisenssi irtoaa.
Toinen masentava piirre oli seuraava. Jokainen esitteli itsensä jotakuinkin näin: "Olen Pirkko, alkoholisti, juomatta 12000 päivää!". Joo vitun siistii esitellä: "Olen Jamppa, alkoholisti, juomatta päivän". Eli suurin osa siellä olleista on ollut kuivilla vuosia, joten mulle oli ainakin fiasko kokemus. Mutta juon silti edelleen ja mietin keinoa raitistua. Ehkäpä lääketiede auttaa.
Terv. 100 annosta viikossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 861316
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43639