Vuokraan 33,5 m2 ,siisti,lasitettu parveke,keittiö rempattu,Mansikkala.
vuokraan
11
618
Vastaukset
- Memmuli
mitäs pyydät vuokraa? ..mä oon just imatralta ettimässä kämppää.. muuttasin 1.4..
- arttu
350€ (1.3 lähtien)
- Memmuli
arttu kirjoitti:
350€ (1.3 lähtien)
kuullostas hyvältä muuten muttakun mä en pääse muuttamaan vasta kun 1.4. kun asun toisella paikkakunnalla ja täällä on vielä asioita hoidettavana.. hitto :) ...kuullostas just semmoselta kämpältä mitä oon hakenu...
- arttu
Memmuli kirjoitti:
kuullostas hyvältä muuten muttakun mä en pääse muuttamaan vasta kun 1.4. kun asun toisella paikkakunnalla ja täällä on vielä asioita hoidettavana.. hitto :) ...kuullostas just semmoselta kämpältä mitä oon hakenu...
Maaliskuun voi pitää tyhjänäkin......ja jos olet
sopiva vuokralainen maksusta voidaan sopia. - asiaaaa
arttu kirjoitti:
Maaliskuun voi pitää tyhjänäkin......ja jos olet
sopiva vuokralainen maksusta voidaan sopia.Eli maksun voi suorittaa luonnossa,eli ei rahana vaan lihana...Jeah!!
- arttu
asiaaaa kirjoitti:
Eli maksun voi suorittaa luonnossa,eli ei rahana vaan lihana...Jeah!!
Taas sitä samaa p:tä kuten tavallisesti- olen
muuten naispuolinen. No, kokeiltu tämäkin :eli -ei näille sivuille kannata asiaa kirjoittaa. - Memmu
arttu kirjoitti:
muuten naispuolinen. No, kokeiltu tämäkin :eli -ei näille sivuille kannata asiaa kirjoittaa.[email protected] olis mun sähköpostiosote.. mitenkäs muuten kun mulla on koira (hiljanen sellanen..) no mutta kirjota vaikka mailia..?
- arttu
Memmu kirjoitti:
[email protected] olis mun sähköpostiosote.. mitenkäs muuten kun mulla on koira (hiljanen sellanen..) no mutta kirjota vaikka mailia..?
Nyt en ehdi , mutta kun tulen töistä( maybe after
7) - helen
arttu kirjoitti:
Nyt en ehdi , mutta kun tulen töistä( maybe after
7)Imatrankosken keskustasta-tahtoisi vuokralle kesän ajaksi yksiön tai vastaavan(halpa)!Lähinnä sitä varten kun kesällä ei oikein sukulaisten luona viitti majailla ja hotelli tulee kalliiksi...
- asiaaaa
arttu kirjoitti:
muuten naispuolinen. No, kokeiltu tämäkin :eli -ei näille sivuille kannata asiaa kirjoittaa.No anteeksi jos erehdyin,jostain syystä nimimerkkisi vaikuttaa varsin miehiseltä.
Ja tuskin keskustelukanavat ovat oikeita paikkoja asunnon vuokraamiseen. - arttu
asiaaaa kirjoitti:
No anteeksi jos erehdyin,jostain syystä nimimerkkisi vaikuttaa varsin miehiseltä.
Ja tuskin keskustelukanavat ovat oikeita paikkoja asunnon vuokraamiseen.Missäs niin sanotaan? Onnistui sitä paitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1294529Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k733268- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19788- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 44642