retro kertokaa!
joku kertokaa retro!
23
1760
Vastaukset
- Ei kyl välttis toimi
www.hotelli-sametti.webs.com
http://www.lollerohotel.pas2.org
www.hotelli-kultasavu.webs.com
Noi on suomalaisia, lollero hotel ainaki toimii, mut ei oo aina auki, sit sametti on varmaan lopettanu toimintansa, ja kultasavu on myöski auki joskus :) - Retro123
multihotelli.webs.com/ toi on sairaan hyvä mutta ei aina auki. Tarvii hamachin!
Hamachiin tiedot:
Network: Multi Hotel
netwoks password: 123 - :DDDDDDDD
Plussat ja miinukset
hamachi
-ei ees oo olemas
sivu: pippeli.webs.com- Anonym334556
Habbo "retrot" ovat sivustoja, jotka näyttävät hieman Habbolta, mutta eivät liity millään tavalla Habboon. Kyseiset sivustot ovat laittomia, sillä ne rikkovat copyright-oikeuksiamme ja käyttävät luvattomasti palvelumme osia. Retro-sivustojen tarkoituksena on saada käyttäjämme kertomaan Habbo-käyttäjätiedot. Käyttäjätietojen vääriin käsiin joutuminen asettaa hahmosi alttiiksi väärinkäytöksille.
Kopioitu www.habbo.fi. - Cheek1234
Anonym334556 kirjoitti:
Habbo "retrot" ovat sivustoja, jotka näyttävät hieman Habbolta, mutta eivät liity millään tavalla Habboon. Kyseiset sivustot ovat laittomia, sillä ne rikkovat copyright-oikeuksiamme ja käyttävät luvattomasti palvelumme osia. Retro-sivustojen tarkoituksena on saada käyttäjämme kertomaan Habbo-käyttäjätiedot. Käyttäjätietojen vääriin käsiin joutuminen asettaa hahmosi alttiiksi väärinkäytöksille.
Kopioitu www.habbo.fi.dabbo-hotelli.webs.com is best habbo retro ever T:cheek hotel owner
- Tyyppi
Anonym334556 kirjoitti:
Kopioitu www.habbo.fi.Hmmm... Siellä kuitenkin lukee näin:
Habbo 2.0/Retro Habbo
Monet huijaussivut pyrkivät olemaan täsmälleen samannäköisiä kuin Habbo on. Ne ilmoittavat monesti olevansa jokin uusi testiversio Habbosta tai jokin vanha historiallinen betaversio. Joskus niiden sivuilla komeilee etusivulla jonkun Habbo Staffin nimi muka takaamassa sivun aitoutta.
Jos kuitenkin katsot tällaista sivua tarkemmin, huomaat taatusti, ettei se ole mikään uusi versio Habbosta, vaan häikäilemätön huijaussivu. Ei ole olemassa mitään uusia testiversioita Habbosta eikä mitään vanhoja betakalojakaan.
***************************************************************************************
Joidenkin Habbo retrojen tarkoitus ei varmaankaan ole kuitenkaan penkoa tietoja... Esimerkiksi ProHotellin...
- miskumisku
öööö noo prohotelli ja leethotel leethotel on yks maailman parhaimmista hotelleista retroja lisää ... öö ootas habbo iha paska öö voitte kertoo ite mulle
- lol m
miskumisku kuka oot leet hotellissa mä oon cassu
- Hotellit
Kaikki menee www.Suomenpaskimmathotellin.fi Siel maksaa king 0 kolee kaikki kerikset 1 kole ja jne Oikeest aika läppä hotelli ( Suomalainen ) ( Ei Hamachia ) Mutta www.dy.fi/14i on hyvä kans ( Suomalainen ) Mutta Hamachi tarttetaan ( Omistan sen )
- Ville Viking
no kyl se simmone on ku panohotellinusSsa peppun ahah anaali oon nussinu mun tyttöyståvån kaa aah ihanaa pilluu .com
- pillu1123
tää on hyvä retro se on suomalaianen itekki yli 300000 kolee siin
pelatkaa - lol
aaah aahh nussii tissit ne on pars aah uuh
- GHAHJKHIH
WTF MITÄ VITTUUU LAITATE TÄNNE S E K S I JUTTUI VITUN TISSIT
- CasaBlanca
Tiesitkö, että Tuulihotelli.com on auki? Siellä on uusin build, client ryhmät yms, TULE JO!
- CasaBlanca
Tiesitkö, että Tuulihotelli.com on auki? Siellä on uusin build, client ryhmät yms, TULE JO!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1164402Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001473
- 881338
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42687
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43649