Olen miettinyt lapselle nimeä (sitten joskus tulevaisuudessa) ja tytölle olen keksinyt jo nimen, mutta pojalle en. Onko ideoita? En halua mitään tavallista nimeä vaan jonkun erikoisen. Esimerkiksi ulkomaalaisen. Etunimeä en ole keksinyt, mutta toinen nimi voisi olla vaikka Enrique. Olen täysin suomalainen, mutta puhun espanjaa ja haluaisin sen espanjalaisuuden jotenkin näkyvän nimessä. Mikä sopisi Enriquen kanssa?
Pojan nimi?
21
2898
Vastaukset
- helppoja
Bablo
Pedro
Mario
Jose
Luca
Juan
Manolo
Ja lisää löytyy googlesta babyname.com. - tullaan..
todennäköisesti kiusaamaan tyhmän nimen vuoksi! annat lapsellesi nimen jonkun trendi-villityksien vuoksi, ainakin semmoisen kuvan saa tosta.
- kiusata!!
pikkuveli on jose eikä kukaan oo kiusannu!eikä lasta nimen takia kiusata..jos sitä kiusataan ni se johtuu jostain ihan muusta!!en jaksa enää yhtäkään tollasta "lastasi kiusataan jos se ei ole matti tai maija"
- viineri09
Marlo
Pedro
Robin
Rasmus
Rafael
Ralf
Marius
Martin
Mike
Jason
Jerry
Tomy
Kevin
Oliver
Adrian - tykkäät
nimestä Carlos? Kansainvälinen nimi, sopii pojalle lapsena ja on tarpeeksi miehekäs aikuisenakin! Suomeksi lienee Kaarle tai Kaarlo, englanniksi Charles, mutta mielestäni tämä espanjalainen Carlos on kaunein.
Voitko kertoa, mikä nimi on mielessäsi tytölle..? - lenita m..
".. puhun espanjaa ja haluaisin sen espanjalaisuuden jotenkin näkyvän (lapsen) nimessä ..."
Osaa espanjaa ja haluaisi antaa sen perusteella lapselle espanjalaisen nimen! Ai miten lapsellista! Että viitsii tuollaista kirjoittaa! Hah-hah-hah-haaaa!- eikös
sua hävetä itse olla lapsekas.
Sinut löytänee jostain lähiöalkon jonosta.
- ...
Jesus Enrique Maria
- suosittelen
Rico on kaunis ja yksinkertainen nimi lausutaan Riko. Riko ei olisi hullumpi suomalaisena versionakaan kuten lausutaan. Suosittelen.
- ................
muuten nimen takia kiusataan,minua kiusattiin koulussa koko ala-asteen ajan nimen vuoksi,ylä-asteelle mennessä vaihdoin nimen ja samalla paikkakuntaa,enkä sen jälkeen koskaan enää kuullut nimestä haukuttavan.ei sen lapsen nimi tarvitse olla matti tai maija mutta ei sentään Tildakaan,monen mielestä erittäin kaunis,minusta kamala ja tuon nimen takia takuulla kärsii!!!
- mindiville
Jos oikeesti laittasit suomalaisen nimen. Tai sitten se Riku Enrique. Turha hommata penskalleen vaikeuksia nimen kautta, niitä tulee hei niille muutenkin että nimi pannaan rasitteeksi.
Toinen vaihtoehto on löytää espanjalainen mies ja muuttaa Espanjaan. - SpainIsGood
Minun mielestä ei ole lapsellista laittaa lapselle espanjalaista nimeä. Hei haloo!! Minustakin joskus tuntuu, että suomalaiset nimet ovat jo niiiin kuluneita. Ja jos nimi on espanjalainen, tuskin ketkään muut kuin ÄÄLIÖT kiusaavat siitä! Se on ihmisten oma asia laittaako lapselleen ulkomaalaisen nimen!
- ...
Espanjalaiset nimet ovat kuluneita. Ehkä kannattaisi kokeilla jotain eksoottisempaa, vaikka kirgisialaisia tai ugandalaisia nimiä? Ne eivät takuulla ole kuluneita.
- ...ss..
jose ja luca tai suomalaisittain luka sopisi mielestäni mainiosti yhteen!
- mävaajgf
Ei terve...
En kyllä lähtisi lastani kiusaamaan, ilman ulkomaalaistaustaa tollasella perusteella, "osaan espanjaa"..blaa blaa.. Ei jumalavite, missä järki.
Ajattele lastasi, älä omaa napaa.
Voi jessus sentään.
Sitä paitysi muuntelemalla tavallisia matti ja maija eli suomalaisia nimiäkin, saadaan kivoja ,erilaisia vivahteita. - Español
Haloo!
Ihmiset saa laittaa lapsen nimeks mitä haluu! On aika tyhmiä ihmisiä jos tosiaanki alkaa kiusaamaan. Minäkin olen kyllästynyt tavallisiin suomalaisiin nimiin että mieluummin käyttäisin ulkomaalaisia nimiä! Siinä ei ole mitään väärää/lapsellista, jos haluaa lapselleen ulkomaalaisen nimen.
Ajatelkaa itse ennen kuin alatte haukkumaan!- Italiana
Tässähän on hyvin ajateltu, ennen kuin on alettu haukkua. Lapsellista touhua ja erikoisuudentavoittelua lapsen kustannuksella. huomaat sen kyllä, kun kasvat aikuiseksi.
- pekka gomez
jooo mutta eikös esimerkiksi Africa Teresa Järvinen & Pablo Enrique Himmanen kuulosta vielä tyhmemmältä kuin Maija Järvinen ?
- Että kaikkea kans
Voi helvetin apina, sinä itsekäs paska, olet opetellut espanjaa ilmeisesti jonkun läähättävän kikolon alla ja sitten tulit paksuksi.
Silmät sumeana synnytät itsekkäästi pentuja joille sitten yrität luoda onnettoman lapsuuden vaiken nimen kanssa.
Suomen naiset, missä te olette?
Anna nimeksi: Le Angelique Dela Tortilla, eli enkelin paska housuissa.- aikuisia?
Kamalasti puolustellaan ja sanotaan että idiootit haukkuu jne. mutta kun ei ne lapset ajattele samalla tavalla kun aikuiset. Todennäkösesti kovin pilkka tulee lapsena ja teininä, silloin ollaan todella julmia toisia kohtaan. Ei siinä lapset paljon mieti että onko typerää pilkata nimen takia.. Jos toiset kuulee ivaa jo vanhoillisista nimistä niin kun Seppo tai Ilmari, niin mitä saa osakseen Diego Carlito Järvinen tai Juan Rafael Virtanen?
Toki ulkomaisia nimiä voi antaa, mutta olisi sillon kyllä parempi että myös sukunimi on samaa luokkaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve442941Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922793On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1052154Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl512031Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611792Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?201668