AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  /  /  / Kaksi näyttöä, kaksi työpöytää?

Kaksi näyttöä, kaksi työpöytää?

0 Vastausta 491 Lukukertaa
Minulla on pieni mutta hyvä 1024 x 768 resuluutioon pystyvä 15 tuumanen näyttö ja sitten minulla on uusi 1920 x 1080(p) Full HD resoluutioon pystyvä 32 tuumainen televisio.

Tarkoituksena olis käyttää televisiota myös ylimääräisenä tietokoneen näyttönä. En ole kuitenkaan siinä onnistunut haluamallani tavalla. Saan tietysti laajennettua työpöydän sillä tavalla että voin raahata ikkunoita sinne kakkosnäytölle. Mutta silloinkin minulla on vain yksi työpöytä. Haluaisin siis kumpaankin itsenäisen käynnistä-valikon, mutta silti siten että voin siirtää hiiren haluamaani kuvaruutuun. Onkä tämä jotenkin mahdollista.

Vielä oleellisempaa on kuitenkin se, että en voi nyt katsella videoita siitä television ruudulta (joka on secondary display). Kaikki videontoisto-ohjelmat (ja koodekit) näyttävät nimittäin vain mustaa ruutua kun raahaan ikkunan sinne televeision työpöydälle. Ykkösruudulla ne näkyvät normaalisti. Joissakin tapauksissa kuva voi näkyä pienessä ruudussa kakkosnäytölläkin, mutta muuttuu mustaksi kun suurentaa kuvan. Eli joudun nyt joka kerta kun katson videota vaihtamaan television tilapäisesti ykkösnäytöksi ennenkuin voin katsella videoita siltä näytöltä. Ja sitten taas takaisin kakkosnäytöksi. Se on rasittavaa.

Saako tätä nyt mitenkään toimimaan
 /   /  /  /  /  / Kaksi näyttöä, kaksi työpöytää?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta